Je hebt geen idee wat voor effect lekkere cevapjes op dit mannetje hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nou, een vrouw die cevaps bakt voor d'r vent.. wiehoo..
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor effect lekkere cevapjes op dit mannetje hebben.
Omdat een stel 60+ers uit Amerika geen kont snappen van het internet. En zeker niet genoeg om in opdracht van stinkend reiche bedrijven de boel op slot te gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nu nog met uitgebreide uitleg waarom.
Uh-huh, dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet gewoon bijna lunchtijd voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Tegen een cute kijkende zeehond kan ik niet op. Ik ga wel wat chow halen.
Zeehondenvlees?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Och ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil weten
Goed plan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Bedrijfsrestaurant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, zo vervelend als mensen in de kantine, die je niet kent, het hebben over een onderwerp waar je heel veel vanaf weet (Dr. Who/Torchwood), compleet niks snappen daarvan, wel domme opmerkingen blijven maken en je sociaal geaccepteerd ze niet mag wijzen op hun domheid
restaurantquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant.
Een kantine hebben ze bij de amateur voetbalclub en volgens mij werk jij daar niet.
Bedrijfsrestaurant. 1 woord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
restaurant
Enige bedrijven met een restaurant, zijn restaurants!
Dat is hier nog niet eens te halen.. daarom dus echt kantine.. enkel automatenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant. 1 woord.
Of kan je echt alleen een koude tosti of een oud broodje met een lauwe kroket krijgen daar?
Luxe broodjes wel, en wat meuk uit de (vet)pan, soep. Maar geen complete warme maaltijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant. 1 woord.
Of kan je echt alleen een koude tosti of een oud broodje met een lauwe kroket krijgen daar?
dat is een bedrijfsrestaurant!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luxe broodjes wel, en wat meuk uit de (vet)pan, soep. Maar geen complete warme maaltijd.
Wat een armoe!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luxe broodjes wel, en wat meuk uit de (vet)pan, soep. Maar geen complete warme maaltijd.
Ik heb het niet nodig, puur ter vervanging van zelf brood smeren. Haal daar verse boterhammen.quote:
Wij hebben helemaal niks.quote:
Die bij Defensie was erg goed. Altijd lekker soepje, vers gebakken broodjes die je lekker kon beleggen, gehaktballetje of andere snacks. Ja ik vermaakte me er wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij ook niet. Maar dat is niet erg, ik vind het zelden lekker in zo'n 'bedrijfsrestaurant'.
Parestoquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die bij Defensie was erg goed. Altijd lekker soepje, vers gebakken broodjes die je lekker kon beleggen, gehaktballetje of andere snacks. Ja ik vermaakte me er wel.
Daarbij was het ook gewoon gezellig
mis het wel
Nadeel van dergelijke zaken is dat het een duur geintje wordt vaakquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef STING het volgende:
We gaan hier eigenlijk altijd naar buiten met lunch, het winkelcentrum in
Wij ook, maar dan om snel wat te halen en teruglopend op te eten, dat is nog best lastig in een half uurtje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef STING het volgende:
We gaan hier eigenlijk altijd naar buiten met lunch, het winkelcentrum in
ik ben hier ongeveer 3 tot 5 euro per dag kwijt.... ik betaalde 25 euro per maand dus dit voelt ook als en dure grapquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadeel van dergelijke zaken is dat het een duur geintje wordt vaak
Ben bij de broodjeszaken meestal minder geld kwijt, omdat ik daar minder koop dan in de bedrijfskantinequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadeel van dergelijke zaken is dat het een duur geintje wordt vaak
haasten tijdens de lunch heb je ook niks aan natuurlijk.....quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij ook, maar dan om snel wat te halen en teruglopend op te eten, dat is nog best lastig in een half uurtje.
Nee, en het is klote om lopend te eten, maar helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
haasten tijdens de lunch heb je ook niks aan natuurlijk.....
De laatste twee zaterdagavonden had ik telkens de neiging van "owja.. brood smeren voor morgen "quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Voordeel is wel dat je thuis niets hoeft klaar te maken
Voor je vlam?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste twee zaterdagavonden had ik telkens de neiging van "owja.. brood smeren voor morgen "
Op zaterdag moet je niet denken maar alleen zuipen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. foutief denkpatroon op zaterdag
Door dat tweede lukt dat eerste sowieso minder goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Op zaterdag moet je niet denken maar alleen zuipen.
Dit weekend lekker weekendje weg, lekker zuipen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door dat tweede lukt dat eerste sowieso minder goed.
Maar voorlopig moet ik op zaterdag overdag nog klussen. Gelukkig in de avond niet
Ik ga t/m eind maart 1 weekendje weg (sauna/hotel in Zoetermeer), 1 weekend in maart nog niks. De rest elk weekend feestjequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit weekend lekker weekendje weg, lekker zuipen!
Dat doe ik veelal op vrijdagquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Op zaterdag moet je niet denken maar alleen zuipen.
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Maar voorlopig moet ik op zaterdag overdag nog klussen. Gelukkig in de avond niet
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussen... biertje erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Q zou zeggen "die aanvulling verdiend idd een extra post"quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussen... biertje erbij.
Biertje is voor na het klussen. Bier tijdens het klussen betekend over het algemeen einde klussen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussen... biertje erbij.
Klussen is toch stom.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Biertje is voor na het klussen. Bier tijdens het klussen betekend over het algemeen einde klussen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bier tijdens het klussen betekend over het algemeen einde klussen.
Nee man, is juist leuk! Wilde dat ik er geld voor had.quote:
Ja, om anderen voor me te laten klussen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, is juist leuk! Wilde dat ik er geld voor had.
Ik vind het serieus leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, om anderen voor me te laten klussen.
Ik kan heel goed dingetjes uitzoeken die ergens moeten staanquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het serieus leukIk kan ook heel goed stucen en verven
die ergens "anders" moeten staan zekerquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan heel goed dingetjes uitzoeken die ergens moeten staan
What a team we would make!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan heel goed dingetjes uitzoeken die ergens moeten staan
Zo'n naar zielig nummer..quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Jolene
* missbehavin zingt onbeschaamd hard mee
Vooral veel te veel van dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die ergens "anders" moeten staan zeker
Ik hou er van.quote:
En dat zeg je nu pas!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het serieus leukIk kan ook heel goed stucen en verven
Probeer het eens 4 maand... Terwijl je in diezelfde ruimte leeft en slaaptquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, is juist leuk! Wilde dat ik er geld voor had.
Uhm. neequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer het eens 4 maand... Terwijl je in diezelfde ruimte leeft en slaapt
Dat hoeft nou ook weer niet nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer het eens 4 maand... Terwijl je in diezelfde ruimte leeft en slaapt
quote:
8 oktober of zo zijn we begonnen, vol goede moed. En vooral mrs. die ook doordeweek overdag klust, is er bijhoorlijk klaar mee ondertussen. Ook al leek het haar hartstikke leuk. Na deze, nooit meer, zeg maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet nee.
Maar het is ook niet leuk als je niet aan het einde van de dag de deur dicht kan gooien en naar je schone huis kan he.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 oktober of zo zijn we begonnen, vol goede moed. En vooral mrs. die ook doordeweek overdag klust, is er bijhoorlijk klaar mee ondertussen. Ook al leek het haar hartstikke leuk. Na deze, nooit meer, zeg maar
Tot jullie over 10 jaar weer iets willen en dan denken "we kunnen het ook zelf.. weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 oktober of zo zijn we begonnen, vol goede moed. En vooral mrs. die ook doordeweek overdag klust, is er bijhoorlijk klaar mee ondertussen. Ook al leek het haar hartstikke leuk. Na deze, nooit meer, zeg maar
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef Godtje het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat we een geweldige kut TT hebben?
Dat doet suggereren dat je wel eens inspiratie hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja ja ik was inspiratieloos, sue me.
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet suggereren dat je wel eens inspiratie hebt?
Ik heb ook diverse covers er van, ik hou van ze allemaal!quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stop dat vlaggetje maar ergens anders
In je oogquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stop dat vlaggetje maar ergens anders
Zeg, ik zie eindelijk weer eens wat, na weken ellende...quote:
Zijn oog natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ik zie eindelijk weer eens wat, na weken ellende...
quote:
Maar in die van mij wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch niks in haar poezelige kijkers frotten?
CL wat ben je lief voor me vandaag!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch niks in haar poezelige kijkers frotten?
Dat ben jijquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige voorbijganger.
Neukenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gelukkig.Wat betekent dat ik ga eten. Crap. Nog even en ik moet gaan.. sporten
Helpt niet genoeg.quote:
Ik kan me altijd nog vergelijken met jou, dan valt het mee.quote:
Die tel ik niet eens meequote:
Nuhuh, dat is vet veel.quote:
Haal ze eruit. Dan ben je weer een kwart kwijt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tel ik niet eens meeIs ook geen 2 kg. trouens, iets meer dan 0,5..
Maar dan lijkt die pens weer zo gigantisch, dat lost niks op godt..quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haal ze eruit. Dan ben je weer een kwart kwijt.
Nog wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan me altijd nog vergelijken met jou, dan valt het mee.
Van de pijn en ellende eet je niet en val je 5 kg extra afquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan lijkt die pens weer zo gigantisch, dat lost niks op godt..
Maar dan wordt ik zeker weer net zo ellendig als van voor de operatie. Nee godt, dat gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de pijn en ellende eet je niet en val je 5 kg extra af
40KG?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit me nu al te bedenken dat ik straks ms wel het gewicht ga krijgen van toen ik zwanger was
73quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
40KG?![]()
![]()
![]()
Dat is wel erg zwaar! Wel een beetje realistisch blijven Anne!
We duimen dat je snel weer terug krimpt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Wat zet ik op ene kaartje voor een collega met een pasgeboren babytje.. zeg maar 1 zin..
You're fuckedquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Wat zet ik op ene kaartje voor een collega met een pasgeboren babytje.. zeg maar 1 zin..
Als je zin hebt dan weet je me te vinden! Likje CUequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Mannelijke collegaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We duimen dat je snel weer terug krimpt!
je vervangen door ze, kom op zeg cue...quote:
Ik ben niet zo gemeenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:56 schreef missbehavin het volgende:
je vervangen door ze, kom op zeg cue...
quote:
Hehe, dat doe ik altijd ja. Mensen waarderen dat wel hoor. Het is geen roze wolk, pleur op met dat 'Genieten he!'.quote:
gefeliciteerd en geniet van het ouderschap!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan zeg maar een 'normale' reactie
Je wilt me vet hebben he!quote:
Hij heeft er al tweequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
gefeliciteerd en geniet van het ouderschap!
Doe eens niet zo normaal!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
gefeliciteerd en geniet van het ouderschap!
Oh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat Cue vriendelijk wilt overkomen op het kaartje
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht!
hoe hij dat verder toe moet passen zoekt ie zelf maar uit....
Lijkt mij ook welquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, dat doe ik altijd ja. Mensen waarderen dat wel hoor. Het is geen roze wolk, pleur op met dat 'Genieten he!'.
Hehequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht!
hoe hij dat verder toe moet passen zoekt ie zelf maar uit....
"Het lelijke kikkertje... "quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef L-E het volgende:
[..]
HeheJe kan er ook spreekwoorden op zetten die niets met een baby te maken hebben. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Messing with the mind, dat zal m leren.
"Een ezel stoot zich in het algemeen.."quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef L-E het volgende:
[..]
HeheJe kan er ook spreekwoorden op zetten die niets met een baby te maken hebben. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Messing with the mind, dat zal m leren.
Alie!quote:
Iemand op mijn FB deelt mede dat zijn zoontje voor het eerst op het potje heeft gepoept.quote:
Dergelijke berichten gelijk weggooien!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef MNR het volgende:
Iemand op mijn FB deelt mede dat zijn zoontje voor het eerst op het potje heeft gepoept.
En dan klaag jij hier over topickill..
Op Facebook kan je nog mensen verwijderen als ze zoiets neer zetten, hier kan dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Iemand op mijn FB deelt mede dat zijn zoontje voor het eerst op het potje heeft gepoept.
En dan klaag jij hier over topickill..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke "mensen" gelijk weggooien!
Iemand zegt nu: "nu jij nogquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke berichten gelijk weggooien!
dan nog .. weggooien.. Veels te irritant om telkens te zien als je op je FB kijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Iemand zegt nu: "nu jij nog"
Het is al weer helemaal goed
Luxery. Oh wacht.. ik ben al thuis.quote:
heel veel smerige dingenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Luxery. Oh wacht.. ik ben al thuis.
En vanavond maken we gevulde aubergineeeee! Met tonijn, olijven, mozarella, kaas, notenrijst..
Oh man, jij weet gewoon echt niet wat lekker is!quote:
ik beaam wat Cue zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh man, jij weet gewoon echt niet wat lekker is!
zonde van de tonijn, olijven, mozarella, kaas en notenrijst.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
En vanavond maken we gevulde aubergineeeee! Met tonijn, olijven, mozarella, kaas, notenrijst..
Eet je dat erbij of gaat dat er in?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Auw!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. ticket te vroeggekocht. Tis nu gewoon 100 euro goedkoper
Dat gaat erinquote:
Ik was al nooit begonnen. En morgen thuiswerken dus nu al weekend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook!
Nou ja niet naar huis wel stoppen met werken
Waarom kaas + mozzarella?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat gaat erin
Hol de aubergine uit en die vulling gebruik ik ook weer om te vullen.
dan zou je t er juist af moeten halen.. want zweten betekent uitlekken zeg maar. dus blijibaar doe jij niet genoeg je bestquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:10 schreef vencodark het volgende:
Ijdel: Make-up op doen terwijl ik alleen maar naar Zumba moet.
De vulling maak je af door de notenrijst eraan toe te voegen. Wanneer je dit gedaan hebt, gooi je de geraspte kaas erover heen (je kunt het effect wel bedenken). Vervolgens stop je alles in de aubergines en gooi je er gezeefde tomatensaus overheen.. Je zet het in de oven.quote:
wtf is het want het klinkt lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
De vulling maak je af door de notenrijst eraan toe te voegen. Wanneer je dit gedaan hebt, gooi je de geraspte kaas erover heen (je kunt het effect wel bedenken). Vervolgens stop je alles in de aubergines en gooi je er gezeefde tomatensaus overheen.. Je zet het in de oven.
Na een poosje, vlak voordat je wilt gaan serveren, haal je alles eruit en leg je de mozzarella in schijven gesneden erop... dat smelt dan. Nou als je dat gedaan hebt, hoef jij niet meer te vragen waarom kaas èn mozzarella.. want die mozzarella maakt het helemaal af.
Ik zweet dan ook niet zo snel op mijn gezicht. Daarvoor moet er wel meer gebeuren dan 45 min. zumba.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan zou je t er juist af moeten halen.. want zweten betekent uitlekken zeg maar. dus blijibaar doe jij niet genoeg je best
Gevulde aubergine....quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:23 schreef MNR het volgende:
Gevulde aubergine
Oh ja, je stopt alles nog een paar minuten terug in de oven nadat je de mozzarella erop hebt gelegd.
Plaats vervangende MI voor Huppelmutsquote:
Al een paar uur.quote:
Oh nou ik wil je ook best in de handboeien gooien hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ik zit morgen een dag lang bij de POLIZEIIII
Q. regel eens dat ik ook weekend heb
Just call!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh nou ik wil je ook best in de handboeien gooien hoor
Donequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q. regel eens dat ik ook weekend heb
Dude, het is 8:40.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Zo voelt het namelijk niet. En dat is een goede zaak
Doordat er gisteren wat kozijnen zijn geschilderd, hadden we een nacht zonder gordijnen. Geslapen in de nieuwe keuken, want daar waren we het minst zichtbaar. Toch de gedachte was voldoende voor superseks
Hier ooit een tijd pas na 19:00, want dan waren de kids van een vaste poster naar bedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dude, het is 8:40.Praten over seks doen we pas na 10:00...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ooit een tijd pas na 19:00, want dan waren de kids van een vaste poster naar bed
Da's juist het leukste.quote:
Arme fietsersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's juist het leukste.
Kheb gisteren ook door waterplassen gereden met de auto. Had daar ook gigantische lol in
Denk dat iedereen het wel eens gedaan heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige spast was
Dat doet me goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het wel eens gedaan heeft
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's juist het leukste.
Kheb gisteren ook door waterplassen gereden met de auto. Had daar ook gigantische lol in
Voor mij een klein beetje herkenbaar. Het is leuk, maar een echte LOL... uh... nee...quote:
Je houdt je armen onder je borstkas en verzameld daar. Bij een gelijk lichaam en armen, hebben wij meer ruimte, want geen tieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou... dat weet ik nog zo net niet....
Nou vooruit, het is meer een grinnik en een tihihi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Voor mij een klein beetje herkenbaar. Het is leuk, maar een echte LOL... uh... nee...
In de ruimte tussen de tieten kan ook aardig wat worden opgeslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je houdt je armen onder je borstkas en verzameld daar. Bij een gelijk lichaam en armen, hebben wij meer ruimte, want geen tieten.
Ja, maar als je een boezem groter als cup C hebt, heb je meer "onder"-oppervlakte.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je houdt je armen onder je borstkas en verzameld daar. Bij een gelijk lichaam en armen, hebben wij meer ruimte, want geen tieten.
Die ruimte hebben wij toch ook, minus de tieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de ruimte tussen de tieten kan ook aardig wat worden opgeslagen.
Dat wordt teniet gedaan door de ruimte die de boezem inneemt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, maar als je een boezem groter als cup C hebt, heb je meer "onder"-oppervlakte.
??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou bijna opzoek gaan naar de rule 34 plaatjes van de duck-familie... maar ik zit op het werk
Oww de porno variatie ervan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het bestaat, bestaat er pr0n van.
Hierheenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:04 schreef stbabylon het volgende:
pr0n kills Singles... Waar gaat het heen met deze wereld!
Al is het wel eendenporno.. dus dat is niet ergquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen is meteen aan het rukken geslagen op porno. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Niet gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is meteen aan het rukken geslagen op porno. Zoals het hoort.
Als je er op rukt moet je oppassen voor papercuts.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
ouderwetsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je er op rukt moet je oppassen voor papercuts.
Of is papier heel ouderwets?
Ik dacht aan een ander soort haarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog hele oude rukboekjes. Met heel veel haar enzo. Prachtig materiaal
prachtig?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog hele oude rukboekjes. Met heel veel haar enzo. Prachtig materiaal
De tijd dat we het nog niet bij hielden... damn, dat lijkt lang geleden!quote:
Ik weet nog precies de keer dat ik mij er bewust van werd .. Het wel bijhield, maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:18 schreef MNR het volgende:
De tijd dat we het nog niet bij hielden... damn, dat lijkt lang geleden!
Niet. Was mijn eigen lichaam aan het bewonderen, onder de douche in de spiegel. Beter dan rukken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik besefte me net dat ik eigenlijk altijd wel erg iets mee deed. Heb het nooit zomaar laten staan. Vond dat toen al onhandigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet nog precies de keer dat ik mij er bewust van werd .. Het wel bijhield, maar nog niet helemaal
Heb jij een spiegel in de douche?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet. Was mijn eigen lichaam aan het bewonderen, onder de douche in de spiegel. Beter dan rukken!
Heb van die spiegeltegels op mijn muur geplaktquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:22 schreef MNR het volgende:
Heb van die spiegeltegels op mijn muur geplakt
Hehehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:23 schreef STING het volgende:
streepjes
@ MNR, toevallig Sportcity Wibautstraat?
Ik!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt aan de posters. Niet de meest heldere lichten.
Boven je bed... ik vraag me dan altijd af hoe het bevestigd is.. dat ding zal maar een keer naar beneden willen donderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt niets haha.
Net als boven je bed ofzo. leuk voor een keertje, maar niet dagelijks
Echter zijn het juist die heldere lichten die het meesst postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt aan de posters. Niet de meest heldere lichten.
Ik ga al aan het werkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:26 schreef STING het volgende:
Echter zijn het juist die heldere lichten die het meesst posten
Och, dat kun je wel goed vastmaken hoor. Ik heb dingen gebouwd waar je met 200kg aan kan hangen (was toen wel een bed). Als de verbouwing klaar is, moet ik ook weer haken monteren waar een meid aan vastgemaakt kan worden, met flink rukken komt daar ook flink wat kracht op te staanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Boven je bed... ik vraag me dan altijd af hoe het bevestigd is.. dat ding zal maar een keer naar beneden willen donderen.
Het is eigenlijk wel geinig en ook praktisch hoor. Als je bijvoorbeeld je gezicht met een scrubje bewerkt of zo
Dus.....! Hahaha.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, dat kun je wel goed vastmaken hoor. Ik heb dingen gebouwd waar je met 200kg aan kan hangen (was toen wel een bed). Als de verbouwing klaar is, moet ik ook weer haken monteren waar een meid aan vastgemaakt kan worden, met flink rukken komt daar ook flink wat kracht op te staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |