Ze is met Jort Kelder.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef waxmask het volgende:
Lesbie zegt nice tegen mannen reet? En de intonatie zei alles...zeg dan niks Schaarteef!
Inderdaad van mijn part flikkeren ze maar op. Dat mensen hier lid van zijn geworden.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef waxmask het volgende:
Nou flikker ze dan maar uit het bestel nu! Het is niks en zal NOOIT meer wat worden. GS is ook al zo dood als een mandje...
De vader van Richard Batsbak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat een duifmeneer die een bos nadoet?
Nope, dat is die PVV-ert die zo lekker subtiel uit de hoek kan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat een duifmeneer die een bos nadoet?
Dat moest ze al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef Elco.. het volgende:
Ik vind Jojanneke erg tegenvallen. Ze moet het dan ook van haar looks hebben.
Oeh Oeh Oehquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:59 schreef Specularium het volgende:
Dion's commentaar, altijd duidelijk.
't zijn wel volksvertegenwoordigersquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef OProg het volgende:
Wat een malloten die 90k per jaar pakken.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef waxmask het volgende:
Ik kwam op de laatste seconde binnen, met voxpop grapje over G-Spot. Niks gemist dus...
Toch hebben ze wel een punt als je die vmbo afleverin bekijkt. Wat een hersenloze allochtonen zeg.quote:
We hebben D'66 al.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:58 schreef waxmask het volgende:
Radicaal Midden, nog nooit zoveel ONZIN gehoord! Op naar de 0 Zetels!
Exact die 3 dingen die het de laatste paar weken slopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Vroeger was Pownews leuker. Ze weten blijkbaar niet hoe ze de uitzendingen moeten vullen. Iedere keer die Duifmeneer, Braboneger of Rutger die weer een Vogelaartje wil doen.
En dan vergeten we gemakshalve die achterlijke grijns van die snuif autist!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Exact die 3 dingen die het de laatste paar weken slopen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb mij wel kapot gelachen om dat ene dikke joch dat in een sneltreinvaart door het beeld liep en iets schreeuwde in een item over de kinderen tijdens Ajax-AZ buiten de ArenA. Het was een heel klein stukje,net na dat 2 groepen elkaar stonden toe te roepen.![]()
Iemand?
Idd! Precies!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad de dingen die ik wil zien. Niet die Duifmeneer of Braboneger.
Hij is een baas, beste van de reportagemakersquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd! Precies!
Wel een held dat die turk er gewoon bij gaat staan
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad de dingen die ik wil zien. Niet die Duifmeneer of Braboneger.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Die cameraman.
Doet hij het raam dicht.
Briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 03:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Die mocro is een baas, wat een talent![]()
Heb zitten lachen net tijdens dat stukje met die koper figuren
quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Die mocro is een baas, wat een talent![]()
Heb zitten lachen net tijdens dat stukje met die koper figuren
Je bent nog niet bekend met de reeksenfunctie?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan iemand trouwens topic # 16/17/18 toevoegen aan de OP?
das waar ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef arucard het volgende:
[..]
Je bent nog niet bekend met de reeksenfunctie?
Topicreeks: PowNed
Ze kunnen beter allemaal weggehaald worden
Inderdaad, en Sjaak van der Tak moet bij de filmpjes in de OP.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef arucard het volgende:
[..]
Ze kunnen beter allemaal weggehaald worden
je mag het niet zeggen, maar ik kan je reactie goed voorstellen..quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Nu vind ik het niet eens grappig meer.
KANKERPOLITIE![]()
![]()
idd.. ontruimen als het pand allang (koper)ontruimd is hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Urgentie?
Er is niks meer van het gebouw over.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Hierboven.
Die Turk doet het goed.
gastquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef Anno2012 het volgende:
''KIJK POLITIE, HIER ZIT EEN JOOD''
Wat een kinderachtig gedoe.
Laat de politie lekker hun werk doen, is niet de taak van de publieke omroep.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef Anno2012 het volgende:
''KIJK POLITIE, HIER ZIT EEN JOOD''
Wat een kinderachtig gedoe.
Laat de politie lekker hun werk doen, is niet de taak van de publieke omroep.
heldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Libanees las ik ergens.
Dit is zijn Twitter trouwens, hij heeft geen zin in DWDD
www.twitter.com/dannyghosen
Ernesto Hoost was dat, en dat is wel een eindbaas.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef waxmask het volgende:
En wat zien we op dat gala? Tokkies en sletjes... en Negert probeert moeilijke woorden te zeggen...
Persdienst doet goed werk ja, geen slechte PR mag de deur uit...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
En toch, elk serieus item over defensie doen ze altijd goed. Met een bepaald respect.
Nou he. Je zelf als kenner opwerpen hoe men dient op te treden tegen PowNed verslaggevers en vervolgens er in de praktijk niks van bakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef arucard het volgende:
Je zou bijna denken dat het nep was, wat een gast
Uhm nou nee want je hoorde van de Laan, bij de inkopers (waar het geld te halen valt) kijkt de politie niet, dus Powned doet hier gewoon goed werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze schieten een beetje door met kopergate.
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Die Danny is weleen goede aanwinst.
zucht...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef CSSO het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik heb het niet zo op agressieve mongolen.
D66quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef arucard het volgende:
Door Pechtold zit ik er aan te denken geen D66 meer te stemmen
Echt zoen agnostenpartijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:57 schreef CSSO het volgende:
[..]
D66!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is echt een partij waar je op stemt 'als je het niet weet'.
twitter:dweesie twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 11:18:51Hilarisch: corrupte Buma-bestuurder Jochem Gerrits sleept PowNews voor de rechter. Ik kijk er nu al naar uit! #content reageer retweet
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/02/pownews_225.htmlquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:25 schreef HenkieVdV het volgende:
De uitzending tript bij mij op Uitzending gemist.
Het is een beetje over de top nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:54 schreef Eenskijken het volgende:
wat een asshole is rutger toch ook bij cohen...
Beetje jammer als het op deze manier moet ja. Hij doet niets fout, en toch wordt ie afgezeken. Is toch een beetje het stoere jongetje wat het zwakke jongetje pest. Moet ie niet doen. Zo'n item met die PvdD tutjes is dan wél weer leuk, want de aanleiding is die brief, die bij hen vandaan komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:54 schreef Eenskijken het volgende:
wat een asshole is rutger toch ook bij cohen...
Eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:45 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Beetje jammer als het op deze manier moet ja. Hij doet niets fout, en toch wordt ie afgezeken. Is toch een beetje het stoere jongetje wat het zwakke jongetje pest. Moet ie niet doen. Zo'n item met die PvdD tutjes is dan wél weer leuk, want de aanleiding is die brief, die bij hen vandaan komt.
Ik kan er wel om lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:45 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Beetje jammer als het op deze manier moet ja. Hij doet niets fout, en toch wordt ie afgezeken. Is toch een beetje het stoere jongetje wat het zwakke jongetje pest. Moet ie niet doen. Zo'n item met die PvdD tutjes is dan wél weer leuk, want de aanleiding is die brief, die bij hen vandaan komt.
Het is mis gegaan toen moeders en opa en oma ook een laptop namen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is mis gegaan sinds ze geld zijn gaan vragen voor anti virus programma's
Ze maken belachelijk wie ze willen..het is maar net wat ze het beste uitkomt..maar ze hebben wel een grotere hekel aan links dan een rechts.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:07 schreef computerprobleem het volgende:
Heb een vraag hé.. is dit PowNews nou in het voordeel van een bepaalde partij?
Want soms weet ik niet of ze nou de PVV belachelijk maken of juist steunen
Of is dit gewoon afwisselend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |