Ik ook hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een wekkerradio met cassettebandjes gehad...
Niet als wekker, ik zat nog op de basisschool. Iets met een klok en muziek was al cool zatquote:Op maandag 16 januari 2012 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En gebruikte je het cassette-deel wel eens?
Ik zelden of nooit...
Vanaf 0:45quote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
k heb werkelijk geen flauw benul wie Jan Kooijmans is...
Ja, generatiekloofje...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet als wekker, ik zat nog op de basisschool. Iets met een klok en muziek was al cool zat
Die strakgegelde Kenkop? Zegt me niets...quote:
Hij had GTST verlaten 'om zijn carrière te ontplooien'.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die strakgegelde Kenkop? Zegt me niets...
Je ritme alweer op orde?quote:
In tegendeel, net wakker. Was van plan het uit te houden tot..nou ja..nu...maar om 3 uur dacht ik: even 2 uur pitten. Nou, dat werd dus een volledige nachtrust.quote:
Whehehe je bent net als ik met die lange tukkiesquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In tegendeel, net wakker. Was van plan het uit te houden tot..nou ja..nu...maar om 3 uur dacht ik: even 2 uur pitten. Nou, dat werd dus een volledige nachtrust.
Aangezien ik nu dus veel later wakker ben dan gisteren, heb ik nu wel de optie het nog een keer te proberen en als dat lukt, dan is mijn ritme weer normaal
Dat was me sowieso al niets vreemdsquote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe je bent net als ik met die lange tukkies![]()
Morgen rond dit tijdstip(of 2 uur eerder)quote:Maar hoe laat ga je nu weer slapen dan?
Ik bedoel hoe laat je nu gaat slapen, of blijf je nu 22 uur wakkerquote:Op maandag 16 januari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was me sowieso al niets vreemds
[..]
Morgen rond dit tijdstip(of 2 uur eerder)
Ja, dat leek me wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe laat je nu gaat slapen, of blijf je nu 22 uur wakker
Sterkte? Ik ben net wakker!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Soempie het volgende:
tt
sterkte dan maar Nem, ik ga slapen.
Ik begrijp het dus wel goed. Maar dan ben je veel langer wakker dan een normale dag van zeg 16 uur. Sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel duidelijk toch?
Althans, dat is het plan.
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Soempie het volgende:
tt
sterkte dan maar Nem, ik ga slapen.
Ja, dan ben ik inderdaad een stuk langer wakker, maar dat ben ik ook als ik een avondje ga stappen. En op die manier zou ik wel mijn schema recht kunnen trekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik begrijp het dus wel goed. Maar dan ben je veel langer wakker dan een normale dag van zeg 16 uur. Sterkte in ieder geval
Dat lijkt me nog knap lastig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik inderdaad een stuk langer wakker, maar dat ben ik ook als ik een avondje ga stappen. En op die manier zou ik wel mijn schema recht kunnen trekken.
Nu is gewoon wakker blijven lastiger dan een avond stappen vrees ik
Kan ik me wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb last van wat men in wetenschappelijke termen 'stompzinning mannengedoe' noemt. Eerder vanavond heb ik weer even in mijn gele koekblik gereden (die vorige week niet door de APK kwam, kostte erg veel dus heb vast een andere auto gekocht met het idee dat de Fiat weggaat) maar eigenlijk ben ik toch best wel aan die rammelende berg staal op wielen gehecht
Bij de vervanger heb ik nog weinig gevoel. Als ik er al gevoel bij heb is dat toch minder positief, omdat ie een stuk meer zuipt en wat lastiger startquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen hoorJe raakt toch behoorlijk aan een auto gehecht
Als je het mij vraagt is dit een puur vrouwerlijke reactie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de vervanger heb ik nog weinig gevoel. Als ik er al gevoel bij heb is dat toch minder positief, omdat ie een stuk meer zuipt en wat lastiger start. Ik denk dat het wel beter wordt als ik met die auto op avontuur ben geweest of als ik em overgeschilderd heb of iets dergelijks
Van een klein geel opdondertje met rode gordels en een slangenhoofdversnellingspook ga ik nu over naar een witte ouwelullenstation. Die overgang is wat erg grootquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dit een puur vrouwerlijke reactie.
Zeker dat andere kleurtje
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van een klein geel opdondertje met rode gordels en een slangenhoofdversnellingspook ga ik nu over naar een witte ouwelullenstation. Die overgang is wat erg groot. Geel vond ik ook altijd wel wat hebben. Als ik em ga schilderen kan er ook mooi een volstrekt ongepaste sportstreep in het ontwerp verwerkt worden 8)
Brievenweger en veel geduld aanwezig?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
grmbl
Ik dacht: ik ga wel een bier brouwen..is de batterij van mijn keukenweegschaal leeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Brievenweger en veel geduld aanwezig?
Ik heb bij mijn laatste brief op internet opgezocht hoeveel een A4-tje weegt en dat gebruikt om de frankering te bepalenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ten eerste weeg ik geen brieven. Ten tweede zou ik dan met de keukenweegschaal doen
De meeste post is sowieso een 1-zegelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn laatste brief op internet opgezocht hoeveel een A4-tje weegt en dat gebruikt om de frankering te bepalen
Oh kut ik moet nog steeds een keer 2 postzegels van iemand bietsen. En 1 envelop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn laatste brief op internet opgezocht hoeveel een A4-tje weegt en dat gebruikt om de frankering te bepalen
Blijft een verschrikkelijk gore chick.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh kut ik moet nog steeds een keer 2 postzegels van iemand bietsen. En 1 envelop.
Er gaat ook in 2012 weer 1 brief op de post ..En ik hoopte nog wel dit jaar zonder analoge mails af te kunnen.
[ afbeelding ]
Meer in dit topic:
Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #3
Inmiddels wel 17 trouwens...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft een verschrikkelijk gore chick.
het lijkt of ze aan het hardlopen is, maar dan wel op plateuazolen/ hoge hakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft een verschrikkelijk gore chick.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:33 schreef TradeMarkie het volgende:
@MM laten we het dan maar in april of mei doen op z'n vroegst, dan heb je kans op knap weer
Volgens mij lijkt het niet alleen zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het lijkt of ze aan het hardlopen is, maar dan wel op plateuazolen/ hoge hakken
goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |