+1 en het is wel boeiend want de ene bacterie is hardnekkiger dan de andere , dus vraag eens eventjes Qweaquote:
Ja, precies. Is het een MRSA?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, precies. Is het een MRSA?
[ afbeelding ]
Of een staphylococ
[ afbeelding ]
Of een voetschimmel misschien?
[ afbeelding ]
De orthopeed heeft er een stel liggen
Ik zal het zo vragen aan de zuster en anders morgen aan de artsquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
+1 en het is wel boeiend want de ene bacterie is hardnekkiger dan de andere , dus vraag eens eventjes Qweadan hebben wij ook wat te doen
Die bovenste, Graaf Telquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een staphylococ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je in een buitenlands ziekenhuis hebt gelegen worden ze hier in elk geval behoorlijk panisch jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Qwea het volgende:
Msra komt alleen voor als je in buitenlandse ziekenhuizen oid bent geweest toch?
Tsja... geen idee dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, èrgens moet toch een vertakking zitten? Of loopt alles gewoon zomaar ergens de grond in
Als ik hem bel. En anders maandagmorgenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Oiiii... wanneer komt 'ie weer?
Merci madammeeequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Of een staphylococ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ai did not do zhatquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je in een buitenlands ziekenhuis hebt gelegen worden ze hier in elk geval behoorlijk panisch ja
Ja, die MRSA is verreweg de geniaalste van het stelquote:
Ze hebben hier handschoenen heur!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb tegen mijn prostaat gezegd dat hij binnenkort verwend wordt
Nee hoor dat komt hier ook voor , je kunt hier ook in een ziekenhuis besmet rakenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Qwea het volgende:
Msra komt alleen voor als je in buitenlandse ziekenhuizen oid bent geweest toch?
Haha, die is ook erg cutequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die MRSA is verreweg de geniaalste van het stel
Hoewel E-coli ook geweldig is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die MRSA is verreweg de geniaalste van het stel
Hoewel E-coli ook geweldig is
[ afbeelding ]
Ach schattigquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Speciaal voor Q: diarree
[ afbeelding ]
IK WILLUMquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Speciaal voor Q: diarree
[ afbeelding ]
Zag net de diarree voorbij komen, maar die was ook wel liefquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn kleine meisjes![]()
[ afbeelding ]
een jochieequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Rewimo het volgende:
En natuurlijk de spermacel
[ afbeelding ]