quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Frag_adder het volgende:
aan het oefenen om topic 200 te pakken?
ég wel!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, Ik heb (fan)art gezien van Kyonko, ze is best een lekker ding.
Ik zocht net een episode op op internet en tussen de resultaten stond: "Deze is verwijderd door Amerikaanse wetten blabla"quote:
Het is nog helemaal niet officieel. Maar er zijn genoeg sites die vandaag op zwart zijn gegaan, om aan te geven wat de effecten zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zocht net een episode op op internet en tussen de resultaten stond: "Deze is verwijderd door Amerikaanse wetten blabla"
Ik dacht dat het pas in februari inging?
Ah, dan is dat waarschijnlijk een DMCA klacht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zocht net een episode op op internet en tussen de resultaten stond: "Deze is verwijderd door Amerikaanse wetten blabla"
Ik dacht dat het pas in februari inging?
die verhuizen dan dus massaal naar de kaaiman eilanden e.a...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:08 schreef gniffie het volgende:
En alle sites waarvan de servers in Amerika staan
Ik zou gewoon een sateliet de ruimte in schieten met de servers aan boord, en daar een joekel van een wifi antenne aan hangen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die verhuizen dan dus massaal naar de kaaiman eilanden e.a...
als dat zou kunnen hadden ze dat vast al gedaan..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een sateliet de ruimte in schieten met de servers aan boord, en daar een joekel van een wifi antenne aan hangen.
We gaan het nog zien: http://serversinspace.com/quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zou kunnen hadden ze dat vast al gedaan..
wat doe je als je een hardware defect hebt? speciaal getrainde systeembeheerder de lucht in schieten met reserve onderdelen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:15 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
We gaan het nog zien: http://serversinspace.com/
Ik vind het geen gek idee. In de ruimte kan je perfecte koeling hebben, onderhoud is gewoon goed mogelijk met een LAN KVM, etc.
Er zijn serverkasten met robot armen die heel vlot een HDD kan verwisselen. Een hoop onderdelen zijn voor servers gewoon hot swappable, dus dat is snel op te lossen met een dergelijke arm. In andere gevallen kan het systeem gewoon afgesloten worden en het moederbord vervangen worden, aangezien dat het enige is wat nog niet hot swappable is (als je spreekt van een enkel systeem, met een GRIT netwerk is óók dat hot swappable).quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe je als je een hardware defect hebt? speciaal getrainde systeembeheerder de lucht in schieten met reserve onderdelen?
De enige oplossing is opensource animequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil gewoon vrij kunnen internetten, stel je voor dat we alle animé op DVD moesten kijken, voor een lange serie gaat dat in de 100en euros zittenflikker toch op
fuck dat, fuck heel SOPA, godv***@$*quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
De enige oplossing is opensource anime
Nee, dat is symptoombestrijding. De échte oplossing is SOPA en PIPA ongeldig verklaren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, echte oplossing is TORnetwerk, als het echt het rampscenario gaat worden is dat de oplossing
Of mij steunen in mijn toekomstige staatsgreep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Nee, dat is symptoombestrijding. De échte oplossing is SOPA en PIPA ongeldig verklaren.
[internetheld-modus]quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of mij steunen in mijn toekomstige staatsgreep.
er valt weinig te handhaven, het is een soort van vogelvrij verklaren van elke in amerika gehoste site die bij willekeur offline gehaald kan worden zonder duidelijke reden...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn volgens de Amerikaanse overheid de voordelen van SOPA? En hoe willen ze het handhaven, gelijk alle torrentsites de prullenbak in lijkt me
Ik heb dat idee vaker gehoord ja, het klinkt heel geil maar er zijn wel een aantal flaws in het idee: textures scalen niet best in 3 dimensies, textures hebben een duidelijk contrast tegenover de lijnen die wél perfect scherp zijn, zonder textures krijg je een hele kale gewaarwording, etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
Chavez, ik ben op een idee gekomen. Als men dit kan ontwikkelen, dan verdient hij/zij redelijk wat geld.
Een video codec voor animatie die met vectors werkt. De computer decodeerd de vectors en past het aan, aan de resolutie van je beeldscherm etc. Real time vector video decoding eigenlijk.
Kost wel heel veel rekenkracht.
Het doel is het tegengaan van auteursrechtenschending en intelectueel eigendom beschermen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn volgens de Amerikaanse overheid de voordelen van SOPA? En hoe willen ze het handhaven, gelijk alle torrentsites de prullenbak in lijkt me
hele idee is dat de MPAA/RIAA/whatever organisatie geen gerechtelijk bevel meer nodig heeft...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het doel is het tegengaan van auteursrechtenschending en intelectueel eigendom beschermen.
Handhaven zal gewoon door de rechterlijke of uitvoerende macht gebeuren, lijkt mij.
Textures kunnen in principe toch ook uit alleen vectors bestaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:30 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik heb dat idee vaker gehoord ja, het klinkt heel geil maar er zijn wel een aantal flaws in het idee: textures scalen niet best in 3 dimensies, textures hebben een duidelijk contrast tegenover de lijnen die wél perfect scherp zijn, zonder textures krijg je een hele kale gewaarwording, etc.
Oh, en codecs zin fucking kut uiteraard, die dingen programmeren is geen leuk werk.
Ligt eraan. Wil je keyframes zien, of alles compleet getekend? Dat laatste zou al een stuk makkelijker zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Textures kunnen in principe toch ook uit alleen vectors bestaan?
En textures scalen kan met vector dus dynamisch.
Hmm, het zou waarschijnlijk een hele omslag in ontwikkeling zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wil je keyframes zien, of alles compleet getekend? Dat laatste zou al een stuk makkelijker zijn.
Nu de rest afkijken vanaafquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net klaar met de (anime) fuuko chapter in clannad
Maar je router doet het nog wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:57 schreef redboyke het volgende:
haha het licht is uitgevallen en ik zit mijn geluid keihard te spelen.
komen ze vragen hoe het komt dat ik stroom heb
laptop FTW!!
telefoon met g3?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar je router doet het nog wel?
ik had dat ook bij een headset dat ik bij bart smith had gekocht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:21 schreef .Cake. het volgende:
Bah, mijn koptelefoon is gisteravond in tweeën geknapt, wil ik een nieuwe kopen, vliegt de ketting van mijn fiets er af. Eindelijk gemaakt, gaat het opeens keihard regenen.
Iemand wil mij van mijn animeverslaving weghouden.
Wat? Dat de ketting van je fiets vloog en het hard ging regenen? Freaky!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef redboyke het volgende:
k had dat ook bij een headset dat ik bij bart smith had gekocht.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat? Dat de ketting van je fiets vloog en het hard ging regenen? Freaky!
![]()
Tentamenweek, sorryquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef MakuMaku het volgende:
The Hell???
Al meer dan 2 uur niemand die reageert?? Waar is iedereen gebleven?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
How to change a chickmagnet into a geekmobile 101
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geef mij deze maar:
[ afbeelding ]
Ongeveer zo:quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is niet alleen de entertainment industrie, ook de normale industrie kan m.b.v. sopa websites met b.v imitatie kleding/parfum dicht gooien...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef outcast_within het volgende:
lol voordelen? Wat dat je van lobbygroepen met gigantische backing vanuit de entertainment industrie die gigantisch veel geld pompen om zulke regels en malle instanties door te voeren.
je bent niks verplicht.. maar 720p is wel fijnerquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef redboyke het volgende:
heb nu full hd scherm en nu pas zie ik hoe blurry alles is
ben ik bijna verplicht om in HD te downloaden
mja maar ik heb maar limiet van 2GB dus dan gaat dat niet echt dingen downloaden. ik download alleen mirai nikki op maandag en naruto omdag ik gewoon niet elk weekend naar huis ga maar om de 2 wekenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent niks verplicht.. maar 720p is wel fijner(1080p geeft een te klein voordeel voor de dubbele bestandsgrootte imho)
(al vind ik een aantal encodes met een resolutie van ergens 1024x??? ook prima te doen eigenlijk.. dvd is in sommige gevallen wel erg om aan te zien)
Tja, hoe groot is je scherm? Want ik heb 15,6" en ik zie niet écht een verschil tussen 720 en 1080. Maar ik ga binnenkort een LED tv kopen van 37", die ik aan ga sluiten op de laptop en dan lijkt het me wel dat je verschil ziet tussen 1080 en 720.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef redboyke het volgende:
heb nu full hd scherm en nu pas zie ik hoe blurry alles is
ben ik bijna verplicht om in HD te downloaden
17" resolutie 1920 x 1080quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, hoe groot is je scherm? Want ik heb 15,6" en ik zie niet écht een verschil tussen 720 en 1080. Maar ik ga binnenkort een LED tv kopen van 37", die ik aan ga sluiten op de laptop en dan lijkt het me wel dat je verschil ziet tussen 1080 en 720.
Vanavond moet ik toch echt maar eens Mirai Nikki gaan kijken. En nog meer dingen. Er is ook zoveel om bij te houden.
ja ninja war i want !!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als er geen fillers komen wordt het allemaal nóg vetter de komende tijd
Ze lopen nu redelijk ver voor met de manga, dus er is een kleine kans ...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH GOEIE GARP!!!!!eins!!!!11!!!!!!1!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
_o-
![]()
![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Sinji het volgende:
Ik volg Naruto niet meer sinds:Dat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inderdaad.
Maar het is leuk hoor, zolang je de fillers skipt
Naruto vs Pain
Al kan de tekenstijl van dat gevecht je niet aanstaan, wat ik me best kan voorstellen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Sinji het volgende:
Ik volg Naruto niet meer sinds:ik kreeg tranen in m'n ogen ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: naruto 244Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ergens daarna gestopt. Ik geloof dat die aflevering dat Guy en Kakashi weer zo'n macho-wedstrijd gingen houden de laatste is geweest voor mij. Deels omdat de pc derpte en deels omdat ik daarna alleeen maar het woord "filler" hoorde. Maar die zijn nu voorbij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat wasinderdaad.
Maar het is leuk hoor, zolang je de fillers skipt
Naruto vs Pain
Al kan de tekenstijl van dat gevecht je niet aanstaan, wat ik me best kan voorstellen
great ninja wars is nog niet begonnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben ergens daarna gestopt. Ik geloof dat die aflevering dat Guy en Kakashi weer zo'n macho-wedstrijd gingen houden de laatste is geweest voor mij. Deels omdat de pc derpte en deels omdat ik daarna alleeen maar het woord "filler" hoorde. Maar die zijn nu voorbij?
Want dan moet ik het maar weer eens inhalen.
ik heb 40" staan en kan je vertellen dat er wel verschil is, maar niet dusdanig dat het het downloaden van een bestand van 2x zo groot rechtvaardigdquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, hoe groot is je scherm? Want ik heb 15,6" en ik zie niet écht een verschil tussen 720 en 1080. Maar ik ga binnenkort een LED tv kopen van 37", die ik aan ga sluiten op de laptop en dan lijkt het me wel dat je verschil ziet tussen 1080 en 720.
Dacht dat 243 de eerste non-filler aflevering was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben ergens daarna gestopt. Ik geloof dat die aflevering dat Guy en Kakashi weer zo'n macho-wedstrijd gingen houden de laatste is geweest voor mij. Deels omdat de pc derpte en deels omdat ik daarna alleeen maar het woord "filler" hoorde. Maar die zijn nu voorbij?
Want dan moet ik het maar weer eens inhalen.
Het werd voor mij na een tijd ook een beetje te homo-erotischquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:52 schreef Qunix het volgende:
2 eps terug vanaf deze kan je weer volgen...
Deze ep was "weer" een opwarmer... Probleem met Naruto is dat er nooit een climax komt sinds Naruto vs Sasuke.
met utorrent heb je ook een stream optie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Ben ik nu de enige die alleen streamt? Iets mindere kwaliteit, maar dan hoef ik niet zo lang te wachten.
Alleen al vanwege die qwe345s balzak codes kan mij die site de reet roesten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ad-uit-de-lucht.html
Kut kut kut kut kut kut [...]
Die was bij mij altijd traag.Ga Megaupload niet missen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
Nee ik stream soms.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Ben ik nu de enige die alleen streamt? Iets mindere kwaliteit, maar dan hoef ik niet zo lang te wachten.
De transactie duurt precies even lang als een gewone download, alleen wordt in jouw geval alles naar een temp directory geschreven en kan je kijken terwijl je download. Je bent beter af als je een flinke batch laat draaien terwijl je op school zit ofzo, dan kan je HD afleveringen kijken zonder te wachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Dat was het leukste aan naruto.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het werd voor mij na een tijd ook een beetje te homo-erotisch
Naruto...fillersquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was het leukste aan naruto.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Ze hebben al heel dat reward-systeem weg moeten halen en nu dit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
Duurt niet lang voordat anderen volgen. Snel maar eens Nichijou afkijken danquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
SOPA is nog niet eens ingegaan en dit is al zonder tussenkomst van een rechter gebeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Duurt niet lang voordat anderen volgen. Snel maar eens Nichijou afkijken dan
Lullig voor de mensen die net een jaarabbo hebben afgeslotenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
Ik download alleen de completed anime die goed zijn. Naruto bijv of Fairy tail hebben steams van AUengine die HD zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Kutamerikanen kunnen alles flikken en zomaar Nederlanders oppakkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SOPA is nog niet eens ingegaan en dit is al zonder tussenkomst van een rechter gebeurd.
Lijkt me dat de FBI hen niet hebben opgepakt enkel op het schenden van de piraterijwet. Daarnaast heeft de overheid van Nieuw-Zeeland toestemming gegeven (helaas)quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kutamerikanen kunnen alles flikken en zomaar Nederlanders oppakken
De Nederlandse politie heeft zelfs meegewerkt aan het onderzoek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kutamerikanen kunnen alles flikken en zomaar Nederlanders oppakken
What's next?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Nederlandse politie heeft zelfs meegewerkt aan het onderzoek.
Wat ik heb geleerd van het hele verhaal is dat de beste en goedkoopste investering die er bestaat een Amerikaanse politicus is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het erge is dat nog dat ze in Amerika nauwelijks keus hebben. Zowel de democraten als de republikeinen hebben er een handje vol van. De uitzonderingen zijn Ron Paul en The Libertarian Party, maar als derde partij maak je geen schijn van kans.
Obama is ook tegen toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het erge is dat nog dat ze in Amerika nauwelijks keus hebben. Zowel de democraten als de republikeinen hebben er een handje vol van. De uitzonderingen zijn Ron Paul en The Libertarian Party, maar als derde partij maak je geen schijn van kans.
Weet ik ook wel, maar hij is binnen de Amerikaanse politiek echt een uitzondering.quote:
Hij is wel voor PIPA, die wet is bijna net zo erg. Met Ron Paul weet je gewoon zeker dat je kan rekenen op een vrij internet. Wel jammer, want als dit steun krijgt vanuit het senaat ben je alsnog genaaid.quote:
Totdat hij president wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar hij is binnen de Amerikaanse politiek echt een uitzondering.
Ron Paul is in al die jaren heel consequent gebleven, Je kan zeggen wat je wil over de gast, maar hij is integer en geen gemiddelde pandering (weet het nederlandse woord even niet) politicianquote:
"Bonjour!" is het Japanse woord voor de Franse begroeting. Hoofdstuk 1.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Qunix het volgende:
Gewoon vet, gratis en legaal!
Apple heeft sinds vandaag "iTunes U" gereleased voor iOS devices. Dat is een itunes voor educatie. Het tofste wat ik nu heb gevonden zijn de gratis audio boeken en videoboeken (en boeken zelf) gratis te downloaden, vol met hoe je Japans kan leren. Ik heb net een hoofdstuk gehad over groeten!
Jammer van zijn interventiebeleid. Zo wil hij de steun aan Israël stopzetten. No way!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ron Paul is in al die jaren heel consequent gebleven, Je kan zeggen wat je wil over de gast, maar hij is integer en geen gemiddelde pandering (weet het nederlandse woord even niet) politician
Zoals ik zei, consequent. Als je bv tegen militaire interventie in Afghanistan bent dan geldt dat ook voor andere landen. Erg zwart/wit, maar consequent is het welquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer van zijn interventiebeleid. Zo wil hij de steun aan Israël stopzetten. No way!
Voor de rest ben ik het aardig met hem eens.
Ik gebruik nooit megaupload voor anime... Je hebt toch gewoon onwijs goeie bittorrent-trackers voor al je animebenodigdheden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Freaky dat dat al gewoon kan. Zonder dergelijke sites wordt anime kijken nogal lastig.
Ik heb überhaupt nog nooit megaupload gebruikt, maar toch vind ik het kut dat ze het gedaan hebben, ook al merk ik er verder niets van in mijn leven. Het schept een precedent voor praktijken die we niet zouden moeten willen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit megaupload voor anime... Je hebt toch gewoon onwijs goeie bittorrent-trackers voor al je animebenodigdheden?
Ja, dat is waar. Maar liever dat ze megaupload platleggen dan een site die ik wèl belangrijk vindt. De jongens en meisjes van de FBI moeten natuurlijk wel bezig gehouden worden...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit megaupload gebruikt, maar toch vind ik het kut dat ze het gedaan hebben, ook al merk ik er verder niets van in mijn leven. Het schept een precedent voor praktijken die we niet zouden moeten willen.
Ben je nou nog niet afgestapt op al die streaming ddl troep?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Freaky dat dat al gewoon kan. Zonder dergelijke sites wordt anime kijken nogal lastig.
Nog wel ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit megaupload voor anime... Je hebt toch gewoon onwijs goeie bittorrent-trackers voor al je animebenodigdheden?
Nou, gebruik die dan. Zolang het nog kan... Maar stap nu dan, met het gaan van megaupload, een keer van dat streamen af, joh.quote:
Ik heb megaupload nog nooit gebruikt, sorry als mijn post onduidelijk was. Ik gebruik vooral TTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou, gebruik die dan. Zolang het nog kan... Maar stap nu dan, met het gaan van megaupload, een keer van dat streamen af, joh.
Alsof een site met verwijzingen naar Japanse content als eerst op de schop zou gaan bij het invoeren van een Amerikaanse wet...
de gelicenseerde shit zal wel veel lastiger te krijgen gaan worden...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou, gebruik die dan. Zolang het nog kan... Maar stap nu dan, met het gaan van megaupload, een keer van dat streamen af, joh.
Alsof een site met verwijzingen naar Japanse content als eerst op de schop zou gaan bij het invoeren van een Amerikaanse wet...
Laat mijn favo serie nu net niet gelicenseerd zijn buiten Japan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de gelicenseerde shit zal wel veel lastiger te krijgen gaan worden...
Je kan ook mijn IRC guide in de OP volgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik moet mijn broer eens vragen hoe die torrents werken
Klopt, vanaf 243 is het geen filler meer, maar aangezien het overloopt in een training-arc lijkt het wel zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dacht dat 243 de eerste non-filler aflevering was.
Punt 3 kan met torrents icm. VLC ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je doen wat je zelf het prettigst vindt, maar tijdens het downloaden kan je ook gewoon de anime kijken. Zo heb je eigenlijk hetzelfde als streamen, maar dan in betere kwaliteit.
[..]
Ze hebben al heel dat reward-systeem weg moeten halen en nu dit.
Jezus de tering. Megaupload is ontzettend handig. Zonde..
Veroordeeld wegens deelname aan een criminele organisatie__!
VLCquote:
SMplayer heeft mijn voorkeur en vlc is fallback.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VLC___!
Artifacts bij het skippen , bij bepaalde complexe b-frames ook een pixelbrei en geen 10-bit support. Gebruik in linux op z'n minst MPlayer, dan kan dat met torrents ook gewoon.
Maak een issue op de site van SMplayer, of draag zelf een stukje code bij. Niet zo moeilijk, want het is gewoon dat fixindex commando o.i.d. van mplayer dat je moet aanroepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:39 schreef wdn het volgende:
[..]
SMplayer heeft mijn voorkeur en vlc is fallback.
Maar SMplayer speelt bij mij geen files af die nog niet volledig zijn gedownload als het om torrents gaat
Is het nodig dan? Wat duurt dat nou om een aflevering te downloaden? Als je even naar het toilet gaat, is je aflevering al binnen. En een serie in 720p kost eens een halfuurtje. Daar kan je niet tegen streamen, natuurlijk.quote:
Wat zijn artifacts?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VLC___!
Artifacts bij het skippen , bij bepaalde complexe b-frames ook een pixelbrei en geen 10-bit support. Gebruik in linux op z'n minst MPlayer, dan kan dat met torrents ook gewoon.
In het algemeen zijn het verstoringen in het beeld. Bijvoorbeeld blokjes, ofzo.quote:
Nee, dat was een google zoekresultaat naar artifacts, maar heb dit zelf ook vaak met VLC gehad.quote:
ow oke...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat was een google zoekresultaat naar artifacts, maar heb dit zelf ook vaak met VLC gehad.
pffquote:Ik gebruik geen IE
een HDMI uit (dus voor een scherm) is veel logischer voor een laptopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef redboyke het volgende:
Die artifacts heb ik eigenlijk alleen maar als ik iets aan het kijken ben van externe schijf en ik zet da op pauze en na 10 a 15min als ik dat terug op play druk dan krijg ik die artifacts.
blijkbaar heeft mijn laptop HDMI in poort kan je naar schijnt PS3 direct op aansluiten.
mijn dank voor het delen van deze veroorzaker van gehoor aidsquote:
Links heeft die HDMI out en rechts heeft die HDMI in staat er duidelijk op bij beide poortenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
een HDMI uit (dus voor een scherm) is veel logischer voor een laptop
ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
Links heeft die HDMI out en rechts heeft die HDMI in staat er duidelijk op bij beide poorten
en 2 headphones jacks alsof 1 niet genoeg is
Goedzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:48 schreef Klipnap het volgende:
Ik zal vanmiddag dan maar aan dat IRC beginnen. Stel je voor dat net als ik bezig ben met een anime alle sites offline gehaald worden. Dan maar alvast alles downloaden.
Ik steven hard op de kwart eeuw af. Ben er gelukkig nog niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
gefeleciteerd! en hoeveel jonger ben je geworden?
quote:
Ik dank u hartelijk.quote:
Nog cadeaus gekregen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik steven hard op de kwart eeuw af. Ben er gelukkig nog niet.
[..]
[..]
Ik dank u hartelijk.
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ik heb boeken/manga van mijn pa gekregen (al uit hoor, eerste 4 volumes van Black Birdquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Best gift ever!
Had je het al gezien? Vind je het leuk?
Dank u schoon.quote:
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Oh, dat is wel mooi. Leuk voor jequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb boeken/manga van mijn pa gekregen (al uit hoor, eerste 4 volumes van Black Bird), een laptop van mijn ma (al uitgezocht, moet m nog bestellen), een boek van een vriend en verder nog niks.
gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
The stripper is in the mail!
Dankjewelquote:
Ben er ook zeer blij mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat is wel mooi. Leuk voor je
Nice.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Xaryna het volgende:
http://tweakers.net/price(...)s1060v.html#tab:info wordt 'm, trouwens.
Nice, gefeliciteerd!quote:
Ik hoorde dat de HDD wat traag was, merk je dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.![]()
Klasgenoot van me heeft hem ook. Mooi ding.
Een aardbei.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Nee, merk je nauwelijks wat van. Laptopschijven zijn sowieso niet zo snel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de HDD wat traag was, merk je dat?
Er is heel veel Engels vertaalde manga. Voor Nederlands.. ik geloof het niet, maar is misschien wel te vinden. Je kan zelfs engelse manga in de gemiddelde boekwinkel vinden tegenwoordig. Online is mangafox wel een leuke site om te beginnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:27 schreef De_Ilias het volgende:
Bestaat er Nederlands vertaalt manga? (of engels)
Die zijn er wel degelijk. Kana is een bekende leverancier en levert ook aan gewone stripwinkels of boekhandels.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:27 schreef De_Ilias het volgende:
Bestaat er Nederlands vertaalt manga? (of engels)
1. Als je andere mensen moet herinneren aan jouw verjaardag dan vinden die andere mensen je verjaardag kennelijk niet boeiend genoeg.quote:
Idd, Kana heeft twee van de drie grote series (voor een deel) naar het nederlands vertaald uitgebracht, ik vind de vertaling opzich wel te doen en de boekjes zijn kwalitatief een stuk beter dan die dragonball reeks van Glenat, waar je zo nu en dan enorme misdrukken of verkeerd afgesneden paginas tussen zaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zijn er wel degelijk. Kana is een bekende leverancier en levert ook aan gewone stripwinkels of boekhandels.
Death Note volume 1 heb ik in het Nederlands. Best goed vertaald.
Ik doe het voor de plaatjes, he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. Als je andere mensen moet herinneren aan jouw verjaardag dan vinden die andere mensen je verjaardag kennelijk niet boeiend genoeg.
2. Kom je aandacht tekort?
3. Gefeliciteerd met de topprestatie.
4.
[ afbeelding ]
xxx
Gefeliciteerdquote:
die "mijlpaal" valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. Als je andere mensen moet herinneren aan jouw verjaardag dan vinden die andere mensen je verjaardag kennelijk niet boeiend genoeg.
2. Kom je aandacht tekort?
3. Gefeliciteerd met de topprestatie.
4.
[ afbeelding ]
xxx
Oh, die ziet er lekker uit! Dank je welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef redboyke het volgende:
dan doe ik ook maar een plaatje
[ afbeelding ]
Thanks. En waarom zou je dat in hemelsnaam willen unseen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
die "mijlpaal" valt wel mee hoor
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Katholieke Jongensscholen niet de enige plekken zijn waar je trauma's kan oplopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef Xaryna het volgende:
Thanks. En waarom zou je dat in hemelsnaam willen unseen?
wat is IRC chat of iets anders?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Dat IRC werkt geweldig! Bedankt Robin!
Happy B-day!quote:
Broekie!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Xaryna het volgende:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Dat IRC werkt geweldig! Bedankt Robin!
IRC is een vorm van chat, maar met het protocol kunnen ook bestanden worden uitgewisseld.quote:
ja ik ken irc(Mirc) heb zelf al jaren gebruik vroeger nog veel op packetnews dingen gedownload soms dagen in de Q gestaan omdat die bot altijd maar offline ging.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
IRC is een vorm van chat, maar met het protocol kunnen ook bestanden worden uitgewisseld.
Een leuk feitje: IRC bestaat langer dan http:// en www
Oh, vandaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ik ken irc(Mirc) heb zelf al jaren gebruik vroeger nog veel op packetnews dingen gedownload soms dagen in de Q gestaan omdat die bot altijd maar offline ging.
eggdrops heb ik zelf ook gemaakt. wel leuk zo'n shell account met eem eigen vhost.
dacht gewoon dat ze iets anders bedoelde met irc
Hangt van de bot af. Bij de meeste bots download ik mijn maximale snelheid.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hangt van de bot af. Bij de meeste bots download ik mijn maximale snelheid.
Bij mij is dat 1200 kb/s.
dan stuurt robin DVD's opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lekker.
If all fails because SOPA, IRC it is
Dan maak ik er een business van.quote:
kilobits of Bytes?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hangt van de bot af. Bij de meeste bots download ik mijn maximale snelheid.
Bij mij is dat 1200 kb/s.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef .Cake. het volgende:
`Man, ik ben blij dat ik LoL Heroes weer heb opgepakt, stiekem best een leuke serieWordt best interessant nu.
SPOILER: Berichtje voor SleepSubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen gekke vraag hoor. Internet providers vinden het geweldig om 120mbit aan te bieden, wat nooit niet in de buurt komt van 120 megabyte per seconde (maar vaak wel gedacht wordt).quote:
Tevens, ik hoor dat er weer een aanloop naar de verkiezingen is?
[ Bericht 8% gewijzigd door Chavez_ op 20-01-2012 19:41:58 ]"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:28 schreef Chavez_ het volgende:
Wat voor verkiezingen bedoel je? De Republikeinse voorverkiezingen in de VS?SPOILER: Berichtje voor SleepSubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen gekke vraag hoor. Internet providers vinden het geweldig om 120mbit aan te bieden, wat nooit niet in de buurt komt van 120 megabyte per seconde (maar vaak wel gedacht wordt).
[ afbeelding ]
Btw, is je UI toevallig 'The Brat' Lohin-grammu van The Legend of Galactic Heroes?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:28 schreef Chavez_ het volgende:
verkiezingen?SPOILER: Berichtje voor SleepSubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen gekke vraag hoor. Internet providers vinden het geweldig om 120mbit aan te bieden, wat nooit niet in de buurt komt van 120 megabyte per seconde (maar vaak wel gedacht wordt).
[ afbeelding ]en nee ze geven inderdaad de maximale snelheid in de meest ideale omstandigheid op!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Jawöhl. Ik ben stiekem een klein beetje fan van die serie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat voor verkiezingen bedoel je? De Republikeinse voorverkiezingen in de VS?
Btw, is je UI toevallig 'The Brat' Lohin-grammu van The Legend of Galactic Heroes?
Baas!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Jawöhl. Ik ben stiekem een klein beetje fan van die serie.
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Jawöhl. Ik ben stiekem een klein beetje fan van die serie.
[ afbeelding ]
Dank u.quote:
Yes, dat ben ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Maar terecht. Topnotch verhaallijn met driedimensionale characters. Wel jammer dat Yang een ambitieloze genie was
De hele vloot?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Yes, dat ben ik.
Ik heb nóg een manga liggen met beide gezichten er op. Tevens heb ik nog twee artbooks, een boek over de DVD's, en nóg een artbook, en een 100x100 cm wallscroll. En het eerste deel van de originele boeken. De manga's en twee van deze artbooks zijn zeldzaam en ik kan gerust stellen dat ik de enige in Nederland ben die deze heeft.
Ik ken iemand met miniatuurtjes van de vloot, dat heeft 'm dan ook rond de ¤750,- neergeteld. Zijn verzameling is bijna compleet. Ik heb geen ruimte voor die dingen, wél zou ik graag deze eens een keer willen hebben:
[ afbeelding ]
Beide vloten. Ik vroeg hem net op Steam hoeveel het ongeveer gekost had zodat ik dat kon posten. Hij is nu een beetje verdrietig, het heeft meer gekost dan hij zelf door had.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
De hele vloot?![]()
Ieder zijn ding. Wel dope als je een fan bent ja.
Japanners zijn erg creatief in het creëren van interessante verhaallijnen. Voor mij is het niet meer dan dat waarom ik manga lees en anime kijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:39 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Beide vloten. Ik vroeg hem net op Steam hoeveel het ongeveer gekost had zodat ik dat kon posten. Hij is nu een beetje verdrietig, het heeft meer gekost dan hij zelf door had.
Ieder z'n ding ja. Ik ben niet zo van de moe figurines met pantsu enzo. Ik heb er een aantal van Mass Effect omdat ik die kado kreeg, en dat is het eigenlijk, ik verzamel niet echt. Als ik echter wat leuks van LotGH kan krijgen en 't kost niet veel dan doe ik het graag. Puur op gelegenheid. Voor de rest distantiëer ik me wel een beetje van anime fans... Vooral op MyAnimeList zijn de Nederlandse wel heel weeaboo. Ik ben ook een aantal keer op een conventie geweest, en dat was ook wel heel weeaboo. Nu kijk ik niet actief meer maar ik kan er redelijk over mee praten.
Het merendeel is lelijk, maar er zitten wel eens leuke meiden tussen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Japanners zijn erg creatief in het creëren van interessante verhaallijnen. Voor mij is het niet meer dan dat waarom ik manga lees en anime kijk.
Komen er btw ook leuke chicks naar die conventies?
Dat, en een hoop zijn bezet, vreselijk weeaboo, en hebben een peter pan complex zo erg dat je je schaamt als je in de buurt staat en mensen denken dat je er bij hoort. De kans dat je iets tegen het lijft loopt wat potentie heeft is echt heel klein.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het merendeel is lelijk, maar er zitten wel eens leuke meiden tussen.
Een vriend van me was het dus wel gelukt. Hij is echt de knapste niet en heeft toch een redelijk normaal meisje weten te vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat, en een hoop zijn bezet, vreselijk weeaboo, en hebben een peter pan complex zo erg dat je je schaamt als je in de buurt staat en mensen denken dat je er bij hoort. De kans dat je iets tegen het lijft loopt wat potentie heeft is echt heel klein.
Gedoemt te mislukken. Tevens is het meer een incident dan een norm.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me was het dus wel gelukt. Hij is echt de knapste niet en heeft toch een redelijk normaal meisje weten te vinden.
Hij heeft door de afstand niet echt contact meer.
Was te verwachten. Veel van die naar de grond starende, overweight meiden met oogverdekkende pony's zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het merendeel is lelijk, maar er zitten wel eens leuke meiden tussen.
Ben bij aflevering 18,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk ben ik meer fan van de term "Wapanese" dan "weeaboo".Dat is ook één van de redenen dat anime mij aanspreekt, bijna alles is mogelijk daaro. Heeft enorm veel potentie en soms maakt het die ook daadwerkelijk waarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:44 schreef Sinji het volgende:
Japanners zijn erg creatief in het creëren van interessante verhaallijnen. Voor mij is het niet meer dan dat waarom ik manga lees en anime kijk.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zing!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Veel van die naar de grond starende, overweight meiden met oogverdekkende pony's zeker?
Sommige cosplayers maken heel mooi spul, alleen zijn ze zelf... tja. Ik heb wel foto's gemaakt enzo, maar die heb ik alweer weg gelazerd. Het enige wat ik aan de conventies over heb gehouden is de kennis dat er slechts weinig volwassen mensen rond lopen, en met mijn leeftijd van 21 zat ik net onder het gemiddelde. En dan dat gedoe met meisjes, etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel lachen om een keer mee te maken. Foto's maken van die gekke cosplayers enzulks
Je komt toch wel ooit naar een FOK! anime/manga-topic meet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zing!
[..]
Sommige cosplayers maken heel mooi spul, alleen zijn ze zelf... tja. Ik heb wel foto's gemaakt enzo, maar die heb ik alweer weg gelazerd. Het enige wat ik aan de conventies over heb gehouden is de kennis dat er slechts weinig volwassen mensen rond lopen, en met mijn leeftijd van 21 zat ik net onder het gemiddelde. En dan dat gedoe met meisjes, etc.
Nooit meer.
Niet als deze op een conventie plaats gaat vinden*. (grammar edit etc)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je komt toch wel ooit naar een FOK! anime/manga-topic meet?
Oh, dat snap ik. Ik ben nooit op een anime/manga meet geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Niet als deze op een conventie plaats vindt.
Bwehe, eerlijk dat lijkt me juist wel tof. En een paar van die gasten wat live hosseltips meegevenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zing!
[..]
Sommige cosplayers maken heel mooi spul, alleen zijn ze zelf... tja. Ik heb wel foto's gemaakt enzo, maar die heb ik alweer weg gelazerd. Het enige wat ik aan de conventies over heb gehouden is de kennis dat er slechts weinig volwassen mensen rond lopen, en met mijn leeftijd van 21 zat ik net onder het gemiddelde. En dan dat gedoe met meisjes, etc.
Nooit meer.
Ja, paar dagen geleden al bekend. Maar shelved betekent eigenlijk in dit geval postponed. Ze komen waarschijnlijk wel weer met een draft die net zo erg is.quote:
Zodat ze met een draak van meid thuis komenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe, eerlijk dat lijkt me juist wel tof. En een paar van die gasten wat live hosseltips meegeven
Is er al, maar ik kan het even niet vinden. Ik geloof dat het een toevoeging was op hun wet met betrekking tot pedofilie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, paar dagen geleden al bekend. Maar shelved betekent eigenlijk in dit geval postponed. Ze komen waarschijnlijk wel weer met een draft die net zo erg is.
Ik zou wel een keer met een anime/manga meet mee willen gaan hoor, maar dan niet op een conventie, dat is voor mij gewoon uitgesloten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik. Ik ben nooit op een anime/manga meet geweest.
Wel op de POL!-meet, ik was de jongste, maar ik had het erg naar mijn zin. Goede discussies gehad met mensen, leuke babbeltjes, economische praat met de moderator Bolkesteijn.
Dat was gewoon in een cafe.
hebben ze daar 3 mensen voor nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef Qunix het volgende:
3 collega's mogen op werkvakantie naar Tokyo voor mogelijk een grote klant.
Zal wel ene hele grote klant zijn dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
hebben ze daar 3 mensen voor nodig?
Yao Ming? Ohnee, dat is een chineesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zal wel ene hele grote klant zijn dan.
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar van de gene die ik ken die gaan is mijn antwoord "ga maar niet voor de vrouwen"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En qua verhaallijnen zijn ze leuk, qua goede eindes bij een verhaal verzinnen zuigen ze hard
Soms wel en soms niet. En soms maakt dat niet uit. Maar hoef nog maar 2 afleveringen bij LoL Heroes en ik kan me haast niet voorstellen dat ze binnen 2 afleveringen alles af kunnen ronden naar behoren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:02 schreef Frag_adder het volgende:
En qua verhaallijnen zijn ze leuk, qua goede eindes bij een verhaal verzinnen zuigen ze hard
Moet er niet aan denken een meet op een conventie te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:10 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer met een anime/manga meet mee willen gaan hoor, maar dan niet op een conventie, dat is voor mij gewoon uitgesloten.
In dat geval wil ik ook wel meedoen, klinkt heel leuk. Waar werd die film gekeken?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een meet op een conventie te houden.
Ben naar één meet van dit topic geweest, toen zijn we in Amsterdam naar de Melkweg geweest, daar een of andere (zeer matige) anime film gekeken en daarna gezellig wat gedronken! Zeer geslaagd, dus als er animo voor een nieuwe meet is, count me in!
De zolderzaal van de Melkweg. Normaal schijnt dat nauwelijks te doen te zijn, omdat je alles hoort van de concerten eronder, maar we hadden 'n rustige avond!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
In dat geval wil ik ook wel meedoen, klinkt heel leuk. Waar werd die film gekeken?
sopa is dood.quote:
Ik ben een zolderautist hé, ik weet niet hoe uitgaansgelegenheden heten, alleen m'n buren. Wat betreft andere steden: Ik ken de weg naar de WC in dit huis en dat is 't.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De zolderzaal van de Melkweg. Normaal schijnt dat nauwelijks te doen te zijn, omdat je alles hoort van de concerten eronder, maar we hadden 'n rustige avond!
En het was nog gratis ook
Alleen zijn ze volgens mij gestopt met die maandelijkse animefilm
Ah ja, de Animator. Elke laatste vrijdag van de maand een anime in de bioscoopzaal van de Melkweg ja. Good times.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een meet op een conventie te houden.
Ben naar één meet van dit topic geweest, toen zijn we in Amsterdam naar de Melkweg geweest, daar een of andere (zeer matige) anime film gekeken en daarna gezellig wat gedronken! Zeer geslaagd, dus als er animo voor een nieuwe meet is, count me in!
Ik ben ook gaafquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik ben een zolderautist hé, ik weet niet hoe uitgaansgelegenheden heten, alleen m'n buren. Wat betreft andere steden: Ik ken de weg naar de WC in dit huis en dat is 't.
Maar ik zou graag wel een keer een meet houden met deze club, maar dan moeten de volgende mensen wel mee komen:
• Xaryna, want die is liev
• Mijn naamgenoot, omdat cool.
• Jij/Bakakame, want
• Sinji, die ga ik een kusje geven omdat LotGH
• Repelsteeltju, omdat smaak
Ik denk dat dat het was?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah ja, de Animator. Elke laatste vrijdag van de maand een anime in de bioscoopzaal van de Melkweg ja. Good times.
Die meet was best lache ja, en die film was half niet zo slecht als jij denkt. Het was namelijk deel 2 & 3 van de Kara no Kyoukai (ufotable). Jullie hadden alleen ook deel 1 moeten kijken die maand ervoor, dan hadden jullie er denk ik meer van genoten.
Wie waren daar ook alweer? Jij en ik, zquing, Asc en Lithia met aanhang. Hopelijk sla ik niemand over?
Die heeft waarschijnlijk de h-dōjinshi gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef Bakakame het volgende:
Waar is Asc eigenlijk heen verdwenen? Of is hij weggegaan omdat OreImo afgelopen was
Ik zeg toch "Jij en ik" als antwoord op jouw quote?quote:
Ik snap het niet meer!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zeg toch "Jij en ik" als antwoord op jouw quote?
Asc heeft vast weer één of ander 15-jarig meisje gescoord.
En daarom zette ik er geen 'Jij/Bakakame, want die is gaaf' neer...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vast, die boii weet hoe hij z'n tanga's moet playen
sopa en pipa zijn niet dood.. (al wordt er gezegd van wel)quote:
Zoiets heb ik dus ook gelezen ergens op T.net, dat het een herintroductie krijgt bij een wet met betrekking tot pedofilie of iets in die richting. Ik kan het alleen echt niet vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan helaas niet meer exact vinden waar ik dat nou gelezen heb
daar dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:17 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook gelezen ergens op T.net, dat het een herintroductie krijgt bij een wet met betrekking tot pedofilie of iets in die richting. Ik kan het alleen echt niet vinden.
games genoeg hier..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:36 schreef redboyke het volgende:
wou the witcher 2 via torrent downloaden maar ging me te traag heb dan maar wat andere spelletjes van steam gedownload dat ik nog niet gespeeld heb denk dat ik morgen een account voor usenet pak voor 2 dagen.
FBquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:09 schreef SleepSub het volgende:
Lief dagboek, vandaag werd ik gestalkt door een eng persoon.
De tijd dat ik op Facebook () zit is al nihil, moet je nagaan als nog een persoon genaamd Chavez_ je opeens een PM stuurt met "3x raden wie ik ben"
Ik was bang, en ik zat op m'n kamer en maakte al nauwelijks contact met de buitenwereld, maar zelfs als je binnen zit, gebeurd het... echt en-
Oh, hoi Chavez_, schreef zojuist over je in m'n dagboek
I know, heb het alleen maar om een beetje te adverteren en te linken van tweets en al dat soort onzin.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bij Spirited Away is er een scène waarbij je opeens heel veel van die geesten voorbij ziet komen. Geen een was er hetzelfde en toch zagen ze er allemaal even bizar en onwerkelijk uit. Ik kon even niet ademen en vroeg me af wat voor geestverruimende middelen de bedenker van al die creaturen wel niet gebruikt moest hebben. Een gedachte die alleen afgebroken werd door het besef dat ik een van die geesten herkende als een mythologisch wezen en daar was nog een geest die herkende en elk van die geesten vertegenwoordigde eens een idee. Of ze dat nu nog doen gaat mijn kennis te boven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef .Cake. het volgende:
Dat is ook één van de redenen dat anime mij aanspreekt, bijna alles is mogelijk daaro. Heeft enorm veel potentie en soms maakt het die ook daadwerkelijk waar
in de trend van:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
tl;dr omdat iets nieuw is voor jou of mij betekent niet dat het origineel is. Ook al is het overtuigend te brengen dat niets nieuw is.
en toch voelen Noord amerikaanse of franse tekenfilms nog veel beroerder aan..quote:.
tl;dr Japanse tekenfilms zijn net zo vaak als Noord Amerikaanse of Franse tekenfilms waardeloos. Het verschil is dat ze er in Japan meer maken en er meer aandacht voor is onder de oudere bevolking.
Mooi. eps 1 beviel me welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:38 schreef gniffie het volgende:
Knight in the Area
Dat kan nog wel een toppertje worden, de manga heeft zelfs al 27 volumes
Je had het ook aan kunnen zien komenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:09 schreef SleepSub het volgende:
Lief dagboek, vandaag werd ik gestalkt door een eng persoon.
De tijd dat ik op Facebook () zit is al nihil, moet je nagaan als nog een persoon genaamd Chavez_ je opeens een PM stuurt met "3x raden wie ik ben"
Ik was bang, en ik zat op m'n kamer en maakte al nauwelijks contact met de buitenwereld, maar zelfs als je binnen zit, gebeurd het... echt en-
Oh, hoi Chavez_, schreef zojuist over je in m'n dagboek
Ik ben altijd tegenstander geweest, maar je hebt eenmaal facebook nodig om FarmVille te kunnen spelen.quote:
tuurlijk wel:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:36 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je had het ook aan kunnen zien komen. Stichting BREIN, Tim Kuik die met drogredenen zijn verhaal bekrachtigd, etc. Het is dan bijna een garantie dat ik er aanwezig ben om een vernietigend pleidooi te houden ten koste van hun geloofwaardigheid.
Dus het was wel puur toeval dat ik je daar tegenkwam.
[..]
Ik ben altijd tegenstander geweest, maar je hebt eenmaal facebook nodig om FarmVille te kunnen spelen.
giechel![]()
Nee, klasgenoten en familie, al is dat nu ook niet meer nodig. Maarja, eenmaal aangemaakt kom je er nooit meer van af.
Dan kan ik net zo goed zelfmoord plegen. Probleem is echter dat Facebook alle content vast houd die ik er ooit op heb gezet. Dan is er nog Google cache, Internet Wayback machine, etc.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel:
http://www.wikihow.com/Permanently-Delete-a-Facebook-Account
dat schijnt dus niet zo te zijn als je de boel permanent verwijderd..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed zelfmoord plegen. Probleem is echter dat Facebook alle content vast houd die ik er ooit op heb gezet. Dan is er nog Google cache, Internet Wayback machine, etc.
Nyaa is down... dan maar een wat oudere serie downloaden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik was vergeten hoe goed het voelde om vanachter mijn eigen bureau te fokken en de eerste beste .mkv te downloaden van de lopende series die je aan het kijken bent.
In principe is er bijna geen origineel verhaal meer te vertellen, alles bestaat al in één of andere vorm. Carlo Gozzi heeft eens gezegd dat er maar 36 dramatische situaties bestaan. Uiteindelijk valt dat te destilleren tot iets van vier of vijf thema's zoals de dood en de liefde.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bij Spirited Away is er een scène waarbij je opeens heel veel van die geesten voorbij ziet komen. Geen een was er hetzelfde en toch zagen ze er allemaal even bizar en onwerkelijk uit. Ik kon even niet ademen en vroeg me af wat voor geestverruimende middelen de bedenker van al die creaturen wel niet gebruikt moest hebben. Een gedachte die alleen afgebroken werd door het besef dat ik een van die geesten herkende als een mythologisch wezen en daar was nog een geest die herkende en elk van die geesten vertegenwoordigde eens een idee. Of ze dat nu nog doen gaat mijn kennis te boven.
Maar ik besefte mij ook iets triesters: geen enkele uit die gehele bonte verzameling bizarre wezens was nieuw. Ja sommigen waren nieuw van mij en ik kon er van genieten.
tl;dr omdat iets nieuw is voor jou of mij betekent niet dat het origineel is. Ook al is het overtuigend te brengen dat niets nieuw is.
En Japanse tekenfilms maken vaker niet dan wel de belofte van een vermakelijk en zinnig verhaal waar en als een vijfkoppige (pre-)puberale meidengroep, een heetbloedige of juist heel bedeesde protagonist, een art-stijl waarin de voorgevels groter zijn dan de hoofden een deel uitmaken van het voorgenoemde verhaal dan weet je eigenlijk wel dat je niet veel hoeft te verwachten.
tl;dr Japanse tekenfilms zijn net zo vaak als Noord Amerikaanse of Franse tekenfilms waardeloos. Het verschil is dat ze er in Japan meer maken en er meer aandacht voor is onder de oudere bevolking.
Ja, irritant. Had gehoopt nog een paar binnen te slepen voordat ik met de trein moet, maar dat gaat m duidelijk niet worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nyaa is down... dan maar een wat oudere serie downloaden.
Ik snap je punt volkomen. Tegenwoordig is de wereld van anime zo immens geworden dat je de door de bamboe het bamboebos niet meer ziet. Daarom is het zo moeilijk tegenwoordig om het kaf van het koren te scheiden. Op moment dat ik wéer een 'fanservice/verstand op nul/giechel giechel/maid-outfit/clichébom' anime tegenkom kan ik niets meer dan mijn tenen krommen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
En Japanse tekenfilms maken vaker niet dan wel de belofte van een vermakelijk en zinnig verhaal waar en als een vijfkoppige (pre-)puberale meidengroep, een heetbloedige of juist heel bedeesde protagonist, een art-stijl waarin de voorgevels groter zijn dan de hoofden een deel uitmaken van het voorgenoemde verhaal dan weet je eigenlijk wel dat je niet veel hoeft te verwachten.
Het is inderdaad zo dat over het algemeen de cliché moe moe kyun fanservice series op een bepaalde manier toch representatief zijn geworden voor anime in het geheel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap je punt volkomen. Tegenwoordig is de wereld van anime zo immens geworden dat je de door de bamboe het bamboebos niet meer ziet. Daarom is het zo moeilijk tegenwoordig om het kaf van het koren te scheiden. Op moment dat ik wéer een 'fanservice/verstand op nul/giechel giechel/maid-outfit/clichébom' anime tegenkom kan ik niets meer dan mijn tenen krommen.
Japanse visnovs op Steam... Ik moet het nog zien gebeuren. Ik vind nu al trouwens dat de categorieën op Steam wel wat uitgebreid mogen worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef robin007bond het volgende:
In de mail naar de translators kwam zelfs de mogelijkheid tot een Steam demo ter sprake.
Nee, Facebook houdt álle data die het heeft over jou op zijn servers. Die data is misschien niet meer door mensen te vinden, maar ze hebben het nog wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt dus niet zo te zijn als je de boel permanent verwijderd..
dan verdwijnt de google cache ook na een bepaalde tijd..
wayback machine.. dunno hoe die precies te werk gaat
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee, Facebook houdt álle data die het heeft over jou op zijn servers. Die data is misschien niet meer door mensen te vinden, maar ze hebben het nog wel.
En dan heb ik het niet alleen over wie je vrienden waren en welke comments en foto's je had, maar ook dingen als van waar je inlogde, wie je een poke hebt gestuurd, hoe lang je online was, etc etc etc.
Zie deze lijst voor wat ze allemaal van je bijhouden: http://europe-v-facebook.org/EN/Data_Pool/data_pool.html
Het is een site van een Oostenrijkse student die Facebook heeft gevraagd wat ze allemaal aan informatie over hem hadden (het niet-Amerikaanse hoofdkantoor van Facebook zit in Ierland, dus zijn ze bij Europese wet verplicht die informatie aan jou kenbaar te maken).
Hierna heeft hij deze site gemaakt om mensen op dit recht te wijzen en te laten zien wat Facebook allemaal van je weet. Die lijst van categorieën is samengevoegd uit data die verschillende mensen van Facebook gekregen hebben, nadat zij die informatie met hem hadden gedeeld.
ik neem aan dat als ze het zelf in de privacy policy zetten het ook daadwerkelijk weg is, en niet ergens blijft hangen, als dat namelijk echt zo is zouden ze allang(alweer) aan de stok hebben met privacy organisatie's..quote:Inability to voluntarily terminate accountsFacebook had allowed users to deactivate their accounts but not actually remove account content from its servers. A Facebook representative explained to a student from the University of British Columbia that users had to clear their own accounts by manually deleting all of the content including wall posts, friends, and groups. A New York Times article noted the issue, and also raised a concern that emails and other private user data remain indefinitely on Facebook's servers.[35] Facebook subsequently began allowing users to permanently delete their accounts. Facebook's Privacy Policy now states: "When you delete an account, it is permanently deleted from Facebook."[23]
die site is een lachertjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er is sowieso genoeg over iedereen te vinden op het internet. Facebook verzamelt en verkoopt deze gegevens alleen die mensen dolgraag aan iedereen laten zien.
http://www.youhavedownloaded.com/
ik wil de film, de muziek is minder boeiend.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
“10,000 Free Flights to Japan” Plan Killed
Oh en...
[Nipponsei] K-ON! Movie Album - Houkago Tea Time in MOVIE.zip
[Nipponsei] K-ON! Movie Original Soundtrack.zip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil de film, de muziek is minder boeiend.Dat wil ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt? Eerder fake.... Vele animes zijn niet gedubt dus kennen ze niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Soulja Boy is trouwens op de première van de nieuwe FMA film geweest
"Actor Leonardo DiCaprio professed last week in Tokyo that he is "a huge fan of Japanese cinema, Japanese anime."quote:Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel
[..]
Echt? Eerder fake.... Vele animes zijn niet gedubt dus kennen ze niet.
Okquote:Op zondag 22 januari 2012 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Actor Leonardo DiCaprio professed last week in Tokyo that he is "a huge fan of Japanese cinema, Japanese anime."
http://www.animenewsnetwo(...)amily-are-anime-fans
Geen neppe links dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijft een favoriet die serie..
morgen maar aan after story beginnen...
enige wat ik niet 100% kan plaatsen zijn het meisje en de robot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |