je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:23 schreef RanTheMan het volgende:
ík moest gewoon van tablet switchen naar laptop om een nieuw topic te openen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nog een jong blaadje net als pico, ik vrees dat je een van de weinige ouwe lullen bent.
Je zit er wel mee hè?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef RanTheMan het volgende:
je hebt wf hermans in je sig staan, dus kan wel raden tot welke categorie jij hoort
mooi he zo'n stempel....
Ik ben inmiddels ook een ouwe lul, dus je bent in goed gezelschapquote:
hahah, wat nu als ik zeg dat mn eega uit 86 komt, ben ik dan een pervert?quote:
Nee, maar dat sluit perfect aan bij de grap die ik inslikte over "oud lichaam, jonge ziel".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hahah, wat nu als ik zeg dat mn eega uit 86 komt, ben ik dan een pervert?
Hoe oud ben je zelf?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben jehova.....quote:
het wordt me een beetje warm onder de voeten dankzij FF..quote:
Wachten nog steeds op die leeftijdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het wordt me een beetje warm onder de voeten dankzij FF..
Hoi Henk Blekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zéér scherpquote:
och maakt t uit?quote:
hoe oud jong ben je dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ouwe mannen hier. Volgens mij ben ik één van de jongsten
haha ongetwijfeld jonger dan jij met je films uit 1920quote:
Oh ben je jonger dan 23?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha ongetwijfeld jonger dan jij met je films uit 1920
Sands is volgens mij even oud als ik, of 1 jaar ouder.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha ongetwijfeld jonger dan jij met je films uit 1920
Jawel, je moet alleen erg weinig sociale activiteiten hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef RanTheMan het volgende:
Sands had toch iets van 3000 films gecheckt op die ene website? of vergis ik me nou? dan kan die nooit 23 zijn
Nu voel ik me hélémáál oudquote:
of een uitkeringquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jawel, je moet alleen erg weinig sociale activiteiten hebben.
Maar 1925 films en daar zitten ook nog wel een hoop shorts bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef RanTheMan het volgende:
Sands had toch iets van 3000 films gecheckt op die ene website? of vergis ik me nou? dan kan die nooit 23 zijn
Of nóg erger:quote:
of jehova surinamer met een uitkering :-)quote:
Wikipedia zegt dat beide kanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Het is Jehovah, met een h aan het eind.
mijne wel...quote:
wel als je in jezelf gelooftquote:
goed he:-) werkt al jaren :-)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
leuk excuus om geen leeftijd te zeggen
als in worldofwarcraft?? nooit gspeeld..quote:
jij bent de enige hier die kan weten hoe jong ik ben...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef picodealion het volgende:
Daanaast lijkt het me sterk dat Ran zelf een Jehovah is. Diens getuige, wellicht.
Niet bepaald een vrome Jehova zo te lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die kan weten hoe jong ik ben...
maar wara ik echt nieuwsgierig naar ben zijn pics van de dames hier :-)
Ik weet wel zeker van niet, en anders zou hij ge-excommuniceerd moeten worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef picodealion het volgende:
Daanaast lijkt het me sterk dat Ran zelf een Jehovah is. Diens getuige, wellicht.
Hoezo? Ik heet toch geen robby of mainport? Dus dan alleen omdat ik a serbian film heb gezien??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, en anders zou hij ge-excommuniceerd moeten worden.
Waar zijn de hooivorken?
A Serbian movie...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heet toch geen robby of mainport? Dus dan alleen omdat ik a serbian film heb gezien??
dat zeker,maar wel de meet zieke die ik gezien heb..Een niet echt vroom te noemen :-)quote:
binsearch :-)quote:
Sams gevoelige snaar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef RanTheMan het volgende:
@sam ik had zo gehoopt dat je had gevraagd welk instrument ze bespeelt :-)
Veel te makkelijk, dan had ik naar meerdere gevraagdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef RanTheMan het volgende:
@sam ik had zo gehoopt dat je had gevraagd welk instrument ze bespeelt :-)
ik weet niet eens hoe je het schrijft, maar t is zo'n vet woord, ukulelequote:
ze kan ook gewoon gitaar spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:15 schreef RanTheMan het volgende:
piano en bariton, krijg ik nu een punt?
Niet de moeite waard, is gewoon over de top shockeer pogingquote:
Salo heb ik al gezien. Vond het niet zo schokkend, ben er dan ook half bij in slaap gevallen (en het was ook al laat).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef Asap het volgende:
Niet de moeite waard, is gewoon over top shockeer poging![]()
Anders kan je ook Visitor Q of Salo kijken
dat wilde ik net zeggen!quote:
dat komt omdat wij straats zijn :-)quote:
jeweetzquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat komt omdat wij straats zijn :-)
Het origineel vind ik nog steeds het beste, maar ik betwijfel wel of Gotye het live ook zo goed voor elkaar krijgt. En ze persen wel alles uit de gitaar wat erin zit. Heel gaaf!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vind ze stuk voor stuk allemaal bazen. Die linker klopt zo leuk, die tweede van rechts staat daar ongemakkelijk, maar zingt zo gemakkelijk, mooie stem ook. Die middelste heeft goede uithalen, en is een multitalent, het meisje heeft de hele tijd haar ogen dicht en zit daar mooi te wezen. En die rechter is gewoon de eindbaas.
Alhoewel het twee heel eigen uitvoeringen zijn, vind ik dit toch wel een betere cover dan het origineel.
Ik weet niet hoe het kan, maar vorige week had de clip zelfs meer Likes dan Views.
Er wordt wel gezegd dat de stem van die tweede van rechts op die van Sting lijkt. Deze versie vind ik inderdaad wel erg zijn stijl.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:39 schreef RanTheMan het volgende:
ik wacht op t moment dat gordon sumner hem gaat coveren, dat zou pas tof zijn
ja, wel mogelijk. ze hebben de snaren verdeeld. Bas alleen op de bovenste, dan 3 snaren voor de akkoorden, en de middelste op de onderste 2 snaren als ik het goed zie en hoor Ik vind overigens het geluid van Gotye meer op Peter Gabriel dan op Sting lijken. Maar in beide gevallen goed gezelschap natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er wordt wel gezegd dat de stem van die tweede van rechts op die van Sting lijkt. Deze versie vind ik inderdaad wel erg zijn stijl.
Ik ben niet bepaald een gitaarwonder, maar is het eigenlijk technisch wel mogelijk om dit zo te doen? De audiotakes zijn in de video ge-edit.
En zijn videoclip doet veel mensen aan Sledgehammer denken. De rest is ook allemaal zo artistiek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind overigens het geluid van Gotye meer op Peter Gabriel dan op Sting lijken.
Tijdens de les? Blijf dan gewoon thuis, als je toch niet van plan bent iets uit te voerenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:23 schreef NLRuben het volgende:
iemand die nog een film weet om tijdens de les te kijken??
liefst iets in de trend als
ik kende de film the last of the mohicans wel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Hulkio het volgende:
Wellicht in het vervolg gewoon een nieuwe vraag stellen als niemand het antwoord weet? Nu is het gewoon maar wat raak gokken en heeft het weinig meer met Movie trivia te maken.
Ook prima. Ik had verder geen idee hoe ik het nog duidelijker kon maken, en probeerde in ieder geval nog met andere films de hint te geven. Maar je hebt gelijk, het lijkt zo meer op galgje dan op triviant.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Hulkio het volgende:
Wellicht in het vervolg gewoon een nieuwe vraag stellen als niemand het antwoord weet? Nu is het gewoon maar wat raak gokken en heeft het weinig meer met Movie trivia te maken.
Dat had je trouwens ook voor kunnen stellen voordat je begon te gokkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Hulkio het volgende:
In dit geval zit het hem waarschijnlijk ook in de film zelf, denk dat Asap de enige FMT-er is die ooit van deze film had gehoordquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef Hulkio het volgende:
Geen verwijten richting jullie hoor....En het punt maakt me ook niet uit. Was een voorstel.
Daarom vroeg ik er ook maar 5quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:59 schreef wyccie het volgende:
Zo, Sam had niet de makkelijkste films uitgekozen. Ik ken er maar 5, van 2 had ik geen idee dat ze daarin zat.
Ga je gangquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:03 schreef picodealion het volgende:
Ran is vast een middagdutje aan het doen, wie neemt het 'm kwalijk op zijn leeftijd. Wie start 'm op?
Geniale film man, bijna 6000 votesquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
In dit geval zit het hem waarschijnlijk ook in de film zelf, denk dat Asap de enige FMT-er is die ooit van deze film had gehoord
Ik heb het topic ge-opendquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb er net nog een gesteld.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik wil wel een opstarter doen, maar dan wordt het wel een Italiaanse film
Oudemannendutje?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
fuck had ik de pulp fiction vraag gewoon goed?
Ik had ff geteld en dacht niet dat ik de 10e had gemaakt.. Sorry jongens..
Ik had idd ff lekker dutje gedaan
wellichtquote:
ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wordt in februari 35. Zo, nu jij!
Dan ben je idd oud jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
Ik voel me meteen weer een stuk jongerquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
quote:
Ik wordt in Juni 31 dus ik denk dat ik ook al bij de ouderen hoorquote:
Dan ben je nog maar 11 maanden jongquote:
Dank u wel voor de herinneringquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan ben je nog maar 11 maanden jong
Doet minder pijn dan je denkt hoor.quote:
nou...........quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doet minder pijn dan je denkt hoor.
Ik voelde me vanaf het moment dat ik 30 werd gewoon nog 29quote:
Ik dacht dat leeftijd voor jou geen waarde had? Hoe kan het dan pijn doen? en waarom doe je er dan trouwens zo geheimzinnig over? Volgens mij heb je er meer moeite mee dan je zelf denktquote:
ow ik zeg nergens dat ik er geen moeite mee heb, eerder heel veel.. Maar dat neemt niet weg dat het voor mijn buitenwereld niets uit zou mogen maken omdat ik graag afgerekend wordt op in/output versus een vage niets zeggende kwalitatieve maatstaafquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat leeftijd voor jou geen waarde had? Hoe kan het dan pijn doen? en waarom doe je er dan trouwens zo geheimzinnig over? Volgens mij heb je er meer moeite mee dan je zelf denkt
Wel je wel eens heel snel ophouden met die moelijke woorden zo op de woensdagmiddag...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow ik zeg nergens dat ik er geen moeite mee heb, eerder heel veel.. Maar dat neemt niet weg dat het voor mijn buitenwereld niets uit zou mogen maken omdat ik graag afgerekend wordt op in/output versus een vage niets zeggende kwalitatieve maatstaaf
We hebben nog 10 jaar om te koloniseren dusquote:Dan komen wij over 20 jaar in de ruimte om misschien te koloniseren en dan hangt er overal allerlei radio actieve troep. nee dank je
en na deze opmerking ging de monoloog weer verder...quote:
met deze of nu nog?quote:
Nu nog 12 maar denk niet dat ik het vandaag ga reddenquote:
wedden dat ie iets zwartwits of jaren 70 plaatst?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
hij heeft toch ook wel es makkelijke vragen? als hij zijn dag niet heeft?
Niet meteen zo negatiefquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wedden dat ie iets zwartwits of jaren 70 plaatst?
Dat zou leuk geweest zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef hornage het volgende:
Zou wat zijn als imdb ook meedeed met die onzin
Dan pas zullen de echte kenners opstaan!quote:
Ja, maar de uitslagen zijn veel te hoog.quote:
dat hoop ik toch niet voor iedereen. Iemand op facebook had begin 90, als er dan nog 10 af moet blijft er niet veel over...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, maar de uitslagen zijn veel te hoog.
Ik denk dat je minimaal 10 punten van je score af moet halen voor een betere uitkomst.
Voor iedereen met een I.Q. van 130 moet er iemand met 70 tegenover staan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat hoop ik toch niet voor iedereen. Iemand op facebook had begin 90, als er dan nog 10 af moet blijft er niet veel over...
Ik heb nu 140, terwijl ik de andere jaren tussen de 125-130 zit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat hoop ik toch niet voor iedereen. Iemand op facebook had begin 90, als er dan nog 10 af moet blijft er niet veel over...
Ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
als je dan nou ook even zegt hoe hoog je iq is, dan weet iedereen wat je leeftijd is. Hoeven ze niet meer te gokken...
Ben je nog geen 18!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef RanTheMan het volgende:
ik zat ook hoger dan voorgaande jaren, ik had 4,73 x mn leeftijd :-) :-)
kut-busted: en ja, ik heb een cougar thuis zittenquote:
iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef Asap het volgende:
Inderdaad oud geworden, net als Courtney in Scream 4![]()
[ afbeelding ]
Een jaar of 5 terug was die van mij 144 (had toen iets van 6 fout ofzo), maar je moet er wel volledig bij zijn met je gedachten anders lukt het echt niet....quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:01 schreef Patch het volgende:
IQ test staat hopelijk op uitzending gemist, zal 'm vanmiddag eens doen.
Vorige keer had ik een BNN-IQ van 136.
Toch niet met een andere stem hequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:07 schreef Asap het volgende:
Komt een remake van Child's Play, ben benieuwd. Als die maar niet zo irritant wordt als Bride en Seed of Chucky..
Tijd weer voor the Night of Terrorquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:08 schreef hornage het volgende:
Bride Of Chucky vond ik nog best wel grappig eigenlijk
Indertijd in een horrornacht in de bios gezien
Inderdaad, net zo sneu als de echte Freddy eruit halenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Toch niet met een andere stem he
Er zit misschien een remake van Hellraiser aan te komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:10 schreef Asap het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo sneu als de echte Freddy eruit halen
Aangezien je zei dat ik het zou kunnen weten, nam ik aan dat je het over de hoofdrolspeler van The Devil's Double had, wat me dus nogal heel erg onwaarschijnlijk leekquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:22 schreef dyonvbaal het volgende:
ik snap eerder niet wat hij in die film doet, aangezien het een nederlands marokaanse acteur is...
o heheh,quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Aangezien je zei dat ik het zou kunnen weten, nam ik aan dat je het over de hoofdrolspeler van The Devil's Double had, wat me dus nogal heel erg onwaarschijnlijk leek
Lolquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hornage heeft hierboven ook je bericht letterlijk woord voor woord over getypt, dus niets is onmogelijk
Heerlijk toch dat er ook nog mensen zijn die niet uit copy/paste tijdperk komenquote:
of " tekentjes niet begrijpen, en in dat andere topic zegt ie dat ie 29 is, dus onder welke steen hij vandaan komt? in die leeftijd moet je toch aardig met internet zijn opgegroeidquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat er ook nog mensen zijn die niet uit copy/paste tijdperk komen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef vwdsl1900 het volgende:
hallo alle forumleden , ok ik ben nieuw ben een man 29jr uit belgie
ik zoek de naam van een oude "jeugd-serie" -reeks
--en toen wilde ik niet verder over typen-
Is absoluut geen onzin.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef hornage het volgende:
Zou wat zijn als imdb ook meedeed met die onzin
Er zit uiteraard wat achter en ze maken een belangrijk punt.quote:
quote:
Ik ben er wel natuurlijk, maar ik ga nu weer even leren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef RanTheMan het volgende:
Het is vrijdag avond en dr is niemand hier???
ik zal je niet tegen houdenquote:
Is geen schande als je Mean girls niet gezien hebt hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
ken d'r niet, en de genoemde films niet gezien
Krijg ik een punt als ik the blind side zeg?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
is het een zelfde soort sportfilm als die met Sandra Bullock?
Ik stond lekker los te gaan op het afscheidsconcert van deze heren:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef RanTheMan het volgende:
Het is vrijdag avond en dr is niemand hier???
Niet beschikbaar voor mobiele versie zegt YT, dan zal t wel echt herrie zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op het afscheidsconcert van deze heren:
Ja zover was ik ook al, maar het moet een spreekbeurt worden en mijn ouders waren van...vraag maar aan je broer die weet er het meeste vanquote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef picodealion het volgende:
De goeden vechten tegen de slechten in de ruimte.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
vertel hem maar dat lang geleden in een heelal ver weg een kleine groep dissidenten het oneens waren met de dogma's van de huidige militaristische dictatoriale doctrine, en dat zij met behulp van een lang vervlogen religiie bestaande uit mystici een David vs. Goliathj achtige strijd voerden tegen het oppressivisme van diezelfde doctrine, om uiteindelijk te komen tot een galactische paradigmaverschuiving. Waarbij de technologische voorsprong van de militaristische organisatie uiteindelijk niet voldoende bleek om weerstand te bieden tegen de guerilla-achtige tactieken van de technologisch minder geavanceerde maatschappij, waardoor er in het geheel veel paralellen zijn te trekken met de grote oorlogen van onze tijd.
Oh, en dat er irritante kleine kutbeertjes in zitten.
En een pittig kort kapsel aanmetenquote:
Net als dat vrouwen niet poepenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen geen scheten laten?
Daar wil ik wel graag de synopsis van lezenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik heb gedroomd over jullie meet waar ik niet eens naar toe ga![]()
![]()
Ik moet echt wat minder lurken hier
Een droom in een droomquote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige![]()
DF het was niet zo interessant, behalve dat ik in slaap viel terwijl jullie een horrorfilm keken
Dromen over een forum waar je de meeste mensen nog nooit gezien hebquote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik heb gedroomd over jullie meet waar ik niet eens naar toe ga![]()
![]()
Ik moet echt wat minder lurken hier
Alsof jij invloed hebt over wat je droomtquote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dromen over een forum waar je de meeste mensen nog nooit gezien heb
Ik droom nauwelijks, dus jaquote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alsof jij invloed hebt over wat je droomt.
Wiet + bier = niet dromenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan nog heb je daar geen invloed op.
Had ook erger kunnen zijn. gayporn bv.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige![]()
DF het was niet zo interessant, behalve dat ik in slaap viel terwijl jullie een horrorfilm keken
Dat kan ik me echt niet voorstellen, om zo weinig te dromen. Ik droom echt elke nacht, de laatste tijd voornamelijk over mijn tentamensquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef picodealion het volgende:
Dat heb ik heel soms, best tof. Op dat soort momenten droom ik idd niet over FOK!.
Klopt!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef DragonFodder het volgende:
Heb ooit een lucide droom gehad, dat was wel cool. Is me nooit meer gelukt, maar je schijnt dat te kunnen oefenen.
Omgquote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt!
In mijn dromen ben ik meerdere keren uitgekomen voor Ajax, Barcelona en Oranje. Ook ben ik een Jedi geweest, en heb ik meerdere malen tegen Aliens gevochten![]()
Oh ja, en ik heb mijn ex ook meerdere malen geneukt in mijn dromen. en Tombola
Laatste zin doet het 't 'em héquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt!
In mijn dromen ben ik meerdere keren uitgekomen voor Ajax, Barcelona en Oranje. Ook ben ik een Jedi geweest, en heb ik meerdere malen tegen Aliens gevochten![]()
Oh ja, en ik heb mijn ex ook meerdere malen geneukt in mijn dromen. en Tombola
Dat is me nog niet geluktquote:
Oh shit...quote:
Ik heb de ergste dromen in mijn snoozetijd 's ochtends, als ik van moeheid niet op kan staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik droom heel erg rare dromen als ik een enorm slaaptekort heb. Maar tegenwoordig is dat zo chronisch dat de dromen wegblijven.
Nooit problemen mee. Als mijn wekker afgaat, sta ik binnen 2 seconden op. Ongeacht de duur van mijn nachtrust. En dat is regelmatig erg kort.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb de ergste dromen in mijn snoozetijd 's ochtends, als ik van moeheid niet op kan staan.
Triooooooooquote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik heb ooit eens gedroomd over Seborik en SoK, maar dat weten ze wel.
Sorry.quote:
Eigenlijk is dat wel ideaal, hoeft dat overdag niet meer. Als daar nou een pilletje voor zou zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan leer ik ook echt in mijn droom, heel frustrerend.
Dat zou je denken, maar meestal is het complete onzin wat ik mezelf in mijn hoofd prentquote:Op maandag 23 januari 2012 00:14 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk is dat wel ideaal, hoeft dat overdag niet meer. Als daar nou een pilletje voor zou zijn.
is het niet wat lang geleden voor een x-men film?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef hornage het volgende:
Ik heb deze volgens mij toendertijd gehuurd. Is dat de film waarin Patrick Stewart weer eens in een rolstoel zit?
Nee, ik heb film I(nternet), UPC on demand en play.com/FRS/bol.comquote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef RanTheMan het volgende:
vraagje @allen, wie van jullie heeft film1?
lolquote:Op maandag 23 januari 2012 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, ik heb film I(nternet), UPC on demand en play.com/FRS/bol.com
je word ouder, je smaak veranderdquote:Op maandag 23 januari 2012 14:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol
Nou jah ik vroeg me af wie of wat wel, wilde het eigenlijk opzeggen, maar heb nu 2 weken achter elkaar toevallig films gezien die ik nooit uit mezelf had bekeken maar waar ik toch bij bleef hangen en vroeg me af of het nu aan mij smaak lag of dat ze iets in hun inkoop hebben veranderd..
Mijn ouders.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef RanTheMan het volgende:
vraagje @allen, wie van jullie heeft film1?
Ik niet over jouquote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik heb weer lekker over je gedroomd hoor FF1.
Moet ik desinfectans meenemen?!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet over jou![]()
Maar dat zal na zaterdag wel anders worden
Dan was ik het toch vergetenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik heb ooit eens gedroomd over Seborik en SoK, maar dat weten ze wel.
Misschien is het verstandig om Fok! een tijdje met rust te latenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, das waar, ik had ooit een FOK!-gerelateerde droom die zwaar fucked up was. Overal veranderden mensen in vampier-achtige wezens en ik was een soort actieheld die moest achterhalen hoe dat kwam. Om één of andere vage reden was Jake Gyllenhaalmijn sidekick en uiteindelijk had ik gevonden dat het door een bug in de FOK!-software kwam. Ik ging dus op zoek naar de admins en uiteindelijk kwam Breuls vertellen dat hij het niet ging oplossen, want dat hij het meer als feature dan als bug beschouwde. Toen werd ik wakker.
Dat zou ik eerder doen als ik een neuk-droom over een mede FMT-er hadquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om Fok! een tijdje met rust te laten
Touchéquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder doen als ik een neuk-droom over een mede FMT-er had
Ow,quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang je maar niet over gyle neuksex met mij droomtquote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow,
dan zien jullie mij volgende week wel weer eens op fok
in your dreams dudequote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet over gyle neuksex met mij droomt
Jij bent gewoon letterlijk zijn droomvrouwquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Not reallyquote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon letterlijk zijn droomvrouw
Maar ik ben je eega niet, hè. Ik kan een stuk beter tegen allerlei ranzigheid en perversiteiten dan de meesten hier. Voor mij geen kroelieboelie-Disneyfilms.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef RanTheMan het volgende:
haha nee, en ook niet echt geschikt voor jou, kijk t alleen als mn Eega dr niet is
De oude verhalen van de gebroeders Grimm waren best griezelig hoor!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik ben je eega niet, hè. Ik kan een stuk beter tegen allerlei ranzigheid en perversiteiten dan de meesten hier. Voor mij geen kroelieboelie-Disneyfilms.
ow dat zeg ik ook niet, maar ken eigenlijk geen enkele vrouw in real life die alle perversiteit in Spartacus echt tof vindt zeg maarquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik ben je eega niet, hè. Ik kan een stuk beter tegen allerlei ranzigheid en perversiteiten dan de meesten hier. Voor mij geen kroelieboelie-Disneyfilms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |