Goed als je in korte tijd veel werk moet verzetten. Maar niet voor continu zeg maar ...quote:
Hahaha durf je dat aan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen als jij komt helpen met de zolder hier verbouwen
FHF Waar we vieren dat JaleesaJoia haar voor haar presentatie een 8 heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
ik vond: Waar Rucky het damestoilet induikt veel leuker als tt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
FHF Waar we vieren dat JaleesaJoia haar voor haar presentatie een 8 heeft gekregen.
Vond ik beter.![]()
* Rucky gaat morgen de tuintegels bij Ireth uit de tuin halen.
* Merlijn duikt weg onder een tafel voor aanstormend vrouwvolkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ruik koekjes, jullie ook?
AANVALLEUH!
Ze heeft er afgelopen zomer van kunnen genieten en dat vind ik voldoende.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is alles voor niks geweest, nee toch?!
We hebben 8 maanden lang in de herfst gezetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze heeft er afgelopen zomer van kunnen genieten en dat vind ik voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat was in FHF hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky en JK1982 hebben Ireth van een betegelde tuin voorzien.Voor de duidelijkheid.
Dat was nog voordat het FHF bestond.
Heuh, die heb ik gevolgd...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was in FHF hoorMijn zonnescherm (met Ioko en Roarrr) was van voor Fhf!
Er zit een groot gat tussen Pendulum en die herrie die ik tegenwoordig voorbij hoor komen als dubstep. Verder ook fan van 'rommel' uit de jaren 80 a 90. Kerncraft 400, Alice DJ, ATB en nog meer vergeten artiesten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
Met pendulum, chase & Status zit je anders al redelijk op weg
Het was maar een stukje tuin hè, niet overdrijvenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky en JK1982 hebben Ireth van een betegelde tuin voorzien.Voor de duidelijkheid.
Dat was nog voordat het FHF bestond.
Je brengt me opeens op een ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
morgen eindelijk weer eens macaroni eten![]()
schelpjes met gehakt, champignons, paprika en tomatensaus .. /cul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |