Morgen alquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:46 schreef rival het volgende:
eigenlijk niet, ik vermaak me prima
Maar morgen uitslapen, dat klinkt wel erg lekker
Je kan zelf kiezen of je gaat werken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
officieel hoef ik maar een halve dag, dus dat scheeltGeen idee of ik dat ook ga doen
Volgens mij bestaan er ook zwaar bewolkte zondagen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die werken op vrijdag
VRIJdag
Dat ook, kan als ik wil morgen vrij nemen. Maar doelde meer op dat ik ook echt smiddags vrij neem. Meestal werk ik wat langer door zodat ik die uren een ander keer kan opnemen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Je kan zelf kiezen of je gaat werken?
Haquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er ook zwaar bewolkte zondagen.
Ah zo, nice.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook, kan als ik wil morgen vrij nemen. Maar doelde meer op dat ik ook echt smiddags vrij neem. Meestal werk ik wat langer door zodat ik die uren een ander keer kan opnemen.
en stille donderdagen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de katholieken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig, een edit. Ik wist niet wat ik las!quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel eens staan pilsen met Wodan op woensdag, maar niet elke..
Zoals bekend heb ik niets met religie, maar als ik zou moeten, dan het liefst katholiek. Hun enige "schuld" is carnaval.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de katholieken.
Ja was het zo gezellig gisteravond?quote:
Babsie met dikke doppen. Het blijft een mooi gezicht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, een edit. Ik wist niet wat ik las!![]()
telefoonpost hequote:Op donderdag 19 januari 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, een edit. Ik wist niet wat ik las!![]()
Carnaval! Is dat niet bijna zo ver?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals bekend heb ik niets met religie, maar als ik zou moeten, dan het liefst katholiek. Hun enige "schuld" is carnaval.
Ok, en een paus die zo gek als een leproze deur is.
Nimmer weerquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Babsie met dikke doppen. Het blijft een mooi gezicht.
Stem op mij, en ik geef werkend nederland een 4daagse werkweek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
maarja het is nog altijd slechter dan een vrije vrijdag
Yes!quote:
En al het werk in vier dagen moeten proppenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
Stem op mij, en ik geef werkend nederland een 4daagse werkweek.
Die heb ik al. Nog meer argumenten om op jou te stemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik wanneer ik niet richting het Zuiden wil gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4-2 helpen op een pre-carnavalfeest, dan nog twee weken.
ik stem alleen op realistische partijen, en daarvan zijn er al zo weinig...quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarmee het aartsluie Europa nog dieper de crisis in zakt. Werkelijk, verwend tot op het bot. 25+ vakantiedagen, relaxede werkuren en gigantisch gunstige arbeidsvoorwaarden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik stem alleen op realistische partijen, en daarvan zijn er al zo weinig...
Nope, werkgevers zullen meer mensen aan moeten nemen, dus meer banen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En al het werk in vier dagen moeten proppen
Je mag 5 mensen uitkiezen die tegen de muur gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Die heb ik al. Nog meer argumenten om op jou te stemmen?
Ik ben een pacifist.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag 5 mensen uitkiezen die tegen de muur gaan.
Hier niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:05 schreef El_Matador het volgende:
Waarmee het aartsluie Europa nog dieper de crisis in zakt. Werkelijk, verwend tot op het bot. 25+ vakantiedagen, relaxede werkuren en gigantisch gunstige arbeidsvoorwaarden.
24 is het wettelijk minimum.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier niet.
20 vakantie dagen. (Verplicht in nederland)
Loon.
Arbeidsvoorwaarden? Wat zijn dat.
Is het zo? Dan zouden we er 4 bij moeten krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
24 is het wettelijk minimum.
Alle rest is gezeik. Als je om 18:00 met een kantoorbaan aan de warme prak kan zitten, kan je nooit veel werken.
quote:
Werken.quote:
Bij mij is het 's avonds áltijd gezellig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja was het zo gezellig gisteravond?![]()
Ik kan datquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
Alle rest is gezeik. Als je om 18:00 met een kantoorbaan aan de warme prak kan zitten, kan je nooit veel werken.
Dat heb ik altijd begrepen. Geen idee, ben geen expert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het zo? Dan zouden we er 4 bij moeten krijgen.
minimum is 4* aantal werkdagen in een normale werkweek. 20 dagen dus bij een 40-urig contract.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
24 is het wettelijk minimum.
O ja je ging vanavond pas shoppenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij mij is het 's avonds áltijd gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |