nee, de klanten zijn dicht en we willen jullie niet op kantoor hebben dagen en je bent lekker lang in dienst dagen.quote:
te serieusquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, de klanten zijn dicht en we willen jullie niet op kantoor hebben dagen en je bent lekker lang in dienst dagen.
Maar vanavond moet hij winkelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent een vent, je moet minimaal 2x per dag!
Mooie mannen poepen niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik minstens 3xquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hell no!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wijquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doen ze dan op het toilet wat zo verschrikkelijk stinkt?
Jij hebt er seks mee, dat telt niet.quote:
homoquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wijhebben altijd een spraycan bij ons om jullie voor de gek te houden.
Op je werk.. of dan nog thuis?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Hell no!Ik ga één keer per dag, precies om 7:55 's morgens.
Je doosje volgeblaft met pepperspray, hoe denk je dat dat voelt?quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je doosje volgeblaft met pepperspray, hoe denk je dat dat voelt?
Thuis natuurlijk. Ik ga toch niet op het werk schijten, jonguh!quote:
en terecht! En zij schijten vast ook op jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Thuis natuurlijk. Ik ga toch niet op het werk schijten, jonguh!Nou ja, figuurlijk misschien wel...
He, jou ken ik niet. Wie ben jij?quote:
Hi there, hoe is het met jou dan? Tijd niet gesproken!quote:
Gisteren nog!quote:
Hij komt vanavond deze kant op!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gisteren nog!Hoi vrouwtje, alles goed? Wanneer trek je weer richting zuiden?
Lang geleden inderdaad! Goed, zit in Mexico. Altijd mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi there, hoe is het met jou dan? Tijd niet gesproken!
Ah nice! Nee eigenlijk niet, meer dat ik het spannend vind de dames te ontmoetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij komt vanavond deze kant op!
Ben je al zenuwachtig voor je kookavontuur?
Alcohol helpt. Altijd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nice! Nee eigenlijk niet, meer dat ik het spannend vind de dames te ontmoeten
quote:
Preaching to the choirquote:
Mexico, lekker! Bevalt het?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lang geleden inderdaad! Goed, zit in Mexico. Altijd mooi.
Hoest met jou dan?
Murdera, aangenaam.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, jou ken ik niet. Wie ben jij?
b, hoiquote:
Ja, prima, 2 weekjes. En heb een tof huis in Bogota, dus ook dat is prima.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mexico, lekker! Bevalt het?Ja hier gaat het akelig goed voor de verandering
![]()
Zit je ook te wachten op het Volgend Drama? Doe ik wel altijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mexico, lekker! Bevalt het?Ja hier gaat het akelig goed voor de verandering
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op het Volgend Drama? Doe ik wel altijd.
Gelukkig, wat moeten we zonder drama?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uhuh. Ik probeer het af te leren. Maar gelukkig blijft er altijd wel wat drama hangen he, geld, gedoe, je weet wel..
Zolang je het met die gedachtes maar niet veroorzaakt.....quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Huuuuhh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je het met die gedachtes maar niet veroorzaakt.....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef Delan het volgende:
hier weer eens even een keertje kijken!
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Zekers. Nog maar 45 jaar werken en 100k hypotheek aflossen...
Zeurmuts.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En je dakterras afmaken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar verder is het leven best mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nieuwe oplader vragenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:45 schreef Tally het volgende:
Pfff.. Ik heb zo'n telefoon. Van het werk. En die is leeg (aangezien ik die al meer dan een jaar niet gebruik heb). Maar ik kan nergens mijn oplader vinden. Teringdieven
As ifquote:
Ik werk nog zo'n 20-25 jaar en dan ga ik lekker doen waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oeh vrijdag gaan we weer verder met de kleurplaat
100K , daar koop je tegenwoordig net een leuke auto voor idd, zakgeld.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werk nog zo'n 20-25 jaar en dan ga ik lekker doen waar ik zin in heb.
Die hypotheek komt wel es. 100k is trouwens niks.
HOE DURVEN ZE! Ik gaf ze mijn hart, en wat krijg ik terug?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
Nu, in de Freggels:
Q is stom.
Dat zeggen ze gewoon he!
Nog wel even helaas, aangezien ik atm gewoon niet zo veel cash over heb er voor, dus kunnen we vrijdag niet zo veel doen. Ik hoop dat het inkleuren de keer erop klaar is.quote:
Ik heb bezwaar gemaakt hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
HOE DURVEN ZE! Ik gaf ze mijn hart, en wat krijg ik terug?!
Maar het was toch een kado, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel even helaas, aangezien ik atm gewoon niet zo veel cash over heb er voor, dus kunnen we vrijdag niet zo veel doen. Ik hoop dat het inkleuren de keer erop klaar is.
En dan eerst weer flink sparen voor de uitbreiding, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Nuhuh. Ik heb wel mijn verjaardagsgeld e.d. erbij gelegd. Ik krijg wel dikke korting, ms bedoel je dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar het was toch een kado, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Uitbreiding? Wat komt er nog bij dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel even helaas, aangezien ik atm gewoon niet zo veel cash over heb er voor, dus kunnen we vrijdag niet zo veel doen. Ik hoop dat het inkleuren de keer erop klaar is.
En dan eerst weer flink sparen voor de uitbreiding, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Ineens is Singles weer Singles met alle bekenden.quote:
die heb ik dus al, maar ietsiepietsie hogerquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even naar de bank.. hypotheekje.. zo geregeld
ik ga mijn varkentje toch niet bevuilen met dat soort minieme bedragen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zakgeld, zit het niet in je spaarvarkentje toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik het verkeerd onthouden. Ik dacht dat je een tijd geleden zei dat je de tat kreeg van iemand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh. Ik heb wel mijn verjaardagsgeld e.d. erbij gelegd. Ik krijg wel dikke korting, ms bedoel je dat?
Ligt een beetje aan het tijdperk waarnaar je refereertquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ineens is Singles weer Singles met alle bekenden.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef rival het volgende:
ik ga mijn varkentje toch niet bevuilen met dat soort minieme bedragen?Ik betaal een ton per maand aan mijn appartement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
My bad, ik dacht niet na.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga mijn varkentje toch niet bevuilen met dat soort minieme bedragen?
Ik!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent een ouwe kut, da's waar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het tijdperk waarnaar je refereert
ik praat in euro'squote:Op donderdag 19 januari 2012 10:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik betaal een ton per maand aan mijn appartement.
Wees consequent en intelligent; iq.quote:
Over 3 maanden is de peso meer waard dan de euro.quote:
Hij moet nog doorlopen over mijn schouder en richting mijn heup.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitbreiding? Wat komt er nog bij dan?
Ik denk het jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden. Ik dacht dat je een tijd geleden zei dat je de tat kreeg van iemand.
Zeker, ik leef nog.( onkruid vergaat niet he? )quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent een ouwe kut, da's waar.
Waarom nu teruggekomen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:02 schreef Feitosa het volgende:
Zeker, ik leef nog.( onkruid vergaat niet he? )
Kom hier al een tijd niet meer. Had ik eerder moeten doen want aan wat getyp op dit forum heb je eerlijk gezegd ook geen reet.
Gaat financieel wel erg goed, dus mag niet klagen. En wat rustiger geworden. ( word langzaamaan oud )
Ik heb ook nog wel wat lires liggen . ben ik nu multimiljonair?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over 3 maanden is de peso meer waard dan de euro.
Dat is wel mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog doorlopen over mijn schouder en richting mijn heup.
Ach ik was ff wat aan het rondneuzen op internet. ben op dit moment wat testen aan het draaien op het werk, dus moet ff wachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom nu teruggekomen dan?
Tja ouder worden doen we allemaal, maar ach, dat overleven we ook wel weer
En wat wil je dat wij met deze informatie doen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef El_Matador het volgende:
Het is verdomme 3 uur. Moet slapen, maar geen zin.
Dat zegt Q ook nog steedsquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef Feitosa het volgende:
Ach ik was ff wat aan het rondneuzen op internet. ben op dit moment wat testen aan het draaien op het werk, dus moet ff wachten.
Is maar tijdelijk hoor.
Zeggen dat ie het morgen weer doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:05 schreef stbabylon het volgende:
En wat wil je dat wij met deze informatie doen?
Jij houdt je bezig met Twitter. De digitale baggerbak.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij met deze informatie doen?
Ja, maar ik meen het. Ben er dus weer vandoor.quote:
Tnxquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, maar ik meen het. Ben er dus weer vandoor.
Het beste met je en een goed 2012 meid.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel mooi.
Maar dan heb je nog wel wat sessies te gaan ja
Rukker als dat zo is... Zal ik er dan nog naar vragen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de lente ga ik weer verder. Alleen nog even de tuinverlichting aansluiten en wat bloembakken maken.Oh, en natuurlijk nog een kekke loungeset kopen kopen koopavond! Waarom vertel ik dat eigenlijk, het interesseert je toch geen flikker.
Zwaar verkouden. Verder tof, zoals altijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wees consequent en intelligent; iq.
Hoest met Q?
Das minder, maar bier helpt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zwaar verkouden. Verder tof, zoals altijd.En daar?
Goed punt; wil een bank kopen (mijn eerste ooit!). Mooie gezien, maar 7 miljoen vond ik echt te duur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is meer het idee dat mijn zuurverdiende geld richting de banksters gaat...
Ik ben juist aan het minderen met bier eigenlijk, dat verklaart waarom ik ziek ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das minder, maar bier helpt.
Mooi, hier ook dikke tofheid.
Dat zei je een tijdje geleden wel...quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Rukker als dat zo is... Zal ik er dan nog naar vragen?
Ik wil met een 16-jarige dochter van een Rothschild trouwen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt; wil een bank kopen (mijn eerste ooit!). Mooie gezien, maar 7 miljoen vond ik echt te duur.
Ik zou die Servische doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil met een 16-jarige dochter van een Rothschild trouwen.
Werkgerelateerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij houdt je bezig met Twitter. De digitale baggerbak.
Al een poos niet geweest. Maar ik lig er niet wakker van als je dakterras over 20 jaar nog niet af zou zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zei je een tijdje geleden wel...Misschien was je toen ongesteld?
Niet zo negatief, doe eens positief! Als je positief bent lossen alle problemen zichzelf op!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
http://twitter.com/#!/Ockels/status/159923001251475456
Oh, dus als ik maar doe alsof er geen grondstoffengebrek is, is het er ook niet. Top!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zo negatief, doe eens positief! Als je positief bent lossen alle problemen zichzelf op!
Tenminste, volgens iemand op Facebook waarmee ik in 'discussie' was gisteren.
Handig hè? Gewoon niet zo negatief denken en alles komt goed!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus als ik maar doe alsof er geen grondstoffengebrek is, is het er ook niet. Top!
Een paar jaar te laat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou batsen?
quote:
Dat is pas liefdequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vriendin gaat zometeen een lading kutjes voor mij regelen. Tof wijf
Een lading nog wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vriendin gaat zometeen een lading kutjes voor mij regelen. Tof wijf
Wat? Zit wel een kern van waarheid in hoor, ze heeft wel eens een derde persoon erbij geregeldquote:
Oh ja, dat is idd zó irritant..quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren in de winkel, vrouw voor me, begint met tas in pakken, ziet op een gegeven moment dat kassamiep alles heeft afgebliept en klaar is voor de afrekening, gaat rustig verder met tas in pakken. Als de tas is ingepakt, rustig portemonnee pakken en de pinpas daaruit. Rustig afrekenen.
GAST! (m/v) Je kunt meteen beginnen met pinnen.
Ik hoef uiteraard niet te vertellen dat ze nu niet meer leeft
Was die 3e persoon bergvormig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Zit wel een kern van waarheid in hoor, ze heeft wel eens een derde persoon erbij geregeld
Dat geloof ik meteen, maar ik vond je grapje een beetje flauw.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Zit wel een kern van waarheid in hoor, ze heeft wel eens een derde persoon erbij geregeld
Dood moeten ze inderdaad. Ik raak niet snel geirriteerd, maar jezus, wat háát ik zulke figuren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren in de winkel, vrouw voor me, begint met tas in pakken, ziet op een gegeven moment dat kassamiep alles heeft afgebliept en klaar is voor de afrekening, gaat rustig verder met tas in pakken. Als de tas is ingepakt, rustig portemonnee pakken en de pinpas daaruit. Rustig afrekenen.
GAST! (m/v) Je kunt meteen beginnen met pinnen.
Ik hoef uiteraard niet te vertellen dat ze nu niet meer leeft
En het was ook nog eens teringdruk in die winkel, omdat de enige andere super in de wijk tijdelijk dicht is (van Super de Boer naar Jumbo verbouwing). Dikke rijen, bij de Boni. Zal zo blij zijn als in feb de Jumbo open isquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dood moeten ze inderdaad. Ik raak niet snel geirriteerd, maar jezus, wat háát ik zulke figuren.
Toen ik vroegah in de supermarkt werkte en ook weleens bij moest springen bij de kassa werkte dat soort klanten inderdaad ontzettend frustrerend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dood moeten ze inderdaad. Ik raak niet snel geirriteerd, maar jezus, wat háát ik zulke figuren.
Klanten EN gebruikersquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik vroegah in de supermarkt werkte en ook weleens bij moest springen bij de kassa werkte dat soort klanten inderdaad ontzettend frustrerend.
Ik had een hekel aan achter de kassa zitten, was ook niet zo van het lullen over koetjes en kalfjes, ik wilde gewoon die rij wegwerken zodat ik weer weg kon.
Kutklanten, ze moeten eigenlijk gewoon allemaal dood.
Of van die mensen die het kassameisje kennen en uitgebreid staan bijkletsen over de wrat op de linkerneusvleugel van de zoon van de slager zijn opoe terwijl ze eigenlijk allang klaar zijn met afrekenen, nondeju, bel elkaar ofzo, gezeik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het was ook nog eens teringdruk in die winkel, omdat de enige andere super in de wijk tijdelijk dicht is (van Super de Boer naar Jumbo verbouwing). Dikke rijen, bij de Boni. Zal zo blij zijn als in feb de Jumbo open is
Ik ga m'n best doen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je me op de hoogte houd.
Eigenlijk moet iedereen dood.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik vroegah in de supermarkt werkte en ook weleens bij moest springen bij de kassa werkte dat soort klanten inderdaad ontzettend frustrerend.
Ik had een hekel aan achter de kassa zitten, was ook niet zo van het lullen over koetjes en kalfjes, ik wilde gewoon die rij wegwerken zodat ik weer weg kon.
Kutklanten, ze moeten eigenlijk gewoon allemaal dood.
Ik zie je anders nooit boodschappen doen, buurman.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:56 schreef rival het volgende:
Mij wil je graag als klant voor je hebben, ben snel en leg altijd zo'n tussenblokje voor je neer
Helaas bij sommige niet snel genoeg naar mijn zinquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iedereen dood.
Gelukkig gebeurt dat ook.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iedereen dood.
Gelukkig gebeurt dat ook.
En bij anderen weer veel te snel. Helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas bij sommige niet snel genoeg naar mijn zin
Ja het systeem werkt niet helemaal goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
En bij anderen weer veel te snel. Helaas.
andersom ook zo, en Ik kijk altijd heel goed om mij heen of ik jou ziequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie je anders nooit boodschappen doen, buurman.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het systeem werkt niet helemaal goed
Maak bezwaar!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we in opstand komen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had mijn foto uitgeprint toch? Dat je me wel herkent he.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
andersom ook zo, en Ik kijk altijd heel goed om mij heen of ik jou zie
Dezelfde persoon waarbij L-E heeft geklaagd over de freggels?quote:
Ik had gemaild naar Gobo Freggel. Grote kans dat hij ook over leven en dood gaat ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dezelfde persoon waarbij L-E heeft geklaagd over de freggels?
Ik ook. Irritant als mensen dat niet even voor je doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:56 schreef rival het volgende:
Mij wil je graag als klant voor je hebben, ben snel en leg altijd zo'n tussenblokje voor je neer
Ik vergeet geen leuke gezichten!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je had mijn foto uitgeprint toch? Dat je me wel herkent he.
Tegenwoordig heeft toch wel elke supermarkt de 3-in-de-rij-kassa-erbij-policy?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook. Irritant als mensen dat niet even voor je doen.Mijn grootste irritatie bij de super is als er 300 VMBO'ers de vakken staan te vullen/spiegelen en er maar één kassa open is waar 30 klanten wortel staan te schieten.
STERF!
ik sluit gewoon aan en wacht mijn beurt af.... van te voren hou ik er al rekening mee dat dat kan gebeuren.... true storyquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook. Irritant als mensen dat niet even voor je doen.Mijn grootste irritatie bij de super is als er 300 VMBO'ers de vakken staan te vullen/spiegelen en er maar één kassa open is waar 30 klanten wortel staan te schieten.
STERF!
Vreselijk, mensen met geduldquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik sluit gewoon aan en wacht mijn beurt af.... van te voren hou ik er al rekening mee dat dat kan gebeuren.... true story
ik lig soms helemaal dubbel om die gefrustreerde mensen
Mensen die hardop gaan zuchten en steunen zijn ook niet fijn nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik sluit gewoon aan en wacht mijn beurt af.... van te voren hou ik er al rekening mee dat dat kan gebeuren.... true story
ik lig soms helemaal dubbel om die gefrustreerde mensen
Maar je moet niet 70 gaan rijden voor mijn neus waar je 80 mag, poef weg geduldquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk, mensen met geduld
soms maken die klanten oogcontact en proberen jou er in mee te krijgen met gebaren......quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die hardop gaan zuchten en steunen zijn ook niet fijn nee.
Ik was gewoon eerlijk!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met aardig, slijmen wel
dat heb je zien gebeuren? die is grappig tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bejaarde in scootmobielen die complete stellingen omver rijden
Nou, die bedrijfsleider van 'mijn' Em-Té niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft toch wel elke supermarkt de 3-in-de-rij-kassa-erbij-policy?
Niet als je daar werkt en je die teringbende mag opruimen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb je zien gebeuren? die is grappig toch
Dat hoef ik toch niet op te ruimen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bejaarde in scootmobielen die complete stellingen omver rijden
Dit maakt het voor mij nog grappigerquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als je daar werkt en je die teringbende mag opruimen.
Kut bejaarde
Wat had ik een teringhekel aan bejaarde, en nog steeds.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dit maakt het voor mij nog grappiger
Heb je ook ergens geen hekel aan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat had ik een teringhekel aan bejaarde, en nog steeds.
En aan buitenlanders die vonden dat ik discrimineerde omdat ik geen goedemorgen zei en toevallig tegen een nederlandse klant wel.
En aan kleine kinderen die overal aanzitten, maar meer eigenlijk aan de ouders die er niks van zeggen. Voed dat kind eens gewoon op ja
is de baas het daar mee eens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. ik heb weer genoeg gedaan vandaag
Dat doet m'n vader als ie met m'n moeder boodschappen gaat doen bij de AH XL. Hij raakt haar kwijt, zij heeft het lijstje en hij gaat met koffie en krantje aan zo'n tafel zitten, dan komt ze vanzelf wel weerquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
En mensen die een 'bakkie' doen in de supermarkt.Ver-schrik-ke-lijk.
de baas komt ooit uit die bespreking he, een tip voor jou van mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De baas is in bespreking dus boeiend wat hij vindt
De baas zit in een ander kantoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef rival het volgende:
de baas komt ooit uit die bespreking he, een tip voor jou van mij
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet m'n vader als ie met m'n moeder boodschappen gaat doen bij de AH XL. Hij raakt haar kwijt, zij heeft het lijstje en hij gaat met koffie en krantje aan zo'n tafel zitten, dan komt ze vanzelf wel weer
Hij raakt haar niet kwijt, hij blijft gewoon expres een beetje treuzelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet m'n vader als ie met m'n moeder boodschappen gaat doen bij de AH XL. Hij raakt haar kwijt, zij heeft het lijstje en hij gaat met koffie en krantje aan zo'n tafel zitten, dan komt ze vanzelf wel weer
Waarschijnlijk wel. Want ze ziet van alles en komt weer tien bekenden tegen ofzo, en dan zit hij daar doodleuk de krant te lezen met andere mannen die hetzelfde hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij raakt haar niet kwijt, hij blijft gewoon expres een beetje treuzelen.
waarom moet ie mee naar de super?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Want ze ziet van alles en komt weer tien bekenden tegen ofzo, en dan zit hij daar doodleuk de krant te lezen met andere mannen die hetzelfde hebben
Om te sjouwenquote:
Niks, dat doet de vrouw dan ook maar lekker zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Karretje mee naar de auto
Vaders kan thuis wel de tassen uit de auto halen.
Vind ik ook best. Maar daar ging het even niet omquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:30 schreef Royco1 het volgende:
Niks, dat doet de vrouw dan ook maar lekker zelf.
Een goede vrouw brengt dan zelfs een kratje bier en de nieuwe VI mee uit de supermarktquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:30 schreef rival het volgende:
Vaders brengt het geld toch al binnen, laat die man lekker met een biertje op de bank hangen!
Blijkbaar vindt hij het kletsen met de mannen onder de koffie ook niet heel erg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:30 schreef rival het volgende:
Vaders brengt het geld toch al binnen, laat die man lekker met een biertje op de bank hangen!
die zijn tegenwoordig erg schaars, goede vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede vrouw brengt dan zelfs een kratje bier en de nieuwe VI mee uit de supermarkt
Ik ben zo blij dat mijn vent niet van voetbal houdtquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede vrouw brengt dan zelfs een kratje bier en de nieuwe VI mee uit de supermarkt
Niks mis met een beetje voor je vriend te zorgen toch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik geef m'n date zelfs z'n bier aan als ie dat wil.. Zijn 'liefde' gaat zeker door de maag met bier![]()
Doet ie toch geen zak mee. Drop en de nieuwe Autoweek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Absoluut nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje voor je vriend te zorgen toch.
Stiekem vind ik dat hartstikke leukquote:
Vroeger vond ik dat niets.. weet ook wel dat ik mijn vriend destijds niet altijd even lief behandeld heb (bleek ook uit z'n laatste briefquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat hartstikke leuk
Waar ik mee date is helemaal gek van voetbal, en ze drinkt niet, dus heb altijd een bob.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn vent niet van voetbal houdt
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ik mee date is helemaal gek van voetbal, en ze drinkt niet, dus heb altijd een bob.
Dat is minder voor je danquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Die van mij drinkt helaas wel
geen bob voor mij
Op zich wel, maar wel handig dat ze kunnen bobben.. Maar idd, ik vind het veel te gezellig om samen te drinkenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Geen voetbal, ze brengt me wel bier. En het is een filantropische pijpster
Ik vind alleen drinken ook goed hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wel handig dat ze kunnen bobben.. Maar idd, ik vind het veel te gezellig om samen te drinken
En dan gaat ze daten met.. jou?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholistische vader, dus slechte ervaringen met drank
Dat klinkt niet goed... Ik heb dat gevoel dus nog niet één keer gehad nu. Maar goed, het gaat ook wel bizar goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef MNR het volgende:
Werd daar gisteren opeens helemaal "kriebelig" van, dat alles samen doen. Weet niet waar het plotseling vandaan kwam, maar het idee dat ik rekening moest houden de hele avond lang.... werd me toch een beetje benauwend.
Dan heb je de verkeerde als dat gebeurdquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef MNR het volgende:
Werd daar gisteren opeens helemaal "kriebelig" van, dat alles samen doen. Weet niet waar het plotseling vandaan kwam, maar het idee dat ik rekening moest houden de hele avond lang.... werd me toch een beetje benauwend.
Ik ben toch geen vaderquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan gaat ze daten met.. jou?
Erg bijzondere keuze ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan gaat ze daten met.. jou?
Ik heb gister niet eens iemand over de vloer gehadquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed... Ik heb dat gevoel dus nog niet één keer gehad nu. Maar goed, het gaat ook wel bizar goed
Maar je drinkt wel.. toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Royco1 het volgende:
Alcoholistische vader, dus slechte ervaringen met drank
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind alleen drinken ook goed hoor.
Zolang ik maar gewoon kan drinken
Dat inderdaad. Al is mijn date een grotere zuiper dan ik. Maargoed ook barman, dus iets ander leven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Op zich wel, maar wel handig dat ze kunnen bobben.. Maar idd, ik vind het veel te gezellig om samen te drinken
Dat was ook niet het deel waar ik om moest lachen..quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb gister niet eens iemand over de vloer gehad
En ontzettend tof voor jou missb!
Yeah, yeah, I knowquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde als dat gebeurd
Het is ook niet mijn vader.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat heeft je vader dan ermee te maken? als in.. dat je dates erop keurt?
Ik zie 'm eigenlijk alleen in het weekend, maar ik weet dat hij doordeweeks eigenlijk nooit drinkt. Niet dat ik me daar iets van aantrek..quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al is mijn date een grotere zuiper dan ik. Maargoed ook barman, dus iets ander leven.
en ik ben meer een gezelligheidsdrinker en meestal alleen in het weekend. Leert hij me al af
Komt dus door die getrouwde muts met wie ik gister sprak!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg doe eens niet zo vals ingewikkeld.
Ja vind ik zelf ook wel eigenlijk
Noem je me nu gewoon een alcoholist?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was ook niet het deel waar ik om moest lachen..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noem je me nu gewoon een alcoholist?
Ik drink sinds ik het cafe heb helemaal niet zoveel meer.
Haar paps is een alcoholist en ze gaat met iemand die een kroeg heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn vader.
Haar vader heeft een drankprobleem, waardoor zij zelf geen druppel drinkt.
Nu ik er over nadenk drink ik eigenlijk toch nog best veel.quote:
Zal haar pa wel blij mee zijn. Roy kan niet meer stuk bij zijn "schoonvader"quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Haar paps is een alcoholist en ze gaat met iemand die een kroeg heeft.
Ironie in het leven
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal haar pa wel blij mee zijn. Roy kan niet meer stuk bij zijn "schoonvader"
Ze heeft niet zoveel contact met haar vaderquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal haar pa wel blij mee zijn. Roy kan niet meer stuk bij zijn "schoonvader"
Zie je wel, schijnheil.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk drink ik eigenlijk toch nog best veel.
Maar niet meer een half kratje per dag wat ik eerst wel vaak haalde met uitschieters naar een krat in het weekend.
Enne..? Posi?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Zo de survey gedaan, met hoe ik denk over mijn werk.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef JoeBravo het volgende:
seks doe je samen, voor de rest: lekker je eigen gang gaan.
Maar wat weet ik nou helemaal
Wat, ik drink toch minder als eerst.quote:
Manager/team posi, hoger management/bedrijf dubieus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne..? Posi?
Ik zal die van mij later ook eens invullen.
Dubieus. Ik vind het leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Manager/team posi, hoger management/bedrijf dubieus.
Zeker niet. Grill me eens even wat cevapjes, vrouwmensch!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje voor je vriend te zorgen toch.
grappig hoe dat werktquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef MNR het volgende:
Yeah, yeah, I know
Vertelde gisteren een getrouwde vrouw dat haar man het niet leuk vond dat ze meer haar eigen weg ging en wilde nu dan ook op "haar" sportschool komen sporten. Maar als zij dan aan het praten is en hij staat er een beetje naast.. dan zou zij dat niet leuk vinden (beperkt in haar vrijheid) en hij ook niet want hij voelde zich dan een beetje 5e wiel aan de wagen en zo....
Zat ik het eens zo voor mezelf na te gaan (daar komt t dus vandaan), ik zou dat dus ECHT NIET leuk vinden! Mijn sportschool![]()
Haha. Nee, ik ben sinds maandag niet meer op de sportschool geweest. Heb spier verrekt dus neem rust tot vrijdagquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
MNR die sportdude nog eens gesproken dan?
Happy shitquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Paul Elstak, de hardere nummers(dus niet zijn happy shit)
Als ik jouw vrouwmensch geweest was, had ik het met liefde gedaan tuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker niet. Grill me eens even wat cevapjes, vrouwmensch!
Oeh ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Paul Elstak, de hardere nummers(dus niet zijn happy shit)
Hardcore state of mind vind ik denk het allerbeste (de vele Dune quotes erin helpenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hardcore state of mind vind ik denk het allerbeste (de vele Dune quotes erin helpen). Van heel oud vind ik DJ Paul, make it fucking louder samen met Lenny D. het tofst. Daartussen in de Imperial March
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jouw vrouwmensch geweest was, had ik het met liefde gedaan tuk.
Dunequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hardcore state of mind vind ik denk het allerbeste (de vele Dune quotes erin helpen). Van heel oud vind ik DJ Paul, make it fucking louder samen met Lenny D. het tofst. Daartussen in de Imperial March
Nee, niet die Dune. Niet de Dune van de happy hardcore/rave nummers.quote:
Nou nou, een vrouw die cevaps bakt voor d'r vent.. wiehoo..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
En daarom vind ik je zo leuk.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet die Dune. Niet de Dune van de happy hardcore/rave nummers.
Dune:
[ afbeelding ]
(16 boeken, 1 film, 2 miniseries, 4 computergames, 1 bordspel en een ccg (enige wat ik niet heb))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |