Je hebt geen idee wat voor effect lekkere cevapjes op dit mannetje hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nou, een vrouw die cevaps bakt voor d'r vent.. wiehoo..
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor effect lekkere cevapjes op dit mannetje hebben.
Omdat een stel 60+ers uit Amerika geen kont snappen van het internet. En zeker niet genoeg om in opdracht van stinkend reiche bedrijven de boel op slot te gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nu nog met uitgebreide uitleg waarom.
Uh-huh, dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet gewoon bijna lunchtijd voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Tegen een cute kijkende zeehond kan ik niet op. Ik ga wel wat chow halen.
Zeehondenvlees?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Och ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil weten
Goed plan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Bedrijfsrestaurant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, zo vervelend als mensen in de kantine, die je niet kent, het hebben over een onderwerp waar je heel veel vanaf weet (Dr. Who/Torchwood), compleet niks snappen daarvan, wel domme opmerkingen blijven maken en je sociaal geaccepteerd ze niet mag wijzen op hun domheid
restaurantquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant.
Een kantine hebben ze bij de amateur voetbalclub en volgens mij werk jij daar niet.
Bedrijfsrestaurant. 1 woord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
restaurant
Enige bedrijven met een restaurant, zijn restaurants!
Dat is hier nog niet eens te halen.. daarom dus echt kantine.. enkel automatenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant. 1 woord.
Of kan je echt alleen een koude tosti of een oud broodje met een lauwe kroket krijgen daar?
Luxe broodjes wel, en wat meuk uit de (vet)pan, soep. Maar geen complete warme maaltijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant. 1 woord.
Of kan je echt alleen een koude tosti of een oud broodje met een lauwe kroket krijgen daar?
dat is een bedrijfsrestaurant!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luxe broodjes wel, en wat meuk uit de (vet)pan, soep. Maar geen complete warme maaltijd.
Wat een armoe!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luxe broodjes wel, en wat meuk uit de (vet)pan, soep. Maar geen complete warme maaltijd.
Ik heb het niet nodig, puur ter vervanging van zelf brood smeren. Haal daar verse boterhammen.quote:
Wij hebben helemaal niks.quote:
Die bij Defensie was erg goed. Altijd lekker soepje, vers gebakken broodjes die je lekker kon beleggen, gehaktballetje of andere snacks. Ja ik vermaakte me er wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij ook niet. Maar dat is niet erg, ik vind het zelden lekker in zo'n 'bedrijfsrestaurant'.
Parestoquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die bij Defensie was erg goed. Altijd lekker soepje, vers gebakken broodjes die je lekker kon beleggen, gehaktballetje of andere snacks. Ja ik vermaakte me er wel.
Daarbij was het ook gewoon gezellig
mis het wel
Nadeel van dergelijke zaken is dat het een duur geintje wordt vaakquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef STING het volgende:
We gaan hier eigenlijk altijd naar buiten met lunch, het winkelcentrum in
Wij ook, maar dan om snel wat te halen en teruglopend op te eten, dat is nog best lastig in een half uurtje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef STING het volgende:
We gaan hier eigenlijk altijd naar buiten met lunch, het winkelcentrum in
ik ben hier ongeveer 3 tot 5 euro per dag kwijt.... ik betaalde 25 euro per maand dus dit voelt ook als en dure grapquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadeel van dergelijke zaken is dat het een duur geintje wordt vaak
Ben bij de broodjeszaken meestal minder geld kwijt, omdat ik daar minder koop dan in de bedrijfskantinequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadeel van dergelijke zaken is dat het een duur geintje wordt vaak
haasten tijdens de lunch heb je ook niks aan natuurlijk.....quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij ook, maar dan om snel wat te halen en teruglopend op te eten, dat is nog best lastig in een half uurtje.
Nee, en het is klote om lopend te eten, maar helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
haasten tijdens de lunch heb je ook niks aan natuurlijk.....
De laatste twee zaterdagavonden had ik telkens de neiging van "owja.. brood smeren voor morgen "quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Voordeel is wel dat je thuis niets hoeft klaar te maken
Voor je vlam?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste twee zaterdagavonden had ik telkens de neiging van "owja.. brood smeren voor morgen "
Op zaterdag moet je niet denken maar alleen zuipen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. foutief denkpatroon op zaterdag
Door dat tweede lukt dat eerste sowieso minder goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Op zaterdag moet je niet denken maar alleen zuipen.
Dit weekend lekker weekendje weg, lekker zuipen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door dat tweede lukt dat eerste sowieso minder goed.
Maar voorlopig moet ik op zaterdag overdag nog klussen. Gelukkig in de avond niet
Ik ga t/m eind maart 1 weekendje weg (sauna/hotel in Zoetermeer), 1 weekend in maart nog niks. De rest elk weekend feestjequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit weekend lekker weekendje weg, lekker zuipen!
Dat doe ik veelal op vrijdagquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Op zaterdag moet je niet denken maar alleen zuipen.
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Maar voorlopig moet ik op zaterdag overdag nog klussen. Gelukkig in de avond niet
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussen... biertje erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Q zou zeggen "die aanvulling verdiend idd een extra post"quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussen... biertje erbij.
Biertje is voor na het klussen. Bier tijdens het klussen betekend over het algemeen einde klussen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik zaterdag wel een lekkere dag voor, lekker op je gemak klussen... biertje erbij.
Klussen is toch stom.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Biertje is voor na het klussen. Bier tijdens het klussen betekend over het algemeen einde klussen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bier tijdens het klussen betekend over het algemeen einde klussen.
Nee man, is juist leuk! Wilde dat ik er geld voor had.quote:
Ja, om anderen voor me te laten klussen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, is juist leuk! Wilde dat ik er geld voor had.
Ik vind het serieus leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, om anderen voor me te laten klussen.
Ik kan heel goed dingetjes uitzoeken die ergens moeten staanquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het serieus leukIk kan ook heel goed stucen en verven
die ergens "anders" moeten staan zekerquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan heel goed dingetjes uitzoeken die ergens moeten staan
What a team we would make!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan heel goed dingetjes uitzoeken die ergens moeten staan
Zo'n naar zielig nummer..quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Jolene
* missbehavin zingt onbeschaamd hard mee
Vooral veel te veel van dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die ergens "anders" moeten staan zeker
Ik hou er van.quote:
En dat zeg je nu pas!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het serieus leukIk kan ook heel goed stucen en verven
Probeer het eens 4 maand... Terwijl je in diezelfde ruimte leeft en slaaptquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, is juist leuk! Wilde dat ik er geld voor had.
Uhm. neequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer het eens 4 maand... Terwijl je in diezelfde ruimte leeft en slaapt
Dat hoeft nou ook weer niet nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer het eens 4 maand... Terwijl je in diezelfde ruimte leeft en slaapt
quote:
8 oktober of zo zijn we begonnen, vol goede moed. En vooral mrs. die ook doordeweek overdag klust, is er bijhoorlijk klaar mee ondertussen. Ook al leek het haar hartstikke leuk. Na deze, nooit meer, zeg maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet nee.
Maar het is ook niet leuk als je niet aan het einde van de dag de deur dicht kan gooien en naar je schone huis kan he.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 oktober of zo zijn we begonnen, vol goede moed. En vooral mrs. die ook doordeweek overdag klust, is er bijhoorlijk klaar mee ondertussen. Ook al leek het haar hartstikke leuk. Na deze, nooit meer, zeg maar
Tot jullie over 10 jaar weer iets willen en dan denken "we kunnen het ook zelf.. weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 oktober of zo zijn we begonnen, vol goede moed. En vooral mrs. die ook doordeweek overdag klust, is er bijhoorlijk klaar mee ondertussen. Ook al leek het haar hartstikke leuk. Na deze, nooit meer, zeg maar
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef Godtje het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat we een geweldige kut TT hebben?
Dat doet suggereren dat je wel eens inspiratie hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja ja ik was inspiratieloos, sue me.
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet suggereren dat je wel eens inspiratie hebt?
Ik heb ook diverse covers er van, ik hou van ze allemaal!quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stop dat vlaggetje maar ergens anders
In je oogquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stop dat vlaggetje maar ergens anders
Zeg, ik zie eindelijk weer eens wat, na weken ellende...quote:
Zijn oog natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ik zie eindelijk weer eens wat, na weken ellende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |