Prostaat, schat. Prostaatquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of voor jouw.... fuck... hoe heet dat ding ook al weer
Je zal zo wel komen. Zal ff vragen. Ik heb nog steeds aandrangquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Door te pompen ontzwelt de enkel heel goed. Volgens mij moet dan de wond wel dicht zijn.
Owjaquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja
Ik kon er echt niet opkomen
Nou schat, veel plezier; ik ga weer ff scheppen
Hi hi je zei komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef Qwea het volgende:
Je zal zo wel komen. Zal ff vragen. Ik heb nog steeds aandrang
quote:
Geen probleem..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geen probleem..Ik heb er zoeen van Baloe met mijn blauwe viboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:11 schreef MissBitchy het volgende:
Geen probleem..Het zal je gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je net je kamer vol kindervisite hebt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er zoeen van Baloe met mijn blauwe vibo
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal je gebeurenAls je net je kamer vol kindervisite hebt
Veel plezier, hè!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
Omfg! NIET! IK KRIJG NET EEN PAKKETJE... 2, 1 is uitgepakt. Maar omfg! Een vibo?in het ziekenhuis
??? Omfg
stel smeerlappen
ik moest keihard lachen
Ik moet ff vragen of de zusteir hem weg wil leggenomg
thnx allemaal. ik heb al een week niet zo gelachen.
De dietist staat naast me, ze moest lachenze staat nog te smilen
quote:
Hihihihiquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Neeeeeegaat ze ermee naar een broeder... "Ja hey, kan dit anno 2012?"
Dus die broeder : ehm...... Ehmm.... ZOLANG ZE MAAR GEEN LAWAAI MAAKT!
Zaterdag pasquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:44 schreef Qwea het volgende:
Oke, dr geweest.
Ik mag nog niet weg vandaager zijn 2 bacterien gevonden in de wond. 1 moest nov ff groeien en morgen kon ze me vertellen met welke ab we dat exact moesten behandelen. We zetten in Op Zaterdag, maar das afwachten. Wond moet minder dik, minder rood en droog zijn. Hij is evt wel thuis te behandelen ook met ab pillen. Dus. Ff afwachten. Katheter mag er iig uit, ook de epidurale.
Niet gevraagd. Zal ik morgen wel ff doen. Ik ga hem ook ff hoog trappen en vragen of ik fysio ofzo moet omdat het nog wel pijn doet, niet extreem maar hij is stijf.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:47 schreef Rewimo het volgende:
O balen Q dat je nog niet naar huis mag
Maar wel goed dat ze weten wat er aan de hand is en dat ze je gericht kunnen behandelen. Enig idee hoe je aan die bacterieën komt? Toch hopelijk niet door dat wondje?
Kutquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:44 schreef Qwea het volgende:
Oke, dr geweest.
Ik mag nog niet weg vandaager zijn 2 bacterien gevonden in de wond. 1 moest nov ff groeien en morgen kon ze me vertellen met welke ab we dat exact moesten behandelen. We zetten in Op Zaterdag, maar das afwachten. Wond moet minder dik, minder rood en droog zijn. Hij is evt wel thuis te behandelen ook met ab pillen. Dus. Ff afwachten. Katheter mag er iig uit, ook de epidurale.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
Omfg! NIET! IK KRIJG NET EEN PAKKETJE... 2, 1 is uitgepakt. Maar omfg! Een vibo?in het ziekenhuis
??? Omfg
stel smeerlappen
ik moest keihard lachen
Ik moet ff vragen of de zusteir hem weg wil leggenomg
thnx allemaal. ik heb al een week niet zo gelachen.
De dietist staat naast me, ze moest lachenze staat nog te smilen
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef ElisaB het volgende:
Alweer goed nieuws: we hebben het volgende nutteloze gat gegraven. No way dat dáár een rioolbuis lag. Dus. Wel lekker dikke klei hier in Broabant
Ik ben een beetje uitgedacht, dus ik vrees dat het breken wordtquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
NeeDus dat wordt breken? Of is er nog een andere optie?
Jezus Elies, ik bleef er haast inquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een broeder en een vibrator
Als rupsje-nooit-genoeg straks een bruin kopje heeft, is dat niet van de zon
Da's dan weer niet grappigquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef ElisaB het volgende:
Alweer goed nieuws: we hebben het volgende nutteloze gat gegraven. No way dat dáár een rioolbuis lag. Dus. Wel lekker dikke klei hier in Broabant
Ehm, èrgens moet toch een vertakking zitten? Of loopt alles gewoon zomaar ergens de grond inquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben een beetje uitgedacht, dus ik vrees dat het breken wordt
Eén optie nog: dat rioolmans met de camera nog een keer de andere kant uit richt om te zien of daar nog een aftakking zit, maar ik heb er weinig vertrouwen in
Hoog leggen helpt tegen al die dingen (een beetje). Echt opdrogen en ontkleuren moet toch van binnenuit komen door de ontsteking te stoppen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
Mijn voet ligt iig mooi hoog. Ing, cat... Zwelling laten afnemen is hoov leggen.. right? Dat heb ik nu. Wonden laten drogen kan ik niks tegen doen cker? En roodheid ook niet?
Hooghouden idd en als het mag van de dr. een beetje proberen te bewegen met de teentjes, dat stimuleert de afvoer van vocht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
Mijn voet ligt iig mooi hoog. Ing, cat... Zwelling laten afnemen is hoov leggen.. right? Dat heb ik nu. Wonden laten drogen kan ik niks tegen doen cker? En roodheid ook niet?
Oiiii... wanneer komt 'ie weer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgedacht, dus ik vrees dat het breken wordt
Eén optie nog: dat rioolmans met de camera nog een keer de andere kant uit richt om te zien of daar nog een aftakking zit, maar ik heb er weinig vertrouwen in
Oke. Nou ik zal de fysio zo eens vragen. Want hij is mega keistijfquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hooghouden idd en als het mag van de dr. een beetje proberen te bewegen met de teentjes, dat stimuleert de afvoer van vocht.
Teveel bewegen stimuleert juist niet
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Alcatraz is wel apart Q, ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Straks de volgende aflevering kijken!
Heb gevraagd om een tubigrip. Laatste dus. Alleen hij ligt te hoog. Begint pijn te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Is dat verband of zo'n elastieken kous?
Dat wist ik, daarom vroeg ik er ook omquote:
Ja maar wij welquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Qwea het volgende:
Geen idee welke bacterie. Vond ik niet zo boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |