Als ik het me goed herinner wel, + is dominant dus een ouder met O + kan genotype + - hebben en de - doorgeven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je als ouders met beide O + als bloedgroep een kind met O- als bloedgroep krijgen?
Ja hoor, zolang je het niet elke dag doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
Cat mag je topics in FHF ook kicken?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dank jullie. Ik kon het zo snel niet vinden op i-net
Nu zijn ean en ik beide O- arm ding heeft dus ook een rhesusfactor
Jullie beiden O- is toch juist goed? Een transfusie krijgen is tricky maar als donor zullen de bloedbanken blij met jullie zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dank jullie. Ik kon het zo snel niet vinden op i-net
Nu zijn ean en ik beide O- arm ding heeft dus ook een rhesusfactor
Waarom niet, dat mag in V&A toch ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je het niet elke dag doet.
Ik zeg toch niet dat het niet mag? In FHF komen er dagelijks niet zoveel topics bij dat dagelijks kicken nodig is imo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet, dat mag in V&A toch ook
Ik heb zelf ook O- en kreeg daarom mooi een spuit in mijn been met zoveel weken zwangerschap. Mocht ean ook ooit zwanger zijn krijgt ze die spuit niet meer. Eventueel wel na de bevalling met het kindje een andere bloedgroep hebben.quote:
Ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook O- en kreeg daarom mooi een spuit in mijn been met zoveel weken zwangerschap. Mocht ean ook ooit zwanger zijn krijgt ze die spuit niet meer. Eventueel wel na de bevalling met het kindje een andere bloedgroep hebben.
En bloedtransfusies zijn niet zo makkelijk. Ik kreeg er daarom geen na het verwijderen van mijn keelamandelen.
Maar voor hetzelfde geld heeft ze nooit een bloedtransfusie nodig of tegen die tijd is de medische wetenschap alweer verder. Je moet er niet té zwaar aan gaan tillen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook O- en kreeg daarom mooi een spuit in mijn been met zoveel weken zwangerschap. Mocht ean ook ooit zwanger zijn krijgt ze die spuit niet meer. Eventueel wel na de bevalling met het kindje een andere bloedgroep hebben.
En bloedtransfusies zijn niet zo makkelijk. Ik kreeg er daarom geen na het verwijderen van mijn keelamandelen.
Ja ranja jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Een spuit met wat? Ranja?
Merci beaucoupquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Als je zelf een negatieve rhesusfactor hebt, krijg je tijdens je zwangerschap een prik om problemen te voorkomen (+ en - bloed verdraagt elkaar niet). En ik kreeg er na de bevalling nog eentje omdat Christan A+ bleek te hebben (ik heb A-).
Ik til er niet zwaar aan maar mijn ouders vonden het raar dat ik O- ben terwijl ze zelf O + zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld heeft ze nooit een bloedtransfusie nodig of tegen die tijd is de medische wetenschap alweer verder. Je moet er niet té zwaar aan gaan tillen hoor.
Mijn schoonzus is O - en heeft vier gezonde kinderen gekregen.
En nu ben je er weer een beetje bij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Hoi. Ik was ff onwijs vd wereld en heb net een anti misselijkheids cocktail gehad. Ging bijna over mijn nek.
Een alcoholvrije cocktail voor Qwea, een first!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Hoi. Ik was ff onwijs vd wereld en heb net een anti misselijkheids cocktail gehad. Ging bijna over mijn nek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een alcoholvrije cocktail voor Qwea, een first!
Weer eens een heel ander soort cocktailquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Ja ik vond ook al dat ze haar lang lieten slapen daar, nergens goed voorquote:
It's aliveeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Qwea het volgende:
Vies veel punten wegleggenquote:
Ik sta je wel geestelijk bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef indaha het volgende:
Ik nietik moet vroeg op, ik doe wel de eerste ochtenddienst
Primaquote:
Ik al kijken of ik per ongeluk een vies woord gelegd hadquote:
Die springboxt de hele dag denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef indaha het volgende:
Prima, ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken.
![]()
Btw is Ingetje haar bed al uitgekomen vandaag of heb ik die post gemist
Yeah right, alsof jij dat per ongeluk zou doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik al kijken of ik per ongeluk een vies woord gelegd had
Kan tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Yeah right, alsof jij dat per ongeluk zou doen
Nee.quote:
Net zoals je mij per ongeluk negeert zeker.quote:
Aaaaaahhhh!quote:
Sorry ben even boze brieven aan het schrijvenquote:
Nice!quote:
Mag ik meedenken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry ben even boze brieven aan het schrijven
'leu.quote:
Ik heb je uitgenodigd, je zou me moeten kunnen herkennen.quote:
Mwah, het is waarom ik wel een overzicht krijg van de lening bij IBgroep en nog niks heb gehoord over mijn verzoek om uitstel, waarom ze bij PWN nog steeds niet gereageerd hebben op het feit dat ik voor twee woningen betaal en naar de BD waarom ze twee verschillende brieven sturen (1 van uitstel en 1 herinnering voor hetzelfdequote:
Ik zie nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je uitgenodigd, je zou me moeten kunnen herkennen.
Ow, daar ben ik dan weer niet zo goed in.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, het is waarom ik wel een overzicht krijg van de lening bij IBgroep en nog niks heb gehoord over mijn verzoek om uitstel, waarom ze bij PWN nog steeds niet gereageerd hebben op het feit dat ik voor twee woningen betaal en naar de BD waarom ze twee verschillende brieven sturen (1 van uitstel en 1 herinnering voor hetzelfde![]()
)
Dat lijkt bij mij altijd raar te werken. Dan nodig mij maar uit: Cat_22quote:
Waarom niet? Gewoon feiten geven (teveel betaald dus waarom nog niets verrekend) en uitleggen enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik dan weer niet zo goed in.![]()
16 weken in werkdagen? Dan weten ze er vast nog wat af te snoepen namelijkquote:Which reminds me: volgens mij is de 16 weken die het CJIB zichzelf geven had om mijn bezwaar te behandelen verstreken! Wat in zou houden dat ik in het gelijk gesteld ben.![]()
Maar dat vind ik eigk niet zo leuk, ik wil op argumenten gelijk krijgen, niet op formaliteiten.
Ja, maar da's niet leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon feiten geven (teveel betaald dus waarom nog niets verrekend) en uitleggen enzo
Dát moet ik dus nog even nakijken voor ik aan de bel ga trekken.quote:[..]
16 weken in werkdagen? Dan weten ze er vast nog wat af te snoepen namelijk
Dan begin maar bij mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Takaiki het volgende:
Baaf heeft me uitgenodigd en iets gelegd, maar ik heb geen bord
Nee hoor, je mag maximaal 72 uur tussen 2 zetten laten, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:40 schreef Takaiki het volgende:
Kan het kwaad dat ik uitlog, of is het dan einde game?
Niet dat ik nu iets kan doen
OMG.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Takaiki het volgende:
Oeh, gewoon op de naam klikken![]()
Ik heb bord (diepe schaam![]()
)
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Prima, ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken.
![]()
Btw is Ingetje haar bed al uitgekomen vandaag of heb ik die post gemist
Spanning ende sensaatsie dus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik had een bijeenkomst van de vakgroep; rondleiding over een ziekenhuislab.
Erg gaaf om dat allemaal es te zien![]()
En toen kwam er een analist binnen en wilde degene die ons rondleidde hem wat vragen en toen riep ie "Aneurysma, dus geen tijd" en dat vonden we best heel spannend allemaal![]()
![]()
Maar het bed ligt heerlijk en toch ben ik vannacht wel een aantal keer wakker geworden
Joa, de OK-assistent stond al te wachten op de RBC'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spanning ende sensaatsie dus!![]()
En lekker bedje, het moet alleen nog wat meer eigen worden.
Het bed slaapt fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Bed al ingewijd ook Ing?
Lijkt mij ook interessant ja, maar wel een lange dag!
Hij hoefde nu alleen opgespannen te worden, maar ik moet eigenlijk al een grote beurt (want alweer 11.000 gereden sinds vorigequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het bed slaapt fijn![]()
En zeker lange dag, zo lekker ff douchen en dan te bedde.
Wat moet er allemaal met je auto gedaan worden?
Dus nu viel het mee qua centjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij hoefde nu alleen opgespannen te worden, maar ik moet eigenlijk al een grote beurt (want alweer 11.000 gereden sinds vorige) dus daar moet ik even geld voor opscharrelen
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus nu viel het mee qua centjes?![]()
Kun je die vast in de grotebeurtspaarpot gooien
Fijn dat dat kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaEn ik heb mn spaarpot al geleegd als loonaanvulling
![]()
Maar wel van ouders lenen tot ik mn achterstallig loon krijg in maart
Was dit een grap? Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Echt, waarom wil niemand van die paupers een gratis bureau. Ik snap t gewoon echt niet
Nee nou het is vooral de administratieve rompslomp van 60 formulieren heen en weer sturen en pas laat aan kunnen vragen enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat dat kan.Iets wat je liever niet doet natuurlijk maar het is niet jouw schuld dat het gastouderburo niet betaalt. En in maart kun je meteen aflossen.
Ja jij hebt ook ruzie met de autoriteitenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, het is waarom ik wel een overzicht krijg van de lening bij IBgroep en nog niks heb gehoord over mijn verzoek om uitstel, waarom ze bij PWN nog steeds niet gereageerd hebben op het feit dat ik voor twee woningen betaal en naar de BD waarom ze twee verschillende brieven sturen (1 van uitstel en 1 herinnering voor hetzelfde![]()
)
Nou ja, ik had ook wel van minstens 1 iemand een reactie verwachtquote:
Valt dat weer mee, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook wel van minstens 1 iemand een reactie verwacht
Je digidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook ruzie met de autoriteiten
Ik kreeg laatst serieus ook post van de IB-Groep over weet ik wat nu weer voor lening of beurs ofzo, alles was afgelostMaar die moesten weer wat centjes hebben ofzo. En de autoriteiten waar ik geld van krijg die doen net alsof ze mn rekeningnummer niet hebben.
En je kan overal inloggen online, en je overzicht bekijken, maar dan moet je inloggen met.........
Nou, nee, eigenlijk snap ik het echt niet. Het is een prima ding, handig, op wieltjes, uitschuifbord, het enige is dat er cosmetisch op het stuk waar je een PC zet (en je dus geen flikker van ziet) wat krassen zitten. En gewoon serieus niemand die voor gratis zegt 'goh dat zou bij mij wel van pas komen'.quote:
Eh, als het een paar tientjes was wel hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je digidIk weet mn inlogcode
Kunnen ze jouw geld niet naar mij storten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vond het vooral niet grappig dat je 'paupers' zei.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk snap ik het echt niet. Het is een prima ding, handig, op wieltjes, uitschuifbord, het enige is dat er cosmetisch op het stuk waar je een PC zet (en je dus geen flikker van ziet) wat krassen zitten. En gewoon serieus niemand die voor gratis zegt 'goh dat zou bij mij wel van pas komen'.
Kijk, mij maakt het niet uit, dan trap ik hem in elkaar en gaat het met het grofvuil mee, of verderop in de straat zijn ze aan t verbouwen, vraag ik of ie daar in de vuilcontainer mag.
Hij werkt overigens weer hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je digidIk weet mn inlogcode
Kunnen ze jouw geld niet naar mij storten?
Dat kan ik NOG beter gebruikenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eh, als het een paar tientjes was wel hoorMaar het is wel teruggave van hoop kosten voor huis, dus tis ff ietsjes meer
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef tombolafan het volgende:
En ik vind lenen op zich niet zo heel erg (heus wel beetje) maar ik vind het dan stom staan om geld te vragen en dan wel bv uit eten/naar de sauna te gaan
Dus de 29e wordt m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou dat vond ik vooral oneerbiedig, maar goed, als jij om de minderbedeelden van onze samenleving wil lachen, moet jij dat weten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral niet grappig dat je 'paupers' zei.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef tombolafan het volgende:
En ik vind lenen op zich niet zo heel erg (heus wel beetje) maar ik vind het dan stom staan om geld te vragen en dan wel bv uit eten/naar de sauna te gaan
Dus de 29e wordt m nietDan ga ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want anders moet ik Q uit Sneek halen en dat kost me teveel benzine
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat vond ik vooral oneerbiedig, maar goed, als jij om de minderbedeelden van onze samenleving wil lachen, moet jij dat weten.
Wil ik het weten denk je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
HEE, weten jullie waar ik vandaag achter kwam
Desnoods betalen we bij!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zeggen jullie, nee Loveless, vertel Bert Loveless, vertelllllllllllllllllllll
Niet te snel, we schrijven meeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zeggen jullie, nee Loveless, vertel Bert Loveless, vertelllllllllllllllllllll
Want daar heb je geen pijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef Qwea het volgende:
Pijn. eb ik niet. Wel lopen janken, wil naar huis :.'(
Ochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef Qwea het volgende:
Hoezo wil je naar huis? Zijn ze niet lief voor je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef Qwea het volgende:
Dan moet ie van te voren al ongeveer 3 kratten op hebben, wil hij meegaan naar RaRquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, goed,
Dat ze op Rock am Ring als huisbiertje Warsteiner schenken
Niks geen vieze Grolsch van Lowlands, of dat waterige Maes van Pukkelpop (wat nog wel enigszins ironisch was gezien het verdere verloop van het festival)
.Ja vast wel, maar ik slaap hier niet, mis mo en boe en mn bedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want daar heb je geen pijn?![]()
Kusje op je snoet en je voet![]()
Maar laat het nou aub gewoon over je heen komen, het is serieus genoeg dacht ik zo.
En ja, ik kan me voorstellen dat je gewoon het liefste thuis zou willen zijn, maar echt; je bent nu op de juiste plek
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ie van te voren al ongeveer 3 kratten op hebben, wil hij meegaan naar RaR![]()
Gaaf dat je gaat
Ik denk dat die drugscocktail ook wel wat effect heeft, van downkomen van morfine schijnt je best depri te kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Omdat ze heimwee heeft natuurlijk, logisch
Kus op je verdrietige hoofdje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
.Ja vast wel, maar ik slaap hier niet, mis mo en boe en mn bed
wat wat wat?quote:
quote:
http://www.nu.nl/lifestyle/2716947/kleinere-borsten-gezonder.htmlquote:Kleine borsten zijn gezonder dan grote. Vrouwen die 'gezegend' zijn met een A-cup hebben een kleinere kans op het ontwikkelen van diabetes type 2.
Dat blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse Harvard University en de Canadese University of Toronto.
De onderzoekers bestudeerden 92.106 vrouwen en kwamen tot de conclusie dat vrouwen met een D-cup op 20-jarige leeftijd een drie keer zo grote kans hebben op het ontwikkelen van diabetes type 2 dan vrouwen met een A-cup.
Puberteit
Volgens onderzoeker Joel Ray hangt het verband samen met de ontwikkeling van de borsten tijdens de puberteit.
"Tijdens de puberteit is er vaak sprake van een verhoogde insulineresistentie. Het lichaam absorbeert glucose dan niet hoe het zou moeten, waardoor een hoge bloedsuiker ontstaat. Dit is een voorbode van diabetes type 2." Bij gezonde tieners verdwijnt dit weer na de puberteit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/lifestyle/2716947/kleinere-borsten-gezonder.html
Mooi hoe die samenvatting het verband tussen cupgrootte en glucoseresistentie alsnog niet verklaart.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Je doet altijd net alsof ik echt NIKS aan cup hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat! Je bent gezonder dan Samzz, das toch goed nieuws
Aw...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
.Ja vast wel, maar ik slaap hier niet, mis mo en boe en mn bed
Joh ik lees cup A, cup D, borsten dit, borsten dat, al stond er dat de aarde plat was, ik zou t gelovenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi hoe die samenvatting het verband tussen cupgrootte en glucoseresistentie alsnog niet verklaart.
Dan had hij maar mee moeten gaan naar de sauna, alllllll die keren dat we hem dat gevraagd hebben. Dan wist ie al lang beter inmiddels.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je doet altijd net alsof ik echt NIKS aan cup heb![]()
maar je concludeert wel dat ik gezonder ben dan Samzzquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh ik lees cup A, cup D, borsten dit, borsten dat, al stond er dat de aarde plat was, ik zou t geloven
Ach, na een paar Warsteinertjes zijn die vast ook wel te pruimenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaik ben ook blij, we hadden het al jaren over, maar altijd was er wel iets anders, ander festival, of toch het takke-end rijden niet willen, maar nu eindelijk eens wel. Hoop dat er nog wat moois bij komt
Er is pas 20% van de lineup bekend.
Beter denk die organisator niet 'het is toch al uitverkocht, we boeken gewoon Jan Smit en Frans Bauer nu'
Vent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh ik lees cup A, cup D, borsten dit, borsten dat, al stond er dat de aarde plat was, ik zou t geloven
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had hij maar mee moeten gaan naar de sauna, alllllll die keren dat we hem dat gevraagd hebben. Dan wist ie al lang beter inmiddels.
ja ja ja, en toch niet meegaan he, watjequote:
Das ook zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, na een paar Warsteinertjes zijn die vast ook wel te pruimen
Ik hou niet van sauna, afgelopen zaterdag was DVM en was ik ook niet mee hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja ja, en toch niet meegaan he, watje
Gemiste kansquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van sauna, afgelopen zaterdag was DVM en was ik ook niet mee hoor.
Nou ja goed, die waren ook met 2 dameselftallen, maar goed
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Ll naar de sauna; heb je iig altijd een kapstokje voor je badjaslintje, Greys
Niet om je over te halen (want dat heeft geen enkele zin, ik ken jequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van sauna, afgelopen zaterdag was DVM en was ik ook niet mee hoor.
Nou ja goed, die waren ook met 2 dameselftallen, maar goed
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Ll naar de sauna; heb je iig altijd een kapstokje voor je badjaslintje, Greys
Grote bek, klein kapstokje misschien?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet om je over te halen (want dat heeft geen enkele zin, ik ken je) maar wát is het dan aan sauna waar je niet van houdt? Als het de sauna zelf is, de 'hitte', dan kan je toch bubbelen en zwemmen en stomen enzo? Of houd je gewoon niet van nakend punt en el?
Beide niet, ik vind het warme gewoon niet fijn, nooit gevonden ook. En dan zie ik niet echt het nut van met mn blote pielemuis in zo'n bubbelbadje gaan liggen en daar 20 euro voor dokken ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet om je over te halen (want dat heeft geen enkele zin, ik ken je) maar wát is het dan aan sauna waar je niet van houdt? Als het de sauna zelf is, de 'hitte', dan kan je toch bubbelen en zwemmen en stomen enzo? Of houd je gewoon niet van nakend punt en el?
Dat ook natuurlijk. Een japanner lacht me nog uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grote bek, klein kapstokje misschien?
Mijn gezondheid!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Keej, dat kan ik me dan wel voorstellen idd, dan kan je net zo goed voor minder naar een subtropisch zwemparadijs. Vol met krijsende kinderenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide niet, ik vind het warme gewoon niet fijn, nooit gevonden ook. En dan zie ik niet echt het nut van met mn blote pielemuis in zo'n bubbelbadje gaan liggen en daar 20 euro voor dokken ofzo
En ons verschrikkelijk leuke gezelschap?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide niet, ik vind het warme gewoon niet fijn, nooit gevonden ook. En dan zie ik niet echt het nut van met mn blote pielemuis in zo'n bubbelbadje gaan liggen en daar 20 euro voor dokken ofzo
Eet hachee, laat je eigen bad vollopen en ga er in zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |