Ik weet nog niet hoeveel vrijheid ik heb met het naar buiten brengen van nieuws maar ik ga zeker me best doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet er natuurlijk wel een uitgebreid verslag volgen
jup, maar goed, in de praktijk leer je het vak hequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Op die beelden van 10 jaar terug lijkt Gerard een stagaire LTS autotechniek.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoeveel vrijheid ik heb met het naar buiten brengen van nieuws maar ik ga zeker me best doen
Absoluutquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]kan je tegen die tijd wel in dit topic plempen, als lekkermakertje
Waar heb je die info vandaan gehaald?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond Gerard de Rooy bij Pauw & Witteman.
Hij zou vanavond komen, maar dat is uitgesteld naar vrijdagavondquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan gehaald?
Ik zie het nergens staan. Was wel leuk geweest.
OK, daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zou vanavond komen, maar dat is uitgesteld naar vrijdagavond
Ah, hopelijk kan ik hem dan iets beter verstaan dan in het interview met Allard.quote:
Dat hebben al die truck rijdersquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, hopelijk kan ik hem dan iets beter verstaan dan in het interview met Allard.
Dat interview heb ik gelukkig wel al 3 keer gezien, en elke keer verstond ik het iets beter.
Eindelijk, dan wil SD vast ook wel naar DWDD kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog meer Dakar op tv, Frans Verhoeven vanavond bij De Wereld Draait Door
Ik vond het bij DWDD ook een matig gesprek.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, en toen gingen ze ook 200 km p/u ipv 150!
Jammer dat in dit soort programma's altijd een beetje lacherig wordt gedaan als het niet over voetballen of wielrennen gaat. Ze weten daar niets van af en stellen ook niet echt interessante vragen dan. Zag je laatst ook bij Anky van Grunsven. Je kunt je er toch wel een beetje in verdiepen, net als bij andere onderwerpen?
inderdaad maar hij heeft niks gezegdquote:
ja vergeten inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik de enige die naar het Son's Dakar Festival is geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad ik had ook wel tijd om even op en neer te gaan, helaasquote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Had het even in de SC gezegd, ik had rond de middag wel een uurtje tijd.
Echt wel. Alleen dat wist je niet. Ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 18 maart 2012 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was vrij drukMaar op onze modellenman na geen fokkers gezien, daar doelde ik meer op
Ja dat. Slecht gepromoot dusquote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad ik had ook wel tijd om even op en neer te gaan, helaas
Het was geinig om even geweest te zijn en te zien, maar dan kun je beter naar de Pre-proloog gaan. Was met een vriend samen, die is daar ook geweest. Als je een beetje je best doet zie je dan ongeveer hetzelfde, maar gaan ze 's middags ook nog poken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik nog in NL had gewoond was ik zeker langsgegaan![]()
Ik ben best vaak aangesproken door mensen die mij herkenden maar die ik niet kendequote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel. Alleen dat wist je niet. Ik heb jou wel gezien. Ken je verder helemaal niet, maar herkende je van eerdere Dakarfoto's.
Yup, inderdaad. T werd alleen op de facebook pagina's van wat teamleden van De Rooy aangekondigd, en de afgelopen dagen hier en daar wat op twitterquote:
Mja, dat leek me zo vreemd dus dat deed ik maar nietquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben best vaak aangesproken door mensen die mij herkenden maar die ik niet kende
Ben t gewend om aangesproken te worden, bij de meeste evenementen ben ik de enige hippie, en door BB ben ik idd redelijk bekendquote:Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat leek me zo vreemd dus dat deed ik maar niet. Maar je hebt kennelijk dus een cultstatus
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Supahzet het nieuwe plaatje ff in de OP.
Zo dat is nog eens een route waar je je op kan uitleven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Anne het volgende:
Parcour van 2013 is zojuist bekend gemaakt;
Start zal plaatsvinden op 5 januari in Lima, Peru. Na enkele etappes in Peru, volgt Chili waarna de karavaan de Noordelijke oversteek maakt naar Argentinie. Rustdag is in Tucuman Argentinie. Daarna volgt de Zuidelijke oversteek naar Chili, waar de rally op 20 januari in Santiago zal finishen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |