Ik ook hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een wekkerradio met cassettebandjes gehad...
Niet als wekker, ik zat nog op de basisschool. Iets met een klok en muziek was al cool zatquote:Op maandag 16 januari 2012 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En gebruikte je het cassette-deel wel eens?
Ik zelden of nooit...
Vanaf 0:45quote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
k heb werkelijk geen flauw benul wie Jan Kooijmans is...
Ja, generatiekloofje...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet als wekker, ik zat nog op de basisschool. Iets met een klok en muziek was al cool zat
Die strakgegelde Kenkop? Zegt me niets...quote:
Hij had GTST verlaten 'om zijn carrière te ontplooien'.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die strakgegelde Kenkop? Zegt me niets...
Je ritme alweer op orde?quote:
In tegendeel, net wakker. Was van plan het uit te houden tot..nou ja..nu...maar om 3 uur dacht ik: even 2 uur pitten. Nou, dat werd dus een volledige nachtrust.quote:
Whehehe je bent net als ik met die lange tukkiesquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In tegendeel, net wakker. Was van plan het uit te houden tot..nou ja..nu...maar om 3 uur dacht ik: even 2 uur pitten. Nou, dat werd dus een volledige nachtrust.
Aangezien ik nu dus veel later wakker ben dan gisteren, heb ik nu wel de optie het nog een keer te proberen en als dat lukt, dan is mijn ritme weer normaal
Dat was me sowieso al niets vreemdsquote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe je bent net als ik met die lange tukkies![]()
Morgen rond dit tijdstip(of 2 uur eerder)quote:Maar hoe laat ga je nu weer slapen dan?
Ik bedoel hoe laat je nu gaat slapen, of blijf je nu 22 uur wakkerquote:Op maandag 16 januari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was me sowieso al niets vreemds
[..]
Morgen rond dit tijdstip(of 2 uur eerder)
Ja, dat leek me wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe laat je nu gaat slapen, of blijf je nu 22 uur wakker
Sterkte? Ik ben net wakker!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Soempie het volgende:
tt
sterkte dan maar Nem, ik ga slapen.
Ik begrijp het dus wel goed. Maar dan ben je veel langer wakker dan een normale dag van zeg 16 uur. Sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel duidelijk toch?
Althans, dat is het plan.
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Soempie het volgende:
tt
sterkte dan maar Nem, ik ga slapen.
Ja, dan ben ik inderdaad een stuk langer wakker, maar dat ben ik ook als ik een avondje ga stappen. En op die manier zou ik wel mijn schema recht kunnen trekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik begrijp het dus wel goed. Maar dan ben je veel langer wakker dan een normale dag van zeg 16 uur. Sterkte in ieder geval
Dat lijkt me nog knap lastig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik inderdaad een stuk langer wakker, maar dat ben ik ook als ik een avondje ga stappen. En op die manier zou ik wel mijn schema recht kunnen trekken.
Nu is gewoon wakker blijven lastiger dan een avond stappen vrees ik
Kan ik me wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb last van wat men in wetenschappelijke termen 'stompzinning mannengedoe' noemt. Eerder vanavond heb ik weer even in mijn gele koekblik gereden (die vorige week niet door de APK kwam, kostte erg veel dus heb vast een andere auto gekocht met het idee dat de Fiat weggaat) maar eigenlijk ben ik toch best wel aan die rammelende berg staal op wielen gehecht
Bij de vervanger heb ik nog weinig gevoel. Als ik er al gevoel bij heb is dat toch minder positief, omdat ie een stuk meer zuipt en wat lastiger startquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen hoorJe raakt toch behoorlijk aan een auto gehecht
Als je het mij vraagt is dit een puur vrouwerlijke reactie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de vervanger heb ik nog weinig gevoel. Als ik er al gevoel bij heb is dat toch minder positief, omdat ie een stuk meer zuipt en wat lastiger start. Ik denk dat het wel beter wordt als ik met die auto op avontuur ben geweest of als ik em overgeschilderd heb of iets dergelijks
Van een klein geel opdondertje met rode gordels en een slangenhoofdversnellingspook ga ik nu over naar een witte ouwelullenstation. Die overgang is wat erg grootquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dit een puur vrouwerlijke reactie.
Zeker dat andere kleurtje
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van een klein geel opdondertje met rode gordels en een slangenhoofdversnellingspook ga ik nu over naar een witte ouwelullenstation. Die overgang is wat erg groot. Geel vond ik ook altijd wel wat hebben. Als ik em ga schilderen kan er ook mooi een volstrekt ongepaste sportstreep in het ontwerp verwerkt worden 8)
Brievenweger en veel geduld aanwezig?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
grmbl
Ik dacht: ik ga wel een bier brouwen..is de batterij van mijn keukenweegschaal leeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Brievenweger en veel geduld aanwezig?
Ik heb bij mijn laatste brief op internet opgezocht hoeveel een A4-tje weegt en dat gebruikt om de frankering te bepalenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ten eerste weeg ik geen brieven. Ten tweede zou ik dan met de keukenweegschaal doen
De meeste post is sowieso een 1-zegelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn laatste brief op internet opgezocht hoeveel een A4-tje weegt en dat gebruikt om de frankering te bepalen
Oh kut ik moet nog steeds een keer 2 postzegels van iemand bietsen. En 1 envelop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn laatste brief op internet opgezocht hoeveel een A4-tje weegt en dat gebruikt om de frankering te bepalen
Blijft een verschrikkelijk gore chick.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh kut ik moet nog steeds een keer 2 postzegels van iemand bietsen. En 1 envelop.
Er gaat ook in 2012 weer 1 brief op de post ..En ik hoopte nog wel dit jaar zonder analoge mails af te kunnen.
[ afbeelding ]
Meer in dit topic:
Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #3
Inmiddels wel 17 trouwens...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft een verschrikkelijk gore chick.
het lijkt of ze aan het hardlopen is, maar dan wel op plateuazolen/ hoge hakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft een verschrikkelijk gore chick.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:33 schreef TradeMarkie het volgende:
@MM laten we het dan maar in april of mei doen op z'n vroegst, dan heb je kans op knap weer
Volgens mij lijkt het niet alleen zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het lijkt of ze aan het hardlopen is, maar dan wel op plateuazolen/ hoge hakken
goedemorgen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb last van wat men in wetenschappelijke termen 'stompzinning mannengedoe' noemt. Eerder vanavond heb ik weer even in mijn gele koekblik gereden (die vorige week niet door de APK kwam, kostte erg veel dus heb vast een andere auto gekocht met het idee dat de Fiat weggaat) maar eigenlijk ben ik toch best wel aan die rammelende berg staal op wielen gehecht
quote:
Echtquote:
Welnee, dat is gewoon een goede stevige spank-assquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
EchtIk vind hem nogal buiten proporties
Als je het vergelijkt met haar taille is haar kont veel te grootquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, dat is gewoon een goede stevige spank-ass.
Dit is een reet buiten properties.
Mooi hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met haar taille is haar kont veel te groot
Jaquote:En die vrouw is gewoon een letterlijke fatass
quote:
Nee ik vind dat dus niet mooiquote:
Smaken verschillen net zo als kontenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik vind dat dus niet mooiHet moet een beetje in verhouding zijn en dat is het bij dit meisje niet
Maar niks mis met een goede ass hoor
Eens met MaJo...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik vind dat dus niet mooiHet moet een beetje in verhouding zijn en dat is het bij dit meisje niet
Maar niks mis met een goede ass hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
ik vind de verhoudingen ook niet goed
Ik vind rondingen mooi maar dit is té. Is er trouwens iemand overheen gefietst of staat er een foute tattoo op de linkerhelft?quote:
Dat zijn slechts niet belangrijke details...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er trouwens iemand overheen gefietst of staat er een foute tattoo op de linkerhelft?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Toch een mannending dus eigenlijk.
Voorlopig primaquote:
http://www.nu.nl/media/27(...)he-voice-finale.htmlquote:Birdy, Taio Cruz en Gavin DeGraw in The Voice-finale
Ik was toch al niet van plan om te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
ARGHGGHWARGGARBL!!!
[..]
http://www.nu.nl/media/27(...)he-voice-finale.html
Krijg een poliep op je stembanden!
Of een afstandsbediening. Dat is veel gemakkelijkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was toch al niet van plan om te kijken.
Ik heb dan vast nog wel een afwasje staan of een ander klusje.
Ik vlucht gewoon naar het buitenland! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een afstandsbediening. Dat is veel gemakkelijker
Daar is het ook al aan verkochtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vlucht gewoon naar het buitenland! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ohquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar is het ook al aan verkocht
Ik ben eigenlijk wel klaar met dat baggerprogramma... langdradig...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
ARGHGGHWARGGARBL!!!
[..]
Ach, dat komt niet echt als een donderslag bij heldere hemel...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef Bart het volgende:
Piet Romer overleden.
Piet Römer overleden
Ik had het er toevallig gister over met een vriendin (ik dacht dat hij namelijk al overleden was :S )quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef Bart het volgende:
Piet Romer overleden.
Piet Römer overleden
Hoeven we de C-O-C-K ook niet te laten onderzoeken wie de dader was dus... jij hebt gewoon snel even je gelijk gehaaldquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik had het er toevallig gister over met een vriendin (ik dacht dat hij namelijk al overleden was :S )
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoeven we de C-O-C-K ook niet te laten onderzoeken wie de dader was dus... jij hebt gewoon snel even je gelijk gehaald
Van de drie draai ik Taio Cruz nog regelmatig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
ARGHGGHWARGGARBL!!!
[..]
Ik ken Birdy vanwege de hype, maar wie zijn die anderen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
ARGHGGHWARGGARBL!!!
[..]
Of toch weer Appie Baantjer...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef Bart het volgende:
Piet Romer overleden.
Piet Römer overleden
Gavin de Graw is een Amerikaanse artiest waarvan ik ook weinig weet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Birdy vanwege de hype, maar wie zijn die anderen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 04:48 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor C4 ga ik nu een pastrami sandwich maken
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Shit die moet er ook bijDie heb ik buiten meets om ook gezien. Sorry alvast
Als je niet lekker bent, kun je toch nog wel boodschappen doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
Ik baal
Normaal geeft G. op dinsdag les in wijk tot half negen en dan eten we bij mijn ouders. Dus ik dacht ik begin lekker later en werk door tot 8 uur. Ware het niet dat G. nog steeds niet lekker is en ik nu tot 8 uur moet werken en dan nog boodschappen moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
He, genaaidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
Ik baal
Normaal geeft G. op dinsdag les in wijk tot half negen en dan eten we bij mijn ouders. Dus ik dacht ik begin lekker later en werk door tot 8 uur. Ware het niet dat G. nog steeds niet lekker is en ik nu tot 8 uur moet werken en dan nog boodschappen moet doen
Net zo authentiek als die bouillon blokjes waar ze water bij gegooid hebben en in een plastic cupje hebben gegooid ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
"Nieuw, Knorr authentieke vleesjus"
Right
Summerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zo authentiek als die bouillon blokjes waar ze water bij gegooid hebben en in een plastic cupje hebben gegooid ?
Hoe maak ik de verkoopprijs van een bouillonblokje 9x zo hoog.. gewoon alvast een paar ml water toevoegen
Kijktip van de avond: NU op veronica, the big bang theory, aflevering met Summer Glau. Je hebt waarschijnlijk nog 2 minuten om in te schakelen voordat ze verschijnt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
![]()
![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
groot gelijk!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben thuisHeb maar pizza gekocht, geen zin om ook nog te koken
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
Lieve SC-MattísWat ontzettend gaaf van jullie! We waren heel verrast en ontroerd vanmiddag toen de postbode het pakketje kwam brengen. In plaats van een huilbaby een huilmama.
![]()
Echt heel erg bedankt.
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
Lieve SC-MattísWat ontzettend gaaf van jullie! We waren heel verrast en ontroerd vanmiddag toen de postbode het pakketje kwam brengen. In plaats van een huilbaby een huilmama.
![]()
Echt heel erg bedankt.
Heel erg graag gedaan. Heel veel plezier ermee. De slabber staat Mattís geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Echt heel erg bedankt.
Ja he, zo tof.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel erg graag gedaan. Heel veel plezier ermee. De slabber staat Mattís geweldig
Dan is de kleine niet de enige die zich exact volgens schema gedraagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook nog kraamtranendag.. de vierde dag.![]()
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn god! Ik zie nu pas wie de foto heeft gepost.
Nee, jij ook. Wat fijn dat hij zich zo goed gedraagt. Is zo fijn die tevreden baby'tjes. Geeft jezelf ook zo'n fijn gevoel. Echt genieten is dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is de kleine niet de enige die zich exact volgens schema gedraagt.![]()
Hij heeft trouwens vandaag z'n hielprik gehad en hij gaf geen krimp.![]()
Nu weer even bijlezen.
Graag gedaan Wiebelsoempie en heel veel plezier thuis met papa en mama!!.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Echt heel erg bedankt.
Welkom op fok wiebelsoempiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef Wiebelsoempie het volgende:
We kwamen op het idee van de account dankzij het slabbetje!
Ter ere van jullie toffe idee heeft hij nu een SC account.
Da's weer eens wat anders dan een eigen domeinnaam...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef Wiebelsoempie het volgende:
We kwamen op het idee van de account dankzij het slabbetje!
Ter ere van jullie toffe idee heeft hij nu een SC account.
Het lijkt wel een dekbed zo...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welkom op fok wiebelsoempie
En geweldig hoe groot het slabbetje is in vergelijking tot Mattis
Het wachtwoord?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Wiebelsoempje het volgende:
Ik wíst dat ik iets was vergeten
Kalequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel de slechtste, meest doorzichtige, kloon ever...
Balenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Etcetera het volgende:
huis waar we echt graag in wilden (afgaand op plattegrond en Google Maps) is naar nummer 4 gegaan. Ik stond 5de
Komt wel goed schatje...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop het echt echt echtgodver zeg, wat is dit balen
*zet glaasje roosvicee neer*quote:
Dat vind iedereen en daarom is die kreet ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Zelf al te vaak tegen mensen geroepen. Tot op het punt dat ik het jochie nu vervelend en eigenwijs vind
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dit een puur vrouwerlijke reactie.
Zeker dat andere kleurtje
Ik zat net ook al te denken dat er best kans is dat we het eerste huis dat ons wordt aangeboden afwijzenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Nooit te veel op hopen en jezelf al rijk rekenen, Etcie.
Ik had laatst ook al bijna mijn hele inrichting in gedachten al gekocht, toen er opeens iemand tussendoor kwam die net een maand eerder ingeschreven stond en nooit eerder gereageerd had.
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
En de nachten tussen 2 en 6 mogen ook wel 4 uur langer.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop het echt echt echtgodver zeg, wat is dit balen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel de slechtste, meest doorzichtige, kloon ever...
Oppassen dus, anders heb je zo je eerste bekeuring aan je broek luier!quote:Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Hoezo jammerquote:
Stevige straffen voorkomen dat ie op het slechte pad in ONZ of KLB terecht komt!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Straks hebben papa en mama Wiebelsoempje/Wiebelsoempie al een spaarpotje voor z'n studie, moeten ze een boete voor hem betalen![]()
Staat je goed Mattís, en in dit geval geef ik je toestemming om een gegeven paard in de bek te kijken af en toe helemaal onder te kotsen.quote:
Nou, het is eigenlijk gewoon heel rustig nu. In het ziekenhuis veel bezoek gehad en sinds we thuis zijn niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef MaJo het volgende:
Coole foto ookEn tof dat wiebelsoempie een account heeft
Trek je het een beetje allemaal soemp? Iedereen wil nu natuurlijk op bezoek komen enzo
Vooral heel blij. Geen pijn meer en heel veel energie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hoe voelt het nu Soempie om van je 'last' verlost te zijn? Opgelucht?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Staat je goed Mattís, en in dit geval geef ik je toestemming om een gegeven paard in de bek te kijken af en toe helemaal onder te kotsen.
Zijn er nog meer dingen die je heel erg hebt gemist?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Soempie het volgende:
OJa, en de wijn in het pakket.Dat mag ik gewoon hebben nu we flesvoeding geven.
Truste!quote:
Die is goed jaquote:
Net zo'n fikse baby als ik wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
Dat liedje van Elmo is gaaf.
@IARL, biefstuk.En zelfgemaakte chocolademousse. Maar vooral dat ik zo weinig kon beginnen door de buik en de pijn. Maar snap nu de pijn ook wel en maagzuur: 4020 gram was Mattís en hij is best wel lang.
En sterk ook. Op z'n buik kan hij z'n hoofd al optillen. Of is dat normaal?
Jeeeeej wat is ie leuk geworden!quote:
Volgens mij was dit deel voor Wiebelkont, aan de maat te zienquote:
Ik was huge jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:54 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, ook al zo lang dus.De lengte meten ze hier niet meer, maar maat 50 is te klein.
LB, lijkt me op een gegeven ogenblik lastig ja, zingen. Wel mooi, zingen en dan uit de buik herkent de baby dat natuurlijk ook.Ik kan helaas niet zingen...
Dat maakt je kind vast niet uit, dus ik zou lekker voor m zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:54 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, ook al zo lang dus.De lengte meten ze hier niet meer, maar maat 50 is te klein.
LB, lijkt me op een gegeven ogenblik lastig ja, zingen. Wel mooi, zingen en dan uit de buik herkent de baby dat natuurlijk ook.Ik kan helaas niet zingen...
Je bent een BN'er.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
Als je de cd's van 'Liedjes met een hoepeltje erom' koopt kan ik voor Mattis zingenik zing daar wat solo's op als 10 of 11-jarig meisje
Haha tofquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt je kind vast niet uit, dus ik zou lekker voor m zingen
Als je de cd's van 'Liedjes met een hoepeltje erom' koopt kan ik voor Mattis zingenik zing daar wat solo's op als 10 of 11-jarig meisje
Er zijn wel duizenden kindjes die mijn stem kennen denk ikquote:
Die heb ik hier ergens liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt je kind vast niet uit, dus ik zou lekker voor m zingen
Yepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Eindexamenconcert op de middelbare school MaJo?
Dapper
Die solo's van mij op de cd's zijn de laatste ooit geweest, daarna durfde ik niet meer
Als je de akkoorden kent op de piano dan is het niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh dat jezelf begeleiden lijkt me echt tof om te kunnen!
Ooit ga ik ook piano leren spelen en mn gitaar weer eens van het stof ontdoen
Maar nu niet meer, want nu is het bedtijd![]()
Dat geldt voor meer mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
En als je Mattís wil laten janken, moet je mij laten zingen.
En sommigen die van niks wisten hadden hier ook heel graag aan mee willen doen als 't gevraagd was... (B.ertha!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Echt heel erg bedankt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Echt heel erg bedankt.
Die moet raar hebben opgekeken. Toen wist je nog niet eens wat erin zatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
Lieve SC-MattísWat ontzettend gaaf van jullie! We waren heel verrast en ontroerd vanmiddag toen de postbode het pakketje kwam brengen.
quote:In plaats van een huilbaby een huilmama.![]()
Echt heel erg bedankt.
Gerookte zalm?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
Dat liedje van Elmo is gaaf.
@IARL, biefstuk.En zelfgemaakte chocolademousse. Maar vooral dat ik zo weinig kon beginnen door de buik en de pijn. Maar snap nu de pijn ook wel en maagzuur: 4020 gram was Mattís en hij is best wel lang.
En sterk ook. Op z'n buik kan hij z'n hoofd al optillen. Of is dat normaal?
Ik zei toch dat het een soort Stewie zou zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 05:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gerookte zalm?
En wat gaaf dat hij z'n koppie al een beetje kan optillenzo lang hij niet met 6 weken al kan praten zou ik me daar geen zorgen over maken
Kim Jong Ilquote:Op woensdag 18 januari 2012 05:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zei toch dat het een soort Stewie zou zijn?
Ja, qua reincarnatietijd zou het kunnenquote:
Ga eens slapen man!quote:
quote:
Koffie?quote:
Kijk, dat is nog eens een begroetingquote:
Ik raak helemaal in de war van wiebelsoempje. Nem!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:55 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
En sommigen die van niks wisten hadden hier ook heel graag aan mee willen doen als 't gevraagd was... (B.ertha!)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een begroeting
Melk én suiker!
Voor Mattís.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:09 schreef Soempie het volgende:
I Oja, z'n beginkapitaalgaan we uitgeven natuurlijk.
Aan iets heel tofs, gaan we goed over nadenken.
Huh? Ik heb de kloon toch niet gemaakt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war van wiebelsoempje. Nem!
Dat leek me duidelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor Mattís.voor er opmerkingen komen.
Ja precies. En dat lukt aardig zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:10 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Maar wat doe je op? Je bent bezig met je ritme zag ik?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ik heb de kloon toch niet gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Er zijn er twee! Een van ons: wiebelsoempie en wiebelsoempje. Ik verdenk je nog steeds hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ik heb de kloon toch niet gemaakt?
I know, maar nee, ik ben het dus niet. Ik was niet eens wakker op dat tijdstipquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn er twee! Een van ons: wiebelsoempie en wiebelsoempje. Ik verdenk je nog steeds hoor!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ja precies. En dat lukt aardig zo
Vanavond hopelijk op normale tijd naar bed
Nee, ik moet juist niet al teveel drinken, dan helpt caffeine niet goed meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel koffie drinken vandaag. Ik doe met je mee in elk geval.
Nou, hij is alleen om 3 uur vannacht wakker geweest. Om 6 uur begon hij een beetje te murmelen. Speen er in geplopt en nu slaapt Mattís weer heel lekker verder. De afgelopen dagen zat hij vastgeplakt aan m'n pink. Omdat de fles binnen ongeveer een halve minuut leeg is heeft hij daarna nog steeds zin om te sabbelen, dus zo'n speen is dan best handig.quote:
En wat heeft dit met jouw caffeineinname te maken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, hij is alleen om 3 uur vannacht wakker geweest. Om 6 uur begon hij een beetje te murmelen. Speen er in geplopt en nu slaapt Mattís weer heel lekker verder. De afgelopen dagen zat hij vastgeplakt aan m'n pink. Omdat de fles binnen ongeveer een halve minuut leeg is heeft hij daarna nog steeds zin om te sabbelen, dus zo'n speen is dan best handig.
De lul met c o c k is dood!quote:En nu wil ik grote mensen nieuws.
Ja, dat vergat ik dus te vermelden in m'n post. Maar, dat we dus prima kunnen slapen en koffie niet 'nodig' is. Alleen lag ik net wakker en te malen over de afgelopen dagen, dus m'n laptop er maar even bij gepakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat heeft dit met jouw caffeineinname te maken?
Trouwens erg relax dat 'ie niet steeds wakker wordt. Daar hoor ik zoveel verhalen over.
[..]
De lul met c o c k is dood!
Schrijf je al je herinneringen en indrukken goed op? Later leuk om terug te lezenquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat vergat ik dus te vermelden in m'n post. Maar, dat we dus prima kunnen slapen en koffie niet 'nodig' is. Alleen lag ik net wakker en te malen over de afgelopen dagen, dus m'n laptop er maar even bij gepakt.
Hoeveel fotos hebben jullie al gemaakt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat vergat ik dus te vermelden in m'n post. Maar, dat we dus prima kunnen slapen en koffie niet 'nodig' is. Alleen lag ik net wakker en te malen over de afgelopen dagen, dus m'n laptop er maar even bij gepakt.
Ja, ik heb een schrift en ga vandaag overstappen op een klein notitieboekje voor in m'n broekzak.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Schrijf je al je herinneringen en indrukken goed op? Later leuk om terug te lezen
Dus vóór het weekend is waarschijnlijk handig? Aangezien er dan een stortvloed verwacht wordt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik heb een schrift en ga vandaag overstappen op een klein notitieboekje voor in m'n broekzak.
Nem, kraambezoek: wat jij wilt. We hebben thuis nog helemaal geen bezoek gehad. En ik zag er zo tegenop, ook tegen kraamzorg, maar het is helemaal prima.De kraamverzorgende is trouwens heel leuk en doet ontzettend veel. Enige jammere is dat ze alles op 60 graden heeft gewassen en een bh van iets van 50 euro nu cup A heeft.
Maargoed, dat maakt ze meer dan goed verder.
![]()
Oh, dat valt mee. Dat is slechts 32 fotos per dag oftewel 1,33 per uurquote:En foto's...ruim 130 en Sven ook nog op z'n telefoon en familie heeft ook foto's gemaakt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:46 schreef Soempie het volgende:
Oja, Sirda komt vrijdag weer langs, dus misschien vind je het leuk om dan te komen? Of misschien ook niet.![]()
Ja is goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet?Natuurlijk wel
Maar als 'ie 'm uitknijpt, dan ruim ik het niet op
Kun je dan laten weten hoe laat?
Die is natuurlijk bang voor een facebookaccount.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:47 schreef Soempie het volgende:
Bij te veel foto's en geflits wordt het opeens een heel lief kindje.Boos koppie enzo.
Eh, 's middags?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja is goed.Wist Sirda ook nog niet, dus als jij voorkeur hebt?
En hij heeft hem nog niet vast gehad inderdaad.
Oke, ga het doorgeven. Zou Sirda nog mailen, dus dan hoor je het zo snel mogelijk.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ga het doorgeven. Zou Sirda nog mailen, dus dan hoor je het zo snel mogelijk.
Mods kunnen helaas geen kloonscans doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:23 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- er zijn modjes die kunnen bevestigen of ik het al dan niet ben.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er 2 'wiebelsoemp**'s' zijn...
Dat zegt toch juist niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:38 schreef Nembrionic het volgende:
Oh
Nou ik was er niet eens dus dat lijkt me duidelijk...
zo zijn wij toch nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor Mattís.voor er opmerkingen komen.
Wie weet komen ze weer terug? Kan ze er wel uit halen hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je toch aan het updaten bent, 3e rij 2e van rechts mag er wel uit, van DiabloSam, en de onderste rij 3e van links.
Komen hier al jaar/ jaren niet meer
Er kunnen zeker nog twee kolommen naast dus voorlopig zitten we nog goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien een goed als er nog meer users bijkomen, houden we het bij vier lijnen
Ja, Nico_S bv. Als goedmakertje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien een goed als er nog meer users bijkomen, houden we het bij vier lijnen
Wij ook van jou.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Wat hebben wij toch een leuke slowchat
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Wat hebben wij toch een leuke slowchat
En wat heeft 'ie voor je gekocht?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben aan het wachten op het cadeau van Lennon wat vandaag bezorgd gaat worden. Ik hoop dat ze er een beetje op tijd zijn.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat heeft 'ie voor je gekocht?
Enurm wakkerquote:
Streamers!quote:Hij krijg een fiets voor z'n verjaardag. Hij is a.s. maandag jarig!
Deze fiets:
[ afbeelding ]
Ik moet alleen nog een andere (gekleurde) bel en van die sliertjes aan het uiteinde van het stuur kopen.
Toch niet Nico de Haan he?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een of andere vogelaar op de radio, er is een Steenarend in de Lauwersmeer te zien. Hij krijgt zo'n beetje een hoogtepunt als hij er over aan het vertellen is
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een of andere vogelaar op de radio, er is een Steenarend in de Lauwersmeer te zien. Hij krijgt zo'n beetje een hoogtepunt als hij er over aan het vertellen is
Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Goed nieuws op het uitkering/baan front: nee nog geen baan.
Als ik een baan heb worden mijn ouders níet gekort op hun uitkering, vanwege de soort die ze hebben
quote:Als E. en ik gaan samenwonen heb ik zeer waarschijnlijk geen recht meer op een uitkering omdat hij te veel verdientMaar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik die baan krijg
Ik heb even gegegoogled en idd... Stuurstreamers.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zit je alweer in je goede ritme?
[..]
heten die zo?
Dat is nog eens fijn nieuws.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Goed nieuws op het uitkering/baan front: nee nog geen baan.
Als ik een baan heb worden mijn ouders níet gekort op hun uitkering, vanwege de soort die ze hebben
Als E. en ik gaan samenwonen heb ik zeer waarschijnlijk geen recht meer op een uitkering omdat hij te veel verdientMaar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik die baan krijg
Dat tweede ook want die baan krijgt ze gewoonquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is nog eens fijn nieuws.Dat eerste dan hè?
Maar dat is nog geen zekerheidje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat tweede ook want die baan krijgt ze gewoon
Bijnaquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zit je alweer in je goede ritme?
[..]
Jaquote:heten die zo?
Maar de druk om uit huis te moeten is nu veel lager, ook wel prettigquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen zekerheidje.
Ja, dat is ook erg fijn. Daar dacht ik ook nog aan inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de druk om uit huis te moeten is nu veel lager, ook wel prettig
Volgens mij zo'n beetje in iedere fietsenwinkel. Halfords heeft ze ook op de site staan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje die streamers zijn bijna nergens te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |