Haha, oké.. Willekeurig ook. Heeft ie dit verzoek aan meerdere dames gedaan dan?quote:
Als je het vervelend vind moet je dat even melden hequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Deze mag wel dubbel, vind hem te grappig:
[..]
Geen idee, verwacht ik welquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, oké.. Willekeurig ook. Heeft ie dit verzoek aan meerdere dames gedaan dan?
Dan hoort men het welquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Tally het volgende:
Als je het vervelend vind moet je dat even melden he
hiquote:
Daar had jij geen zin in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar had jij geen zin in!
de werkweek heeft me veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen alquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:46 schreef rival het volgende:
eigenlijk niet, ik vermaak me prima
Maar morgen uitslapen, dat klinkt wel erg lekker
Je kan zelf kiezen of je gaat werken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
officieel hoef ik maar een halve dag, dus dat scheeltGeen idee of ik dat ook ga doen
Volgens mij bestaan er ook zwaar bewolkte zondagen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die werken op vrijdag
VRIJdag
Dat ook, kan als ik wil morgen vrij nemen. Maar doelde meer op dat ik ook echt smiddags vrij neem. Meestal werk ik wat langer door zodat ik die uren een ander keer kan opnemen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Je kan zelf kiezen of je gaat werken?
Haquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er ook zwaar bewolkte zondagen.
Ah zo, nice.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook, kan als ik wil morgen vrij nemen. Maar doelde meer op dat ik ook echt smiddags vrij neem. Meestal werk ik wat langer door zodat ik die uren een ander keer kan opnemen.
en stille donderdagen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de katholieken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig, een edit. Ik wist niet wat ik las!quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel eens staan pilsen met Wodan op woensdag, maar niet elke..
Zoals bekend heb ik niets met religie, maar als ik zou moeten, dan het liefst katholiek. Hun enige "schuld" is carnaval.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de katholieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |