SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
hij is toch geopend liefje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:27 schreef minthy het volgende:
Weer zo'n "gvd, ik had de lapo"-momentje
Ja, maar die stress!!quote:
Joe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die stress!!
Ik ben alle leerstof weer kwijt, kan over een paar uurtjes opnieuw beginnen
Oké, ik drijf ietwat over... Ik neem niets meer op qua leerstof, ik kap ermee. Na de presentatie nog zeeën van tijd om te leren. Of in de kroeg te hangen, of een combi van beide...quote:
zal wel lukken in de kouquote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:33 schreef minthy het volgende:
Ik log uit, over een paar uurtjes ben ik er wel weer... Gok ik![]()
Hole, werk ze straks
Ik heb mij een partij kut geslapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:21 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock is ook weer een soort van wakker.
Idem, maar dan belangrijke klant vervangen voor tentamens...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mij een partij kut geslapen
Denk dat ik nooit wakker word vandaag...
Helaas vanmiddag een belangirjke afspraak met een klant...
Allebei niet leukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem, maar dan belangrijke klant vervangen voor tentamens...
Ruilen??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Allebei niet leuk
En dan moet ik verdomme nog engels praten ook, want het is een Amerikaan
Ben blij dat amerikaans engels voor mij al een 2e taal voeltAan de telefoon ook prima gesprekken gehad met de beste man!
Nee doe maar nietquote:
Daar weet ik helemaal niks van afquote:
Joh, ik ook niet! En nee, gelukkig niet, zou ik helemaal niets van bakken...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar weet ik helemaal niks van af![]()
Heb je geen wiskundig iets?
Vind jij, ik vind 'm wel goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een van hun weinige goede nummers.
Ik zeg ook dat ik 'm goed vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:57 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vind jij, ik vind 'm wel goed.
Hmm... dacht dat toen je zei 'kutplaat' dat je het over die van Keane had, want op dat moment werd Keane ingestartquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ik 'm goed vind.
Ekdom wil hem MH maken, maar er wordt toch voor een zeikplaat gekozen 3FM kennende.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Leuk deuntje van die Asteroid Galaxy Tour. Die vorige was ook oké.
Zoals deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ekdom wil hem MH maken, maar er wordt toch voor een zeikplaat gekozen 3FM kennende.
Tof voor Rudytwitter:rudymackay twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 14:30:23Joh. Naast docent Radio, ben ik nu ook gepromoveerd tot docent TV op de Hogeschool. Leuk! reageer retweet
Nog immer een doodzonde dat deze meester zelf geen radioprogramma heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef CindieY het volgende:
Tof voor Rudytwitter:rudymackay twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 14:30:23Joh. Naast docent Radio, ben ik nu ook gepromoveerd tot docent TV op de Hogeschool. Leuk! reageer retweet
Ik hoorde z'n naam vallen, dus het 'schijnbaar' kunnen we weg latenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Sirolf het volgende:
Schijnbaar zit Webhawkjuh dus zometeen in het PopDuel, zegt 'ie op Twitter.
Cool voor hemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Sirolf het volgende:
Schijnbaar zit Webhawkjuh dus zometeen in het PopDuel, zegt 'ie op Twitter.
Suucceesssquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ook zo weer weg, laatste tentamen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ook zo weer weg, laatste tentamen
Thanks, ga m'n best doen! Heb vandaag al 2 achten gehaald, ik hoop dat dat doorzetquote:
quote:
Oh dus het is jóuw schuld!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]Toen ik begon met journalistiek stond Windesheim als één van de besten aangeschreven.
Aaaw, vervelend zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
blue monday? flikker op! blue tuesday. halve ochtend op onbegrijpelijke cijfers zitten klooien om de boel begrijpbaar te krijgen, vanmiddag totaal geen zin meer en dan thuiskomen in een steenkoud huis en tot de conclusie komen dat de verwarming het niet doet omdat vermoedelijk de ketel, de buizen of het expansievat aan het einde van zijn Latijn is.
nee, dat gaat lekker vandaag.
klusjesman Henk is onderweg en de huisbaas heb ik ook gebeld en die gaat "er deze week naar kijken".....Dat laatste betwijfel ik dus die ga ik de komende dagen nog maar een paar keer bellen....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aaaw, vervelend zegAl achter je verwarming aan gebeld?
Volhouden inderdaad en ik zou je contract ook eens bekijken om te zien wat de rechten zijn mbt tot je verwarming/onderhoud.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klusjesman Henk is onderweg en de huisbaas heb ik ook gebeld en die gaat "er deze week naar kijken".....Dat laatste betwijfel ik dus die ga ik de komende dagen nog maar een paar keer bellen....
waarsch vrij weinig. op zich vind ik het ook niet zo'n ramp de klusjesman te moeten bellen, vind het vooral sneu voor hem dat hij steeds moet opdraven. maar wmb mag de huisbaas wel ff een straalkacheltje komen brengen voor dit soort situaties; hoeft klusjesman ook niet halsoverkop te komen. ik schat dat het nu zo 16graden is in huis....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volhouden inderdaad en ik zou je contract ook eens bekijken om te zien wat de rechten zijn mbt tot je verwarming/onderhoud.
Op de vernieuwde MetMichiel website zit op de achtergrondfoto de plopkap van de mic onderstebovenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:00 schreef Sersjee het volgende:
Die sleutelhanger is echt debiel groot...
[ afbeelding ]
Hij wordt ook wel "de muismat" genoemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:00 schreef Sersjee het volgende:
Die sleutelhanger is echt debiel groot...
[ afbeelding ]
top serie was iedere vrijdagavond 20:30quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Voor de Baantjer-liefhebbers. Van 21.30 tot 23.30 @ RTL4 twee afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
top serie was iedere vrijdagavond 20:30
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
Hey Dago, loopt je postcount wat achter en probeer je het hier weer wat bij te trekken?
Misschien zijn zijn korfballen nog niet ingedaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee![]()
KRO Uit de kast, die gozer gaat eerst aan zijn KORFBAL team vertellen dat ie homo is, alsof ze dat nog niet weten als je op korfbal zit WHEHE
Oh, weer een verkeerde inschatting...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee![]()
KRO Uit de kast, die gozer gaat eerst aan zijn KORFBAL team vertellen dat ie homo is, alsof ze dat nog niet weten als je op korfbal zit WHEHE
Whehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien zijn zijn korfballen nog niet ingedaald.
dan had je het wel heel erg druk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef Evertjan het volgende:
goedeavond wat een klote dag vandaagHele dag van hot naar her rennen en dan om 21.00 uur lezen dat de COCK is overleden
Omdat ze dan reclame kunnen makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef Evertjan het volgende:
waarom draaien ze de cam weg als er een plaat word gedraaid?
Plus ze willen waarschijnlijk niet dat je ziet waar ze tijdens de platen mee bezig zijn. Die reclame kunnen ze ook gewoon onderin beeld zetten bijv.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat ze dan reclame kunnen makenTijdens de 53n8club blijft de cam wel constant aan.
Dus de cam gaat bij 3FM binnenkort ook naar een ander scherm als de mic uit gaat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plus ze willen waarschijnlijk niet dat je ziet waar ze tijdens de platen mee bezig zijn. Die reclame kunnen ze ook gewoon onderin beeld zetten bijv.
Overigens wel mooi geregeld met de automatische videoregie, zijn we bij 3 ook mee bezig om dat te regelen. Is echter wat lastig met meerdere studio's + nieuws enzo...
Die laatste...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en voor de geinteresseerden, ik ben erg verliefd geworden op de band Psychostick..
Wss gewoon een overzichtsshot, net zoals al een paar maanden handmatig wordt gedaan bij Ekdom (camera dichtbij als 'ie praat, wat verder af tijdens muziek). Die reclameboodschappen zijn andere plekken voor...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus de cam gaat bij 3FM binnenkort ook naar een ander scherm als de mic uit gaat?
ik hoop niet dat ze tijdens de plaatjes reclames laten zien. ik zie liever een dj die een beetje aan t klooien isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wss gewoon een overzichtsshot, net zoals al een paar maanden handmatig wordt gedaan bij Ekdom (camera dichtbij als 'ie praat, wat verder af tijdens muziek). Die reclameboodschappen zijn andere plekken voor...
Dat is ook onze bedoeling, zou zonde zijn als je de muppetshows van o.a. Gerard en Michiel zou missen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze tijdens de plaatjes reclames laten zien. ik zie liever een dj die een beetje aan t klooien is
Wat een riant achterwerk bij deze, voor de rest, ranke damequote:
juist! of het chaggie voor zich uit gestaar van Coen en Sanderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is ook onze bedoeling, zou zonde zijn als je de muppetshows van o.a. Gerard en Michiel zou missen...
Je zou je inderdaad bijna gaan afvragen of ze wel plezier in hun radioprogramma hebben als je dat soms zo eens aan ziet. Met de nadruk op bijnaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist! of het chaggie voor zich uit gestaar van Coen en Sander![]()
beter dan linken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Werkelijk geen flauw idee... Ik had wel een flink aantal vragen waarbij ik me de theorie ineens voor de geest kon halen, maar ook een aantal vragen waarbij ik het echt niet meer wist (oa over ouderschap/gezag bij huwelijk van mensen van hetzelfde geslacht, lastig...)quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beter dan linken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beter dan linken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke afwachten dus. Heb ik ook hoor, liever gewoon de punten dan dat ik een 9 heb. Hoewel dat wel tof is natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Werkelijk geen flauw idee... Ik had wel een flink aantal vragen waarbij ik me de theorie ineens voor de geest kon halen, maar ook een aantal vragen waarbij ik het echt niet meer wist (oa over ouderschap/gezag bij huwelijk van mensen van hetzelfde geslacht, lastig...)
Wordt 50/50 denk ik, dit zijn van die vakken waarbij ik het streberige laat schieten en blij ben met een 5.5![]()
[..]!!
Normaal neem ik bij schriftelijke opdrachten/takehome-tentamens geen genoegen met een 6, dan ben ik bij een 7 al hevig teleurgesteldquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke afwachten dus. Heb ik ook hoor, liever gewoon de punten dan dat ik een 9 heb. Hoewel dat wel tof is natuurlijk.
Triest genoeg; ja... Die ken ik nogquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
kennen we deze nog??
wat ongelooflijk slecht
ik luister dit...quote:
Ik ga er vanuit dat ik System of a down toffer vindquote:
deze mashup is meer geschikt voor mensen met t Syndrome of a Downquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik System of a down toffer vind
Ah... Ja, door zo'n iemand ben ik een jaar of 10 geleden haast gewurgdquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze mashup is meer geschikt voor mensen met t Syndrome of a Down
nja....het eerdere werk was beter. het album Hooray for Boobies heb ik grijsgedraaid, dit laatste album was niet best.quote:
Albumnamen ben ik niet goed in, ik heb eens een hele zwik gedownload van ze. Tofquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja....het eerdere werk was beter. het album Hooray for Boobies heb ik grijsgedraaid, dit laatste album was niet best.
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed. als ik voor mijn lol clips van Monique Smit ga opzoeken ben ik ver, heel ver heen.
slaap lekker
z'n vorige uitzending was 1,5 maand geleden eens kijken wat hij heeft vernieuwd.quote:
Ja, die heb ik idd erg lang gemist... Ramonquote:Op woensdag 18 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
z'n vorige uitzending was 1,5 maand geleden eens kijken wat hij heeft vernieuwd.
11 weken zegt ie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
z'n vorige uitzending was 1,5 maand geleden eens kijken wat hij heeft vernieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:22 schreef hole1988 het volgende:
Hoe noem je een Surinamer die een hele kip eet.MarcMarieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bye bye man bye byequote:
bye bye man bye byequote:Op woensdag 18 januari 2012 02:11 schreef minthy het volgende:
Verdulleme, weer te laat om Pino uit te zwaaien![]()
Sorry!!![]()
![]()
En ik vergeet zelf naar bed te gaan, ook niet snugger...![]()
Truste
*checkt* Nee hoor, nog steeds van de vrouwelijkequote:
wat ist? je kijkt zo sip....quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ist? je kijkt zo sip....
* 3rdRock aai over bol geeft aan SC
alweer? vorige nacht toch ook al? misschien moet je gaan mediteren voor je gaat slapen.....of juist niet...quote:
Jup, het is een trend deze weekquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alweer? vorige nacht toch ook al? misschien moet je gaan mediteren voor je gaat slapen.....of juist niet...
's avonds een beetje ghb in t kattenvoer, slaapt ze vast de hele nacht doorquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, het is een trend deze week
Alleen vanacht was het m'n kat die het leuk vond me om 4 uur wakker te maken
Vrijdagnacht zal ze wel rustig zijn nadat ze is gesteriliseerd
Klopt, stond eerst altijd om 7u naast m'n bed, nu moet ik moeite doen om er 7.30 uit te zijn...quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Werkse
Ik zit er alweer vanaf 8:00...
Misschien moet ik gewoon later gaan beginnenmaar denk niet dat dat helpt, misschien de eerste 2 dagen omdat je dan het idee hebt dat je "uitslaapt", maar daarna zit je gewoon in een ander ritme...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, stond eerst altijd om 7u naast m'n bed, nu moet ik moeite doen om er 7.30 uit te zijn...
Al ben ik alsnog ruimschoots als eerst op kantoor rond dit tijdstip.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:11 schreef minthy het volgende:
Verdulleme, weer te laat om Pino uit te zwaaien![]()
Sorry!!![]()
![]()
En ik vergeet zelf naar bed te gaan, ook niet snugger...![]()
Truste
quote:
Goed puntquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Sorry, duurde ff... Moest even m'n giechel poetsen, dode vogeltjes-lucht is niet fijn bij het zoenen
Kan er niets aan doen, ik hou van Brandonquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Killers
Maar lunchbox 1 is ook niks
Tja, smaken verschillenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, ik hou van Brandon
De afwisseling zou ik juist leuk vinden, helaas heb ik die zender nog niet gevondenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen
Maar goed, 3FM staat vandaag toch niet op hier![]()
Het is woensdag, dus de oldies staan weer op... Beetje Elvis, Stones, Beatles, Chuck Berry de hele dag, goed te doen
Mijn grote verbazing alleen van de sky.fm oldies zender is dat ze absoluut geen Johnny Cash draaien
Jahoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent ook van The Killers toch?
Het werd wel weer tijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, fijn, draai Somebody That I Used To Know nog maar es een keer vandaag![]()
COS heeft wel eens betere woensdagplaten uitgekozenquote:
quote:Nu met nog betere draaidop! Hakkuhdag! Op welke plaat draai jij jouw dop helemaal open?
Interactive - Forever Young
Flamman & Abraxas - Good To Go
Rotterdam Termination Source - Poing!
Naar de klote? Daar weet ik nog wel wat voorquote:
Op de datum/tijd klikken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe krijg je de URL van een Tweet ook al weer?
Dank je. Kwam er niet meer opquote:
Domien loopt te fuckentwitter:Domien twitterde op woensdag 18-01-2012 om 14:31:38DTimur3FM Oei, zie je lijstje. Denk je dat 't goed is dat we voor Johan hebben gekozen dan? reageer retweet
Domien heeft 't nog niet verwijderd, dus geloof er geen fuck van.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Domien loopt te fuckentwitter:Domien twitterde op woensdag 18-01-2012 om 14:31:38DTimur3FM Oei, zie je lijstje. Denk je dat 't goed is dat we voor Johan hebben gekozen dan? reageer retweet
.
Daarom ook, Domien is altijd van de ninja edits.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Domien heeft 't nog niet verwijderd, dus geloof er geen fuck van.
Klopt. Ben benieuwd wat de megahit dan wel zal zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom ook, Domien is altijd van de ninja edits.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef Sersjee het volgende:
De versie van Jan Wayne had van mij ook gemogen.
Vanwege met alcohol doordrenkte herinneringen...
Juistquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef Sersjee het volgende:
De versie van Jan Wayne had van mij ook gemogen.
Vanwege met alcohol doordrenkte herinneringen...
in mn keuken....quote:
Oh dan komt het niet slecht uit dat ik die moet missen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef gerbenp het volgende:
Domien doet ook vrijdag EW, voor diegene die het nog niet wisten. En Jojanneke (verslaggeefster PowNed) te gast.
bij Saan?quote:
Guusquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Guus
Aardige gast volgens mij (zeker voor een brabander) maar hij moet niet zingen.
Eindelijk gevonden, tof(fe) band(je).quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een bagger, heb ik vorige week kleine stukjes van een nieuw album geluisterd op Itunes en nu ben ik de naam van de band vergeten en kan ik het dus nergens meer terugvinden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aardige gast volgens mij (zeker voor een brabander)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:17 schreef miieejj het volgende:
die oudere man van the voice heeft toch wel een mooie radio stem.. je weet eigenlijk meteen wie het is..
erwin toch ?![]()
een soort omgekeerde duifmeneerquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is nou het liedje van een groepje Afrikanen wat qua rap op Scatman lijkt en een tekst heeft die lijkt op Ramia, oeh oeh OEH ramia...
op verzoek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef FZN05 het volgende:
Ehh, hole, waarom upload je nu nog een filmpje van SR?
Ik denk dat laatste, ikzelf heb Serious Request 2009 volgens mij nog wel ergens staan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Hoe lang bewaar jij alle filmpjes?
Of heb je SR apart opgeslagen?
ik ook nog wel http://members.home.nl/hole88/sr09quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, ikzelf heb Serious Request 2009 volgens mij nog wel ergens staan...
Nice! Heb je alleen sr09 online staan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik ook nog wel http://members.home.nl/hole88/sr09
die beelden staan gewoon op de servers van de NPO dat kan ik zelf echt niet aanbieden. en ja alleen sr09quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nice! Heb je alleen sr09 online staan?
SPOILER: jackpot 18-01-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik de hilversum house mafiaquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeedenavond![]()
![]()
Alles wel??
Hier staat nu deze op:![]()
![]()
![]()
Nee, ziekte op het werk. Was om 21u al vrij maar ben nu pas thuis... School ga ik zo mee beginnen, vrijdag moet m'n portfolio ingeleverd worden. Ben op de helft...quote:
Hilversum House Mafia?quote:
tjibbe en domienquote:
waar is dat dan op?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tjibbe en domienmaar ze mixen wel goed.
Oh, da's inderdaad vervelend. En succes met je portfolio, komt vast goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ziekte op het werk. Was om 21u al vrij maar ben nu pas thuis... School ga ik zo mee beginnen, vrijdag moet m'n portfolio ingeleverd worden. Ben op de helft...
hoiquote:
quote:
Daar ben ik ook heilig van overtuigd! Vanavond/nacht en morgenavond nog even doorbuffelen, moet goed komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's inderdaad vervelend. En succes met je portfolio, komt vast goed
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
wat ik nou weer tegenkom op YouTube...
#EPICFAIL...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |