Toch ook wel leuk om te zien dat achter Ed van Thijn ook maar een héél gewoon mens zit,quote:
Haquote:
Ik ga terug kijken ..Dankje wel..Heb het nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef golfer het volgende:
Hier terug te bekijken:
http://www.publiekeomroep(...)jd-in-krasse-knarren
Zo de moeite waardquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga terug kijken ..Dankje wel..Heb het nog niet gezien.
Ja Soury heb zojuist gekeken erg leuk ..nu de uitzending van afgelopen dinsdag. Leuke uitzending.quote:
Zijn dat maar drie afleveringen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:45 schreef Disana het volgende:
Vanavond de slotaflevering om 20.30u op Ned 1.
Ja, dat staat in mijn gids. Vind 't ook jammer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn dat maar drie afleveringen?
Ja dat is jammer..ik ga op uitzendinggemist terug kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:26 schreef Disana het volgende:
Ja, dat staat in mijn gids. Vind 't ook jammer.
Ja dat zag ik..ik dacht dat de hond van Henk van der Horst was..Leuke aflevering.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Krasse Knarren logeerhond woont nu bij Marie-Cécile Moerdijk in Zuiddorpe.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dat we niet heel erg veel gezien hebben van een hele week eigenlijk
5 dagen vooral duttende bejaarden te bekijken levert niet echt spannende TV op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Héél jammer dat ze alles in 3 afleveringen hebben gepropt
Jij deed toch niet mee?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
5 dagen vooral duttende bejaarden te bekijken levert niet echt spannende TV op.
Nee, ben nog niet knar of kras genoeg.quote:
Een vol uur televisie zonder twee, drie keer reklame van 6, 7 minuten,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat zag ik..ik dacht dat de hond van Henk van der Horst was..Leuke aflevering.
Ja dat hoop ik ook fluitertje..Maar gezien dat de politiek wil bezuinigen bij het publieke omroep is mij een vraag of deze leuke programma's wel komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Een vol uur televisie zonder twee, drie keer reklame van 6, 7 minuten,
dat is het voordeel van de publieke omroep.
Mooie kijkcijfers
Denk wel dat er dit jaar nog meer van dit soort programma's komen.
Heb net alle reacties zitten lezen op de site van Max Krasse Knarren ,quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat hoop ik ook fluitertje..Maar gezien dat de politiek wil bezuinigen bij het publieke omroep is mij een vraag of deze leuke programma's wel komen.
Geweldig Tuinfluiter.Aan Jan Slagter zal het niet liggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb net alle reacties zitten lezen op de site van Max Krasse Knarren ,
de kijkers zitten er klaar voor, is even afwachten Haaibaaike(wat de omroepbazen
gaan ondernemen.)
Mooi verhaal FANNquote:Op woensdag 1 februari 2012 06:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de aflevering zojuist pas terug kunnen kijken.
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=zihqrNsHnHUVONuEdEZ
Wat ontzettend jammer dat dit de laatste aflevering was trouwens en ongelofelijk
dat ze eigenlijk allemáál er op vooruit zijn gegaan.
Helemaal niet ouderwets of sentimenteel, zoiets wil toch iedereen? Ook al roepen ze misschien nog zo hard dat ze dat niet nodig hebben.quote:En hoe heerlijk om te zien dat de mannen zo blij waren om hun vrouw weer terug
te zien en omgekeerd natuurlijk ook, dat die vrouwen hun man zo gemist hadden,
laat mij maar een sentimentele ouderwetse trut zijn dan, maar ik vond dat echt
mooi om te zien, hoezo bestaat er geen ware liefde ? Wie kan dit nu nog met
ontkennen na het zien van dit programma?
Ik hoop ook dat we nog update's krijgen, zou ik echt graag willen zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi verhaal FANNIk moet tot mijn schaamte bekennen dat ik alleen de eerste aflevering heb gezien, de herhaling op zaterdag. Daarna vergat ik het steeds.
Ik ga het zeker nog terugkijken.
Zou er nog een soort update komen? Zodat we kunnen zien dat iedereen er echt op vooruit is gegaan of dat het alleen maar tijdelijk was?
[..]
Helemaal niet ouderwets of sentimenteel, zoiets wil toch iedereen? Ook al roepen ze misschien nog zo hard dat ze dat niet nodig hebben.
kijkt naar zichzelf
Helaas ben ik het helemaal vergeten, maar dit vond ik nog:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Voor wie zin heeft om achter de buis te hangen?
Herhaling Krasse Knarren aflevering 3 ,
zaterdag 4 februari om 14:05 uur , Nederland 1 Max.
vanavond 20.20 ned. 2 Koot en Biequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
HaWat is dat alweer lang geleden. Ik hoorde gisteren dat Koot en Bie binnenkort nog een paar keer samen komen voor de tv; ben benieuwd.
[TV-TIP] Koot en Bie in februari terug op TV. ( Documentaire )quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef Disana het volgende:
HaWat is dat alweer lang geleden. Ik hoorde gisteren dat Koot en Bie binnenkort nog een paar keer samen komen voor de tv; ben benieuwd.
Leuk!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Woensdag a.s. begint het weer zag ik op TV voorbij komen om half negen
Big Smile hierquote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik was het vergetenmaar ik ga straks even op uitzending gemist terugkijken
Oud liedje uit de jaren 70! Dat weet ik nog wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |