SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef ThaTim het volgende:
Cosmo2.0, wanneer ga je met Dastan treinen richting Zuid-Limburg?
Zou vandaag, maar meneer moet weer eens ziek zijn. Dus tot nader order uitgesteld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef ThaTim het volgende:
Cosmo2.0, wanneer ga je met Dastan treinen richting Zuid-Limburg?
Soon.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom hier dan zal ik mijn haat laten zien![]()
![]()
Ik geef m'n bronnen niet prijs.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Daarnaast vraag ik me af hoe je aan die informatie komt.
Doe maar wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Soon.
[..]
Ik geef m'n bronnen niet prijs.
Oke, het is Dastan himself.quote:
Hij wilde mij meetenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ah goed om te weten, dan gaan we de reis herschikken.
waarheen beach?quote:
Ga leren danquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Ik moet eigenlijk economie leren...![]()
Ja maar, maar... Geen zinquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga leren dan
Economie, al jaren niet meer gehad
Cash is nu ook hard aan het lerenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar, maar... Geen zin
Wees blij
Cash is aan het werkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Cash is nu ook hard aan het leren
Ben ik ookIk had wel een chille lerares, dat wel.
Wat een losert ga hem uitlachen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash is aan het werken
Mijn leraar is echt een kakker, en zijn vrouw is zwanger, maar hij zeurt in de lessen dat hij eigenlijk helemaal geen vader wilt worden
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash is aan het werken
Mijn leraar is echt een kakker, en zijn vrouw is zwanger, maar hij zeurt in de lessen dat hij eigenlijk helemaal geen vader wilt worden
Ik gokte maar watquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash is aan het werken
quote:
Is zielig, want hij is hartstikke serieusquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat een losert ga hem uitlachen dan.
Maakt niks uit, ik faal vakerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik gokte maar watHelaas, ik heb gefaald.
HahaLekker is dat dan, krijgen jullie dat over jullie heen
Geloof ik niks vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maakt niks uit, ik faal vaker
Haha, jep, maar zou ik mogen spijbelen dan? Want ik ken het echt niet, en het is heel veel
Toch is het zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Als het een examen is zou ik toch proberen om er heen te gaanHulp nodig? [ afbeelding ]
Leugensquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toch is het zo![]()
Neh, maar wel de enige kans om mijn cijfers op te halen voor de 3e periode...
FOK! leidt gewoon af![]()
Tevens ben ik nu aan het online shoppen
Zucht, ik word moe van mezelf...
*K-Cash is er weer
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leugens
Zelfvertrouwen is genoeg, en als je goed hebt geleerd en je hebt *naar jouw mening* een slecht cijfer gehaald dan heb je toch je best gedaan? Je had dan niks meer kunnen doen
Koop cadeautjes voor mij K-Cash
We hebben het te druk met elkaar whatsappenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
komen jij en k-cash eens even gezellig op tinychat
Jepquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij bent het vriendinnetje van die ene cash?.
Nu kun jij Kash niet meer hosselen mang.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij bent het vriendinnetje van die ene cash?.
Uh ja jammer, net nu ik nog niet weet wie dat is maar ok.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu kun jij Kash niet meer hosselen mang.
K-Cash mangquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Uh ja jammer, net nu ik nog niet weet wie dat is maar ok.
Nou, hup, ga leren danquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar mijn probleem is dus dat ik me niet kan concentreren en niet eens heb geprobeerd om te leren, dus ik ga sowieso falen
Hihi, zou ik aan denken, maar ik heb nu al iets leuks gekocht
Ja, maar ik kan me dus echt niet concentrerenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou, hup, ga leren danAnders gaat de zweep erover vlucht voor Cash
Dit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Last-minute leren is trouwens het beste.
Doe het voor K-Cash, als jij je examens goed maakt hoef jij geen herexamens te doen en heb je meer tijd voor hemquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik moet jullie teleurstellen, ik geef het op, ik kan het gewoon niet
Dit id chantagequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe het voor K-Cash, als jij je examens goed maakt hoef jij geen herexamens te doen en heb je meer tijd voor hem
Welk niveau?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit id chantage
Tevens tellen mijn cijfers nog niet eens mee voor mijn examens, zit pas in de 3e
Zie het meer als een goede tipquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit id chantage
Tevens tellen mijn cijfers nog niet eens mee voor mijn examens, zit pas in de 3e
Trusten Beachboyquote:
Bedreig daar maar weer meequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zie het meer als een goede tip
Nou, anders ga je niet over, zelfde verschil
Tweetalige vwo met spaansquote:
> Spaansquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedreig daar maar weer mee
[..]
Tweetalige vwo met spaans
Slaap lekker Beach
Nah, komt goed hoorquote:
Omdat Spaans mooi isquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Spaans
Wrm nie Latijn, boeler ;;s;ss
Latijn is fucking leuk. Dode talen zijn sowieso ftw.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat Spaans mooi is
K-Cash: te amo
Nou nee, met tvwo moet je veel harder werken, ik heb volgende week ook gewoon 6 toetsen, en we hebben niet eens toetsenweekquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, komt goed hoor
Hoe lang duurt zo'n toetsweek, een week? Nja, daarna kan je toch veel langer Cash zienDenk gewoon daar aan
Ja...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Latijn is fucking leuk. Dode talen zijn sowieso ftw.
Klinkerquote:
Woensdag zie ik hem!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinker
Wanneer ga jij nou naar Jan voor jouw cadeau?
Jep, maar wij krijgen bijvoorbeeld maar 2 uur Duits en Frans en economie etc per week ipv 3x, dus we moeten heel veel thuis doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb ook VWO gedaan en ik deed nooit wat.Nu had ik geen tweetalig, dus ik zou niet weten hoe dat is.
Maar dat lijkt mij gewoon VWO, alleen dan krijg je ook les in het Engels buiten de Engelse lessen om. OFNIE
Ik was echt blij dat ik maar 2 uurtjes Frans Duijts had.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, maar wij krijgen bijvoorbeeld maar 2 uur Duits en Frans en economie etc per week ipv 3x, dus we moeten heel veel thuis doen
En het is echt anders dan gewone vwo, helaas
Jeeeejquote:
Niet als je daardoor achter loopt met alles en in plaats daarvan Engels krijgt van een kutwijfquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik was echt blij dat ik maar 2 uurtjes Frans Duijts had.
Da's wel balenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou nee, met tvwo moet je veel harder werken, ik heb volgende week ook gewoon 6 toetsen, en we hebben niet eens toetsenweek
Ja, ik denk al genoeg aan hem hoor
K-Cash zou een kaartje en opsturen regelen en ik had het gekocht, dus vraag maar aan hemquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ANGEL IS CADEAU AL VERSTUURD DAN AL NAAR JANNN?![]()
![]()
Ik deed VWO zonder moeite though.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jeeeej
[..]
Niet als je daardoor achter loopt met alles en in plaats daarvan Engels krijgt van een kutwijf
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ANGEL IS CADEAU AL VERSTUURD DAN AL NAAR JANNN?![]()
![]()
Neeeee, geen banquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Da's wel balen
Vraag anders een ban aan op FOK! voor een tijdjeZal je vast wel helpen
Vroeger had ik dat, maar FOK! verandert je leven..quote:
Dan ben je gewoon te slimquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik deed VWO zonder moeite though.Had eens toetsen van wiskunde B en D, en natuurkunde op 1 dag, allemaal achter elkaar. In de bus naar school (halfuurtje) even geleerd, wiskunde D toets gemaakt (blokuur, had nog 5 min over). Nog even snel B doorgelezen, blokuur, toets gemacht. 10 minuten over ofzo, dus nog even natuurkunde in die 10 minuten + pauze. Fucking 5 vragen, maar je deed er meer dan een uur over.
Mja, punten voor die toetsen lagen rond de 7.
Maar jij bent een held.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb mijn examens ook netjes gehaald met FOK!.
Dat zeiden ze altijd tegen me.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te slim
Maar ik kan dus echt niet binnen een half uur 3 hoofdstukken plus een hele boekje wat we hadden gekregen uit mijn hoofd leren
Vroeg eergisteren die nieuwe jongen aan mij: ben jij diegene met het fotografisch geheugen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar jij bent een held.Een slimme held.
!
Hahahahaquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vroeg eergisteren die nieuwe jongen aan mij: ben jij diegene met het fotografisch geheugen?
Echt wtf..
Economie dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze altijd tegen me.
Welk vaq dang?
Economie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Economie dus
Met alle kut termen in 't Engels, ik haat het ik haat het ik haat het boehoeeeeeeeeeeeee
sorry voor mijn gedrag![]()
Ik heb echt zó vaak ruzie met mijn aardrijkskunde docentquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Aardrijskunde ook.En nog meer van die paupervakken.
Nice.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb echt zó vaak ruzie met mijn aardrijkskunde docent
Ik had afgelopen maandag allemaal antwoorden blaadjes gestolen
Dus nu schrijf de hele klas alles over
Haha, zo erg zijn we net niet(denk ik)quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nice.Dat ken ik ook nog wel.
Wij hadden zo'n altijd chagrijnige lerares voor Duits, zo eentje met een gigantische neus die de H heel apart uitsprak. Uiteindelijk hebben wij haar dus gewoon weggepest.
Wat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, zo erg zijn we net niet(denk ik)
Wel ooit een stagiere weggepest
Ik had toen een hele haat site gemaakt
Kus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar lieve mensen, ik ga slapen zodat ik morgen kan spijbelen
Slaap lekker alvast
Stagiaires zijn vaak best geefbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haten op stagiaires![]()
MIJN HELE LEVEN ZAL NIET MEER HETZELFDE ZIJN DOOR DIE KLOOOOOTE STAGEBEGELEIDSTERRRR
Sorry sorryquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haten op stagiaires![]()
MIJN HELE LEVEN ZAL NIET MEER HETZELFDE ZIJN DOOR DIE KLOOOOOTE STAGEBEGELEIDSTERRRR
lolquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Furdinand het volgende:
volgens BNN is mijn IQ in 1 jaar 30 punten gezakt.
zo is het maar netquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef HappyBob het volgende:
Ik had alles fout. Maar ik heb gewoon een andere kijk op de wereld. Is niet omdat ik dom ben hoor.
had jij 15 secondenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
Wel oneerlijk dat op de TV de vraag wordt voorgelezen terwijl de tijd nog niet loopt, terwijl je op internet de vraag moet lezen én beantwoorden in vijftien luttele seconden.
Fucking hell dudequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:23 schreef dralion13 het volgende:
Dat smaakte goed zeg
aperitief:kirroyale
amuse: guacamole en een garnalen cocktail
koud voorgerecht: gevulde tomaat met courgette, ui, crème fraise en ansjovis
soep: Tomatensoep
Warm voorgerecht: gevulde Portobello
spoom: citroensorbetijs met bubbeltjeswijn
hoofdgerecht: tortilla taco achtig ding
kaasplankje: een harde kaas, een zachte lichte kaas en een minder lekkere blauwschimmelkaas
nagerecht (by me): apfelstrudel met zelf gemaakt kaneelijs
bonbon: chocolade noten rotsjes en bonbons met als vulling slagroom, amaretto en hazelnoot
degistive: 15 jaar oude whisky (en uiteindelijk had iemand zijn drank voorraad opgehaald en dronken we 15 soorten drank door elkaar omdat de meesten de whisky niet weg kregen)
Volgend jaar ga ik het hoofdgerecht claimen
Was nog volledig gratis ookquote:
Geen idee of het ook werkelijk vijftien seconden waren, maar op TV was dat in ieder geval de nadenktijd na het voorlezen van de vraag en antwoorden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
had jij 15 secondenik veel minder
Cosmo hebt een pluquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:35 schreef JanPiraat het volgende:
Het regent het regent de jannetjes worden nat
Awwwquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:35 schreef JanPiraat het volgende:
Het regent het regent de jannetjes worden nat
quote:
Dank julliequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:25 schreef dralion13 het volgende:
Nee, zelfmedelijden is triest, verman je zelf!
Maar ik heb wel medelijden met je hoor
Zieke seks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie
Maar K-Cash is ook toevallig ziek, jeej![]()
Heerlijk, elkaar in je gezicht hoesten en je snot als glijmiddel gebruikenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heerlijk, elkaar in je gezicht hoesten en je snot als glijmiddel gebruiken
Ssssht, stiekem ben ik een onschuldig engeltjequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]bloempje, zulke praat had ik niet van jou verwacht
dat dacht ik wel altijd van jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, stiekem ben ik een onschuldig engeltje
Hihi, dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat dacht ik wel altijd van jou
maar als ik dan zo'n berichten lees
huhw, waarom zou jij mislukt zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:21 schreef Bloempje. het volgende:
Eigenlijk ben ik een beetje een mislukt meisje
Nou, ik ben niet echt een meisjemeisjequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huhw, waarom zou jij mislukt zijn
ohw vertelquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet echt een meisjemeisjeTegenwoordig iets meer, maar vroeger was ik net een vent
![]()
Nou, weet niet, na een excursie met school of wat dan ook, zag ik eruit alsof ik 3 weken door de jungle gehakt had, terwijl iedereen er nog prima uitzagquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw vertel
je ziet er anders toch echt wel uit als een meisje
vormt mental image:quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, weet niet, na een excursie met school of wat dan ook, zag ik eruit alsof ik 3 weken door de jungle gehakt had, terwijl iedereen er nog prima uitzag
Je vergeet al scheldend en tierend omdat ik weer gevallen benquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vormt mental image:
*mooi blond bloempje onder de modder en met takjes in dr haar
stelt mental image bij:quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je vergeet al scheldend en tierend omdat ik weer gevallen ben
Werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heerlijk, elkaar in je gezicht hoesten en je snot als glijmiddel gebruiken
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iewl, viespeuk, ik praat niet meer tegen je
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iewl, viespeuk, ik praat niet meer tegen je
Klinker, zeg tegen Henkie dat Angel-joy zei dat je moest zeggen dat ze nu ook moest brakenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinker, zeg tegen Henkie dat ik nu ook moet braken
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Klinker, zeg tegen Henkie dat Angel-joy zei dat je moest zeggen dat ze nu ook moest braken
Foutje moet kunnen baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkie ik moest van Angel en Hakbijl zeggen dat Angel nu ook moet braken.!!!
En zeg ook tegen hem dat ik heel boos benquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkie ik moest van Angel en Hakbijl zeggen dat Angel nu ook moet braken.!!!
Mag je van mij best doen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En zeg ook tegen hem dat ik heel boos ben
Ik ga toch ook niet zulke vieze dingentjes doen met zijn vader?!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ze is Heeeeeel boos. Net zo boos als ik boos ben.
Meisjessss ik ben boooooooos
Dak t nie witquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké het is weer goed
Wat is zijn nummer?
Wat witte gij nou wel?quote:
Het is een samenzwering, een complot!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn rietje, ik probeerde hem in mn pakje te prikken valt hij op de grond![]()
Zeker Capri-Sonne.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn rietje, ik probeerde hem in mn pakje te prikken valt hij op de grond![]()
Vertelquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloooempjuuuu
Ik wil get even over Joe's alimentatie hebbennnn![]()
Ja, da dag'k alquote:
NEENquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, da dag'k al
Kom es op emesen dan
homoquote:
lafjoe kusquote:
Hoe onaardig.quote:
Dat boycot ik tegenwoordig, bijna 3 euro voor 10 pakjes. AMMEHOELA. AMMEHOELA ZEG IK JE!!!!!!!!!!!!quote:
Kun je hem niet een keer als je op CS bent bij Cosmo droppen en en en ?quote:
En je prikt altijd door de pakjes heen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat boycot ik tegenwoordig, bijna 3 euro voor 10 pakjes. AMMEHOELA. AMMEHOELA ZEG IK JE!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
[..]
Kun je hem niet een keer als je op CS bent bij Cosmo droppen en en en ?
Meisje, er zijn allang plannen gemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat boycot ik tegenwoordig, bijna 3 euro voor 10 pakjes. AMMEHOELA. AMMEHOELA ZEG IK JE!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
[..]
Kun je hem niet een keer als je op CS bent bij Cosmo droppen en en en ?
Heel nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En je prikt altijd door de pakjes heen.
Oh wauw, wat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Meisje, er zijn allang plannen gemaakt
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel nietJij agressieveling !!!!!!!!!!!1
[..]
Oh wauw, wat?Wanneer?
![]()
Waarom word ik buitengeslohohohohoten?
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar beantwoord je al mijn vragen niet
Wat is dezequote:
Zoiets had je ook bij de V&D (in Utrecht geloof ik). Daar kon ik mij echt uren mee vermakenquote:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoiets had je ook bij de V&D (in Utrecht geloof ik). Daar kon ik mij echt uren mee vermaken
Cosmo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gemeen dit, ik ga een klacht indienen.
Waar kan ik klachten kwijt?
IK BEN HEEL NIET AGRESSIEVquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel nietJij agressieveling !!!!!!!!!!!1
[..]
Oh wauw, wat?Wanneer?
![]()
Waarom word ik buitengeslohohohohoten?
weetik ;pquote:
Normaal is het 10 euro/kilo. Maar met mijn godenlichaam en blonde lokken is het 15/kilo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je eetbaar?
Hoeveel ¤ per kilo?
Krijg ik extra korting? Koop ik ook wat voor Cash.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Normaal is het 10 euro/kilo. Maar met mijn godenlichaam en blonde lokken is het 15/kilo.
Alleen als je een coupon hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Krijg ik extra korting? Koop ik ook wat voor Cash.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ze betaalt met Cash...
Mehquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!)(@#)(!@$(!)@$)!@$) !!!!!!!!! Wat een pauperoverheid hebben we vandaag de dag![]()
![]()
Ga godverdomme nog meer bezuinigen zeg op de studenten en alles![]()
![]()
Ik word zo boos hier van!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!)(@#)(!@$(!)@$)!@$) !!!!!!!!! Wat een pauperoverheid hebben we vandaag de dag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou je uberhaupt nog een opleiding volgen?
Terechte vraag dat, misschien blijf ik gewoon lekker thuis en ga ik trouwen en kinderen krijgen. Fuck dat papiertje.quote:
Hmm?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Hele dagen met Jan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte vraag dat, misschien blijf ik gewoon lekker thuis en ga ik trouwen en kinderen krijgen. Fuck dat papiertje.
GEWOON. Eerst die langstudeerboete en dan bezuinigen op masters en dit en dat en zus en zo. Collegegeld gaat omhoog. Waarom?quote:
Ik dacht vooral op langstudeerders toch? Ik volg het ook niet zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:20 schreef HappyBob het volgende:
Hoe wordt er precies bezuinigd nu dan? Want ik heb wel wat ideeën gehoord waar ik best positief over was.
Òh, zie nu wat je bedoelt. Ja, had ik toch geen gebruik van kunnen maken, maar is wel absurd inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEWOON. Eerst die langstudeerboete en dan bezuinigen op masters en dit en dat en zus en zo. Collegegeld gaat omhoog. Waarom?
Masterstudenten krijgen een sociaal leenstelsel ipv stufi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht vooral op langstudeerders toch? Ik volg het ook niet zo.
quote:Dat betekent per jaar 3200 euro extra kosten voor uitwonende studenten
Ik ben het hier wel mee eens. Zie het als extra motivatie. En het is niet zo dat je gelijk een boete krijgt, maar het wordt omgezet in een lening. Dus in je studeertijd merk je er niets van en later als je een fatsoenlijke baan hebt gevonden kun je het met gemak terugbetalen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt van de zotten, als je één jaar studievertraging hebt betaal je 3000 euro. Iedereen valt daar onder, dus het is niet zo dat het vanaf volgend jaar is.
Ik heb nu al een halfjaar vertraging.
Ja, alsof ik expres mijn stage niet gehaald heb en klotezooi en blugh. Het is niet zo dat ik het niet kan betalen, maar het gaat om het idee. Waarom moeten daar de studenten onder lijden? Niet iedereen komt zo snel aan een baan na het behalen van zijn diploma.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. Zie het als extra motivatie. En het is niet zo dat je gelijk een boete krijgt, maar het wordt omgezet in een lening. Dus in je studeertijd merk je er niets van en later als je een fatsoenlijke baan hebt gevonden kun je het met gemak terugbetalen.
Ja, maar voor mensen die door wat voor reden ook echt hun studie niet op tijd kunnen halen, niet perse omdat ze geen fuck doen, is het toch knap lulligquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. Zie het als extra motivatie. En het is niet zo dat je gelijk een boete krijgt, maar het wordt omgezet in een lening. Dus in je studeertijd merk je er niets van en later als je een fatsoenlijke baan hebt gevonden kun je het met gemak terugbetalen.
Maar wat kan de belastingbetaler er aan doen dat jij je stage niet haalt? En de studenten lijden dus helemaal nergens over. Het aflossen van studieschuld begint sowieso pas na 1 of 2 jaar na je opleiding. Als je dan nog geen baan hebt gevonden doe je toch wel iets heel verkeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, alsof ik expres mijn stage niet gehaald heb en klotezooi en blugh. Het is niet zo dat ik het niet kan betalen, maar het gaat om het idee. Waarom moeten daar de studenten onder lijden? Niet iedereen komt zo snel aan een baan na het behalen van zijn diploma.
Het is gewoon raar, bezuinig op andere dingen en laat de studenten studeren.
Je studietijd hoeven geen aansluitende jaren te zijn, toch? Als er dus bepaalde omstandigheden zijn, kun je altijd een jaartje er tussenuit, lijkt me. Maar hoe vaak komt het nou voor dat mensen hun studie niet halen terwijl ze er echt alles aan hebben gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar voor mensen die door wat voor reden ook echt hun studie niet op tijd kunnen halen, niet perse omdat ze geen fuck doen, is het toch knap lullig. En de garantie op een goede baan na je studie heeft ook niet bepaald iedereen. Het lijkt mij toch geen prettig idee om nu al te weten dat je nog een hele tijd je school af moet gaan betalen.
Verkeerde studie gekozen, na 2 jaar er achter komen dat je toch iets anders wil? Of sowieso, na een studie nog een andere studie willen gaan doen? Dan moet je volgens mij ook al extra betalen voor die tweede studie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je studietijd hoeven geen aansluitende jaren te zijn, toch? Als er dus bepaalde omstandigheden zijn, kun je altijd een jaartje er tussenuit, lijkt me. Maar hoe vaak komt het nou voor dat mensen hun studie niet halen terwijl ze er echt alles aan hebben gedaan?
Meh. Je zegt nu indirect dat ik mn uiterste best niet heb gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je studietijd hoeven geen aansluitende jaren te zijn, toch? Als er dus bepaalde omstandigheden zijn, kun je altijd een jaartje er tussenuit, lijkt me. Maar hoe vaak komt het nou voor dat mensen hun studie niet halen terwijl ze er echt alles aan hebben gedaan?
Ja, dan betaal je geloof ik ook gewoon 3000 euro bovenop de studiekosten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verkeerde studie gekozen, na 2 jaar er achter komen dat je toch iets anders wil? Of sowieso, na een studie nog een andere studie willen gaan doen? Dan moet je volgens mij ook al extra betalen voor die tweede studie.
Ik moet wel zeggen dat mensen te vroeg een studie 'moeten' kiezen. Daar zou wel een oplossing in moeten komen. Of gewoon eerst een jaartje werken/oriënteren voordat je een studie kiest. Maar na 2 jaar er pas achter komen dat het toch niets voor je is.. ? Daar is dan ook iets misgegaan lijkt me. En ook daar zijn dan wel weer oplossingen voor te vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verkeerde studie gekozen, na 2 jaar er achter komen dat je toch iets anders wil? Of sowieso, na een studie nog een andere studie willen gaan doen? Dan moet je volgens mij ook al extra betalen voor die tweede studie.
Ben jij er van overtuigd dat je er niets meer aan had kunnen doen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Je zegt nu indirect dat ik mn uiterste best niet heb gedaan.
Klopt, maar ik zou hierna misschien nog psychologie willen gaan doen, als dat iets toevoegt. Niet omdat ik nog wil blijven studeren, maar omdat ik dan misschien een betere baan kan vinden/breder inzetbaar ben. Daar ben ik vast niet de enige in. Maar ik weet niet of ik dat ga doen als ik zoveel extra moet gaan betalen. Tenzij ik parttime als verpleegkundige kan werken tijdens mij studie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat mensen te vroeg een studie 'moeten' kiezen. Daar zou wel een oplossing in moeten komen. Of gewoon eerst een jaartje werken/oriënteren voordat je een studie kiest. Maar na 2 jaar er pas achter komen dat het toch niets voor je is.. ? Daar is dan ook iets misgegaan lijkt me. En ook daar zijn dan wel weer oplossingen voor te vinden.
Een tweede studie wordt vaak ook gedaan voor mensen die nog niet willen gaan werken en lekker genieten van hun studententijd. Een studie is grotendeels een gift van de staat. Als je zonodig nog een tweede studie wil volgen, vind ik het ook wel terecht dat je daar meer voor moet betalen.
[..]
Ben jij er van overtuigd dat je er niets meer aan had kunnen doen?
Dat is inderdaad wel kut. En jammer dat je er achteraf pas achterkomt. Maar dit heeft verder niet iets met de bezuiniging te maken. Het probleem is niet dat de opleiding te moeilijk is om binnen de bepaalde tijd te halen, maar het probleem ligt bij de school die niet de juiste 'middelen' heeft om jou een eerlijke kans te geven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoals iedereen op de pabo zegt: De stage breekt of maakt je.Als je een leuke begeleider hebt die je ook echt kritisch bekijkt en goede feedback geeft en dus niet alleen de negatieve punten op te noemen, dan kun je groeien en beter worden. Maar als je een stagebegeleidster hebt die het alleen maar handig vindt, zo'n stagiaire en alleen maar negatieve dingen zegt, dan word je niet beter.
Ik heb voor mijn gevoel echt alles eruit gehaald wat er in zat en dat was niet genoeg volgens haar. Ik heb steeds om positieve dingen moeten vragen tijdens het nabespreken, aangezien zij er niet mee kwam. En zelfs dan ging ze verder op de negatieve dingen. Tuurlijk had ik daar wat van moeten zeggen, maar ja.Dat besef je je achteraf pas weer.
Dus wat had ik er nog meer aan kunnen doen? Ik had altijd alles op tijd af, altijd vroeg aanwezig, altijd probeerde ik wat met haar 'feedback' iets te doen. Maar het mocht niet baten.
Stage staat los van school trouwens, vorig jaar heb ik het een beetje verkloot (school); maar dat heb ik allemaal netjes opgehaald.
Als die extra studie voor jou meerwaarde heeft, moet je het zeker doen. Moet je gelijk de extra kosten betalen of wordt ook dat omgezet in een lening? Als dat laatste het geval is, zou ik het niet te zwaar laten meetellen voor m'n besluit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou hierna misschien nog psychologie willen gaan doen, als dat iets toevoegt. Niet omdat ik nog wil blijven studeren, maar omdat ik dan misschien een betere baan kan vinden/breder inzetbaar ben. Daar ben ik vast niet de enige in. Maar ik weet niet of ik dat ga doen als ik zoveel extra moet gaan betalen. Tenzij ik parttime als verpleegkundige kan werken tijdens mij studie.
Dat haal ik in ieder geval uit het artikel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wordt het toch wel geïnvesteerd in het onderwijs? Dat zou al een lichte troost zijn.
Bron: http://www.nu.nl/politiek(...)-master-vervalt.htmlquote:Hij benadrukt dat het geld dat met de bezuiniging wordt opgehaald, wordt herinvesteerd.
Ik kan je wel helpen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kort nachtje, lange werkdag. Oh wat zal ik heerlijk in slaap vallen..
Beachieboiiquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Yep, autoexamenMijn eerste examen, kijken hoe het gaat, mijn tussentijdse toets ging goed
EetseIk ben ook eten
Grutjes?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:10 schreef Beach het volgende:
ooh wat voor praktijkexamen, auto? spannend wel, grutjes!
ja eten goeds idee ga ik ook maar doen
Noud?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik hoop zo dat Noud over een uurtjes gewoon weer bijkomt.
Kruimeltje?quote:
Zijn gezicht herken ik nadat ik 't opzocht. Maar ik kijk ook nauwelijks Nederlandse TV.quote:
RUUD FELTKAMP IS GISTER WAARSCHIJNLIJK OVERLEDENquote:
HIJ LEEFT NOG HOOR WANT MORGEN IS PAS CLIFFHANGERDAGquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
RUUD FELTKAMP IS GISTER WAARSCHIJNLIJK OVERLEDENVanavond hopelijk meer duidelijkheid.
En hij ging de serie toch niet uit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
HIJ LEEFT NOG HOOR WANT MORGEN IS PAS CLIFFHANGERDAG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |