je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:23 schreef RanTheMan het volgende:
ík moest gewoon van tablet switchen naar laptop om een nieuw topic te openen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nog een jong blaadje net als pico, ik vrees dat je een van de weinige ouwe lullen bent.
Je zit er wel mee hè?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef RanTheMan het volgende:
je hebt wf hermans in je sig staan, dus kan wel raden tot welke categorie jij hoort
mooi he zo'n stempel....
Ik ben inmiddels ook een ouwe lul, dus je bent in goed gezelschapquote:
hahah, wat nu als ik zeg dat mn eega uit 86 komt, ben ik dan een pervert?quote:
Nee, maar dat sluit perfect aan bij de grap die ik inslikte over "oud lichaam, jonge ziel".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hahah, wat nu als ik zeg dat mn eega uit 86 komt, ben ik dan een pervert?
Hoe oud ben je zelf?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben jehova.....quote:
het wordt me een beetje warm onder de voeten dankzij FF..quote:
Wachten nog steeds op die leeftijdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het wordt me een beetje warm onder de voeten dankzij FF..
Hoi Henk Blekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zéér scherpquote:
och maakt t uit?quote:
hoe oud jong ben je dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ouwe mannen hier. Volgens mij ben ik één van de jongsten
haha ongetwijfeld jonger dan jij met je films uit 1920quote:
Oh ben je jonger dan 23?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha ongetwijfeld jonger dan jij met je films uit 1920
Sands is volgens mij even oud als ik, of 1 jaar ouder.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha ongetwijfeld jonger dan jij met je films uit 1920
Jawel, je moet alleen erg weinig sociale activiteiten hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef RanTheMan het volgende:
Sands had toch iets van 3000 films gecheckt op die ene website? of vergis ik me nou? dan kan die nooit 23 zijn
Nu voel ik me hélémáál oudquote:
of een uitkeringquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jawel, je moet alleen erg weinig sociale activiteiten hebben.
Maar 1925 films en daar zitten ook nog wel een hoop shorts bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef RanTheMan het volgende:
Sands had toch iets van 3000 films gecheckt op die ene website? of vergis ik me nou? dan kan die nooit 23 zijn
Of nóg erger:quote:
of jehova surinamer met een uitkering :-)quote:
Wikipedia zegt dat beide kanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Het is Jehovah, met een h aan het eind.
mijne wel...quote:
wel als je in jezelf gelooftquote:
goed he:-) werkt al jaren :-)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
leuk excuus om geen leeftijd te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |