Yes!quote:
En al het werk in vier dagen moeten proppenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
Stem op mij, en ik geef werkend nederland een 4daagse werkweek.
Die heb ik al. Nog meer argumenten om op jou te stemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik wanneer ik niet richting het Zuiden wil gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4-2 helpen op een pre-carnavalfeest, dan nog twee weken.
ik stem alleen op realistische partijen, en daarvan zijn er al zo weinig...quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarmee het aartsluie Europa nog dieper de crisis in zakt. Werkelijk, verwend tot op het bot. 25+ vakantiedagen, relaxede werkuren en gigantisch gunstige arbeidsvoorwaarden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik stem alleen op realistische partijen, en daarvan zijn er al zo weinig...
Nope, werkgevers zullen meer mensen aan moeten nemen, dus meer banen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En al het werk in vier dagen moeten proppen
Je mag 5 mensen uitkiezen die tegen de muur gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Die heb ik al. Nog meer argumenten om op jou te stemmen?
Ik ben een pacifist.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag 5 mensen uitkiezen die tegen de muur gaan.
Hier niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:05 schreef El_Matador het volgende:
Waarmee het aartsluie Europa nog dieper de crisis in zakt. Werkelijk, verwend tot op het bot. 25+ vakantiedagen, relaxede werkuren en gigantisch gunstige arbeidsvoorwaarden.
24 is het wettelijk minimum.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier niet.
20 vakantie dagen. (Verplicht in nederland)
Loon.
Arbeidsvoorwaarden? Wat zijn dat.
Is het zo? Dan zouden we er 4 bij moeten krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
24 is het wettelijk minimum.
Alle rest is gezeik. Als je om 18:00 met een kantoorbaan aan de warme prak kan zitten, kan je nooit veel werken.
quote:
Werken.quote:
Bij mij is het 's avonds áltijd gezellig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja was het zo gezellig gisteravond?![]()
Ik kan datquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
Alle rest is gezeik. Als je om 18:00 met een kantoorbaan aan de warme prak kan zitten, kan je nooit veel werken.
Dat heb ik altijd begrepen. Geen idee, ben geen expert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het zo? Dan zouden we er 4 bij moeten krijgen.
minimum is 4* aantal werkdagen in een normale werkweek. 20 dagen dus bij een 40-urig contract.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
24 is het wettelijk minimum.
O ja je ging vanavond pas shoppenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij mij is het 's avonds áltijd gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |