Zoiets vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Die krijgen eerst een "waarschuwing".
Als dat niet helpt; krijgen ze plotseling een schandaal aan hun broek, een financiele tegenvaller, een ziekte, een ongeluk of ze worden gezelfmoord.
Ik heb t vermoeden dat dit cijfer een beetje overtrokken isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:41 schreef Dr-Anderson het volgende:
Ondanks dat ze hun vermogen en investeringen nooit openbaar hebben gemaakt, zijn er tal van analisten geweest die dit hebben onderzocht. Alles naast elkaar gelegd komen ze tot een schatting van 490.000 triljoen (490.000.000.000.000.000) dollar.
Even tussendoor; Waarom staat het dan op BNW?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is dan ook geen complottheorie. Het staat gewoon in de geschiedenisboeken.
Een belangrijke schakel tussen de FED en Rothschild is Goldman Sachsquote:Op maandag 30 januari 2012 12:08 schreef polderturk het volgende:
Stel de Rothschilds zijn de geheime eigenaren van de Federal reserve. Voor iedere dollar die in omloop is ontvangt de Federal reserve 1-3%, afhankelijk van de rentestand. Op dit moment is de rentestand en laten we zeggen dat er $10 biljoen in omloop is. De Federal reserve en dus de Rothshield familie verdient dan $100 miljard per jaar. En dit jaar in, jaar uit. Vorig jaar had de Federal reserve $74 miljard aan belasting uitgekeerd. Dat is twee keer het vermogen van Bill Gates. De Rothshields zouden in potentie honderden keren meer bezitten dan Bill Gates.
Ze zitten nog niet in de regering toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:32 schreef Dr-Anderson het volgende:
Ik ken ze niet eens, maar heb een gruwelijk hekel aan die Rothshields!!!![]()
Het zijn machtsvreters!!!![]()
![]()
Wie beschermt het volk tegen een corrupte regering?
Is dat eigenlijk niet hetzelfde?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zitten nog niet in de regering toch?
Ze trekken achter de schermen aan de touwtjes, dat wel.
En wat Bankfurt zegt: Goldman Sachs is ook een grote speler op het wereldtoneel.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 januari 2012 14:30 schreef DemureStoic het volgende:
Is dit al voorbij gekomen (en zo ja, kan iemand achterhalen hoeveel hiervan waar is)?
http://www.gewoon-nieuws.(...)ankelt/#.TyabLcVOj3w
http://lucas2012infos.wor(...)9Cgo-away-%E2%80%9D/
De bron is niet helemaal lekker maar ik heb het eerder vaak voorbij zien komen en t is redelijk helder geschreven:quote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik mis alleen even de conncectie met de Rothschilds, er wordt hier net gedaan alsof de Rothschilds eigenaar van Goldman Sachs zijn...
Google docdinges van het boek wat als bron wordt aangehaald:quote:A prominent economic and financial analyst has been predicting for several months that the U.S. dollar will collapse in early November 2009. James Sinclair is the Chairman and CEO of Tanzania Royalty Exploration Corp. which procures royalty interests in gold production in Tanzania in central East Africa. Jim Sinclair is also the son of Bertram Seligman whose family started Goldman Sachs, Solomon Brothers, Lehman Brothers and other major investment banking firms.
"...I know how things end in the market even before they begin. I am the son of one of the world's greatest traders, Bertram J. Seligman, who like, Jesse Livermore, always knew what was over the horizon. I do not pretend to have all the talent of those market giants but just some of it. Goldman Sachs, Solomon Brothers, Lehman Brothers, and Bache were a few of the firms started by my family. All this appears in a book called 'Our Crowd.'" (Jim Sinclair, GATA)
Our Crowd: The Great Jewish Families of New York by Stephen Birmingham relates details of the powerful New York banking alliance in which the House of Seligmanthe ancestors of Jim Sinclair and his father, Bertram Seligmanbecame partners with the House of Rothschild and the House of Morgan:
"...in the autumn of 1874, Baron Rothschild summoned Isaac Seligman to his office to give him a piece of news. Some $55 million worth of United States bonds were to be offered for sale, and, the Baron suggested, the issue might be backed by a combination of three houses — the House of Rothschild, the House of Morgan, and the House of Seligman. For the first time, August Belmont would act as agent for both the Rothschilds and J. & W. Seligman & Company... The Seligmans were now participating in the most powerful financial combination in the history of banking.
"At last they were able to consider themselves the Rothschild's peers. The Seligman–Belmont–Morgan–Rothschild alliance, furthermore, was so successful that by the end of the decade there were complaints on Wall Street that 'London—and Germany—based bankers' had a monopoly on the sale of United States bonds in Europe—which they virtually did. The Seligmans were now being called 'the American Rothschilds'..."
dubieuze bron, met bronvermelding van dit stukje
Heb je niets zinnigs te zeggen, reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Het valt me op dat hoe waziger de website des te meer kneuzen er in geloven.
Ik zeg niet dat ik alles geloof, ik vraag me alleen af of iemand bronnen heeft die kunnen verifiëren of er daadwerkelijk een proces is aangespannen en dat dit doument dus authentiek is. Ik heb namelijk wel vaker ook wel eens gelezen (ook op websites die niet 'wazig' zijn) dat de Amerikanen tijdens de Tweede Wereldoorlog Japanse goudvoorraden in de Filipijnen hebben buitgemaakt die nooit bekend zijn gemaakt. Gezien er ook wordt beweerd dat de Rotschild-clan over gigantische goudvoorraden beschikt (via o.a. de BIS in Zwitserland), ben ik gewoon benieuwd of het een met het ander te maken heeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Het valt me op dat hoe waziger de website des te meer kneuzen er in geloven.
dit is wel leuk, of het objectief is weet ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn er leuke (redelijk objectieve) boeken over de Rothschilds te vinden?
het is uiteraard niet alleen maar goud wat er blinkt:quote:Op maandag 30 januari 2012 15:32 schreef DemureStoic het volgende:
Gezien er ook wordt beweerd dat de Rotschild-clan over gigantische goudvoorraden beschikt (via o.a. de BIS in Zwitserland), ben ik gewoon benieuwd of het een met het ander te maken heeft.
De Beers doet vooral in steentjesquote:Major 19th century businesses founded with Rothschild family capital include:
Alliance Assurance (1824) (now Royal & SunAlliance);
Chemin de Fer du Nord (1845)
The Rio Tinto mining company (1873) (From the 1880s onwards, the Rothschilds had full control of Rio Tinto)[20]
Eramet (1880)
Imerys (1880)
De Beers (1888)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |