Wat ik ben tegengekomen is dat krachtverlies minimaal hoeft te zijn. Hoogstens iets mindere progressie een tijdje maar das logisch toch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb tot nu toe altijd boven onderhoud gegeten in combinatie met 3x per week trainen, zero cardio. Ben me nu aan het oriënteren op een cut van ~13% naar 9-10%. Moet goed te doen zijn met gewoon minder eten + blijven trainen + relatief meer kcals uit eiwit. Hardlopen/crosstrainer heb ik een schurfthekel aan, roeien vind ik tof, zwemmen ook. Iets als hiphop-dance ook. Conditie is wel vrij ruk nu, dus dat wordt nog wat.
Wat moet ik me precies voorstellen voor een dergelijke cut wat betreft tijdsbestek en krachtverlies?
ik ga in ieder geval niet weer zo 'droog' worden als voor ik begon
Klopt, doe ik ook. Momenteel train ik bijvoorbeeld erg goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn traningschema daar op aanpassen. Kijken naar je lesrooster en daar de weken dat je vol gaat, daar waar het rustig is, en de weken dat het druk is je training afstemmen op rust/korter schema.
Nee, je moet kappen met een bitch zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook. Momenteel train ik bijvoorbeeld erg goed.
Maar ik snap de reacties niet. Blijkbaar mag ik niet opmerken dat ik het minder vind dat ik soms minder slaap moet pakken, omdat dat blijkbaar altijd je eigen schuld is.
Ik heb ooit eens een practicum gehad waar we wel tot 19:00 op de faculteit zaten en daarna bij elkaar moesten eten om daarna met het groepje een verslag van 20-30 pagina's in elkaar te draaien, die 's nachts om 02:00 een keer afkwam. Oké, dat was een extreem geval, maar blijkbaar moet ik dan uren tevoorschijn toveren van sommige users hier.
Of stoppen met de studie, want 'prioriteiten'.![]()
Jij hebt gewoon andere prioriteiten, lekker laten gaan man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook. Momenteel train ik bijvoorbeeld erg goed.
Maar ik snap de reacties niet. Blijkbaar mag ik niet opmerken dat ik het minder vind dat ik soms minder slaap moet pakken, omdat dat blijkbaar altijd je eigen schuld is.
Ik heb ooit eens een practicum gehad waar we wel tot 19:00 op de faculteit zaten en daarna bij elkaar moesten eten om daarna met het groepje een verslag van 20-30 pagina's in elkaar te draaien, die 's nachts om 02:00 een keer afkwam. Oké, dat was een extreem geval, maar blijkbaar moet ik dan uren tevoorschijn toveren van sommige users hier.
Of stoppen met de studie, want 'prioriteiten'.![]()
Dat is niet wat men zei. Men zei dat er altijd tijd is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je moet kappen met een bitch zijn.
Gewoon slaap pakken hoeveel je kan pakken, eventueel overdag als de tijd er is. Niet zorgen maken om wat andere mensen zeggen of vinden. Dat is wat ik bedoel. En niet teveel happen he.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is niet wat men zei. Men zei dat er altijd tijd is.
Als je dit nou eerder had gezegd.
Ik hap altijd als ik een kusje krijg (no homo).quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon slaap pakken hoeveel je kan pakken, eventueel overdag als de tijd er is. Niet zorgen maken om wat andere mensen zeggen of vinden. Dat is wat ik bedoel. En niet teveel happen he.
Thanks, op fora valt er ook veel over te lezen en cutting logs zijn ook altijd handig. Ben ook een goede seller van clenbuterol aan het zoeken, nog mensen hier met aanraders en referenties?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wat ik ben tegengekomen is dat krachtverlies minimaal hoeft te zijn. Hoogstens iets mindere progressie een tijdje maar das logisch toch.
Tijdsduur hangt toch echt af van je strategie en lichaam. Ik meen gelezen te hebben dat 1% p maand realistisch en gezond is.
Trouwens vergeet naast je eiwit niet je vetten.
Maar goed, dat zeg ik niet uit ervaring dus
Zit ook in biefstuk. Grote hoeveelheden hiervan wegeten maar!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, op fora valt er ook veel over te lezen en cutting logs zijn ook altijd handig. Ben ook een goede seller van clenbuterol aan het zoeken, nog mensen hier met aanraders en referenties?
zou je niet gewoon je cardio (en hiit etc) op eerst op peil brengen voordat je aan allerhande middelen begint? Ik ken clenbuterol verder niet, maar lijkt me toch niet de juiste manier om je doel te bereiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, op fora valt er ook veel over te lezen en cutting logs zijn ook altijd handig. Ben ook een goede seller van clenbuterol aan het zoeken, nog mensen hier met aanraders en referenties?
Gozert, als ik je zo mag noemen :p ;quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Hardlopen/crosstrainer heb ik een schurfthekel aan, roeien vind ik tof, zwemmen ook. Iets als hiphop-dance ook.
Wtf waarom had je toen clenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
Tja. Heb goede ervaringen met clen, kost niets, geen hele vervelende sides. Zomer 2010 zat ik op een stabiele 6% en was niet moeilijk vol te houden. Maar zo droog wil ik dus niet meer worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |