Like a bossquote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
rijkelijk laat, maar Gordon heeft zich vandaag weer ingeschreven met een Hummer.
Hij is echt de enige Amerikaan die gaaf is om hoe Amerikaans'ie is - dat geval in afgelopen Dakar, dat Team Mini had geklaagd over een 'supercharger' en hij ze in de daaropvolgende etappe met 20 minuten naar huis reed... meteen bij de finish die achterklep open en het laten zien dat het onzin was; god wat was dat geniaalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, hij heeft er elk jaar weer extra exposure door... Doet dit trucje elk jaar
Wat ligt erin? Caterpilar C18?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Die LIAZ heeft afgelopen maandag nog een nieuw CAT blok gekregen. Ik meen hetzelfde blok dat Ginaf ook had/heeft?
Czech Dakar (van de groene Tatra's en Liazen) werkt samen met Schoo deze RallyEn ik meen MP (gele Tatra's en LIazzen ) en Loprais ook, maar daar ben ik niet zeker van.
Meer kans voor Verhoevenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Yreal het volgende:
Marc coma zegt af
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-Dakar-Rally.dhtml
Dakar is al decennia lang gestart op 1 januari... dus feestdagen lijken me niet de redenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef Impry het volgende:
Misschien zodat niet iedereen met de feestdagen al van huis moet. Nu kunnen ze de komende dagen mooi technische keuring, papierhandel, shakedown, showstart enzo doen.
Toch wel. Een para grote namen wilde graag eens met kerst en vooral oud en nieuw thuis zijn, dus de start is wat naar achteren verplaatst....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dakar is al decennia lang gestart op 1 januari... dus feestdagen lijken me niet de reden
Dat vooral. 2 weken is veel te kort, en het is toch niet meer hetzelfde als toen het nog in Afrika wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toch wel. Een para grote namen wilde graag eens met kerst en vooral oud en nieuw thuis zijn, dus de start is wat naar achteren verplaatst....
Ik vind het eerlijk gezegd erger dat het nog maar 2 ipv vroeger 3 weken is, en dat het niet in Afrika is
3 weken had ik ook liever.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toch wel. Een para grote namen wilde graag eens met kerst en vooral oud en nieuw thuis zijn, dus de start is wat naar achteren verplaatst....
Ik vind het eerlijk gezegd erger dat het nog maar 2 ipv vroeger 3 weken is, en dat het niet in Afrika is
Ah, I stand corrected.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoiets zeggen ze ook elk jaar...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze verwachten dat na dag 2 al 33% van de motorrijders eruit ligt. Deze rally wordt echt extreem zwaar
en vergeet niet dat de Zuid-Amerikaanse woestijn iets anders is dan de Afrikaanse. Het is een stukje zwaarderquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou zeggen dat de woestijn wat anders is dan de pampa
Over een weekje weten we het
andersom volgens mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en vergeet niet dat de Zuid-Amerikaanse woestijn iets anders is dan de Afrikaanse. Het is een stukje zwaarder
de duinen zijn hoger dan in Afrika en het zand volgens mij iets mullerquote:
Hans Stacey en Gerard de Rooy zeggen in een interview in Dakar magazine dat de woestijn in Afrika zwaarder is en dat daarom de tijd van Gerard en en zijn vader niet te vergelijken zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de duinen zijn hoger dan in Afrika en het zand volgens mij iets muller
hmm, de organisatie deed enkele jaren iig anders voorkomenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hans Stacey en Gerard de Rooy zeggen in een interview in Dakar magazine dat de woestijn in Afrika zwaarder is en dat daarom de tijd van Gerard en en zijn vader niet te vergelijken zijn.
De organisatie zegt wel meer dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, de organisatie deed enkele jaren iig anders voorkomen
Peterhansel begint maar vast met de beschuldigingenquote:Rally Raid - Gordon to return on 2013 Dakar
Gordon, 43, was excluded from last year's race despite finishing fifth while racing under appeal following a row over a tyre inflation system on his car.
Preliminary checks by Dakar organisers have found the Hummer to comply with the 2013 regulations.
The Dakar Rally takes place from January 5-20. It begins in Lima, Peru and ends in Chile after crossing the Andes into Argentina.
Rival Stephane Peterhansel, a 10-times winner of the endurance rally - six times in the motorcycle class and four in a car - said Gordon was not welcome.
"This is a born cheat," he told AFP. "We're here to compete, not to show off; this is not the circus, even if it pleases the audience.
"We must fight on equal terms. Robby Gordon must comply with the rules. If this is the case, it is welcome. Otherwise... [not]."
Gordon's best finish on the rally is third in 2009, the first year it was moved to South America for safety reasons.
En hier gaat het om:quote:Sainz not impressed with Dakar buggy
Former Dakar winner Carlos Sainz says he expects little from his return to the marathon event when he joins Nasser Al-Attiyah's Red Bull Qatar team this week.
Sainz and Al-Attiyah will drive a pair of American-built, V8-engined, rear-wheel drive buggies from Peru to Chile this month -- but the two-time world champion has confessed his final test in the car didn't inspire much confidence ahead of Saturday's start of the 20-day, 5,327-mile event.
“The test was not very good,” said Sainz. “We have a problem with the cooling package. OK, we have found the problem now and it should be OK for the rally, but we have not done many kilometers in test. I should have done four days in test the last time I was in the car, but instead I did one day -- we thought this problem with the cooling was caused by one thing, but it turned out to be something different. We have no idea what to expect -- we will learn during the first stage.”
Sainz added that he expected the early mileage in the event to be the among the toughest.
“After the start, Peru is going to be difficult,” said Sainz. “Last year it finished here and there were many, many problems there with people getting stuck.”
goh het is ook elk jaar hetzelfde liedje hequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, het aapje komt uit de mouw; Saintz voelt nattigheid vwb zijn equipment en begint maar alvast preventief op Robbie te zeiken; dat belooft wat
Ah, shit, ik haalde effe 2 posts door elkaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Sainz zeikt nergens op Robby heur, laat dat maar aan die kwal van een Peterhansel over.
Kennen we deze nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |