Idd. Dit soort bagger stort Endemol al genoeg over ons uit via de commercielen. Hou die zooi daar en besteed je geld aan het aankopen van een paar goeie Britse documentaires of zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:38 schreef BasEnAad het volgende:
Tip: maak je functie als publieke omroep eens waar en maak eens wat informatiefs, in plaats van een nieuwe versie van 'Het Spijt Me"
De 'hippe' versie van het Familiediner en Het Spijt Me?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef conflicts het volgende:
Wil zij minder vaak seks dan jij? Heb je iets uitgeleend en het beschadigd teruggekregen? Gaat je vriendin te close om met haar ex? Flost je vriend altijd in bed? Erger je je aan die vriend die altijd nét te laat is met een rondje geven in de kroeg? Heb je een conflict met je partner, broer, beste vriend, collega of schoonfamilie en komen jullie er samen niet meer uit? In een nieuw tv-programma kun je jouw standpunt toetsen aan de mening van anderen. Wil je een oplossing? Mail naar conflict@endemol.nl of bel 020 893 1238.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vanaf dit moment staan we enquêtes, onderzoeken en oproepen toe. Moderators beoordelen of een topic al dan niet spam is en open blijft. Enquêtes kunnen worden verplaatst naar een ander forum als dit beter aansluit bij het onderzoek. Spam!11! Opzouten!111 gegil kan dus gerust achterwege blijven. Mocht je echt overtuigd zijn dat je naar spam zit te kijken plaats dan een topic report en reageer niet in het topic.
Je wild ergeren aan dit soort onzin blijft toch ook gewoon toegestaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Snakey het volgende:
Het is een oproep, die zijn toegestaan.
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef Franknfurter het volgende:
Jezus. Ik ga me bijna schamen dat ik links ben en daarmee net 1, 2 en 3 steun. Doe eens wat met die centjes ipv ervan op vakantie gaan om er vervolgens achter te komen dat het budget op is en daarom maar een kutprogramma als dit maken.
voor lul staan levert ook aardig wat centjes op tegenwoordig, het is een interessant schnabbelcircuitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:55 schreef sherylle het volgende:
Pfff wie gaat er nou met een conflict op tv...dan sta je toch voor lul?
Je kunt ook Kamerlid of Statenlid voor de PVV worden. Kun je ook aardig binnenlopen en toch voor lul staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:03 schreef Re het volgende:
[..]
voor lul staan levert ook aardig wat centjes op tegenwoordig, het is een interessant schnabbelcircuit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |