Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Denk niet dat er een komt met betere stats dan de TOTY versiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
Stel dat Casillas in het TOTW komt, wordt het dan een IF met 90 op het kaartje? Of wordt het een geupgrade versie van het kaartje van TOTY?
Ik heb al eenquote:
Zoek eens op CF - Arsenalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Transfers in Pakjes..? Zie nog niks op de markt...
Idd wat een debielen... hahahaha ga stuk om zon belachelijke prijsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
wtf, bod van 65K op een Henrywat een klapjosti's
UP?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Donovan 83 in een 5k pack! En ik had ook al Hleb en Obraniak.
UP?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Donovan 83 in een 5k pack! En ik had ook al Hleb en Obraniak.
Hij heeft wel veel verbeterde stats hoor, maar zeker geen 30k waard natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
hij is ook echt nauwelijks beter en er zijn meteen al mensen die 30k bieden
iets beter schot, iets betere pas en iets betere dribbel. valt reuze meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel verbeterde stats hoor, maar zeker geen 30k waard natuurlijk
Neequote:
In-game stats zijn denk ik ook wel gewijzigdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iets beter schot, iets betere pas en iets betere dribbel. valt reuze mee
Is nog steeds een baas, speelt erg fijn. Curve, finesse, vrije trappen en skill. Voor hem maak ik een uitzondering in het U80 team.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Needat is het mooie. 60K bieden op een 80 overall lol
Landon Donovan - Everton en verbeterde stats.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
Wie is er dan wel geupgrade? Heb ik iets gemist?
Oh apart. Komen er meer UPs?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Landon Donovan - Everton en verbeterde stats.
Ja dat zijn transfers inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1348405.page
Walcott is bagger en Valbuena ook heb ze beide normaal en IF gehad... Mensen die wel 5* skills gebruiken hebben veel profijt van een IF speler als Ben Arfa de rest niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1349262.page
Mensen die het licht zien. Altijd mensen die praten over 5* skills maar het niet gebruiken. Hierdoor is Ben Arfa zo duur omdat er kaolo mongolen zijn die 5* skill zeggen maar het niet gebruiken maar toch onmogelijke bedragen neertellen. Gebruik fucking Walcott of Valbuena dan de tering hé. Dan laat ik het maar bij de gewone Ben Arfa. Genoeg plezier mee.
Ik zou het niet weten... Zie dat J King nu bij Hull City 80 dribbel heeft ipv 73 enz zie zelf niet in waaraan dat is verdient...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat zijn transfers inderdaad.
Vanwaar de UPs?
Maar de meeste mensen met IF Ben Arfa rennen alleen maar en hebben de Lb+Y ziektequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Walcott is bagger en Valbuena ook heb ze beide normaal en IF gehad... Mensen die wel 5* skills gebruiken hebben veel profijt van een IF speler als Ben Arfa de rest niet...
Modric zelf is al 30k waard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het eerste trade offer voor Donovan: Modric, Malouda, Shaqiri en 1500 coins. Dat is dus minder dan 35k. Maar ik wacht wel even af want de prijs gaat snel omlaag.
moet jij niet leren?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Fifut het volgende:
Team is klaar, ik post dalijk screentje. Het is Castaignos geworden i.p.v. Dost, net zoveel kans dat ze hem volgend jaar huren als dat ze Dost halen.
Deze lage rating spelers zitten sws 2 maanden in de packs en dalijk zijn zoveel pagina's vol met hun... Pak wat je nu kan pakken haha en koop em dalijk cheap terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het eerste trade offer voor Donovan: Modric, Malouda, Shaqiri en 1500 coins. Dat is dus minder dan 35k. Maar ik wacht wel even af want de prijs gaat snel omlaag.
Noors elftal here i comequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
King is ook geUP
74 rated, 75 shooting, 91 pace en 80 dribbling.
Alter Bridgequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef Fifut het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar nog niet begonnenWat is dat voor avatar dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Aanholt 73 rated shiny, 83 pace, 79 dribbling, 70 defending, 70 passing. Eindelijk wordt FUT weer leuk
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Aanholt 73 rated shiny, 83 pace, 79 dribbling, 70 defending, 70 passing. Eindelijk wordt FUT weer leuk
Welke positie?! LB?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |