Nee het zijn gewone huis- tuin- en keukenluidsprekers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Miniem het volgende:
Zijn het autospeakers? Die boxen?
Zoja heb je wat meer info?
Halterstang is al vergeven, de rest is er nog, wel interesse??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef opa_sigaar het volgende:
Interesse in het zwarte rek, lampjes, soeppan en halterstang.
Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet arm ben, maar gewoon student.
Als iemand uit Utrecht iets wilt hebben kan ik het meenemen, afhankelijk van de afmetingen.
Houten stellingkasten zijn voor jou!quote:
Hoeveel capaciteit heeft deze qua ruimte waar hij in kan?? (en hoe monteer je zoiets? Op zich zit ik hier heen en weer te wiebelen, want met de COPD van mijn man zou het een hele uitkomst wezen in de zomermaanden, maar ik heb geen sjoege verstand van dit soort apparaten... waar hang je wat neer en hoe monteer je het enz...)quote:Op zondag 22 januari 2012 10:25 schreef Jannuk het volgende:
Airco, Split systeem Maximale koeling capaciteit in KW
2,5 kWh, met onvocht/bevocht mogelijkheid. Deze komt ook in V&A en is hier geplaatst alleen voor fokkers die hem echt nodig hebben om medische redenen.
[ afbeelding ]
Dit ga ik vanmiddag even aan m'n wederhelft vragen, die weet dat wel!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoeveel capaciteit heeft deze qua ruimte waar hij in kan?? (en hoe monteer je zoiets? Op zich zit ik hier heen en weer te wiebelen, want met de COPD van mijn man zou het een hele uitkomst wezen in de zomermaanden, maar ik heb geen sjoege verstand van dit soort apparaten... waar hang je wat neer en hoe monteer je het enz...)
De capaciteit van de airco is 9.000 Btu/h, dit is een technische maat soort. Komt neer op zo'n 50 tot 70m2 vloeroppervlak. Het is een geschatte waarde, het is van verschillende factoren afhankelijk o.a isolatie, ligging van de woning en natuurlijk de hoogte van het plafond.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoeveel capaciteit heeft deze qua ruimte waar hij in kan?? (en hoe monteer je zoiets? Op zich zit ik hier heen en weer te wiebelen, want met de COPD van mijn man zou het een hele uitkomst wezen in de zomermaanden, maar ik heb geen sjoege verstand van dit soort apparaten... waar hang je wat neer en hoe monteer je het enz...)
Kheb even pm gedaan met wat meer vragenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
De capaciteit van de airco is 9.000 Btu/h, dit is een technische maat soort. Komt neer op zo'n 50 tot 70m2 vloeroppervlak. Het is een geschatte waarde, het is van verschillende factoren afhankelijk o.a isolatie, ligging van de woning en natuurlijk de hoogte van het plafond.
Het vierkante ding met die ventilator komt buiten te staan. Die andere kan door middel van een beugel aan de muur vast gemaakt worden. De binnen unit heeft een voeding (stopcontact). Tussen de binnen en buiten unit lopen slangen, deze zitten vast aan de binnen unit en kunnen in de buiten unit geklikt worden.
Linkje Hier staat alles uitgelegd. Onderaan staan wat plaatjes voor verduidelijking.
En als het goed is al antwoordquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb even pm gedaan met wat meer vragen
Naar aller waarschijnlijkheid is er wel iemand thuis, als je Jannuk pm't hoe laat komt dat wel goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef The_Dean het volgende:
Ben je 2 feb in Almere? Dan zou ik langs kunnen komen, dan moet ik naar Dronten en Apeldoorn.
we hebben nog 1 wit metalen rek, de salontafel is er nog. Zou je even een pm willen sturen waar je het het liefst ophaalt? Je kunt kiezen tussen 's-Gravendeel en Almere.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:31 schreef Dzjonka het volgende:
heb je de metalen rekken nog? Heb ook belangstelling voor salontafel.
aanvulling: de airco is ook (voorlopig) gereserveerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dit ga ik vanmiddag even aan m'n wederhelft vragen, die weet dat wel!
Verder een resumé(tje) van de gereserveerde spullen:
de halter + schijven, keyboard, reismandje voor de kat, kledingkasten, soeppan, (grote tv), houten stellingkasten, zwarte wandrek, lampjes Inreda Ikea, gasfornuis, massagekussen en den waterkokert. Betreffende mensjes hebben een PM ontvangen.
pm verstuurd!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
we hebben nog 1 wit metalen rek, de salontafel is er nog. Zou je even een pm willen sturen waar je het het liefst ophaalt? Je kunt kiezen tussen 's-Gravendeel en Almere.
Als je bij Jannuk in de buurt woont, in dit topic: hulp gezocht diverse spullen nodig ivm moeilijke situatie worden spullen gevraagt in Utrecht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:40 schreef opa_sigaar het volgende:
Moet er nog iets naar Utrecht? Dan neem ik dat meteen mee.
Ik woon in Utrecht en ga komende week spullen halen bij Jannuk, dus zou spullen voor een ander kunnen vervoeren. Zal het even in dat topic melden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je bij Jannuk in de buurt woont, in dit topic: hulp gezocht diverse spullen nodig ivm moeilijke situatie worden spullen gevraagt in Utrecht.
Voorlopig nog gereserveerd voor Ireth. Indien we niet binnen al te lange tijd, geen concrete vervolg daarop krijgen kom je in aanmerking.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Fvandercraats het volgende:
Mocht je de airco niet kwijt kunnen in V&A zou ik hem dolgraag willen hebben. Als ik wat kon missen zou ik er op bieden
Gelukkig geen medische redenen, maar wel bloedheet in huis bij buiten +20 graden. Op een of andere manier krijg ik het gewoon niet gekoeld ook al staan alle deuren open.
Ook die hele verzameling campingventilatortjes willen niet genoeg helpen
Ik zit nog steeds te wachten op tegenbericht van de verhuurderquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voorlopig nog gereserveerd voor Ireth. Indien we niet binnen al te lange tijd, geen concrete vervolg daarop krijgen kom je in aanmerking.
Het is gelukkig nog te fris om in de schuur te werken. Oh en het is winter, nog weinig animo voor airco's op de markt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op tegenbericht van de verhuurderIndien we het weekend nog niets gehoord hebben ga ik er weer even achteraan bellen.
(Zowiezo, als je er geld voor kan vangen door hem te verkopen gewoon doen hoor!! Das zonde om te laten liggen!)
Als je het aangepaste lijstje boven je ziet... is de combimagnetron al eeg. Het strijkijzer is er nog wel. Laat het maar even weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:19 schreef Opdekop het volgende:
Zijn de spullen al weg? Ik heb wel interesse in de combimagnetron en strijkijzer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |