Eensch. Het was wel een mooie netwerkgelegenheidquote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Matige pre-proloog vandaag. In de paddock wel het nodige te zien; vooral veel motoren en trucks. Maar het rijden was kut geregeld met die BN'er-challenge tussendoor. En zowel motoren als trucks reden weinig rondjes...
Mja, als je daar niet kwam om te netwerken vond ik 17,50 niet heel goedkoop. Qua staand spul was eerder dit jaar op die dag op Ekkersrijt ook genoeg te zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eensch. Het was wel een mooie netwerkgelegenheidMocht met de Tatra mannen mee.
Afgelopen vrijdag ook bij de teampresentatie van hen geweest.
En met een beetje geluk volgende week even in Le Havre kijken
ik had vrijkaarten gekregen van Henk Booijquote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mja, als je daar niet kwam om te netwerken vond ik 17,50 niet heel goedkoop. Qua staand spul was eerder dit jaar op die dag op Ekkersrijt ook genoeg te zien.
als je eens regelt dat je ook met dat team mee mag als pr man en fotograaf enzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen als ik met een team mee kan rijden. Waarschijnlijk wel dus.
Gewoon als verstekeling in zo'n racetruck de boot op gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef densmee het volgende:
[..]
als je eens regelt dat je ook met dat team mee mag als pr man en fotograaf enzo
Die reis is nog best langquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon als verstekeling in zo'n racetruck de boot op gaan.
Als de boot voorbij Ierland is mag je best uit de vrachtwagen hoor er is toch geen weg terug.quote:
Mooi wagen hebben die idd!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eensch. Het was wel een mooie netwerkgelegenheidMocht met de Tatra mannen mee.
Afgelopen vrijdag ook bij de teampresentatie van hen geweest.
En met een beetje geluk volgende week even in Le Havre kijken
Yupquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Tatra heeft DAF cabine + motor en daarnaast dat speciale Tatra onderstel?
Mooie truck is dat.
wanneer wordt er ingescheept?quote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga in een vrachtwagen naar Le Havre, is geregeld, maar niet op de boot hoor, ik heb in NL nog dingente doen tussen nu en januari
Donderdag/Vrijdag toch?quote:
Verwachten we wel een gedetailleerd fotoverslag nadien heaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Impry het volgende:
Zal maar niet vertellen dat ik voor Van Merksteijn Motorsport drie weken in de persauto meega?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, we proberen zo dicht mogelijk op de actie te komen natuurlijk, dus hopelijk ook de hoge duinen in.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je gaat echt de zandbak in? Supertof man!!!
Nog meer reserve-onderdelen? Die sponsoring van Petronas zal ze geen windeieren leggen, vorig jaar waren ze ook al met een achterlijk groot team daar. Praktisch een fabrieksteam.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De rooy stuurt nog een vliegtuig na
Supernice! Menigeen is jaloers op je.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef Impry het volgende:
@Alexxxxx, thanks!
[..]
Ja, we proberen zo dicht mogelijk op de actie te komen natuurlijk, dus hopelijk ook de hoge duinen in.
@Dekatria, ik hoop het al tijdens de wedstrijd volop verslag te kunnen doen. We hebben internet in de jeep, dus op http://facebook.com/rallymedia zal ik regelmatig foto's plaatsen van het avontuur.
Ben er mee bezigquote:
Leuk Youtube kanaal trouwens (ondanks dat ik niet veel met rally heb).quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:45 schreef Impry het volgende:
Fijn dat ze aangekomen zijn.![]()
Benieuwd naar je foto's Alex!
Thanks voor de reacties, wordt een heel avontuur. Doe regelmatig WRC-wedstrijden binnen Europa, maar dat is toch anders dan 3 weken rally raid.
Bedankt!quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuk Youtube kanaal trouwens (ondanks dat ik niet veel met rally heb).
die heb ik ook gehad maar dan niet met radiobak maar manschappen/openbakquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:31 schreef jpjedi het volgende:
Dank voor de foto's Alex, heb gezien dat je ze al op je forum hebt staan
http://www.buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=376&t=41077
Overigens was ik ook lid van de Unimogclub! Er bestaat ook een machtig mooi unimog magazine uit Duitsland.
Mijn 404s helaas weer verkocht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |