ja vergeten inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik de enige die naar het Son's Dakar Festival is geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad ik had ook wel tijd om even op en neer te gaan, helaasquote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Had het even in de SC gezegd, ik had rond de middag wel een uurtje tijd.
Echt wel. Alleen dat wist je niet. Ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 18 maart 2012 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was vrij drukMaar op onze modellenman na geen fokkers gezien, daar doelde ik meer op
Ja dat. Slecht gepromoot dusquote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad ik had ook wel tijd om even op en neer te gaan, helaas
Het was geinig om even geweest te zijn en te zien, maar dan kun je beter naar de Pre-proloog gaan. Was met een vriend samen, die is daar ook geweest. Als je een beetje je best doet zie je dan ongeveer hetzelfde, maar gaan ze 's middags ook nog poken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik nog in NL had gewoond was ik zeker langsgegaan![]()
Ik ben best vaak aangesproken door mensen die mij herkenden maar die ik niet kendequote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel. Alleen dat wist je niet. Ik heb jou wel gezien. Ken je verder helemaal niet, maar herkende je van eerdere Dakarfoto's.
Yup, inderdaad. T werd alleen op de facebook pagina's van wat teamleden van De Rooy aangekondigd, en de afgelopen dagen hier en daar wat op twitterquote:
Mja, dat leek me zo vreemd dus dat deed ik maar nietquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben best vaak aangesproken door mensen die mij herkenden maar die ik niet kende
Ben t gewend om aangesproken te worden, bij de meeste evenementen ben ik de enige hippie, en door BB ben ik idd redelijk bekendquote:Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat leek me zo vreemd dus dat deed ik maar niet. Maar je hebt kennelijk dus een cultstatus
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Supahzet het nieuwe plaatje ff in de OP.
Zo dat is nog eens een route waar je je op kan uitleven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Anne het volgende:
Parcour van 2013 is zojuist bekend gemaakt;
Start zal plaatsvinden op 5 januari in Lima, Peru. Na enkele etappes in Peru, volgt Chili waarna de karavaan de Noordelijke oversteek maakt naar Argentinie. Rustdag is in Tucuman Argentinie. Daarna volgt de Zuidelijke oversteek naar Chili, waar de rally op 20 januari in Santiago zal finishen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |