Lol Kwam omdat ik je vanachter aanviel dus jij werd de lava in gestoten, graag gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hehe en ik pakte Mau steeds, tot ik dood ging omdat ik in de lava teleporte en toen ik terugkwam liep ik de hoek om en stond mau daar met iron armor en diamond sword. NOPE NOPE NOOOPE
Oh haha nice, voor mij waren het twee framesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:53 schreef Rensie23 het volgende:
[..]
Lol Kwam omdat ik je vanachter aanviel dus jij werd de lava in gestoten, graag gedaan
We vochten de hele tijd met elkaar om het neutrale dorp, maar ik doodde hem eerst en vond toen een diamanten zwaardjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Lorrelies het volgende:
Oeh volgende keer wil ik wel meedoen(of toekijken
)
Lol en die arme Rens10x afgeslacht door Bestemmingsplan XD
En daardoor kon ik rustig hun dorpje looten! Teamwork!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
We vochten de hele tijd met elkaar om het neutrale dorp, maar ik doodde hem eerst en vond toen een diamanten zwaardje
http://www.mediafire.com/?uwdbow3wwa7rbw5quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kom ik aan minecraft 1.0wilde voor de grap joinen maar t mocht niet van de server
Ja, in Xp in:quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef Maisnon het volgende:
dankjewel saitief
Waar moet ik minecraft.jar vervangen? Is dat in die rare %appdata achtige dinges?
Dat was een speciale event waarin dat kan, normaal staat het wel uit. Behalve als je lava op elkaars hoofd mietert, bodems weghakt enzo.quote:
Weghalen en de portal vervangen door deadwood-portal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb een voorstel wbt City Project. Op de 1.7 server had ik een kasteel staan. Opzich zouden we die op de plek van het project neer kunnen zetten, dan kan erop kleinere schaal een dorp omheen gebouwd worden. Moet Drumpie het hier wel mee eens zijn natuurlijk. Ik heb jammer genoeg geen screenshots op deze pc staan. Het gaat dan om de piramide toren, het poortgebouw, en het hoofdgebouw plus de torens die daar op staan. Natuurlijk moet er dan e.a. aangepast worden, en wat landscaping gedaan worden. Maar dat is veel minder werk dan het huidige project. Ohjah, dat kasteel is 100% legit bij elkaar gebouwt!
[ afbeelding ]
Poll: Wat moet er met het City Project gebeuren
• Weghalen
• (nog) niks mee doen
• Afmaken
• Kleiner project van maken
• Combineren met Sitethiefs oude kasteel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hey grapjas, hoe moet ik dan bij mijn basis komen? Die zit naast City Project...quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Weghalen en de portal vervangen door deadwood-portal.
andere portal?quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey grapjas, hoe moet ik dan bij mijn basis komen? Die zit naast City Project...
2000 blockjes?quote:
qftquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
4 diamant veins, 42 diamant. Mensen die liever Silky touch dan Fortune hebben
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:08 schreef Sitethief het volgende:
@Bobbernaut,.
@ AlDieWillenteKaaprenVaren, liefst allebei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |