Zou ik wel naar kijken hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm inleveren is misschien wel zo eerlijk ja
/geweten
Ach neem der vast eentje, dan heb ik meer kansquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Morgen hoef ik al niet te werken dus ik ga lekker zat worden, kijken hoe creatief ik dan nog benvoor Qwea
Ik ga eerst eens voor eten zorgen, ben dus ff afkquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach neem der vast eentje, dan heb ik meer kans
oh hai, ik heb geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
Stealing second after second just coz I know I can
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach neem der vast eentje, dan heb ik meer kans
Ik overleg morgen even et mijn artsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou ik wel naar kijken hoor.Ik hoef ze niet meer te betalen, zit nu al over mijn max heen en krijg ze allemaal vergoed. Maar vaak is het zo dat ze dan toch weggegooid moeten worden want 'gebruikt'. En in dat geval vind ik het zonde en verspilling.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, heeft er iemand hier Windows 7?
En zo ja, mag ik dan even iets vragen namens mijn vader die ergens niet uit komt?
Ja he dat zijn de leukste potjes, had ik daarstraks met Rewimo ook .quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het was wel spannend tot het laatst.
Op welke vraag is dit een ja?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, heeft er iemand hier Windows 7?
En zo ja, mag ik dan even iets vragen namens mijn vader die ergens niet uit komt?
Nee ze bedoelt dat zij dat ook wil zeggenquote:
Altijdquote:
Oh Tombo wat ken je me goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat zij dat ook wil zeggen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik overleg morgen even et mijn artsof hij ze nog kan gebruiken. Anders stuur ik ze op.
Oooooooh. Dank voor de vertalingquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat zij dat ook wil zeggen
Zeeeeeegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |