Bijna net zo cute als die bacterieënquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn kleine meisjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor dat komt hier ook voor , je kunt hier ook in een ziekenhuis besmet raken
Is dat op dat plekkie in Blaricum?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Met dr Bietlook
[ afbeelding ]
Lekker warm
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Met dr Bietlook
[ afbeelding ]
Lekker warm
nee dit is in Ede, 10min rijden voor mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat op dat plekkie in Blaricum?
Waar Biet ook tussen die hei zat?
Die is gaaf!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze zag ik later pas, Diaz kan vliegen![]()
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aww, Rewimo. Wat rotquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Zo ik ben effe ingestort hoorKlotezooi.
Ik heb nog een prik gekregen en als er binnen twee of drie weken geen effect is moet mijn slijmbeurs verwijderd worden.
Allemaal leuk en aardig, het zal misschien wel schelen in de pijn maar het lost natuurlijk niet mijn hoofdprobleem op.
En omdat ik in de auto in tranen uitbarstte ben ik maar naar huis gereden en heeft qltel me ziek gemeld. Ik zie het nu even helemaal niet meer zitten.
Dat houdt je in bewegingquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Qwea het volgende:
Telkens het idee dat ik moet schijten, maar ik moet heel niet. Pffff telkens eruit enzo.
Misschien moet je dat ding niet steeds in je kont drukkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Qwea het volgende:
Telkens het idee dat ik moet schijten, maar ik moet heel niet. Pffff telkens eruit enzo.
Of juist wel zodat het eruit komt glijdenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ding niet steeds in je kont drukken
Owja, da's een goed planquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:33 schreef indaha het volgende:
Of juist wel zodat het eruit komt glijden
Wat schattigquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef Bamba het volgende:
Q, wat een geniaal cadeau heb je gekregen
Ik ben zo moe dat ik al bijna de hele middag lig weg te doezelen. Word ik net wakker, is R. de salontafel netjes aan het maken en aan het poetsen
Wat liefquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef Bamba het volgende:
Q, wat een geniaal cadeau heb je gekregen
Ik ben zo moe dat ik al bijna de hele middag lig weg te doezelen. Word ik net wakker, is R. de salontafel netjes aan het maken en aan het poetsen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat schattig
Hopelijk niet met vaseline, zoals Christan deed met zijn commode
Gaat zo'n commode wel mooi van glimmenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat schattig
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat schattig
Enig idee hoe vet die zooi is en hoe lang het duurt voordat het er allemaal weer af is? Het was nog een grote volle pot ook. Met de nadruk op "was"quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef MissBitchy het volgende:
Gaat zo'n commode wel mooi van glimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |