(Mededeling van Ireth, deze mevr. heb ik geadviseerd hier te posten, wie weet kunnen we haar met zijn allen helpen. Ik ben vandaag bij haar aan het werk geweest via de thuiszorg en hulp in diverse vormen is dringend nodig!!!)
Hallo, mijn naam is Maya. Door omstandigheden in het verleden (faillisement bedrijf, gedwongen verhuizingen, mantelzorg voor oma, overlijden moeder, geen sociale contacten, diverse operaties enz.) zit ik in de wsnp. Hulp voor mijn thuissituatie is inmiddels dmv de thuiszorg op gang gekomen, alleen zonder de nodige financiele middelen loopt dat niet zo snel / redelijk vast.
Mijn woning heb ik betrokken met daarin nog diverse oude afgeleefde spullen van de vorige bewoners. Veel is er nodig om opgeknapt te worden, denk hierbij aan de basisdingen zoals gordijnen, borden, bestek, magnetron die ontploft is, eettafel en stoelen niet aanwezig. Dankzij een buurvrouw sinds kort een 3zits bank. Dankzij een noodfonds een bed gekregen. Ireth adviseerde mij om ook hier eens te kijken en te vragen of men kon helpen. (ireth typt nu, Maya dicteert

)In F&F loopt ook al een topic voor de opvang van mijn katje aangezien ik binnenkort naar het zkh moet voor een opname,
So far even dit verhaal, als men meer wilt weten, vraag het, Ik probeer dan de antwoorden te geven.
(Note van Ireth: hulp is echt dringend nodig bij mevr. en dan ook echt denkend aan alles, van vloer tot plafond, voor voordeur tot achterdeur)