Als ik het me goed herinner wel, + is dominant dus een ouder met O + kan genotype + - hebben en de - doorgeven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je als ouders met beide O + als bloedgroep een kind met O- als bloedgroep krijgen?
Ja hoor, zolang je het niet elke dag doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
Cat mag je topics in FHF ook kicken?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dank jullie. Ik kon het zo snel niet vinden op i-net
Nu zijn ean en ik beide O- arm ding heeft dus ook een rhesusfactor
Jullie beiden O- is toch juist goed? Een transfusie krijgen is tricky maar als donor zullen de bloedbanken blij met jullie zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dank jullie. Ik kon het zo snel niet vinden op i-net
Nu zijn ean en ik beide O- arm ding heeft dus ook een rhesusfactor
Waarom niet, dat mag in V&A toch ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je het niet elke dag doet.
Ik zeg toch niet dat het niet mag? In FHF komen er dagelijks niet zoveel topics bij dat dagelijks kicken nodig is imo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet, dat mag in V&A toch ook
Ik heb zelf ook O- en kreeg daarom mooi een spuit in mijn been met zoveel weken zwangerschap. Mocht ean ook ooit zwanger zijn krijgt ze die spuit niet meer. Eventueel wel na de bevalling met het kindje een andere bloedgroep hebben.quote:
Ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook O- en kreeg daarom mooi een spuit in mijn been met zoveel weken zwangerschap. Mocht ean ook ooit zwanger zijn krijgt ze die spuit niet meer. Eventueel wel na de bevalling met het kindje een andere bloedgroep hebben.
En bloedtransfusies zijn niet zo makkelijk. Ik kreeg er daarom geen na het verwijderen van mijn keelamandelen.
Maar voor hetzelfde geld heeft ze nooit een bloedtransfusie nodig of tegen die tijd is de medische wetenschap alweer verder. Je moet er niet té zwaar aan gaan tillen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook O- en kreeg daarom mooi een spuit in mijn been met zoveel weken zwangerschap. Mocht ean ook ooit zwanger zijn krijgt ze die spuit niet meer. Eventueel wel na de bevalling met het kindje een andere bloedgroep hebben.
En bloedtransfusies zijn niet zo makkelijk. Ik kreeg er daarom geen na het verwijderen van mijn keelamandelen.
Ja ranja jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Een spuit met wat? Ranja?
Merci beaucoupquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Als je zelf een negatieve rhesusfactor hebt, krijg je tijdens je zwangerschap een prik om problemen te voorkomen (+ en - bloed verdraagt elkaar niet). En ik kreeg er na de bevalling nog eentje omdat Christan A+ bleek te hebben (ik heb A-).
Ik til er niet zwaar aan maar mijn ouders vonden het raar dat ik O- ben terwijl ze zelf O + zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld heeft ze nooit een bloedtransfusie nodig of tegen die tijd is de medische wetenschap alweer verder. Je moet er niet té zwaar aan gaan tillen hoor.
Mijn schoonzus is O - en heeft vier gezonde kinderen gekregen.
En nu ben je er weer een beetje bij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Hoi. Ik was ff onwijs vd wereld en heb net een anti misselijkheids cocktail gehad. Ging bijna over mijn nek.
Een alcoholvrije cocktail voor Qwea, een first!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Hoi. Ik was ff onwijs vd wereld en heb net een anti misselijkheids cocktail gehad. Ging bijna over mijn nek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een alcoholvrije cocktail voor Qwea, een first!
Weer eens een heel ander soort cocktailquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Ja ik vond ook al dat ze haar lang lieten slapen daar, nergens goed voorquote:
It's aliveeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Vies veel punten wegleggenquote:
Ik sta je wel geestelijk bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef indaha het volgende:
Ik nietik moet vroeg op, ik doe wel de eerste ochtenddienst
Primaquote:
Ik al kijken of ik per ongeluk een vies woord gelegd hadquote:
Die springboxt de hele dag denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef indaha het volgende:
Prima, ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken.
![]()
Btw is Ingetje haar bed al uitgekomen vandaag of heb ik die post gemist
Yeah right, alsof jij dat per ongeluk zou doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik al kijken of ik per ongeluk een vies woord gelegd had
Kan tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Yeah right, alsof jij dat per ongeluk zou doen
Nee.quote:
Net zoals je mij per ongeluk negeert zeker.quote:
Aaaaaahhhh!quote:
Sorry ben even boze brieven aan het schrijvenquote:
Nice!quote:
Mag ik meedenken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry ben even boze brieven aan het schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |