De beste stuurlui kapiteins staan aan wal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef L-E het volgende:
Ik geloof dat ik het (ver)oordelen van de kapitein maar over laat aan mensen die er écht verstand van hebben.
Mooi spreekwoord in deze context inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De beste stuurlui kapiteins staan aan wal.
Goed plan back ontopic dan maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef L-E het volgende:
Ik geloof dat ik het (ver)oordelen van de kapitein maar over laat aan mensen die er écht verstand van hebben.
Ontopic? Heb je nog gehosseld Tijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan back ontopic dan maar
Ja maar gefaaldquote:
Geen idee, bij het begin denk ik.quote:
Ja jemig, doe niet zo onverschillig, dit is belangrijke informatie!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, bij het begin denk ik.
Het is Tijn, ik denk niet dat het onverschilligheid is, maar daadwerkelijk antwoord op jouw vraag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jemig, doe niet zo onverschillig, dit is belangrijke informatie!
Ik heb dus serieus geen idee hoe en waarom het fout gaat bij een hosselpoging.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Heul niet, de locatie van het bier, DAT is belangrijke informatie!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
De koelkast Q. En anders in je hand.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, de locatie van het bier, DAT is belangrijke informatie!
Oeh, goed idee! Als ik jou toch niet had....quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Vinger in je keel. Er komt vast wel wat bier naar boven.
Q is good for you.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Hier zeggen we niet dat we iets googlen maar als we iets willen opzoeken gaan we ff Q'en
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef L-E het volgende:
Q, jij werkt bij een bank. Heb je dan ook verstand van zaken, toevallig?
Qooqlequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef L-E het volgende:
Oh, ik weet het al trouwens. Google he. Soms is het net alsof Google meer weet dan Q. Maar dat kan niet waar zijn.
Weggooienquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier dan hoe je een oven kunt uitmesten zonder ammoniak?
Muscle ovenreiniger al geprobeerd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier dan hoe je een oven kunt uitmesten zonder ammoniak?
Leuk! Lekker verfrissend!quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:44 schreef stbabylon het volgende:
Je hoort gewoon aan de regen dat het de hele dag gaat duren
quote:Zeg, mag ik je willekeurig vragen om (anonieme) telefoonsex Zag je in Sex SC dus
PM?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Deze mag wel dubbel, vind hem te grappig:
Haha, oké.. Willekeurig ook. Heeft ie dit verzoek aan meerdere dames gedaan dan?quote:
Als je het vervelend vind moet je dat even melden hequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Deze mag wel dubbel, vind hem te grappig:
[..]
Geen idee, verwacht ik welquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, oké.. Willekeurig ook. Heeft ie dit verzoek aan meerdere dames gedaan dan?
Dan hoort men het welquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Tally het volgende:
Als je het vervelend vind moet je dat even melden he
hiquote:
Daar had jij geen zin in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar had jij geen zin in!
de werkweek heeft me veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |