Volgens mij is Q de negentiende jarig.quote:
Echt? Want in het vorige topic was men er nogal zeker van!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij is Q de negentiende jarig.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij is Q de negentiende jarig.
Oh, ja idd foutjequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt? Want in het vorige topic was men er nogal zeker van!
Ik weet het niet eerlijk gezegd
Bam!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Ging jij slapen dan? Ik ben nog niet klaar met je
Tja, je kunt niet alles weten hé.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja idd foutje
Ik dacht dat het al de 19e was![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja idd foutje
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja idd foutje
Tombo is ook een mensquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:43 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa goffer, ik dacht dat het dinsdag de 18e en dus vandaag de 19e was
Nee, Tombo is ons externe geheugen. Ons geheugensteuntje in barre tijden. Maar ze heeft haar maand week dag niet geloof ikquote:
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, Tombo is ons externe geheugen. Ons geheugensteuntje in barre tijden. Maar ze heeft haar maand week dag niet geloof ik
Oh jee, wat moet dat worden...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeEn de dag is amper 50 minuten oud
Ik ga maar slapen, misschien helpt datquote:
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:51 schreef Takaiki het volgende:
Acherrum Tombo![]()
Alles zal rech kom![]()
Ik ga ook slapen, Baaf puzzelt ze nog, ik meld me morgen weer en ga kijken wat voor moois je weggelegd hebt voor mij![]()
En als je dan weer wakker bent, zijn er weer een paar uur voorbij. Komt wel goed; een nieuwe kans over 23 uur en 6 minutenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen, misschien helpt dat![]()
Trusten allen![]()
Jeeeetjequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:54 schreef Barbaaf het volgende:
Truste
't zal iets met 5 E's zijn ben ik bang...
mee(-)etersquote:
Eerst iets actueels zien ik netquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Truste
't zal iets met 5 E's zijn ben ik bang...
Weltrusten, en ik hoop dat jullie gauw een nieuwe datum weten!quote:
Dan krijg je wel heel veelquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:21 schreef Qwea het volgende:
Toch ff uurtje slaap oid gepakt. Ik krijg zoveel pijnstilling via mijn rug, dat mijn slechte been compleet verdoofd is. Voel alleen tintels. Net ff zuster geroepen en ff op de rand van het bed gezeten. Gelijk gevraagd of ze ff voor 8u dokter wil bellen of die zooi uit of flink lager mag.
Ja man, 10cc per uur via de rug en gisteren elke 3 of 4u bijgespoten. Ik heb zoiets van : zet hem dan ff lager op 4cc ofzo en geen bijspuit.... Gaat het niet kan hij altijd weer hoger.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan krijg je wel heel veelAls ze hem lager zetten hoop ik niet dat je weer onwijs veel pijn krijgt.
Mijn felicitatie daaaaaaaaaaagen geleden niet dan?quote:
Was nu geen gelegenheid voor (prikspreekuur) maar dat gaan we wel doen bij de volgende afspraak.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:59 schreef senesta het volgende:
Jee Rewino, dat klinkt enorm klote zeg. Heb je die twijfels ook geuit tegen je arts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |