nee, de klanten zijn dicht en we willen jullie niet op kantoor hebben dagen en je bent lekker lang in dienst dagen.quote:
te serieusquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, de klanten zijn dicht en we willen jullie niet op kantoor hebben dagen en je bent lekker lang in dienst dagen.
Maar vanavond moet hij winkelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent een vent, je moet minimaal 2x per dag!
Mooie mannen poepen niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik minstens 3xquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hell no!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wijquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doen ze dan op het toilet wat zo verschrikkelijk stinkt?
Jij hebt er seks mee, dat telt niet.quote:
homoquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wijhebben altijd een spraycan bij ons om jullie voor de gek te houden.
Op je werk.. of dan nog thuis?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Hell no!Ik ga één keer per dag, precies om 7:55 's morgens.
Je doosje volgeblaft met pepperspray, hoe denk je dat dat voelt?quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je doosje volgeblaft met pepperspray, hoe denk je dat dat voelt?
Thuis natuurlijk. Ik ga toch niet op het werk schijten, jonguh!quote:
en terecht! En zij schijten vast ook op jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Thuis natuurlijk. Ik ga toch niet op het werk schijten, jonguh!Nou ja, figuurlijk misschien wel...
He, jou ken ik niet. Wie ben jij?quote:
Hi there, hoe is het met jou dan? Tijd niet gesproken!quote:
Gisteren nog!quote:
Hij komt vanavond deze kant op!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gisteren nog!Hoi vrouwtje, alles goed? Wanneer trek je weer richting zuiden?
Lang geleden inderdaad! Goed, zit in Mexico. Altijd mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi there, hoe is het met jou dan? Tijd niet gesproken!
Ah nice! Nee eigenlijk niet, meer dat ik het spannend vind de dames te ontmoetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij komt vanavond deze kant op!
Ben je al zenuwachtig voor je kookavontuur?
Alcohol helpt. Altijd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nice! Nee eigenlijk niet, meer dat ik het spannend vind de dames te ontmoeten
quote:
Preaching to the choirquote:
Mexico, lekker! Bevalt het?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lang geleden inderdaad! Goed, zit in Mexico. Altijd mooi.
Hoest met jou dan?
Murdera, aangenaam.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, jou ken ik niet. Wie ben jij?
b, hoiquote:
Ja, prima, 2 weekjes. En heb een tof huis in Bogota, dus ook dat is prima.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mexico, lekker! Bevalt het?Ja hier gaat het akelig goed voor de verandering
![]()
Zit je ook te wachten op het Volgend Drama? Doe ik wel altijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mexico, lekker! Bevalt het?Ja hier gaat het akelig goed voor de verandering
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op het Volgend Drama? Doe ik wel altijd.
Gelukkig, wat moeten we zonder drama?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uhuh. Ik probeer het af te leren. Maar gelukkig blijft er altijd wel wat drama hangen he, geld, gedoe, je weet wel..
Zolang je het met die gedachtes maar niet veroorzaakt.....quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Huuuuhh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je het met die gedachtes maar niet veroorzaakt.....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef Delan het volgende:
hier weer eens even een keertje kijken!
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Zekers. Nog maar 45 jaar werken en 100k hypotheek aflossen...
Zeurmuts.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En je dakterras afmaken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar verder is het leven best mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nieuwe oplader vragenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:45 schreef Tally het volgende:
Pfff.. Ik heb zo'n telefoon. Van het werk. En die is leeg (aangezien ik die al meer dan een jaar niet gebruik heb). Maar ik kan nergens mijn oplader vinden. Teringdieven
As ifquote:
Ik werk nog zo'n 20-25 jaar en dan ga ik lekker doen waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oeh vrijdag gaan we weer verder met de kleurplaat
100K , daar koop je tegenwoordig net een leuke auto voor idd, zakgeld.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werk nog zo'n 20-25 jaar en dan ga ik lekker doen waar ik zin in heb.
Die hypotheek komt wel es. 100k is trouwens niks.
HOE DURVEN ZE! Ik gaf ze mijn hart, en wat krijg ik terug?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
Nu, in de Freggels:
Q is stom.
Dat zeggen ze gewoon he!
Nog wel even helaas, aangezien ik atm gewoon niet zo veel cash over heb er voor, dus kunnen we vrijdag niet zo veel doen. Ik hoop dat het inkleuren de keer erop klaar is.quote:
Ik heb bezwaar gemaakt hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
HOE DURVEN ZE! Ik gaf ze mijn hart, en wat krijg ik terug?!
Maar het was toch een kado, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel even helaas, aangezien ik atm gewoon niet zo veel cash over heb er voor, dus kunnen we vrijdag niet zo veel doen. Ik hoop dat het inkleuren de keer erop klaar is.
En dan eerst weer flink sparen voor de uitbreiding, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Nuhuh. Ik heb wel mijn verjaardagsgeld e.d. erbij gelegd. Ik krijg wel dikke korting, ms bedoel je dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar het was toch een kado, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Uitbreiding? Wat komt er nog bij dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel even helaas, aangezien ik atm gewoon niet zo veel cash over heb er voor, dus kunnen we vrijdag niet zo veel doen. Ik hoop dat het inkleuren de keer erop klaar is.
En dan eerst weer flink sparen voor de uitbreiding, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Ineens is Singles weer Singles met alle bekenden.quote:
die heb ik dus al, maar ietsiepietsie hogerquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even naar de bank.. hypotheekje.. zo geregeld
ik ga mijn varkentje toch niet bevuilen met dat soort minieme bedragen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zakgeld, zit het niet in je spaarvarkentje toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik het verkeerd onthouden. Ik dacht dat je een tijd geleden zei dat je de tat kreeg van iemand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh. Ik heb wel mijn verjaardagsgeld e.d. erbij gelegd. Ik krijg wel dikke korting, ms bedoel je dat?
Ligt een beetje aan het tijdperk waarnaar je refereertquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ineens is Singles weer Singles met alle bekenden.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef rival het volgende:
ik ga mijn varkentje toch niet bevuilen met dat soort minieme bedragen?Ik betaal een ton per maand aan mijn appartement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
My bad, ik dacht niet na.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga mijn varkentje toch niet bevuilen met dat soort minieme bedragen?
Ik!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent een ouwe kut, da's waar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het tijdperk waarnaar je refereert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |