Anderhalve week geleden ben ik weer eens uit geweest sinds lange tijd met Halcon.
We spraken af in Antwerpen. Ik ben er zonder problemen heen gereden... viel erg mee, slechts 120 kilometer.
Ik heb Halcon al een jaar of zo op msn staan en hij is altijd erg relaxt. Ik vond hem precies zo overkomen als op msn dus dat was mooi.
We zijn een Karaoke bar ingegaan. Flink wat bier gedronken. in het rokershok 2 Nederlandse meiden ontmoet. Zij spraken ons aan dacht ik. Eigenlijk rook ik niet maar tijdens uitgaan is het wel relaxt en de meid waarmee ik in gesprek raakte rookte eigenlijk ook niet vast. Ik weet niet meer precies hoe het gebeurde maar er hing een soort spanningsveld. Terwijl Halcon haar vriendin bezighield leek het alsof ze me wel enigszins aantrekkelijk vond (wat nieuw is voor mij). Omdat ik al flink wat bier op had besloot ik om verder te gaan. Ik ging wat dichter bij staan en ze moest meteen blozen daardoor kreeg ik meer zelfvertrouwen. Ik pakte haar ketting en bekeek het even en ze legde uit wat het betekende. Ik maakte nog wat geintjes en raakte haar een paar keer zachtjes aan (geleerd van het pua materiaal) zodat ze de aanraking registreerde.
Nog een beetje verder gepraat... ik weet niet waarom maar ik pakte haar hand en vergeleek hem met de mijne.. volgens mij vond ze het niet erg. Ze zat een beetje onzeker in haar haar te rommelen dus ik haalde mijn hand er doorheen en gaf wat complimenten en ze moest weer blozen. Ze haalde ook haar hand door mijn haar en mijn kapsel was volledig naar de klote.
Ik weet niet meer precies hoe het verder ging maar op gegeven moment zat ze non stop met haar haar te spelen afwisselend met beide handen... het leek wel een robot dat was letterlijk het enige wat ze nog deed + dat ze me aankeek en daarna weer weg keek al blozend.
Misschien interpreteerde ik het verkeerd maar ik besloot om een soort move te maken want ik zag het als een signaal (geleerd van Mylifeisgrey en pua materiaal) en besloot haar een omhelzing te geven wat ze volgens mij wel ok vond.
Daarna liepen we hand in hand het rokershok uit met haar vriendin en halcon achter ons aan.
Bleek het dat ze nog met 2 jongensvrienden was... prutsers zoals halcon ze omschreef

.
Ik begon wel een beetje aanhankelijk en handtastelijk te worden maar blijkbaar vond ze dat niet erg... we ging nog samen drank halen hand in hand.. want ze pakte mijn hand.
Rond 3 uur ging ze haar huis met haar vrienden maar ik had haar bijnaaaaa overgehaald om met mij mee te gaan... het scheelde heel weinig of het was me gelukt.
Haar msn en nummer uiteraard gekregen.
ze zei nog op msn achteraf:
" baalde bijna dat ik zaterdag met me vrienden naar huis ben gegaan
dat ik zo lief was en of ik niet nog even kon blijven..:P"
Ik heb nog altijd contact met haar en we gaan als het goed is vrijdag of maandag naar de film... en de week daarop komt ze bij mij om een film te kijken als alles goed gaat.
Ik durf het eigenlijk niet... ik ben zo bang dat ze me gaat afwijzen om uiterlijk.
En wel om deze reden:
"23:52:20 dan ben je uit, heb je al wat gedronken, is het daar best donker binnen en zie je wel een leuke jongen.. (overigens was het sterk verlicht in het rokershok... maar goed)
en dan ga je er mee praten en later op msn enz en dan wordt hij in je hoofd steeds knapper omdat dat nou eenmaal zo werkt en dan weet je op een moment niet meer de werkelijkheid van de fictie.."
Anyway nu hebben we dus afgesproken en ze is lijkt mij ook heel zenuwachtig:
"behalve dat mijn hart nu al tekeer gaat bij het idee haha:D
haha zit meteen al in de stress over wat ik dan aan moet;)
en hoe dat dan gaat lopen..
maar dat is miss wel meisjes eigen
wat mij het ergste lijkt:
dat je me ziet en denkt omg dat is niet dezelfde als toen in antwerpen haha
ik zag er die avond echt heel erg leuk uit:P
maar beetje lief voor me zijn dan he;)
haha dan heb ik helemaal geen nagels meer"
Overigens gebeld met haar... en werd mij pijnlijk duidelijk dat ik een pauper leven leid. Zij heeft volop sociale contacten, familie, vrienden, en ze is gewild door jongens.
Ik heb al 3 jaar geen contact meer met mensen behalve nu dan met halcon wat relaxt is.