Ja dit dus, TS het beste kun je hem nog even terug in de grond stoppen en hou de grond vochtig, liefst met cola. Zing ook wat liedjes zodat hij zich op zijn gemak voelt en met een weekje is hij eetbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef CafeRoker het volgende:
Deze kun je nog niet eten, die is nog niet rijp. Je moet ze even laten liggen, als ze geel zijn dan zijn ze precies goed
Ik fluister altijd lieve woordjes en vertel erotische verhalen. Je ziet 'm duidelijk genieten hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit dus, TS het beste kun je hem nog even terug in de grond stoppen en hou de grond vochtig, liefst met cola. Zing ook wat liedjes zodat hij zich op zijn gemak voelt en met een weekje is hij eetbaar.
Deze ondergrondse jongens houden inderdaad wel van een beetje sensualiteit op zijn tijd. Goede zaak hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik fluister altijd lieve woordjes en vertel erotische verhalen. Je ziet 'm duidelijk genieten hoor.
daarom is TS ook werkeloos en moet zn wijf nu voor een inkomen zorgen.quote:
Wanneer ts lang genoeg wacht zou hij er ook een zij van kunnen maken en het op zijn american pies misbruiken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik fluister altijd lieve woordjes en vertel erotische verhalen. Je ziet 'm duidelijk genieten hoor.
^^Dit dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef Livedeejay het volgende:
Dat ranzige zwarte gedeelte direct wegflikkeren trouwens, alleen het groene is eetbaar.
Alleen het groene?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef Livedeejay het volgende:
Dat ranzige zwarte gedeelte direct wegflikkeren trouwens, alleen het groene is eetbaar.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen het groene?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:13 schreef BrandX het volgende:
waarom schiet nou een aflevering van Sex voor de Buch door mijn hoofd, ik wil die me helemaal niet herinneren
Indianen? die lui met dat opblaasbadje wat ze vol met vla en vreten gooiden komt me eerder voor de geestquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]Shit ik dacht precies hetzelfde. Met die indianen
jah diequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
OT: het is een paarse peer.
Oe zal ik... om nog even flink te lachen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah die
googlede net, aflevering staat gewoon online
[..]
Alleen het groene?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe zal ik... om nog even flink te lachen misselijk te worden.
Doe maar niet. Google zelf maar. Het klik risico is te groot en die kop van Buch kan ik momenteel niet verdragen.quote:
Nee hou opquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
OT: het is een paarse peer.
In combinatie met Seks voor de Buch is genaaid het goede woordquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus ik wordt gewoon genaaid bij de supermarkt, daar doen ze het altijd op gewicht
daarvoor gebruiken ze wel het paarse stuk ...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
In combinatie met Seks voor de Buch is genaaid het goede woord
eikels zijn het. Natuurlijk moet je er wel een stuk of tien van hebben, want aan een zo'n groen plukje heb je wat weinig voor een hele pan macaroni. TS, had je vrouw er echt maar 1 gekocht? Of was het een overblijvertje van een eerdere maaltijd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus ik wordt gewoon genaaid bij de supermarkt, daar doen ze het altijd op gewicht
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
Rechtsboven zijn trouwens champignons, voor als je dat niet wist.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
google maar sex voor de buch en aubergine
linkje = banwaardig nl.
Die 40+ers zijn helemaal op hol geslagen!quote:
Ik heb het niet zo met aubergine's. Nee, geef mij maar zoiets. [NSFW]quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:34 schreef GimmeGore het volgende:
Oh god, ik googlede het bewuste filmpje
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
In combinatie met Seks voor de Buch is genaaid het goede woord
1 is wel erg schamel ja. Wist je trouwens dat het in sommige kringen een erg populair mode-artikel is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:23 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
eikels zijn het. Natuurlijk moet je er wel een stuk of tien van hebben, want aan een zo'n groen plukje heb je wat weinig voor een hele pan macaroni. TS, had je vrouw er echt maar 1 gekocht? Of was het een overblijvertje van een eerdere maaltijd?
[..]
Alleen het groene?
[ afbeelding ]
quote:
jah, toen het voor het eerst op de tv werd uitgezondenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie het wel eens met het geluid aan gezien?
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Mirjam het volgende:
Woei oei oei oe oe a a aquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Mirjam het volgende:
Jepquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Mirjam het volgende:
Dat dus!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:13 schreef BrandX het volgende:
waarom schiet nou een aflevering van Sex voor de Buch door mijn hoofd, ik wil die me helemaal niet herinneren
En als ze dan zo sensueel die aubergine gaat uhm "pijpen"quote:
Trouwens. Mr Buch heeft voor mij 2 groentes verziekt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
google maar sex voor de buch en aubergine
linkje = banwaardig nl.
Volgens mij waren het bruine bonen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Moet ik nou ook nog sex voor de buch witte bonen in tomatensaus gaan googlen?
Is het beter dan oeiwoeiwoe aah ah indianen seks?
Nee, de indianen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Moet ik nou ook nog sex voor de buch witte bonen in tomatensaus gaan googlen?
Is het beter dan oeiwoeiwoe aah ah indianen seks?
iemand zei hier eens op fok: 'hoe gek je fetisj ook mag lijken, je vind altijd wel ergens een collega'quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, de indianen zijn
Die bonen weet ik gelukkig niet meer precies hoe dat zat. Iets met seks in een pblaaszwembadje dat gevuld was met witte bonen in tomatensaus ofzo
Naar het soort gasten als bij Seks vdB moet je heel goed zoeken denk ik...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
iemand zei hier eens op fok: 'hoe gek je fetisj ook mag lijken, je vind altijd wel ergens een collega'
Lijkt me beter jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Hoop je
Zullen we het weer over koken & groente hebben en niet over eventuele andere toepassingen?
Reepjes snijden, knof/peper/zout/olijf olie en dan de oven in. Best te doen, maar voor de rest vind ik het ook een prutgroente.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja![]()
Aubergine lust ik trouwens niet, dus van mij geen recepten daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |