Je lijkt mij wel toen ik nog een beetje actief diamond zoeker was.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
5 veins, 53 diamant ondertussen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
5 veins, 53 diamant ondertussen
jij haxor !quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
4 diamant veins, 42 diamant. Mensen die liever Silky touch dan Fortune hebben
Of een tool, die bijvoorbeeld 2 hoog, 20 vooruit mined. Dus een soort super axe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
Ze mogen wel eens een machine in Minecraft stoppen die lange rechte tunnels kan maken maar waarvoor je wel donders veel materialen nodig hebt.
of minder kosten zo'n machine maar dan wel alle resources in die gang vernietigd...quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die mag dan ook niet te duur zijn, want twintig is niet zo heel erg veel. Een machine die rustig tweehonderd doet, dat is dan weer wel hendig
ik zou zeggen, maak een modquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad, als ik een lange metro of gerichte gang zou aanleggen, zou ik daar prima mee kunnen leven.
Aangedreven met coal, diamant als punt om te boren, de rest van ijzer; klinkt goed.
quote:[Auto] Heb je vragen, opmerkingen of problemen. Maak gerust een ticket aan met /ticket!
quote:[Auto] Heb je vragen, opmerkingen of problemen.
?quote:.
Heb je geen fiets?quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:51 schreef bobbernaut het volgende:
REKNAK OV!! Ik ren zo (zag de tram) en ben op tijd bij de tram. Ik klop zo aan op de deur, want deur ging niet meer open..
Jep, rijdt ie weg..
wel, maar geen zin want last van poot.quote:
Pff, als je kan rennen naar de metro kan je ook fietsenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wel, maar geen zin want last van poot.
*tramquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff, als je kan rennen naar de metro kan je ook fietsen
Goed zo, anders is het zonde van je jonge beentjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
*tram
Nee want dat was maar een klein stukje, alle andere dagen ga ik gewoon met fiets hoor..
quote:
jep, fuck sopa en pipa.. :\quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Niemand het begin scherm van minecraft gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |