quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Frag_adder het volgende:
aan het oefenen om topic 200 te pakken?
ég wel!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, Ik heb (fan)art gezien van Kyonko, ze is best een lekker ding.
Ik zocht net een episode op op internet en tussen de resultaten stond: "Deze is verwijderd door Amerikaanse wetten blabla"quote:
Het is nog helemaal niet officieel. Maar er zijn genoeg sites die vandaag op zwart zijn gegaan, om aan te geven wat de effecten zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zocht net een episode op op internet en tussen de resultaten stond: "Deze is verwijderd door Amerikaanse wetten blabla"
Ik dacht dat het pas in februari inging?
Ah, dan is dat waarschijnlijk een DMCA klacht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zocht net een episode op op internet en tussen de resultaten stond: "Deze is verwijderd door Amerikaanse wetten blabla"
Ik dacht dat het pas in februari inging?
die verhuizen dan dus massaal naar de kaaiman eilanden e.a...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:08 schreef gniffie het volgende:
En alle sites waarvan de servers in Amerika staan
Ik zou gewoon een sateliet de ruimte in schieten met de servers aan boord, en daar een joekel van een wifi antenne aan hangen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die verhuizen dan dus massaal naar de kaaiman eilanden e.a...
als dat zou kunnen hadden ze dat vast al gedaan..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een sateliet de ruimte in schieten met de servers aan boord, en daar een joekel van een wifi antenne aan hangen.
We gaan het nog zien: http://serversinspace.com/quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zou kunnen hadden ze dat vast al gedaan..
wat doe je als je een hardware defect hebt? speciaal getrainde systeembeheerder de lucht in schieten met reserve onderdelen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:15 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
We gaan het nog zien: http://serversinspace.com/
Ik vind het geen gek idee. In de ruimte kan je perfecte koeling hebben, onderhoud is gewoon goed mogelijk met een LAN KVM, etc.
Er zijn serverkasten met robot armen die heel vlot een HDD kan verwisselen. Een hoop onderdelen zijn voor servers gewoon hot swappable, dus dat is snel op te lossen met een dergelijke arm. In andere gevallen kan het systeem gewoon afgesloten worden en het moederbord vervangen worden, aangezien dat het enige is wat nog niet hot swappable is (als je spreekt van een enkel systeem, met een GRIT netwerk is óók dat hot swappable).quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe je als je een hardware defect hebt? speciaal getrainde systeembeheerder de lucht in schieten met reserve onderdelen?
De enige oplossing is opensource animequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil gewoon vrij kunnen internetten, stel je voor dat we alle animé op DVD moesten kijken, voor een lange serie gaat dat in de 100en euros zittenflikker toch op
fuck dat, fuck heel SOPA, godv***@$*quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
De enige oplossing is opensource anime
Nee, dat is symptoombestrijding. De échte oplossing is SOPA en PIPA ongeldig verklaren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, echte oplossing is TORnetwerk, als het echt het rampscenario gaat worden is dat de oplossing
Of mij steunen in mijn toekomstige staatsgreep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Nee, dat is symptoombestrijding. De échte oplossing is SOPA en PIPA ongeldig verklaren.
[internetheld-modus]quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of mij steunen in mijn toekomstige staatsgreep.
er valt weinig te handhaven, het is een soort van vogelvrij verklaren van elke in amerika gehoste site die bij willekeur offline gehaald kan worden zonder duidelijke reden...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn volgens de Amerikaanse overheid de voordelen van SOPA? En hoe willen ze het handhaven, gelijk alle torrentsites de prullenbak in lijkt me
Ik heb dat idee vaker gehoord ja, het klinkt heel geil maar er zijn wel een aantal flaws in het idee: textures scalen niet best in 3 dimensies, textures hebben een duidelijk contrast tegenover de lijnen die wél perfect scherp zijn, zonder textures krijg je een hele kale gewaarwording, etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
Chavez, ik ben op een idee gekomen. Als men dit kan ontwikkelen, dan verdient hij/zij redelijk wat geld.
Een video codec voor animatie die met vectors werkt. De computer decodeerd de vectors en past het aan, aan de resolutie van je beeldscherm etc. Real time vector video decoding eigenlijk.
Kost wel heel veel rekenkracht.
Het doel is het tegengaan van auteursrechtenschending en intelectueel eigendom beschermen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn volgens de Amerikaanse overheid de voordelen van SOPA? En hoe willen ze het handhaven, gelijk alle torrentsites de prullenbak in lijkt me
hele idee is dat de MPAA/RIAA/whatever organisatie geen gerechtelijk bevel meer nodig heeft...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het doel is het tegengaan van auteursrechtenschending en intelectueel eigendom beschermen.
Handhaven zal gewoon door de rechterlijke of uitvoerende macht gebeuren, lijkt mij.
Textures kunnen in principe toch ook uit alleen vectors bestaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:30 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik heb dat idee vaker gehoord ja, het klinkt heel geil maar er zijn wel een aantal flaws in het idee: textures scalen niet best in 3 dimensies, textures hebben een duidelijk contrast tegenover de lijnen die wél perfect scherp zijn, zonder textures krijg je een hele kale gewaarwording, etc.
Oh, en codecs zin fucking kut uiteraard, die dingen programmeren is geen leuk werk.
Ligt eraan. Wil je keyframes zien, of alles compleet getekend? Dat laatste zou al een stuk makkelijker zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Textures kunnen in principe toch ook uit alleen vectors bestaan?
En textures scalen kan met vector dus dynamisch.
Hmm, het zou waarschijnlijk een hele omslag in ontwikkeling zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wil je keyframes zien, of alles compleet getekend? Dat laatste zou al een stuk makkelijker zijn.
Nu de rest afkijken vanaafquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net klaar met de (anime) fuuko chapter in clannad
Maar je router doet het nog wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:57 schreef redboyke het volgende:
haha het licht is uitgevallen en ik zit mijn geluid keihard te spelen.
komen ze vragen hoe het komt dat ik stroom heb
laptop FTW!!
telefoon met g3?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar je router doet het nog wel?
ik had dat ook bij een headset dat ik bij bart smith had gekocht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:21 schreef .Cake. het volgende:
Bah, mijn koptelefoon is gisteravond in tweeën geknapt, wil ik een nieuwe kopen, vliegt de ketting van mijn fiets er af. Eindelijk gemaakt, gaat het opeens keihard regenen.
Iemand wil mij van mijn animeverslaving weghouden.
Wat? Dat de ketting van je fiets vloog en het hard ging regenen? Freaky!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef redboyke het volgende:
k had dat ook bij een headset dat ik bij bart smith had gekocht.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat? Dat de ketting van je fiets vloog en het hard ging regenen? Freaky!
![]()
Tentamenweek, sorryquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef MakuMaku het volgende:
The Hell???
Al meer dan 2 uur niemand die reageert?? Waar is iedereen gebleven?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
How to change a chickmagnet into a geekmobile 101
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geef mij deze maar:
[ afbeelding ]
Ongeveer zo:quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is niet alleen de entertainment industrie, ook de normale industrie kan m.b.v. sopa websites met b.v imitatie kleding/parfum dicht gooien...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef outcast_within het volgende:
lol voordelen? Wat dat je van lobbygroepen met gigantische backing vanuit de entertainment industrie die gigantisch veel geld pompen om zulke regels en malle instanties door te voeren.
je bent niks verplicht.. maar 720p is wel fijnerquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef redboyke het volgende:
heb nu full hd scherm en nu pas zie ik hoe blurry alles is
ben ik bijna verplicht om in HD te downloaden
mja maar ik heb maar limiet van 2GB dus dan gaat dat niet echt dingen downloaden. ik download alleen mirai nikki op maandag en naruto omdag ik gewoon niet elk weekend naar huis ga maar om de 2 wekenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent niks verplicht.. maar 720p is wel fijner(1080p geeft een te klein voordeel voor de dubbele bestandsgrootte imho)
(al vind ik een aantal encodes met een resolutie van ergens 1024x??? ook prima te doen eigenlijk.. dvd is in sommige gevallen wel erg om aan te zien)
Tja, hoe groot is je scherm? Want ik heb 15,6" en ik zie niet écht een verschil tussen 720 en 1080. Maar ik ga binnenkort een LED tv kopen van 37", die ik aan ga sluiten op de laptop en dan lijkt het me wel dat je verschil ziet tussen 1080 en 720.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef redboyke het volgende:
heb nu full hd scherm en nu pas zie ik hoe blurry alles is
ben ik bijna verplicht om in HD te downloaden
17" resolutie 1920 x 1080quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, hoe groot is je scherm? Want ik heb 15,6" en ik zie niet écht een verschil tussen 720 en 1080. Maar ik ga binnenkort een LED tv kopen van 37", die ik aan ga sluiten op de laptop en dan lijkt het me wel dat je verschil ziet tussen 1080 en 720.
Vanavond moet ik toch echt maar eens Mirai Nikki gaan kijken. En nog meer dingen. Er is ook zoveel om bij te houden.
ja ninja war i want !!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als er geen fillers komen wordt het allemaal nóg vetter de komende tijd
Ze lopen nu redelijk ver voor met de manga, dus er is een kleine kans ...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH GOEIE GARP!!!!!eins!!!!11!!!!!!1!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
_o-
![]()
![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Sinji het volgende:
Ik volg Naruto niet meer sinds:Dat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inderdaad.
Maar het is leuk hoor, zolang je de fillers skipt
Naruto vs Pain
Al kan de tekenstijl van dat gevecht je niet aanstaan, wat ik me best kan voorstellen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Sinji het volgende:
Ik volg Naruto niet meer sinds:ik kreeg tranen in m'n ogen ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: naruto 244Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ergens daarna gestopt. Ik geloof dat die aflevering dat Guy en Kakashi weer zo'n macho-wedstrijd gingen houden de laatste is geweest voor mij. Deels omdat de pc derpte en deels omdat ik daarna alleeen maar het woord "filler" hoorde. Maar die zijn nu voorbij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat wasinderdaad.
Maar het is leuk hoor, zolang je de fillers skipt
Naruto vs Pain
Al kan de tekenstijl van dat gevecht je niet aanstaan, wat ik me best kan voorstellen
great ninja wars is nog niet begonnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben ergens daarna gestopt. Ik geloof dat die aflevering dat Guy en Kakashi weer zo'n macho-wedstrijd gingen houden de laatste is geweest voor mij. Deels omdat de pc derpte en deels omdat ik daarna alleeen maar het woord "filler" hoorde. Maar die zijn nu voorbij?
Want dan moet ik het maar weer eens inhalen.
ik heb 40" staan en kan je vertellen dat er wel verschil is, maar niet dusdanig dat het het downloaden van een bestand van 2x zo groot rechtvaardigdquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, hoe groot is je scherm? Want ik heb 15,6" en ik zie niet écht een verschil tussen 720 en 1080. Maar ik ga binnenkort een LED tv kopen van 37", die ik aan ga sluiten op de laptop en dan lijkt het me wel dat je verschil ziet tussen 1080 en 720.
Dacht dat 243 de eerste non-filler aflevering was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben ergens daarna gestopt. Ik geloof dat die aflevering dat Guy en Kakashi weer zo'n macho-wedstrijd gingen houden de laatste is geweest voor mij. Deels omdat de pc derpte en deels omdat ik daarna alleeen maar het woord "filler" hoorde. Maar die zijn nu voorbij?
Want dan moet ik het maar weer eens inhalen.
Het werd voor mij na een tijd ook een beetje te homo-erotischquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:52 schreef Qunix het volgende:
2 eps terug vanaf deze kan je weer volgen...
Deze ep was "weer" een opwarmer... Probleem met Naruto is dat er nooit een climax komt sinds Naruto vs Sasuke.
met utorrent heb je ook een stream optie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Ben ik nu de enige die alleen streamt? Iets mindere kwaliteit, maar dan hoef ik niet zo lang te wachten.
Alleen al vanwege die qwe345s balzak codes kan mij die site de reet roesten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ad-uit-de-lucht.html
Kut kut kut kut kut kut [...]
Die was bij mij altijd traag.Ga Megaupload niet missen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Chavez_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ad-uit-de-lucht.html
Kut kut kut kut kut kut [...]
Nee ik stream soms.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Ben ik nu de enige die alleen streamt? Iets mindere kwaliteit, maar dan hoef ik niet zo lang te wachten.
De transactie duurt precies even lang als een gewone download, alleen wordt in jouw geval alles naar een temp directory geschreven en kan je kijken terwijl je download. Je bent beter af als je een flinke batch laat draaien terwijl je op school zit ofzo, dan kan je HD afleveringen kijken zonder te wachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Dat was het leukste aan naruto.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het werd voor mij na een tijd ook een beetje te homo-erotisch
Naruto...fillersquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was het leukste aan naruto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |