Triest inderdaad. Het is juist een belevenis om die dieren te zien anders dan in dierentuinen. Hoe ze rennen. Ik snap de lol niet van het afschieten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:29 schreef hydroven het volgende:
Sneu om 12.000 euro neer te tellen om enkel en alleen dieren te doden voor de ''kick''.
De lol is de 'kick'.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Het is juist een belevenis om die dieren te zien anders dan in dierentuinen. Hoe ze rennen. Ik snap de lol niet van het afschieten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef BB-King het volgende:
Hoop dat zulke families door een groep leeuwen worden opgevreten.
Inderdaad, of op de elektrische stoel kunnen zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef StormS.A het volgende:
je moest voor ¤12.- euro legaal op die lui kunnen schieten
Zouden we deze mensen met goede marketing niet gewoon in een slachthuis voor 500 euro de pin door een koe zijn kop kunnen laten jagen.quote:
De ambiance zal deels bepalen of het een geslaagde vakantie wordt, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zouden we deze mensen met goede marketing niet gewoon in een slachthuis voor 500 euro de pin door een koe zijn kop kunnen laten jagen.
Dan zetten we de koeien gewoon in safari park beekse bergen uit, en mogen ze nog schieten ook, alleen denk ik dat de dierenpartij dan weer op hun achterste poten gaat staan over niet verdoofd slachten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef waht het volgende:
[..]
De ambiance zal deels bepalen of het een geslaagde vakantie wordt, dus ik denk het niet.
Klopt, maar het is vooral handig voor op de trap en in de hal, en dat dan in één kleedje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef Nobu het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel baas om een giraffenhuid voor de haard te hebben, weer eens wat anders dan de eeuwige beer.
Precies, en daarnaast zullen exotische dieren waarschijnlijk meer in trek zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zetten we de koeien gewoon in safari park beekse bergen uit, en mogen ze nog schieten ook, alleen denk ik dat de dierenpartij dan weer op hun achterste poten gaat staan over niet verdoofd slachten.
Briljant, ik zie het al helemaal voor me. Ik ben alleen bang dat ik dan in een dronken bui van de trap af lazer omdat ik over de kop struikel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar het is vooral handig voor op de trap en in de hal, en dat dan in één kleedje.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:01 schreef sp3c het volgende:
als ik de titel lees dan wil ik ook heel erg verontwaardigd doen maar heel erg anders dan de jacht op bv edelherten als de regering (of wie dat ook doet) daar vergunningen voor heeft afgegeven
alleen zijn ze wat groter ... boeiuh?
Is dit boeiend genoeg?quote:Sinds 1988 is de giraffenpopulatie in Afrika haast gehalveerd van meer dan 140.000 tot minder dan 80.000
Zou het vlees ook nog nuttig gebruikt worden, in mijn reebiefstukjes vind ik nog wel eens een kogeltje, maar giraffenvlees kom ik bij de betere slager nog steeds niet tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:01 schreef sp3c het volgende:
als ik de titel lees dan wil ik ook heel erg verontwaardigd doen maar heel erg anders dan de jacht op bv edelherten als de regering (of wie dat ook doet) daar vergunningen voor heeft afgegeven
alleen zijn ze wat groter ... boeiuh?
quote:
mwahquote:"In de landen waar de jacht op giraffen is toegelaten, nemen de populaties toe
Dat kwam ook naar voren in een docu van Louis Theroux over jaagvakanties in Zuid-Afrika. Jagen is het enige wat die dieren in leven houdt. Prachtig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Laatste alinea niet gelezen zeker? Dus ja, LB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |