abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107001071
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Check je fucking DM is man.
DM's van ladies gaan first.
pi_107001104
quote:
3s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

DM's van ladies gaan first.
Playa got game.
If not now, then when.
pi_107001147
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb tot nu toe altijd boven onderhoud gegeten in combinatie met 3x per week trainen, zero cardio. Ben me nu aan het oriënteren op een cut van ~13% naar 9-10%. Moet goed te doen zijn met gewoon minder eten + blijven trainen + relatief meer kcals uit eiwit. Hardlopen/crosstrainer heb ik een schurfthekel aan, roeien vind ik tof, zwemmen ook. Iets als hiphop-dance ook. Conditie is wel vrij ruk nu, dus dat wordt nog wat. :')

Wat moet ik me precies voorstellen voor een dergelijke cut wat betreft tijdsbestek en krachtverlies?

ik ga in ieder geval niet weer zo 'droog' worden als voor ik begon :')
Wat ik ben tegengekomen is dat krachtverlies minimaal hoeft te zijn. Hoogstens iets mindere progressie een tijdje maar das logisch toch.
Tijdsduur hangt toch echt af van je strategie en lichaam. Ik meen gelezen te hebben dat 1% p maand realistisch en gezond is.
Trouwens vergeet naast je eiwit niet je vetten.
Maar goed, dat zeg ik niet uit ervaring dus ;)
Facet!
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:38:15 #129
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107001208
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan zou ik mijn traningschema daar op aanpassen. Kijken naar je lesrooster en daar de weken dat je vol gaat, daar waar het rustig is, en de weken dat het druk is je training afstemmen op rust/korter schema.
Klopt, doe ik ook. Momenteel train ik bijvoorbeeld erg goed.
Maar ik snap de reacties niet. Blijkbaar mag ik niet opmerken dat ik het minder vind dat ik soms minder slaap moet pakken, omdat dat blijkbaar altijd je eigen schuld is.

Ik heb ooit eens een practicum gehad waar we wel tot 19:00 op de faculteit zaten en daarna bij elkaar moesten eten om daarna met het groepje een verslag van 20-30 pagina's in elkaar te draaien, die 's nachts om 02:00 een keer afkwam. Oké, dat was een extreem geval, maar blijkbaar moet ik dan uren tevoorschijn toveren van sommige users hier. :')
Of stoppen met de studie, want 'prioriteiten'. :') :')
This isn't even my final form.
pi_107001259
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maar ik snap de reacties niet. Blijkbaar mag ik niet opmerken dat ik het minder vind dat ik soms minder slaap moet pakken, omdat dat blijkbaar altijd je eigen schuld is.

Ik heb ooit eens een practicum gehad waar we wel tot 19:00 op de faculteit zaten en daarna bij elkaar moesten eten om daarna met het groepje een verslag van 20-30 pagina's in elkaar te draaien, die 's nachts om 02:00 een keer afkwam. Oké, dat was een extreem geval, maar blijkbaar moet ik dan uren tevoorschijn toveren van sommige users hier. :')
Nee, je moet kappen met een bitch zijn. :*
If not now, then when.
pi_107001276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon andere prioriteiten, lekker laten gaan man.
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:40:06 #132
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107001308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, je moet kappen met een bitch zijn. :*
Dat is niet wat men zei. Men zei dat er altijd tijd is.
Als je dit nou eerder had gezegd. :*
pi_107001347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat is niet wat men zei. Men zei dat er altijd tijd is.
Als je dit nou eerder had gezegd. :*
Gewoon slaap pakken hoeveel je kan pakken, eventueel overdag als de tijd er is. Niet zorgen maken om wat andere mensen zeggen of vinden. Dat is wat ik bedoel. En niet teveel happen he. :P
If not now, then when.
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:42:28 #134
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107001434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon slaap pakken hoeveel je kan pakken, eventueel overdag als de tijd er is. Niet zorgen maken om wat andere mensen zeggen of vinden. Dat is wat ik bedoel. En niet teveel happen he. :P
Ik hap altijd als ik een kusje krijg (no homo).
pi_107001598
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef JanKort het volgende:

[..]

Wat ik ben tegengekomen is dat krachtverlies minimaal hoeft te zijn. Hoogstens iets mindere progressie een tijdje maar das logisch toch.
Tijdsduur hangt toch echt af van je strategie en lichaam. Ik meen gelezen te hebben dat 1% p maand realistisch en gezond is.
Trouwens vergeet naast je eiwit niet je vetten.
Maar goed, dat zeg ik niet uit ervaring dus ;)
Thanks, op fora valt er ook veel over te lezen en cutting logs zijn ook altijd handig. Ben ook een goede seller van clenbuterol aan het zoeken, nog mensen hier met aanraders en referenties?
pi_107001653
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Thanks, op fora valt er ook veel over te lezen en cutting logs zijn ook altijd handig. Ben ook een goede seller van clenbuterol aan het zoeken, nog mensen hier met aanraders en referenties?
Zit ook in biefstuk. Grote hoeveelheden hiervan wegeten maar!

En ga interval trainingen doen dan kun je ook diep gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jahr00n op 19-01-2012 19:54:46 ]
pi_107001762
quote:

[..]

zou je niet gewoon je cardio (en hiit etc) op eerst op peil brengen voordat je aan allerhande middelen begint? Ik ken clenbuterol verder niet, maar lijkt me toch niet de juiste manier om je doel te bereiken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_107002347
Jezus.
Iemand nog n mooi bicepverhaal ofzo, ik voel me n beetje misselijk worden. Het is al zo moeilijk om fatsoenlijk te eten :(
Facet!
pi_107002530
quote:

[..]

Gozert, als ik je zo mag noemen :p ;
Je zit op 13% zeg je en wilt gaan cutten. Laat die clen voorlopig lekker achterwege, ga eerst maar eens met je voeding aan de slag, ben ik ook mee bezig nu en zeker de eerste weken kun je puur en alleen op je voeding een hoop bereiken. Zoek ondertussen maar eens op waarom clen tegenwoordig veel word afgeraden.
Mijn mening; clen pas als je echt niet meer verder komt.
Facet!
pi_107002652
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Hardlopen/crosstrainer heb ik een schurfthekel aan, roeien vind ik tof, zwemmen ook. Iets als hiphop-dance ook.
pi_107002750
Beter ECA dan Clen.
pi_107002762
Tja. Heb goede ervaringen met clen, kost niets, geen hele vervelende sides. Zomer 2010 zat ik op een stabiele 6% en was niet moeilijk vol te houden. Maar zo droog wil ik dus niet meer worden.
pi_107003216
Ok je hebt er al ervaring mee dus.
6% pfffieuw, word al duizelig bij het idee.
Had je toen wel ook je eten erop afgestemd? Aangezien je zei altijd boven onderhoud te hebben gegeten...?
Facet!
pi_107003271
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
Tja. Heb goede ervaringen met clen, kost niets, geen hele vervelende sides. Zomer 2010 zat ik op een stabiele 6% en was niet moeilijk vol te houden. Maar zo droog wil ik dus niet meer worden.
Wtf waarom had je toen clen :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107004308
Waarom niet? Alsof je zomaar op 6% komt. :')
pi_107004458
6% en clen in die zombiemode?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:48:18 #147
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107004603
Die knaap is volgens mij zooo beïnvloedbaar.
pi_107005094
Wat vinden jullie vriendinnen van deze sport en hoe je ermee bezig bent?
De mijne zegt erg vaak dat t nu mooi genoeg is, ze echt niet wil dat ik extreem breed word, is niet mooi meer blabla :D nou woog ik een paar jaar terug nog 64kg dus zo snel zal ik niet extreem breed worden en dat snapt ze nog wel. Maar zolang ik haar ken houdt ze absoluut niet van afgetrainde lijven. Maar goed ik zeg haar ook dat ik niet van slanke cupD chicks met lang blond haar en sletterige kleding houdt :p
Ze is wel van het gezonde eten dus dat bevalt haar wel, hoewel ze tegenwoordig bijna het gevoel heeft zwaar ongezond bezig te zijn aangezien ik nauwelijks nog snack/snoep/enz
Facet!
pi_107005122
Mijn vriendin waardeert een ontwikkeld fysiek.
pi_107005222
Mijne vind het ook wel mooi maar het moet niet TE worden. Dat vinden vrijwel alle vrouwen wel. Enige chicks die dat niet willen zijn bang dat hun boy te veel vrouwelijke aandacht krijgt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')