...en Que si, que no 12 jaar geleden, en de Macarena alweer 16 jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:39 schreef DrDentz het volgende:
The Ketchup Song was 10 jaar geleden een hitje
Herman Brood 11quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Freddy Mercury is al weer 20 jaar dood![]()
en Dimebag darrell alweer 7 jaar
Revenge of the Sith is volgens mij Starwars en Snakes on a Plane was tof, precies wat de titel zegt, slangen in een vliegtuigquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel me dankzij de OP nu ook oud, want Revenge of the Sith en Snakes on a Plane zegt me itt de rest helemaal niks
Dat soort dingen denk je ook niet over na, iedereen die schreeuwt je moet weer samen met pink floyd dingen doen, en dan te beseffen dat dat maar een minimale periode uit zn cariere is. Eigenlijk wel grappig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef fripper het volgende:
Ondertussen is die solo-carrière als twee keer zo lang als z'n tijd bij Floyd.
Au!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ik mensen uitleg dat ik ook heus wel naar nieuwe muziek luister kom ik met hiphop uit 2002 aan.
Ja, want hun op één na laatste optreden was hier in de buurt. Zo heb ik ontzettend veel referentiepunten waardoor ik jaartallen akelig goed weet in te schattenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:06 schreef jeroen25 het volgende:
Naar aanleiding van dit:
[ afbeelding ]
Wat zou op een soortgelijke lijst voor muziek komen?
Bijvoorbeeld:
30. Wist je dat 2Unlimited al 16 jaar uit elkaar is?
Spreekt voor zich, in 1991 betekende 'gabber' nog vriend. Een jaar later was het een pillenslikkend kaalkopje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef Trashcanman het volgende:
De eerste Thunderdome feesten werden zo'n 20 jaar geleden gegeven.
In 1994 overleed hij. Hetzelfde jaar als Ayrton Senna.quote:
Kan ik me nog heel goed heugenquote:
Ik heb hem nog live gezien. Wel apart om tijdens je vakantie te horen dat hij zelfmoord heeft gepleegdquote:
Ik dacht dat anglicisme typisch iets voor de jeugd wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
Rappers Delight is uit 1980...ook alweer meer dan 30 jaar geleden.
* Karina Luistert al de hele dag naar Disco Classic Radio, hoe toepasselijk
Ik moet er wel bij vertellen dat ik altijd naar muziek van voor mijn tijd heb geluisterd omdat ik de jaren 80 gewoon kut vond en begin jaren 90 beter maar op dat moment gewoon niet interessant en naar mijn mening zo rond 1970 er een hoogtepunt van creativiteit en vooral vrijheid was. Het kon bijna niet gek genoeg. Dus dan geldt iets van begin deze eeuw ook als relatief nieuw, terwijl het dan vaak ook niet mainstream is waardoor ik het later leer kennen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |