Maar die laat je altijd in de steek dus. Wat is er mis met 'hoi'! ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
Geilegoeiemiddag?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal nu ophouden over dat hoedje. Sorry.
Hey Talquote:
Waarom lacht ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn mental image:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die laat je altijd in de steek dus. Wat is er mis met 'hoi'! ?
Die doet "ja hoi" ..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!´ naar mn hoofd geslingerd
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten we allemaal jouw mening gaan verkondigen dan?
I know. Miss Tuk wilde me ooit zo'n ding laten kopen, maar ik weigerde. Ik ben er niet hip genoeg voor vrees ik.quote:
'Het' heeft een hele verzamelingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
I know. Miss Tuk wilde me ooit zo'n ding laten kopen, maar ik weigerde. Ik ben er niet hip genoeg voor vrees ik.
Fokkers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van fokkers op je fb.. je komt in connectie met nog meer fokkers
Omdat hij denkt `Ha lekker, frituur!quote:
Ik heb ook een hoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoedjes zijn juist zo leuk. zal ik maar niet vertellen dat kleine man ook een hoedje heeft gekregen en 'm enthousiast op doet naar school?
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?quote:
terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?
vandaag nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
daarmee wil je zeggen........ rival.... toch?
Omdat jij een zieke geest hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |