Domste redenering ooit. Jij kunt waarschijnlijk ook wel 1 bijstandstrekker uit de financiele shit halen. Doe je dat niet dan zul je er wel baat bij hebben dat die daar zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
1 ding is zeker. Zij kunnen Griekenland zonder hun hand om te draaien uit de financiële shit helpen.
Dat ze dat niet doen geeft mij te denken dat ze er alle baat bij hebben aan deze financiële kutzooi waarin we nu zitten.
Er zijn natuurlijk diverse soorten vermogen, en om Griekenland te (kunnen) helpen, zouden ze miljarden aan vrij beschikbare liquide middelen moeten hebben. Hun meeste vermogen zit in onroerend goed, aandelen, en de balansen van hun banken en investeringsfondsen. Idem voor zeg de familie Brenninkmeijer van C&A, goed voor ~20 miljard, maar ook dat zit in het bedrijf vast.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
1 ding is zeker. Zij kunnen Griekenland zonder hun hand om te draaien uit de financiële shit helpen.
Dat ze dat niet doen geeft mij te denken dat ze er alle baat bij hebben aan deze financiële kutzooi waarin we nu zitten.
Geloof me; dat kan ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Domste redenering ooit. Jij kunt waarschijnlijk ook wel 1 bijstandstrekker uit de financiele shit halen. Doe je dat niet dan zul je er wel baat bij hebben dat die daar zit
Ik denk dat je geen flauw benul hebt wie de Rothschilds zijn, wat ze doen en hoe ze zo ver zijn gekomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Domste redenering ooit. Jij kunt waarschijnlijk ook wel 1 bijstandstrekker uit de financiele shit halen. Doe je dat niet dan zul je er wel baat bij hebben dat die daar zit
Waarom zouden ze in godsnaam Griekenland moeten helpen? Ze zijn echt niet de enige die dat kunnen hoor, dat kan de rest van Europa bijvoorbeeld ook makkelijk, en die hebben toch echt geen profijt van een Grieks drama.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen flauw benul hebt wie de Rothschilds zijn, wat ze doen en hoe ze zo ver zijn gekomen.Anders had je deze domme opmerking niet gemaakt.
NOFI.
Jawel hoor. Ik geloof alleen niet zo in complot theorien. Mensen die dat wel doen zijn in mijn ogen gewoon het uitschot van de samenleving. Noem ze maar de mislukkingen der mensheidquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen flauw benul hebt wie de Rothschilds zijn, wat ze doen en hoe ze zo ver zijn gekomen.Anders had je deze domme opmerking niet gemaakt.
NOFI.
ik zie ook geen spelfout?quote:
Omdat de Rothschilds (en een handjevol andere banksters) grotendeels verantwoordelijk zijn voor de financiële shit van vandaag de dag en de afgelopen 2/3 eeuwen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in godsnaam Griekenland moeten helpen? Ze zijn echt niet de enige die dat kunnen hoor, dat kan de rest van Europa bijvoorbeeld ook makkelijk, en die hebben toch echt geen profijt van een Grieks drama.
Dat ze dat niet geeft aan dat zij slimmer zijn dan de europese unie en dat is ook de reden dat zij een dusdanig vermogen hebben opgebouwd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
Hebben ze uitstekend gedaan dan. We hebben een ongekende welvaartsstijging gehad de afgelopen 2/3 eeuwen, mede door de nieuwe wijzen van financiering binnen de economie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat de Rothschilds (en een handjevol andere banksters) grotendeels verantwoordelijk zijn voor de financiële shit van vandaag de dag en de afgelopen 2/3 eeuwen.
Het is dan ook geen complottheorie. Het staat gewoon in de geschiedenisboeken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik geloof alleen niet zo in complot theorien. Mensen die dat wel doen zijn in mijn ogen gewoon het uitschot van de samenleving. Noem ze maar de mislukkingen der mensheid
Ik lach me kapot. Juist de Rothshilds hebben NIKS maar dan ook echt niks te maken met de shit van nu. Misschien moet je je eerst eens een beetje verdiepen in iets of iemand voordat je onzin gaat lopen uitkramen. Juist de Rothshild bedrijven hebben zich altijd afzijdig gehouden van beleggingen waar een hoog risico op zat. Je weet wel...die derivaten die niks waard waren en verhandeld werden voor top prijzen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat de Rothschilds (en een handjevol andere banksters) grotendeels verantwoordelijk zijn voor de financiële shit van vandaag de dag en de afgelopen 2/3 eeuwen.
Dat hebben we ook. Maar zou onze welvaart minder zijn geweest zonder het 'fractional reserve banking'-systeem en het systeem van centrale banken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hebben ze uitstekend gedaan dan. We hebben een ongekende welvaartsstijging gehad de afgelopen 2/3 eeuwen, mede door de nieuwe wijzen van financiering binnen de economie.
Zouden we meer welvaart hebben gehad als de aarde plat was? Ongeveer net zo valide als jou statement. Feit is gewoon dat we dat niet hebben en dus daar geen antwoord op kunnen geven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat hebben we ook. Maar zou onze welvaart minder zijn geweest zonder het 'fractional reserve banking'-systeem en het systeem van centrale banken?
Onzin natuurlijk, de Rothchilds zijn altijd te vinden bij rottigheid en ellende, dan valt immers het meeste te verdienen. Dat ze dit op de achtergrond doen is logisch, deze mensen controleren de geldstromen op de wereld en hebben geen baat erbij dat dat algemene kennis wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik lach me kapot. Juist de Rothshilds hebben NIKS maar dan ook echt niks te maken met de shit van nu. Misschien moet je je eerst eens een beetje verdiepen in iets of iemand voordat je onzin gaat lopen uitkramen. Juist de Rothshild bedrijven hebben zich altijd afzijdig gehouden van beleggingen waar een hoog risico op zat. Je weet wel...die derivaten die niks waard waren en verhandeld werden voor top prijzen.
Daar had ik ooit nog eens een vage ontmoeting over in een kroeg in roermondquote:Mooie uitspraak van een vroegere Rothchild, i meen iets met een A, Aymer of zoiets:
"Laat mij het geld van een Natie uitgeven en controleren, en het interesseert mij niet wie de wetten schrijft."
Gelukkig hebben ze buiten Boris_Karloff gerekend, die daar toch maar mooi achter is gekomen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, de Rothchilds zijn altijd te vinden bij rottigheid en ellende, dan valt immers het meeste te verdienen. Dat ze dit op de achtergrond doen is logisch, deze mensen controleren de geldstromen op de wereld en hebben geen baat erbij dat dat algemene kennis wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |