Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Denk niet dat er een komt met betere stats dan de TOTY versiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
Stel dat Casillas in het TOTW komt, wordt het dan een IF met 90 op het kaartje? Of wordt het een geupgrade versie van het kaartje van TOTY?
Ik heb al eenquote:
Zoek eens op CF - Arsenalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Transfers in Pakjes..? Zie nog niks op de markt...
Idd wat een debielen... hahahaha ga stuk om zon belachelijke prijsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
wtf, bod van 65K op een Henrywat een klapjosti's
UP?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Donovan 83 in een 5k pack! En ik had ook al Hleb en Obraniak.
UP?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Donovan 83 in een 5k pack! En ik had ook al Hleb en Obraniak.
Hij heeft wel veel verbeterde stats hoor, maar zeker geen 30k waard natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
hij is ook echt nauwelijks beter en er zijn meteen al mensen die 30k bieden
iets beter schot, iets betere pas en iets betere dribbel. valt reuze meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel verbeterde stats hoor, maar zeker geen 30k waard natuurlijk
Neequote:
In-game stats zijn denk ik ook wel gewijzigdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iets beter schot, iets betere pas en iets betere dribbel. valt reuze mee
Is nog steeds een baas, speelt erg fijn. Curve, finesse, vrije trappen en skill. Voor hem maak ik een uitzondering in het U80 team.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Needat is het mooie. 60K bieden op een 80 overall lol
Landon Donovan - Everton en verbeterde stats.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
Wie is er dan wel geupgrade? Heb ik iets gemist?
Oh apart. Komen er meer UPs?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Landon Donovan - Everton en verbeterde stats.
Ja dat zijn transfers inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1348405.page
Walcott is bagger en Valbuena ook heb ze beide normaal en IF gehad... Mensen die wel 5* skills gebruiken hebben veel profijt van een IF speler als Ben Arfa de rest niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1349262.page
Mensen die het licht zien. Altijd mensen die praten over 5* skills maar het niet gebruiken. Hierdoor is Ben Arfa zo duur omdat er kaolo mongolen zijn die 5* skill zeggen maar het niet gebruiken maar toch onmogelijke bedragen neertellen. Gebruik fucking Walcott of Valbuena dan de tering hé. Dan laat ik het maar bij de gewone Ben Arfa. Genoeg plezier mee.
Ik zou het niet weten... Zie dat J King nu bij Hull City 80 dribbel heeft ipv 73 enz zie zelf niet in waaraan dat is verdient...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat zijn transfers inderdaad.
Vanwaar de UPs?
Maar de meeste mensen met IF Ben Arfa rennen alleen maar en hebben de Lb+Y ziektequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Walcott is bagger en Valbuena ook heb ze beide normaal en IF gehad... Mensen die wel 5* skills gebruiken hebben veel profijt van een IF speler als Ben Arfa de rest niet...
Modric zelf is al 30k waard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het eerste trade offer voor Donovan: Modric, Malouda, Shaqiri en 1500 coins. Dat is dus minder dan 35k. Maar ik wacht wel even af want de prijs gaat snel omlaag.
moet jij niet leren?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Fifut het volgende:
Team is klaar, ik post dalijk screentje. Het is Castaignos geworden i.p.v. Dost, net zoveel kans dat ze hem volgend jaar huren als dat ze Dost halen.
Deze lage rating spelers zitten sws 2 maanden in de packs en dalijk zijn zoveel pagina's vol met hun... Pak wat je nu kan pakken haha en koop em dalijk cheap terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het eerste trade offer voor Donovan: Modric, Malouda, Shaqiri en 1500 coins. Dat is dus minder dan 35k. Maar ik wacht wel even af want de prijs gaat snel omlaag.
Noors elftal here i comequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
King is ook geUP
74 rated, 75 shooting, 91 pace en 80 dribbling.
Alter Bridgequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef Fifut het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar nog niet begonnenWat is dat voor avatar dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Aanholt 73 rated shiny, 83 pace, 79 dribbling, 70 defending, 70 passing. Eindelijk wordt FUT weer leuk
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Aanholt 73 rated shiny, 83 pace, 79 dribbling, 70 defending, 70 passing. Eindelijk wordt FUT weer leuk
Welke positie?! LB?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Poulsen > Van aanholt...quote:
Niet haten...quote:
Noiceeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil welquote:
Dat is het enige wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast Poulsen is matig man, alleen maar pace
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wil nog even mijn excuses aanbieden aan de ps3 clubbers, was beetje boos.
Was niet mijn bedoeling om jullie zo upset te maken
Haha een Van Aanholt is goed wil je zeggen hahaha een geflopte talent die op zijn 21ste geen vaste club heeft gevonden... Denk je nou echt dat hij het verschil gaat maken bij een team als Vitessequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast Poulsen is matig man, alleen maar pace
het gaat hier niet om RL, het is FUT. En Aanholt stats>Poulsen stats.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha een Van Aanholt is goed wil je zeggen hahaha een geflopte talent die op zijn 21ste geen vaste club heeft gevonden... Denk je nou echt dat hij het verschil gaat maken bij een team als VitesseDat hij zulke stats heeft zegt helemaal niks, ik had em lb in mijn BPL aan het begin en hij bakte er niks van.
Achja begrijpend lezen is ook ver te zoeken... Hij mag betere stats hebben maar speelt bagger.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat hier niet om RL, het is FUT. En Aanholt stats>Poulsen stats.
ja met zijn BPL stats ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja begrijpend lezen is ook ver te zoeken... Hij mag betere stats hebben maar speelt bagger.
waarom kuyt als rm?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:05 schreef Fifut het volgende:
Om de een of andere vage reden kan ik niet op de webapp, dan maar zo: [ afbeelding ]
Ze willen natuurlijk weer cashen, geloof me er zijn genoeg gestoorde mensen op de wereld die nu weer pakjes gaan kopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Die upgrade van King slaat ook nergens op, niks gepresteerd bij Gladbach. Kut EA, alleen maar omdat hij naar Engeland gaat
Daarom ben ik gestopt met toernooienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef el-blanchito het volgende:
NOOOOOOIT, ik win een de finale van dat 3-sterrentoernooi:
"connectie met de ea-servers is verbroken"
Van Aanholt heeft amper gespeeld bij Wigan, en krijgt ook een behoorlijke updatequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Die upgrade van King slaat ook nergens op, niks gepresteerd bij Gladbach. Kut EA, alleen maar omdat hij naar Engeland gaat
niet omdat je vrij weinig klaarspeelt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt met toernooien
Gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
niet omdat je vrij weinig klaarspeelt?
Broquote:
Ze hadden hem al aangemaakt als Chelsea spelerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Aanholt heeft amper gespeeld bij Wigan, en krijgt ook een behoorlijke update
Delfouneso en King voorinquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Joshua King. Nog een 90+ pace voor de Engelse pacehoeren.
Ja, maar ik denk ook wel dat hij in de toekomst rond de prijs van die Delfounoob komt te liggen.quote:
En in het vorige topic kraak je de Xbox afquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit te twijfelen he, als de nieuwe xbox uitkomt of ik hem zal kopen
DUUUUUUUUUUUUUH want PS4 is kut en duurt nog veel langer voor die er is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar alleen dat XBL is zo geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUUUUUH want PS4 is kut en duurt nog veel langer voor die er is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weet ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zegt net zelf-..
Laat ook maar.
XBL is baas.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar alleen dat XBL is zo geloof ik
Ik bedoelde : Alleen XBL is zo duur geloof ikquote:
jij vindt 3 euro per maand duur? Dat is best wel sneu op zichquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde : Alleen XBL is zo duur geloof ik
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde : Alleen XBL is zo duur geloof ik
Gaan we grappig doen jongen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]38 euro voor 14 maanden toe even :p dat is elke maand 1 malt biertje niet drinken
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
dat is elke maand 1 malt biertje niet drinken
Die controller lijkt me echt 1234343x fijner dan de PS3 controllerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we grappig doen jongen?
Nee maar ik weet niet, die controller is wel groot en veel RROD's toch?
er zijn helemaal geen RROD's meer, dat was alleen met de allereerste. Ik zelf heb al twee xboxen gehad en met geen van beide een RROD. De eerste heb ik gebricked door een FW update en daar heb ik gratis een nieuwe voor gekregen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
RROD's alleen bij 1e generatiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, van kwaliteit naar miskoop
Het gaat toch om de gamesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga er over nadenken, want de interface is mooier en je kan beter met vrienden chatten enzo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
ik krijg altijd zweethandjes van die PS controller, en mn duimen glijden altijd van die thumbsticks af.
Goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
Wel die van Gladbach lol. Voor de rest is alles 10K binMaar ik ga scandinavie elftal maken
Gladbachquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouEr is 75k geboden op een. BIN?
Ja, gast, die is dus niet upgraded.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
Wel die van Gladbach lol. Voor de rest is alles 10K binMaar ik ga scandinavie elftal maken
Ja uuh ik ga niet 70K neerleggen voor Kingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, gast, die is dus niet upgraded.
Heb je kleine handen haha de PS3 controller vind ik niks met die 2 analog sticks naast elkaar...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook regelmatig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
ik krijg altijd zweethandjes van die PS controller, en mn duimen glijden altijd van die thumbsticks af.
Nog kaartjes op die spitsen ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Massive sadness.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Massive sadness.
Delfounso speelt wel in de BPL hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef StijnDa het volgende:
Denk dat King niet veel verder zakt trouwens. Als Delfouneso al 30+k kost, en King heeft nog een veel beter schot...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Massive sadness.
quote:
Ik zeg PS3!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zag Aanholt ook al wel. 73 silver.
Overmorgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer is release van nieuwe xbox geplant?
Serieus pl0xquote:
Aah kut, niet genoeg geldquote:
Ik heb een nCP team en had een BPL team, je merkt duidelijk verschil in kwaliteit maarja je moet er ook flink wat voor betalen ( Jerome, IF Jackson, Delfounso, Delph, Cleverly, Bannan, Sinclair etc.)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja scheelt inderdaad. Betere silvers in BPL of nPC?
lol geniaal dat ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Massive sadness.
Bruno Alves is een prima verdediger.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Pobberd het volgende:
Ik wil een team van de Russische competitie gaan maken, ik weet alleen niet hoe ik de verdediging moet gaan doen. Die gasten zijn zo slecht. Heeft iemand een idee? Heb in totaal ongeveer 60k te besteden.
Ansaldi - Ferreira - Alves - RB van Zenitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Pobberd het volgende:
Ik wil een team van de Russische competitie gaan maken, ik weet alleen niet hoe ik de verdediging moet gaan doen. Die gasten zijn zo slecht. Heeft iemand een idee? Heb in totaal ongeveer 60k te besteden.
Bruno Alves wel inderdaad. Rest niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bruno Alves is een prima verdediger.
Owja Ansaldi was ik helemaal vergeten. Waar speelt die Ferreira bij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ansaldi - Ferreira - Alves - RB van Zenit
Ferreira een silver Braziliaan en anders moet je die CB van CSKA Ignaschevic oid.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Bruno Alves wel inderdaad. Rest niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ansaldi - Ferreira - Alves -Anyukov
Ja, dacht ik zelf ook al aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ferreira een silver Braziliaan en anders moet je die CB van CSKA Ignaschevic oid.
wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga eens kijken of ik hem makkelijk binnen kan halen
Geüpgrade en getransfereerde spelers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Joo terug van trainen. Staat er nog wat interessants in die topics die jullie er vanavond door heen hebben gejaagd, of is het alleen spam zoals gewoonlijk?
Sam5000quote:
Best een vet team!quote:
lol dat die kut kneuzen zoveel geld betalen voor Henryquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geüpgrade en getransfereerde spelers.
Die ga ik ook maken. Vet team,quote:
Huseklepp of Elyounoussi?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
Die gast met 88 pace had ik vorige week voor 400 coins.
Elyounoussi, ik had hem ook nog als CAM in 4231.quote:
Huseklep goedkoop man. Ik zet Elyounousi er weer op omdat ik denk ik wel 1,5K winst kan maken. 4-4-2 ST positiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb Huseklepp voor 1500 en Elyou 5100 in goede formatie. Beetje prijzig, maar het zijn wel bazen
erop klikken en naar ander tabblad gaan en weer terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe krijg ik verkochte items van mijn tridepile op de app?
Dan had je meer winst kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Lol, Elyounoussi binnen 20 seconden met 1,5K winst verkocht
Denk ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan had je meer winst kunnen maken.
tweedehands? Ong. 150 incl. een paar spellen denk. Kan je hier op V&A wel even kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel kost een goeie xbox ongeveer?
Wacht gewoon tot de nieuwe, je hebt nu al een PS3. Anders zo'n elite met spellen zo'n 130 a 140 euro.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel kost een goeie xbox ongeveer?
Die moet echt Nederlands worden in FUT, eindelijk een goede CB voor Nederlandse teamsquote:
Oh das cheap, maarja, wat zijn eigenlijk de beste voordelen van xbox tegenover ps3quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht gewoon tot de nieuwe, je hebt nu al een PS3. Anders zo'n elite met spellen zo'n 130 a 140 euro.
persoonlijk zijn dat:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh das cheap, maarja, wat zijn eigenlijk de beste voordelen van xbox tegenover ps3
Toen Silva nog 86 pace had.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
aah ik keek net bij Generations, mijn Serie A squad van vorig jaar
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hPqE9PgRbcAsV
trolololololol.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh das cheap, maarja, wat zijn eigenlijk de beste voordelen van xbox tegenover ps3
en ik IF's nog kon betalenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Toen Silva nog 86 pace had.
[..]
trolololololol.
Niets te klagen over PSNquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Xbox live > PSN
DVD < Blu Ray
Controller > controller (persoonlijk)
De een vind de exclusives ps3 leuker dan die van xbox. Persoonlijk speel ik die niet.
Xbox is goedkoper dan PS
Goede service microsoft
Partychat
Partychat is idd erg fijn. Verder zijn de andere dingen vrij persoonlijk (controller etc.)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Xbox live > PSN
DVD < Blu Ray
Controller > controller (persoonlijk)
De een vind de exclusives ps3 leuker dan die van xbox. Persoonlijk speel ik die niet.
Xbox is goedkoper dan PS
Goede service microsoft
Partychat
in dit stadium niet meer nee, dat zou ik bij de volgende generatie pas doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Partychat is idd erg fijn. Verder zijn de andere dingen vrij persoonlijk (controller etc.)
Ik zou als ik een ps3 had echt niet mijn geld gaan verspillen om een andere console aan te schaffen.
natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee, het wordt bij de volgende xbox en ps dan kijken wat ik wil, heeft xbox eigenlijk ook trillende controllers?
Vraag je dat voor je moeder?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee, het wordt bij de volgende xbox en ps dan kijken wat ik wil, heeft xbox eigenlijk ook trillende controllers?
Hmm, denk dat ik dan een xbox ga halen, weer eens wat anders na 14 jaarquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Ik stop ook altijd die controller in mijn reet wanneer een bal op de paal komt
Waarom staat Nieuwboer er niet in?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
aah ik keek net bij Generations, mijn Serie A squad van vorig jaar
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hPqE9PgRbcAsV
Snel ben je dan welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Ik stop ook altijd die controller in mijn reet wanneer een bal op de paal komt
ja die moet eigenlijk op de bank natuurlijk, om mijn rating naar beneden te halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom staat Nieuwboer er niet in?
Xbox, FIFA, HTC. klaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
Discussies over Xbox of PS3, PES of Fifa, Iphone of Galaxy, Galaxy of HTC, HTC of Iphone, Ipad of Asus Eepad, etc etc etc.. Zonde van de tijd
PS3, Fifa, iPhone klaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
Discussies over Xbox of PS3, PES of Fifa, Iphone of Galaxy, Galaxy of HTC, HTC of Iphone, Ipad of Asus Eepad, etc etc etc.. Zonde van de tijd
Me likequote:
Tot hij gejat wasquote:
PS3, Fifa, Galaxy SIIquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
oja dat is waarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tot hij gejat wasin Juni heb ik er weer in
Desirequote:
Desire HD, net als Rijstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Desireheerlijke telefoon, veel plezier mee gehad. Jij dan?
3.7 inch van de desire vond ik groot genoeg alquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Desire HD, net als Rijstinderdaad bazige telefoons zijn het, maar het scherm is toch net iets te groot voor me.
ja, mijn zus heeft die nu ook, dat is eigenlijk precies groot genoeg. met 4,3 inch begint ie nogal lomp te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
3.7 inch van de desire vond ik groot genoeg almaar echt android
zo fijn werkt het.
gegeven nog welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
PS3 , fifa en een galaxy s2. Heb mijn iPhone aan mijn zusje gegeven
Pics van je zusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, mijn zus heeft die nu ook, dat is eigenlijk precies groot genoeg. met 4,3 inch begint ie nogal lomp te worden.
En Android natuurlijkbazig vind ik het.
zei je wat lieve woordjes tegen hem om hem zo mee te lokken naar je crib?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
Zo, even een bronzen 91 pace noorse Linksback gehosseltbeter dan die zweedse keutel van 77 pace.
Nah, no hommoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zei je wat lieve woordjes tegen hem om hem zo mee te lokken naar je crib?
ik voor de blu-ray spelerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel PS3, want betere exclusives (naar mijn mening).
nu je het zegt, had ik vanmiddag ook. Hij disconnecte, ik weer verder zoeken, iedereen klikt weg. Mag ik weer tegen hemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef S0nic het volgende:
Lekker dit, weer die freeze bij het laadscherm.
Nice, Wolf Eikrem halen, is wel goede speler hoor ondanks de card statsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iedereen 9 als ik formaties regel. Alleen de rechter CDM niet.
Ja, maar die linkerCDM heeft ziek goede allround stats. En het is ook beter voor de Chemistry.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice, Wolf Eikrem halen, is wel goede speler hoor ondanks de card statsEcht een nice team.
Heeft die Spits een beetje lekkere stats eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar die linkerCDM heeft ziek goede allround stats. En het is ook beter voor de Chemistry.
Ja wel redelijk, als ik dit team nou heel chill vind dan koop ik ook nog wel die King voor iets van 50K.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heeft die Spits een beetje lekkere stats eigenlijk?
Dat was in een prehistorische Football Manager versie ook een heldquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik had Farnerud voordat iedereen hem had
in mijn NetherSweden team valt ie ook positief op
Yep, altijd Farnerud en Kallstrom halen en zo'n vage Wit Rus ...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was in een prehistorische Football Manager versie ook een held
ik dacht dat jij zweerde bij 4-2-2-2?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iedereen 9 als ik formaties regel. Alleen de rechter CDM niet.
Ja en ook bij 4411, 4321, 41212. Oftewel ik heb een hoop verschillende formaties. Vinden jullie niet dat ik dit team ziek snel in elkaar heb gezet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat jij zweerde bij 4-2-2-2?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
Ik haat die eikels die geen BIN doen
nee. Heb ik ook gedaan met mn NorEngFra team, kwartiertje werk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja en ook bij 4411, 4321, 41212. Oftewel ik heb een hoop verschillende formaties. Vinden jullie niet dat ik dit team ziek snel in elkaar heb gezet?
nee tegenwoordig doen ze op woensdagavond dacht ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
Het TOTW wordt toch meestal vanavond bekend gemaakt?
Wat voor school doe je dan?quote:
Godver, wil weten of Falcao een SIF krijgt. Heb m verkocht, maar ik mis hemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee tegenwoordig doen ze op woensdagavond dacht ik.
Deze flame werd mede geinspireerd door: PINOquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
70k?????? kUT mongolen!!!! Doe normaaal de man is gpud en heeft een rating van 80. Kut community
Nou je het zegt, ik heb Pino lang niet gespot hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Deze flame werd mede geinspireerd door: PINO
Nee, ik heb m Pato gegeven en sindsdien is hij COD aan het spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb Pino lang niet gespot hier
je bent gekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nog 40k denk ik. Probeer hem zometeen te halen.
Die blijft in dezelfde competitiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het begin zijn alle transfers duur. Die Frimpong die ik kreeg heeft nu een 7.6k bid
Iemand als Reyes die 85 heeft kost nu al nog maar 4k ofzo.
Wacht gewoon een week man.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nog 40k denk ik. Probeer hem zometeen te halen.
Pino = Rijstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb Pino lang niet gespot hier
maar die is ook 40K?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
Al dat Henry geblaat, die Donovan ziet er veel interessanter uit.
Maar Frimpong ook dus op zich best vreemd dat hij zo duur is. Maar hij is natuurlijk wel zeldzamer omdat hij silver is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die blijft in dezelfde competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |