Dit is de eerste hoofdpiet. Uit de tijd dat er nog geen hulp-sinterklaasen waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wist niet eens dat-ie hoofdpiet was.
Nou ja, wij hebben geen kinderen, dus ik volg dat ook niet zo.
Ik zie geen zwarte Piet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind hem hier wel leuk![]()
maar eigenlijk was ik verder niet zo dol op hem
Welke afdeling is dat Piet dan? Slechte doorst(r)oomkansen voor het personeel, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
Zag net in één vandaag dat ie 17 jaar hoofd Piet is geweest
Ja, ze zijn dan ook al iets ouder als ze een hoofd Piet opvolgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef trabant het volgende:
[..]
Welke afdeling is dat Piet dan? Slechte doorst(r)oomkansen voor het personeel, moet ik zeggen.
Wat hij dat in Stiefbeen en Zn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Hier met vrouwtje Wiet en de Echte Sinterklaas voordat Bram er was
[ afbeelding ]
Misschien die man met het groene vest en oranje overhemd achter de tap?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie geen zwarte Piet.
Waarom dit filmpje
Oh ja met Mies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:36 schreef miep63 het volgende:
Vond 'm geweldig als hoofdpiet en Mies Bouwman die de intocht presenteerde, meestal in Monnikendam geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |