Dat ligt eraan bij welke maatschappij je reist. Bij de connexxion kan ik gewoon mijn portomonee er voor houden. Bij de GVB moet ik echt mijn ov kaart over de check apparaat heen schuren al wil ik dat hij hem zal scannenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:30 schreef DeRakker. het volgende:
Gewoon in je portemonnee, je hoeft m er niet uit te halen.
Kan ook in je broekzak en er dan met je broek er langs gaan.
Hier het antwoord.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:34 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan bij welke maatschappij je reist. Bij de connexxion kan ik gewoon mijn portomonee er voor houden. Bij de GVB moet ik echt mijn ov kaart over de check apparaat heen schuren al wil ik dat hij hem zal scannen
Dat heet skijas die hebben al een vakje voor je skipas, als je die eruit gooit kun je daar je ovchip kaart in doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:37 schreef Gerjann93 het volgende:
Naai hem in de mouw van je jas. Even glijden langs die dildo met je arm en hoppa, in/uitgecheckt.
in je boxer en dan swaffelen jwz.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:38 schreef Armageddon het volgende:
LOL! In je broekzak en dan tegen dat ding aan gaan staan rijen?![]()
Of je je ovchip los scant of je gehele portemonne maakt niets uit. Wanneer er meerdere rfid chips in zouden zitten werkt het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:19 schreef doesd00 het volgende:
Misschien is het onzin en zit het tussen mijn oren maar ik ga niet mijn portemonnee "scannen".
Er hoeft maar 1 debiel te zijn die zo'n paaltje verneukt en uitleest en al mijn informatie heeft. Incl rekeningnummer etc...
rekeningnummer mogen ze wel hebben, kunnen ze mooi geld storten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:19 schreef doesd00 het volgende:
Misschien is het onzin en zit het tussen mijn oren maar ik ga niet mijn portemonnee "scannen".
Er hoeft maar 1 debiel te zijn die zo'n paaltje verneukt en uitleest en al mijn informatie heeft. Incl rekeningnummer etc...
Wat mooier is als de chipkaart door een controleur niet gelezen kan worden. Is het meteen jouw schuldquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef Xetran het volgende:
Ik heb hem gewoon in m'n portemonee, werkt overal prima, alleen bij Syntus krijg je er de schijttyfus van aangezien hij daar zonder hoesje al amper werkt.
Sowieso, Syntusquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat mooier is als de chipkaart door een controleur niet gelezen kan worden. Is het meteen jouw schuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |