abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107072472
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Asyniur het volgende:
En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid :D
O+

Wel balen dat hij alleen jou wilt en je dat nu niet kan bieden zoals je zou willen.
pi_107074813
Asy herkenbaar een kind dat alleen mama wil. Al is Amy nog wel snel om te praten. En ze accepteert papa wel als ik er niet ben. Soms zeg ik gewoon dat papa iets gaan doen, dat werkt soms. Wat schattig dat hij zo op vliegtuigen reageert!

Pessie, altijd schrikken he als het mis gaat met stunten.
Draak, fijn dat de koorts daalt!

Orea, wat goed van Leia *O*

Ik las ook nog een tijdje terug dat de soyamelk ging goed bij F, fijn zeg Freecell!

Koorts is hier ook verklaard. Vandaag kreeg ze allemaal vlekjes, dus ik ga er van uit dat het de 6e ziekte is. Weet iemand hoe dat precies zit met besmettig? Kan ik haar morgen meenemen naar de kerk (mits niet ziekig) of besmet ik dan andere kinderen?
pi_107075531
Gewoon een kinderziekte sola. Als ze verder niet ziek is gewoon meenemen.
Heerst er een 5e of 6e ziekte? Dat zijn toch meestal golven? Leyla is ook erg hangerig en koorts. Rode wangen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_107075883
Sola, 5e ziekte kan gevaarlijk zijn voor zwangeren, maar 6e volgens mij niet. Hopelijk knapt ze snel op! Ben je een beetje bekomen van de schrik inmiddels?
pi_107076378
Als de vlekjes na een paar dagen koorts komen, is het de 6e ziekte en die is in zijn geheel onschuldig.. 5e ziekte begint met vlekjes en geeft alleen lichte verhoging na het uitbreken (en wat gewrichtspijn)... 5e ziekte kán gevaarlijk zijn voor de ongeboren vrucht van een zwangere in de eerste helft van de zwangerschap. Tenzij de zwangere de ziekte als kind al heeft doorgemaakt (meeste mensen wel, maar zeker weten doen ze alleen door even bloed te laten onderzoeken)

(net de hele molen door geweest door kindjes met vermoedelijke 5e ziekte op de opvang... ik heb het vroeger gelukkig al gehad!)

Als ze het heeft, dan was ze vorige week al besmettelijk... :)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:44:08 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107076623
Beterschap voor je meisje Sola!

En als ik er niet ben, is papa prima hoor. Maar als ik in de buurt ben (in het zicht) dan moet papa gewoon wegblijven (althans niet met Harryiets willen doen als hij hangerig is). Het is dan echt zo'n typisch tv drama momentje. Je kent het wel zo'n huilend/schreeuwend kind dat hangt en z'n armen naar je uitsteekt.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:11:20 #132
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107077564
Wowwwwwwwww gerbra dat ziet er goed uit :D :D
Benieuwd wanneer ze de eerste keer loslaat!

Sola beterschap met je meissie!

Enne pff das zwaar Asy! Hier is het papa voor en na... Als ie werken is de hele dag: Papa?! Papa?! Als ik zeg dat hij aan het werk is is het weer een half uurtje goed haha..
Overigens noemt ze mij sinds deze week ook papa }:| en hiervoor was ik Bapa... Het getrainde oor kon horen wie ze wilde hebben... Maar als ze echt zielig is dan ben ik ineens wel mama... (maaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaabhoehoehomaaaaaaaaaaaa)
Alleen wordt ik niet afgewezen ;) gelukkig...

Vandaag heeft ze voor het eerst pizza gegeten... Groot succes..
(Kant en klare bodem zelf volgemikt met tomatensaus, groente, ananas en kaas..)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107077640
Hier ook pizza vanavond, van de (supergoede!!) Italiaan op de hoek :D we hadden een bodem met tomatensaus, kaas, tomaat, kruiden en basilicum... de basilicum werd eraf getrokken en op de grond gegooid :') volgens mij komen we in de anti-groen fase :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:28:15 #134
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107078195
Hahahahahaha Kunnen de dames even een handje schudden gerbra..
Oona beslist per dag geloof ik welke kleur het beste bij de vloer past... (al geeft ze het op vriendelijk verzoek meestal netjes aan ons)
We'll have love aplenty
You and me
pi_107080050
Gerbra, dan is het zeker de zesde ziekte. Eerst koorts en nu de vlekjes. Ik zal het nog even doorgeven bij gastgezin. En morgen lekker mee naar de kerk. Ze vindt het erg leuk daar, lekker spelen met andere kinderen.

Haha Asy, ja dat is wel een bekend beeld. Vervelende fase is het af en toe. Ook wel lief, maar niet zo praktisch.

Nikki, wel aardig van de schrik bekomen ondertussen :) Amy ook. Ik ben wel blij dat de koorts weer weg is, want koorts is ineens een beetje eng geworden.

Amy loopt wel gek sinds de koorts. Beetje schuin/dronken dat is toch normaal?

Haha Reilain, Bapa, wel creatief ;) Amy noemt iedereen van wie ze wat wil mama :+
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:39:38 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107080838
zoals het nu lijkt hebben wij spruw }:| . Stom he }:|

Sola, jammer dat ze toch de meeste kinderziektes wel mee moeten maken, het liefst heb je gewoon altijd hetzelfde leuke lieve meisje, zieke kindjes zijn zo sneu :*
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:46:07 #137
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107083183
Hallo dames!

Ik kom hier alvast gedag zeggen!
Morgen heb ik dan toch echt een heuse peuter! O+
Tirza heeft zich de laatste maanden al flink zo gedragen, dus de 'overstap' zal niet zo schokkend zijn! ;)
De laatste tijd niet veel gepost hier, wel geprobeerd een beetje alles bij te houden, druk druk druk.
Dames en dreumesen, sommigen tot snel weer, anderen tot iets later, het was gezellig! :W
Hier nog een klein overzicht van Tirza's dreumes jaar!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:51:16 #138
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107083386
Nog maar 10 minuten Elmo :D

Ik ga ervoor.... :D

Lieve Tirza gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!! Hieperdepiep Hoera!!
Elmo gefeliciteerd met je peuter!! *O*
We'll have love aplenty
You and me
pi_107088917
gefeliciteerd elmo en tirza *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107088928
tirza en elmo gefeliciteerd ! een hele fijne dag vandaag

sola beterschap voor je meisje

pessie en nathan succes, dat de spruw maar snel weer over is

die zelf gemaakte pizza klinkt wel lekker hoor

tv drama?! herkenbaar, heel hard neeeeeeee mamaaaaaaa
idd gelukkig verder geen afwijzing voor papa, alleen dus als ze ziek is
al denk ik dat het naar bed brengen door papa even opgebouwd moet worden

as :*
pi_107088973
elmo en tirza gefeliciteerd!!!
pi_107088980
Elmo en Tirza gefeliciteerd! Mooi foto-overzicht en veel plezier bij de peuters! O+
pi_107089090
Gefeliciteerd Elmo en Tirza! *O*
  zondag 22 januari 2012 @ 10:07:25 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107089322
Elmo en Brabo, van harte gefeliciteerd met jullie peuter! *O*

Hier een goede nacht (althans zoonlief), maar hij blijft om onduidelijke reden jengelig en hangerig.
pi_107090220
Elmo, gefeliciteerd met je peuter! *O* Tot over een paar weken in het andere topic (als ik er aan toe kom om nog eens te posten :P ).

Hannah is inmiddels aanbelandt bij de hoestbui-fase die altijd op een verkoudheid volgt -O- Is het al bijna zomer?
pi_107092652
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Asyniur het volgende:

En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid :D
hahah lief is dat he. Doet jonathan ook.. komt er een vliegtuig, gaat ie zwaaien en zegt ie 'daaag, hoie (mn kleine limbo :D), tot ziens!' (tot ziens klinkt dan als 'to sjies' :P)
Net voor t eerst een tand door de lip hier, en ik mocht er absoluut niet aankomen terwijl t bloed uit zn lip droop :') gelukkig stopt dat bloeden wel snel.

Tirza jarig *O* Gefeliciteerd met je peutertje Elmo!
I'm not a sinner.
pi_107093200
Tirza gefeliciteerd met je verjaardag O+ *O* Elmo gefeliciteerd met je grote dochter! Een fijne dag!
  zondag 22 januari 2012 @ 13:19:15 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107093506
Elmo en Tirza gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 januari 2012 @ 20:48:46 #150
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107113218
Tirza gefeliciteerd!!!! En je mama en papa natuurlijk ook *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')