Koop een Roombaquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef DJMO het volgende:
ik kan ook wel een schoonmaker gebruikenik ruim iets op, Jan haalt 't achter m'n kont weer tevoorschijn. Ik stofzuig, twee seconden later liggen er weer koekkruimels. Oh en over die berg was zal ik maar niet beginnen
die zien er niet uit manquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er ook wel lekker uit.
'k heb geen roomba centjes. zou het wel een enorme vondst zijnquote:
Ik heb er 1quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k heb geen roomba centjes. zou het wel een enorme vondst zijn
hoezo ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Ireth het volgende:
Ik ga nu beginnen met pannenkoeken bakken.. en als ik ergens een hekel aan heb...
Ik ben pas na half 10 thuisquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Ik eet helaas niet eerder dan 21.00 vanavond
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
bijna klaaaaar. morgen vrij gekregen!!
pannenkoekenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Ireth het volgende:
Ik ga nu beginnen met pannenkoeken bakken.. en als ik ergens een hekel aan heb...
Ik zal hem zaterdag voor haar aanzettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet haten he, ik maak wel een filmpje, kan je meegenieten!
hmmm. Rotterdam zei je he? Da's lekker om de hoek....quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:45 schreef MoniqueB1965 het volgende:
wordt drukke boel hier, de buuf komt ook al. En ik maar barra's bakken en kip kerrie
Ga jij maar voor mij in de plaats dan, het is voor mij toch wel een eind omquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
hmmm. Rotterdam zei je he? Da's lekker om de hoek....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ga jij maar voor mij in de plaats dan, het is voor mij toch wel een eind om
Zou Monique stom staan te kijken als ik opeens met DJMO, JK1982 en Rucky voor de deur staquote:
Goede opmerking voor de volgende keer dan. Ik ga even genieten van mijn zelfgemaakte fusili....quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:11 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Nee hoor, ben niet anders gewent dat het hier de zoete inval is
en waar we met zijn vieren kunnen eten kan dat ook met meer
gewoon delen, heeft nog nooit zeer gedaan
ik pas. ik zit _vol_ van de macaroni *insert over buikwrijf smiley*quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou Monique stom staan te kijken als ik opeens met DJMO, JK1982 en Rucky voor de deur sta
Je moest toch wachten met etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
ja hoor gaan we weer *omroeper RET: vanwege eerdere problemen op de A, B en C lijn rijden de metros zeer onregelmatig. houdt u rekening met een langere reistijd..* grrrrrrr... damn you OV
www.wineenauto.nlquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
ja hoor gaan we weer *omroeper RET: vanwege eerdere problemen op de A, B en C lijn rijden de metros zeer onregelmatig. houdt u rekening met een langere reistijd..* grrrrrrr... damn you OV
Ja, hij werktquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
www.wineenauto.nl
* Disclaimer * dit is een spontaan bedachte url, ik weet niet of hij werkt
Ja je dat nu bij iedere dingdong posten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme!! *omroeper RET: vanwege eerdere problemen op de A, B en C lijn rijden de metros zeer onregelmatig. Houdt u rekening met een langere reistijd* grrrr.. damn you OV!
was een foutje.. fok gaf een foutmelding bij mn eerste post.. dus ik Was mn tekst kwijt en had t opnieuw geschreven, maar blijkbaar had hij de eerste toch gepost!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja je dat nu bij iedere dingdong posten?
Nee, want die maakt mamma. Als jij ze nou maakte....quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff.. hou maar op.. dalijk mislukken de barra's nog.. dan ga ik echt huilen!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, want die maakt mamma. Als jij ze nou maakte....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff.. hou maar op.. dalijk mislukken de barra's nog.. dan ga ik echt huilen!
Je stond toch nog vast bij de metro he? Kan ik even rustig aan doen voordat ik opgejaagd word....quote:
* zich uit de voeten maakt....quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, ben al bijna bij mams en paps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |