abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106972098

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_106972438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik schreeuw al eeuwen :') maar lief geprobeerd O+
Ik waardeer dat wel erg aan Cassandra. En ook de adviezen van Bart.
Als de een niet bezet was zouden jullie eens moeten gaan daten ;)
pi_106974448
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef debeterebob het volgende:

Ik denk dat je ouders blijer voor je zijn als je ook mensen ontmoet en dingen doet die voor je leeftijd vrij normaal zijn.
Ja, maar van een deel van die dingen kan ik net-alsof doen :)

quote:
Misschien moeten je ouders even wennen, maar normale ouders gunnen je ook je eigen geluk. En het is echt waar, ouders accepteren vaak veel meer dan jij in eerste instantie denkt.
Ik hoop het, maar weet niet :)

quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:

Door wat je eens op het forum hebt gezegd en mij hebt verteld. Maar hopelijk Zal een positievere instelling het verschil maken dan. Wanneer ben je van plan uit huis te gaan?
Klopt, ik weet het, maar ik wil eigenlijk helemaal niet dat jij daarmee moet zitten :)

Weet nog niet, ik zie er heel erg tegenop :)

quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik snap het niet zo goed hoor. Wat is precies het probleem tussen jou en je ouders Benzin?
Dat leg ik niet zomaar in een paar woorden uit. Er is sprake van stelselmatig onbegrip en gebrek aan interesse. Daarnaast hebben ze de neiging zich teveel met me te bemoeien.

De laatste 7 jaar lieg ik tegen ze over hoe ik me voel, hoe mijn leven eruit ziet etc. :)
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:02:36 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106974609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef benzin het volgende:

De laatste 7 jaar lieg ik tegen ze over hoe ik me voel, hoe mijn leven eruit ziet etc. :)
Of je laat het toe dat ze teveel met je bemoeien.

Dat is bv wat er in de pubertijd gebeurd. Je gaat zelf dingen doen en oplossen. En je gaat je afzetten tegen je ouders. Je trekt daar mee een grens voor je ouders.

Heb jij dat ooit gedaan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_106974743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of je laat het toe dat ze teveel met je bemoeien.

Dat is bv wat er in de pubertijd gebeurd. Je gaat zelf dingen doen en oplossen. En je gaat je afzetten tegen je ouders. Je trekt daar mee een grens voor je ouders.

Heb jij dat ooit gedaan?
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:07:29 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106974821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.
dus je laat je ouders toe dat ze zich met je naar jou gevoel tevel bemoeien.
Je legt nu dus een probleem neer bij je ouders, terwijl je dat probleem zelf hebt gecreeerd ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_106974836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Uit huis gaan klinkt echt als de meest gelukkige en nette oplossing. Maar goed dat is wel eerder gezegd.
pi_106974837
Anderhalve week geleden ben ik weer eens uit geweest sinds lange tijd met Halcon.
We spraken af in Antwerpen. Ik ben er zonder problemen heen gereden... viel erg mee, slechts 120 kilometer.
Ik heb Halcon al een jaar of zo op msn staan en hij is altijd erg relaxt. Ik vond hem precies zo overkomen als op msn dus dat was mooi.
We zijn een Karaoke bar ingegaan. Flink wat bier gedronken. in het rokershok 2 Nederlandse meiden ontmoet. Zij spraken ons aan dacht ik. Eigenlijk rook ik niet maar tijdens uitgaan is het wel relaxt en de meid waarmee ik in gesprek raakte rookte eigenlijk ook niet vast. Ik weet niet meer precies hoe het gebeurde maar er hing een soort spanningsveld. Terwijl Halcon haar vriendin bezighield leek het alsof ze me wel enigszins aantrekkelijk vond (wat nieuw is voor mij). Omdat ik al flink wat bier op had besloot ik om verder te gaan. Ik ging wat dichter bij staan en ze moest meteen blozen daardoor kreeg ik meer zelfvertrouwen. Ik pakte haar ketting en bekeek het even en ze legde uit wat het betekende. Ik maakte nog wat geintjes en raakte haar een paar keer zachtjes aan (geleerd van het pua materiaal) zodat ze de aanraking registreerde.
Nog een beetje verder gepraat... ik weet niet waarom maar ik pakte haar hand en vergeleek hem met de mijne.. volgens mij vond ze het niet erg. Ze zat een beetje onzeker in haar haar te rommelen dus ik haalde mijn hand er doorheen en gaf wat complimenten en ze moest weer blozen. Ze haalde ook haar hand door mijn haar en mijn kapsel was volledig naar de klote.
Ik weet niet meer precies hoe het verder ging maar op gegeven moment zat ze non stop met haar haar te spelen afwisselend met beide handen... het leek wel een robot dat was letterlijk het enige wat ze nog deed + dat ze me aankeek en daarna weer weg keek al blozend.
Misschien interpreteerde ik het verkeerd maar ik besloot om een soort move te maken want ik zag het als een signaal (geleerd van Mylifeisgrey en pua materiaal) en besloot haar een omhelzing te geven wat ze volgens mij wel ok vond.
Daarna liepen we hand in hand het rokershok uit met haar vriendin en halcon achter ons aan.
Bleek het dat ze nog met 2 jongensvrienden was... prutsers zoals halcon ze omschreef :D.
Ik begon wel een beetje aanhankelijk en handtastelijk te worden maar blijkbaar vond ze dat niet erg... we ging nog samen drank halen hand in hand.. want ze pakte mijn hand.
Rond 3 uur ging ze haar huis met haar vrienden maar ik had haar bijnaaaaa overgehaald om met mij mee te gaan... het scheelde heel weinig of het was me gelukt.
Haar msn en nummer uiteraard gekregen.
ze zei nog op msn achteraf:

" baalde bijna dat ik zaterdag met me vrienden naar huis ben gegaan
dat ik zo lief was en of ik niet nog even kon blijven..:P"

Ik heb nog altijd contact met haar en we gaan als het goed is vrijdag of maandag naar de film... en de week daarop komt ze bij mij om een film te kijken als alles goed gaat.

Ik durf het eigenlijk niet... ik ben zo bang dat ze me gaat afwijzen om uiterlijk.
En wel om deze reden:

"23:52:20 dan ben je uit, heb je al wat gedronken, is het daar best donker binnen en zie je wel een leuke jongen.. (overigens was het sterk verlicht in het rokershok... maar goed)
en dan ga je er mee praten en later op msn enz en dan wordt hij in je hoofd steeds knapper omdat dat nou eenmaal zo werkt en dan weet je op een moment niet meer de werkelijkheid van de fictie.."

Anyway nu hebben we dus afgesproken en ze is lijkt mij ook heel zenuwachtig:

"behalve dat mijn hart nu al tekeer gaat bij het idee haha:D
haha zit meteen al in de stress over wat ik dan aan moet;)
en hoe dat dan gaat lopen..
maar dat is miss wel meisjes eigen
wat mij het ergste lijkt:
dat je me ziet en denkt omg dat is niet dezelfde als toen in antwerpen haha
ik zag er die avond echt heel erg leuk uit:P
maar beetje lief voor me zijn dan he;)
haha dan heb ik helemaal geen nagels meer"

Overigens gebeld met haar... en werd mij pijnlijk duidelijk dat ik een pauper leven leid. Zij heeft volop sociale contacten, familie, vrienden, en ze is gewild door jongens.
Ik heb al 3 jaar geen contact meer met mensen behalve nu dan met halcon wat relaxt is.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:09:44 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106974919
tering, zet anders een compleet niet te lezen lap tekst neer.
pi_106975013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Jouw teksten zijn goed te lezen wil je zeggen...
Stuk boven dat van jou is nog best vermakelijk en inhoudelijk genoeg.
pi_106975047
Die lap tekst is hartstikke duidelijk, en tof gedaan richard! Hoop dat het film kijken tof gaat zijn :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106975178
quote:
Ik heb het even snel in elkaar gezet... maar volgens mij is het duidelijk genoeg.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:19:29 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106975241
quote:
Says who? :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:19:52 #14
118585 Crutch
pi_106975251
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb het even snel in elkaar gezet... maar volgens mij is het duidelijk genoeg.
Welkom terug Richard. :)
Je moeder is een hamster
pi_106975285
Dankje :) ik ben blij weer terug te keren in "mijn"topic :D
pi_106975297
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Says who? :')
Spuit11, ik was eerder...
pi_106975318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Dankje :) ik ben blij weer terug te keren in "mijn"topic :D
Wat vind je dat je van dat topic en dit verhaal erboven geleerd hebt?
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:23:35 #18
118585 Crutch
pi_106975363
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Spuit11, ik was eerder...
Oh die had ik niet gezien. :*
Je moeder is een hamster
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:24:03 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106975376
Kan aan mij liggen maar mist wat alinea's in het begin.

Maar prima wat jullie willen. Tevens is de inhoud wel top!
pi_106975424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Kan aan mij liggen maar mist wat alinea's in het begin.
Maar, serieus kerel. Lees je je eigen teksten wel eens terug, die staan bijna compleet in dichtvorm :')
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:26:59 #21
118585 Crutch
pi_106975468
Doe dat maar verder in de SC.

Hier nu over Richard. :)
Je moeder is een hamster
pi_106975765
Leuk verhaal Richard en veel succes!
pi_106976318
Ehm ik heb eigenlijk zelf de dingen een beetje uitgezocht.

In het jaar dat ik hier op Fok was had ik in het begin geen enkele sociale contacten met meiden van mijn leeftijd en had ik eigenlijk al opgegeven maar had ik nog wel sterk onderdrukte gevoelens die er dus op 26 jarige leeftijd uitkwamen.

Ik ben er achter gekomen dat mijn slechte levensstijl en verwaarlozing de grootste problemen waren. Jarenlang kwam ik niet meer buiten tenzij echt nodig. Ik at slechts 1 maaltijd per dag of at zelfs helemaal niet en dan altijd ongezond. Mijn huid was van extreem slechte kwaliteit en het was spierwit. Ik woog net 60 kilo.
Dus conclusie waarom ik geen kans maakte was mijn ongezonde uiterlijk, slechte houding en de pech dat ik 5 - 10 jaar jonger lijk met mijn baby face. Niet voor niets dachten werknemers in het begin dat ik stage kwam lopen op kantoor terwijl ik toen al 26 was. Ik werd 16-18 geschat.
Dus ik ben waarschijnlijk niet lelijk maar volgens mijn theorie Knap >gemiddeld>lelijk>>>>>> ongezond uiterlijk behoorde ik tot de laatste categorie en dan schrik je mensen af.

En dus besloot ik om meer te eten en vooral gezond te eten. Sinds 8 maanden tot op de dag van vandaag eet ik dus gevarieerd en gezond. Ik ben 15 kilo aangekomen, mijn gezicht is voller geworden en mijn haar glanst en het is donkerder en voller geworden.
Ik besloot 3 keer in de week te krachttrainen en kreeg daardoor meer energie en mijn lichaam en houding ontwikkelde ook heel erg snel.
Een paar keer zonnebank. Niet zo overdreven vaak en de extreem witte huidskleur is nu veranderd in licht bruin met een paar sproeten in mijn gezicht.

Verder in het jaar dat ik hier op fok ben heb ik 3 mensen ontmoet.
1 anonieme fokker (waar ik sex mee heb gehad)
Keep_Walking
Halcon

En alle 3 waren het positieve ervaringen. K_W haalde wat angsten weg. En Halcon daar kan ik denk ik wel een vriendschap mee opbouwen. Ik mag hem erg. En aankomende zaterdag gaan we weer uit. En de anonieme was een avond met veel drank op en uiteindelijk in bed belanden, een ONS.

Met veel geluk ontmoette ik een meisje (V uit Amsterdam) via een ander forum en van haar heb ik het meest geleerd.
Ik belandde bij haar in de friendzone (waar ik nooit meer uit kan komen) en ik weet precies wat ik fout heb gedaan. En ik heb er van geleerd want ik heb er voor gezorgd dat het meisje uit Antwerpen nooit in mijn friendszone gaat belanden.
Met meisje V heb ik nu ruim een jaar contact in de vorm van bellen. Vele uren heb ik met haar gebeld totdat de angsten bijna volledig waren verdwenen en ik meiden dus bijna zonder problemen durf aan te spreken en ook alles tegen ze durf te zeggen. Nog altijd is meisje V mijn beste vriend en dat gaat altijd zo blijven. En dan halcon erbij ben ik zeer tevreden met de vriendschappelijke contacten, beide zijn uiterst betrouwbaar.
Ik heb ook nog contact met Mylifeisgrey maar dat is enkel msn, en strawberry vaak via DM.
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:18:36 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106976712
Tof voor je Richard.

Hij bewijst iedereen kan aan de vrouw komen als hij dingen verandert.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106977287
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')