wel, maar geen zin want last van poot.quote:
Pff, als je kan rennen naar de metro kan je ook fietsenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wel, maar geen zin want last van poot.
*tramquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff, als je kan rennen naar de metro kan je ook fietsen
Goed zo, anders is het zonde van je jonge beentjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
*tram
Nee want dat was maar een klein stukje, alle andere dagen ga ik gewoon met fiets hoor..
quote:
jep, fuck sopa en pipa.. :\quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Niemand het begin scherm van minecraft gezien?
ja weet ik, maar sopa en pipa mogen dood, daarom :\quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom :\... Wat zijn het toch helden die van Mojang
Ik schrok er vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Niemand het begin scherm van minecraft gezien?
Inderdaad, Dood aan 3261 en 968quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja weet ik, maar sopa en pipa mogen dood, daarom :\
Why?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Why?ja heb wel backup dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
aangepastquote:
Nieuwe server beginne, Heb ik nu ook gedaan voor effe, Met een stuk of 6 man op skype gezellig minecraftenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
aangepast
nu is alles weer goed maar heb geen zin meer in minecraft -.-
ja kben ook met mn broers weer op een serverquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nieuwe server beginne, Heb ik nu ook gedaan voor effe, Met een stuk of 6 man op skype gezellig minecraften
Niet zaniken. Zodra het kan staat het er op heur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |